Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вершкове масло
Очікувана вартість
420 000,00 UAH
UA-2020-04-02-002131-a 55a79ae1d42f4440bb1ae5ff916311ec
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мостіпан Лідія Вікторівна

380459836803 kodl.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради "Київська обласна дитяча лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01994451
Вебсайт: http://www.kodl.in.ua
Місцезнаходження: 08150, Україна , Київська обл., Боярка, Хрещатик 83
Контактна особа: Мостіпан Лідія Вікторівна
380459836803
kodl.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2020 16:59
Звернення за роз’ясненнями: до 07 квітня 2020 17:15
Оскарження умов закупівлі: до 13 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 квітня 2020 17:15
Початок аукціону: 21 квітня 2020 14:53
Очікувана вартість: 420 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Вершкове масло
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2500 кілограми
Вершкове масло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08150, Україна, Київська область, Боярка, вулиця Хрещатик 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 квітня 2020 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 17:01
ТД масло 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційна вимога
Дата подання: 02 квітня 2020 23:34
Дата відповіді: 07 квітня 2020 16:33
У п. 12. Додатку 2 до тендерної документації зазначено надати" Скан-копію оригіналу акту, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин на підприємстві Учасника, який має бути без зауважень (згідно наказу міністерства аграрної політики України № 447 ВІД 08.08.19)."це є дискримінаційна вимога, оскільки, згідно з вимогами Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» Держспоживслужба встановлює у щорічному плані державного контролю періодичність інспектування, аудиту, відбору зразків та лабораторних досліджень (випробувань) щодо кожної потужності з виробництва, та/або обігу харчових продуктів, та/або кормів. Періодичність здійснення планових заходів державного контролю у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів визначається на підставі ризик-орієнтованого підходу відповідно до Постанови Кабінету міністрів України № 896 від 31.10.2018 року. Тому деякі оператори ринку до цього часу не потрапили до плану перевірки та не отримало Акт згідно Наказу Міністерства Аграрної Політики № 447 від 08.08.2019 р. , але дані оператори ринку мають позитивний Акт Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин відповідно до наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 06 лютого 2017 року № 42. Тому вважаємо що цією вимогою Замовник штучно звужує коло потенційних учасників. Та порушує права для тих операторів ринку, які до цього часу не потрапили до Плану перевірки Держспоживслужби та не отримали акт згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ від 08.08.2019 № 447». Просимо внести зміни у тендерну документацію, щоб більша кількість потенційних постачальнтків мало змогу прийняти участь у даних закупівлях
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Тендерним комітетом було розглянуто ваше питання що дискримінаційної вимоги, у відповідь на що повідомляємо про наступне. Відповідно до пункту 12 Додатку 2 Тендерної документації Учасник у своїй тендерній пропозиції повинен надати: «Скан-копію оригіналу акту, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин на підприємстві Учасника, який має бути без зауважень (згідно наказу міністерства аграрної політики України № 447 ВІД 08.08.19).»
Закон України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» визначає правові та організаційні засади державного контролю, що здійснюється з метою перевірки дотримання операторами ринку законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин. Відповідно до ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»: оператор ринку харчових продуктів - суб’єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами), і який відповідає за виконання вимог цього Закону та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. Акт, що складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин на підприємстві Учасника, згідно наказу міністерства аграрної політики України № 447 від 08.08.19 оператор ринку отримує в результаті проведення інспектування потужностей. Таке інспектування може бути, як планове, так і позапланове, за заявою самого оператора ринку. Тобто, потенційний учасник при бажанні, міг подати заяву до відповідного органу з проханням проведення інспектування (аудиту) для отримання акту, передбаченого Наказом Міністерства аграрної політики №447 від 08.08.2019 року. Обмеження щодо здійснення таких дій відповідно до чинного законодавства відсутні. Відсутність такого документу в Учасника та небажання в його отриманні дає Замовнику привід зробити висновок про те, що в Учасника можливі проблеми на підприємстві, що унеможливлюють отримання документу, що вимагається. Додатково зазначаємо, що відповідно до наказу Міністерства аграрної політики України №447 від 08.08.19р. акт видається в результаті проведення заходу саме державного контролю (інспектування). Законодавством не передбачено проведення інспектування недержавними органами, тому твердження, що така вимога є дискримінаційною є недоцільним та безпідставним. З огляду на вище викладене, даний документ є обов’язковим для операторів ринку, а надання такого документу у складі тендерної пропозиції є обгрунтованим та не містить дискримінаційних умов та цілком відповідає нормам чинного законодавства України. Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 06.02.2017р. №42 втратив чинність на підставі Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства №447 від 08.08.2019р. Крім того, проаналізувавши рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, можна говорити про те, що дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-02-002131-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І., Код ЄДРПОУ:2707716424
