Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво алеї на території ж/м "Піщаний" в м. Біла Церква Київської області. Коригування
Очікувана вартість
2 550 361,00 UAH
UA-2020-04-02-002227-a adb0e2a84b6a4d99abdd42b5b9ad9d65
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чміль Ольга Вячеславівна

380456352261
ukb_bmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Білоцерківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22204565
Місцезнаходження: 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Павличенко 14а
Контактна особа: Чміль Ольга Вячеславівна
380456352261,
ukb_bmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2020 17:39
Звернення за роз’ясненнями: до 09 квітня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 квітня 2020 09:00
Початок аукціону: 21 квітня 2020 14:49
Очікувана вартість: 2 550 361,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Будівництво алеї на території ж/м "Піщаний" в м. Біла Церква Київської області. Коригування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний об’єкт на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) та форми КБ-3.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, ж/м "Піщаний"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний об’єкт на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) та форми КБ-3. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 квітня 2020 17:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 17:42
Додаток 5.pdf
02 квітня 2020 17:42
Додаток 4.pdf
02 квітня 2020 17:41
Додаток 3.pdf
02 квітня 2020 17:41
Додаток 2.pdf
02 квітня 2020 17:41
Додаток 1.pdf
02 квітня 2020 17:41
Тендерна документація.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-05-000040 ● af184516819e4cd7a52adcfa0d4930d3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2020 14:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

06.05.2020 № 71

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 06.05.2020 № 71

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
22 UA-2020-04-02-002227-a 02.04.2020
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 05 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (абз. 2 ч. 4 ст. 28 Закону № 922-VIII, у редакції від 02.04.2020 року)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Згідно з п.10 ст. 7-1 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. 27.05.2020 року управлінням капітального будівництва Білоцерківської міської ради направлено до Київського окружного адміністративного суду позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку Північного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі «Будівництво алеї на території ж/м "Піщаний" в м. Біла Церква Київської області. Коригування» (згідно ДК 021:2015 код CPV 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), UA-2020-04-02-002227-a.
Дата публікації: 28 травня 2020

Документи:

28 травня 2020 11:59
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "С Т А Р Т Б У Д" 2 415 425,32
UAH з ПДВ
2 415 425,32
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМБУД ДЕВЕЛОПМЕНТ" 2 539 681,54
UAH з ПДВ
2 539 681,54
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КАРМАЗА СЕРГІЙ МАРКОВИЧ" 2 550 000,00
UAH з ПДВ
2 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 квітня 2020 08:47
Електронний підпис
19 квітня 2020 08:44
20.imd
19 квітня 2020 08:36
Електронний підпис
19 квітня 2020 08:33
4.imd
18 квітня 2020 20:38
Електронний підпис
18 квітня 2020 20:28
Інші документи.rar
18 квітня 2020 20:28
Технічні вимоги.rar
18 квітня 2020 20:28
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

29 квітня 2020 19:19
6. розрахунок ЗВВ (1).pdf
29 квітня 2020 19:19
Довідка ДФС.pdf
29 квітня 2020 19:19
Довідка МВС.pdf
19 квітня 2020 01:29
Електронний підпис
19 квітня 2020 01:28
6. розрахунок ЗВВ.pdf
19 квітня 2020 01:28
5.1.Договір оренди.pdf
19 квітня 2020 01:28
6.2. Витяг ЄДРПОУ.pdf
19 квітня 2020 01:28
6.1.Скан-Копiя_Статуту.pdf
19 квітня 2020 01:28
5.1. Фін звіт за 2019 рік.pdf
19 квітня 2020 01:28
Довідка що до дозволу.pdf
19 квітня 2020 01:28
Антикорупційна + Наказ.pdf
19 квітня 2020 01:28
Лист про ЕЦП.pdf
19 квітня 2020 01:28
6.3.Виписка_з_EДР.pdf
19 квітня 2020 01:28
1. Лист відгук.pdf
19 квітня 2020 01:28
1.Договір 148-19.pdf
19 квітня 2020 01:28
Довiдка_щодо_Дозволу.pdf
19 квітня 2020 01:28
Кошторис у ВОРДІ.rar
19 квітня 2020 01:28
Кошторис в АВК.imd

Публічні документи

18 квітня 2020 19:29
img011.jpg
18 квітня 2020 19:29
img010.jpg
18 квітня 2020 19:29
img009.jpg
18 квітня 2020 19:29
img008.jpg
18 квітня 2020 19:29
img007.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "С Т А Р Т Б У Д"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМБУД ДЕВЕЛОПМЕНТ"

ФОП "КАРМАЗА СЕРГІЙ МАРКОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "С Т А Р Т Б У Д"
#40264524
Відхилено 2 415 425,32
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 14:51
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМБУД ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#41323784
Переможець 2 539 681,54
UAH з ПДВ
24 квітня 2020 14:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2020 14:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМБУД ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#41323784
2 539 681,54
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2020 12:22
261 ду 2.pdf зміни до договору
26 листопада 2020 12:14
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2020 16:15
ду № 1 до дог. 261.pdf зміни до договору
01 жовтня 2020 16:13
Електронний підпис укладений
12 травня 2020 16:47
договір 261.pdf укладений
12 травня 2020 16:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 261
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 261
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 358 736,72
UAH (в тому числі ПДВ 393 122,79 UAH)