Дата подання: 08 травня 2020 17:11
СКАРГА
Скаржник не погоджується із вказаною підставою відхилення, оскільки Додатком 2 ТД передбачено наступне: «8. Скан-копію оригіналу договору про надання державних ветеринарно-санітарних послуг (послуги по проведенню ветеринарно-санітарного контролю та нагляду) для продукції тваринного походження та скан-копія акту виконаних робіт за останній місяць до надання пропозиції учасника.» Наголошуємо, що Замовником не встановлено вимоги що договір про надання державних ветеринарно-санітарних послуг має бути укладено Учасником закупівлі та акт виконаних робіт за останній місяць до надання пропозиції учасника має бути виданий Учаснику закупівлі. В складі тендерної пропозиції ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. надано: - Файл «АКТ ветеринагнихпослугБЕРЕЗЕНЬ 2020 кагма », що містить скан-копія акту виконаних робіт за останній місяць до надання пропозиції учасника; - Файл «33 про надання ветеринарних послуг КАГМА», що містить скан-копію оригіналу договору про надання державних ветеринарно-санітарних послуг; ФОП Мазаратій Н.І. надано у складі пропозиції пояснення, що ФОП Мазаратій Н.І. не здійснює зберігання необроблених продуктів тваринного походження. Також звертаємо увагу на те, що ветеринарно-санітарні послуги надають на підприємствах, де здійснюється контакт з тваринами або з необробленими продуктами тваринного походження. ФОП Мазаратій Н.І. здійснює перевезення та зберігання продуктів харчування, які пройшли ветеринарний контроль на підприємствах виробників та в обробленому стані. Дотримання вимог санітарного законодавства на складах ФОП Мазаратій Н.І. підтверджується Актом №14 від 12 лютого 2020 року складеним за результатом проведення планового заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин без зауважень та заперечень. Таким чином ФОП Мазаратій Н.І. виконано вимоги Замовника та підтверджено відповідність умов зберігання продукції вимогам санітарного законодавства. Також ми не погоджуємося із вказаною підставою відхилення, оскільки Додатком 2 ТД передбачено наступне: «3. Копії санітарних паспортів на автотранспорт (у разі наявності) (не менше двох одиниць), яким буде здійснюватися постачання продукції та будки ізотермічної або з охолодженням, термін яких ще не минув. В паспортах повинно бути зазначено, що власником є учасник або перевізник, з яким укладено відповідний договір» ФОП Мазаратій Н.І. надає файл «сан паспорт», що містить Лист-пояснення, що вона не надає у складі пропозиції санітарні паспорти на транспортні засоби, оскільки їх видача була передбачена «Санітарними правилами для підприємств продовольчої торгівлі» СаН ПІН 5781-91, які втратили свою чинність з 01.01.2017 року відповідно до рішення уряду (Розпорядження від 20 січня 2016 року No94-р «Про визначення такими, що втратили чинність, та такими, що не застосовуються на території України, актів санітарного законодавства» та зазначає, що надає копію договору про дезінфекцію транспортних засобів (файл «17 договір дезінфекції автомобіля»). ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. надає у складі пропозиції копії договорів оренди транспортних засобів та свідоцтва про реєстрацію цих транспортних засобів для підтвердження інформації про власника та підтвердження права користування автомобілями. У складі пропозиції також надано акти надання послуг, що підтверджують проведення санітарної обробки транспортних засобів раз на десять днів відповідно до вимог чинного законодавства. ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. виконано вимоги тендерної документації та надано усі документи в складі тендерної пропозиції учасника процедури. В такому разі, відхилення тендерної пропозиції є незаконним та безпідставним.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 травня 2020 09:12
Рішення від 13.05.2020 № 9189 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 14 травня 2020 09:12
рішення від 29.05.2020 № 10653.pdf
Дата публікації: 03 червня 2020 21:44
Коментар замовника щодо усунення порушення: За результатами розгляду скарги фізичної особи-підприємця МАЗАРАТІЙ Н.І. від 08.05.2020 №UA-2020-04-02-002131-a.b1 щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі – "ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло", оголошення №UA-2020-04-02-002131-a, Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції ФОП Мазаратій Н.І. та рішення про визнання переможцем закупівлі ПП «Торгпродсервіс. На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №10653-р/пк-пз від 29.05.2020р., Замовник скасовує попередні рішення про відхилення пропозиції ФОП Мазаратій Н.І. та рішення про визнання переможцем закупівлі ПП «Торгпродсервіс» та проводить повторну оцінку пропозицій. Переможцем закупівлі визнано учасника: ФОП Мазаратій Н.І.
Дата виконання рішення замовником: 25 червня 2020 18:19

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

20 травня 2020 15:26
Відп.Скарга масло 2020.doc
25 червня 2020 18:12
Витяг з протоколу 66.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. 373 500,00
UAH з ПДВ
373 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Аврахова Катерина Григорівна 392 500,00
UAH з ПДВ
392 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Торгпродсервіс 417 200,00
UAH з ПДВ
417 200,00
UAH з ПДВ
Документи
"ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ" 420 000,00
UAH з ПДВ
420 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 червня 2020 09:37
Dovidka_20176478440240333193.pdf.p7s
30 червня 2020 09:37
Dovidka_20176478440240333193.pdf
30 червня 2020 09:36
київ лікарня.rar
17 квітня 2020 10:24
Електронний підпис
17 квітня 2020 10:24
ч 1,2 ст 17.pdf
17 квітня 2020 10:24
ст 17.pdf
17 квітня 2020 10:24
сан паспорт.pdf
17 квітня 2020 10:23
пропозиція.pdf
17 квітня 2020 10:23
проект.pdf
17 квітня 2020 10:23
працівники.pdf
17 квітня 2020 10:23
пояснення вет послуги.pdf
17 квітня 2020 10:23
пояснення аудит.pdf
17 квітня 2020 10:23
повірка.pdf
17 квітня 2020 10:23
план аудиту 22000.pdf
17 квітня 2020 10:23
мат база.pdf
17 квітня 2020 10:23
масло.pdf
17 квітня 2020 10:23
лист про забезпечення.pdf
17 квітня 2020 10:23
лист договори.pdf
17 квітня 2020 10:23
звіт про аудит 22000.pdf
17 квітня 2020 10:23
документи на повірку.pdf
17 квітня 2020 10:23
договір на повірку.pdf
17 квітня 2020 10:23
довідки.pdf
17 квітня 2020 10:23
довідка аналогічний.pdf
17 квітня 2020 10:23
гар лист про перевірку.pdf
17 квітня 2020 10:23
акти.pdf
17 квітня 2020 10:23
9. про підпис.pdf
17 квітня 2020 10:23
8. пояснення установчі.pdf
17 квітня 2020 10:23
7. ліцензуванн.pdf
17 квітня 2020 10:23
6. повноваженн.pdf
17 квітня 2020 10:22
25. потужності.pdf
17 квітня 2020 10:22
22000.pdf
17 квітня 2020 10:22
19. оренда МАН.pdf
17 квітня 2020 10:22
18. Оренда- Рено ВІ 9547.pdf
17 квітня 2020 10:22
14. про юр осіб.pdf
17 квітня 2020 10:22
12. установчі оригінали.pdf
17 квітня 2020 10:22
10.04.2020.pdf
17 квітня 2020 10:22
10. зразок підпису.pdf

Публічні документи

16 квітня 2020 17:34
1. установчі.pdf
16 квітня 2020 17:34
декларація масло.pdf
16 квітня 2020 17:34
2.4. Витяг 20.03 (2).pdf
16 квітня 2020 17:34
2.4. Витяг 20.03 (1).pdf
16 квітня 2020 17:34
2.4. Витяг 20.03 (3).pdf
16 квітня 2020 17:34
2.4. Витяг 20.03 (4).pdf
16 квітня 2020 17:34
інформація про товар.pdf
16 квітня 2020 17:34
технології довкілля.pdf
16 квітня 2020 17:34
проект.pdf
16 квітня 2020 17:34
6. про субпідрядника.pdf
16 квітня 2020 17:34
погодження з проектом.pdf
16 квітня 2020 17:34
про довкілля.pdf
16 квітня 2020 17:34
7. забезпечення.pdf
16 квітня 2020 17:34
2 .про підпис.pdf
16 квітня 2020 17:34
об открытии счета А.pdf

Публічні документи

06 травня 2020 10:31
Електронний підпис
06 травня 2020 10:29
довідка ДПС
06 травня 2020 10:29
докумети переможця
17 квітня 2020 10:21
Електронний підпис
17 квітня 2020 10:07
27декларація виробника.pdf
17 квітня 2020 10:07
21Довідка з банку.pdf
17 квітня 2020 10:07
19Довідка про печатку.pdf
17 квітня 2020 10:07
7Санітарні паспорти.pdf
17 квітня 2020 10:06
3План аудиту ISO 22000.pdf
17 квітня 2020 10:06
11Витяг з ЄДР.pdf
17 квітня 2020 10:06
10 довідка про ліцензію.pdf
17 квітня 2020 10:06
1оригінал Статуту.PDF
17 квітня 2020 10:06
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

15 квітня 2020 13:09
Електронний підпис
15 квітня 2020 11:57
32. ISO 22000_2018_19.pdf
15 квітня 2020 11:57
32. ISO 9001_2015_19.pdf
15 квітня 2020 11:57
Довідка ст. 17.pdf
15 квітня 2020 11:57
26.Опис реєстратора.PDF
15 квітня 2020 11:57
26. Статут копія.PDF
15 квітня 2020 11:57
Довідка МТБ.pdf
15 квітня 2020 11:57
26. Довідка з ЄДРПОУ.PDF
15 квітня 2020 11:57
26. Довідка 4-ОПП.PDF
15 квітня 2020 11:57
25.Якісне Радивил 06.12.19.pdf
15 квітня 2020 11:57
16. Медичні книжки.pdf
15 квітня 2020 11:57
16. Медичні картки.pdf
15 квітня 2020 11:57
13. Свідоцтво АХ7402НС.pdf
15 квітня 2020 11:57
13. Свідоцтво AX6135НA.pdf
15 квітня 2020 11:57
3. Паспорт Жук Р.М..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.

ФОП Аврахова Катерина Григорівна

ПП Торгпродсервіс

"ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.
#2707716424
Рішення скасоване 373 500,00
UAH з ПДВ
25 червня 2020 18:12
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Аврахова Катерина Григорівна
#3149416743
Рішення скасоване 392 500,00
UAH з ПДВ
25 червня 2020 18:12
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПП Торгпродсервіс
#30757072
Рішення скасоване 417 200,00
UAH з ПДВ
25 червня 2020 18:12
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.
#2707716424
Переможець 373 500,00
UAH з ПДВ
25 червня 2020 18:15
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

28 квітня 2020 14:54
Електронний підпис
28 квітня 2020 14:53
Витяг з протоколу 54.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Аврахова Катерина Григорівна #3149416743

№ рішення у справі

141-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

30 квітня 2020 15:12
Електронний підпис
30 квітня 2020 15:11
Витяг з протоколу 57.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП Торгпродсервіс #30757072

№ рішення у справі

60/148-р/к

Дата рішення у справі

27.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2020 18:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.
#2707716424
373 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 18:29
Додаткова угода 2 до 188.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 18:27
Електронний підпис зміни до договору
23 липня 2020 17:34
Додаткова угода 1 до 188.pdf зміни до договору
23 липня 2020 17:33
Електронний підпис укладений
10 липня 2020 12:02
Договір 188.pdf укладений
10 липня 2020 12:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, згідно підпункт 1 пункту 5 ст.41 Закону. 2. Зміни вносяться в зв'язку із зміною банківських реквізитів Замовника.
Номер договору про закупівлю: 188
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, згідно підпункт 1 пункту 5 ст.41 Закону.
Номер договору про закупівлю: 188
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 101 592,00
UAH (в тому числі ПДВ 16 932,00 UAH)