Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Конструкційні матеріали (Мастика бітумна-еластомірна марки МГБЕ Ш або еквівалент)
Очікувана вартість
1 996 500,00 UAH
UA-2020-04-02-002008-a cf3fcaa6552743d283f349b87b1b089c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайлюченко Максим Олександрович

380442490971
sayyescom.ua@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом"янського району" м.Києва
Код ЄДРПОУ: 31806946
Вебсайт: http://www.e-tender.biz/#/createProfile
Місцезнаходження: 03151, Україна , Київська обл., Київ, Народного Ополчення ,16
Контактна особа: Михайлюченко Максим Олександрович
380442490971,
sayyescom.ua@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2020 16:32
Звернення за роз’ясненнями: до 07 квітня 2020 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 квітня 2020 21:00
Початок аукціону: 21 квітня 2020 11:35
Очікувана вартість: 1 996 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 989,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 59000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 тони
Мастика бітумна-еластомірна марки МГБЕ Ш або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 квітня 2020 17:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2020 17:34
Зміни до ТД.docx
07 квітня 2020 17:34
ЗТД- мастика.docx
07 квітня 2020 17:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2020 17:34
Зміни до ТД.docx
07 квітня 2020 17:34
ЗТД- мастика.docx
02 квітня 2020 16:33
ТД- мастика.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-02-002008-a.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ ІЗОФАСТ УКРАЇНА, Код ЄДРПОУ:41911015
Дата подання: 07 травня 2020 16:28
СКАРГА на порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом’янського району» м. Києва (надалі-Замовник) 02.04.2020 року було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) на предмет закупівлі: Код за ДК 021:2015 – 44110000-4 Конструкційні матеріали (Мастика бітумна-еластомірна марки МГБЕ Ш або еквівалент), ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-02-002008-a. За якою 21 квітня 2020 року вiдбувся ayкцioн тa poзкpиття тендерних пропозицій учасників. Товариство з обмеженою відповідальністю «ІЗОФАСТ УКРАЇНА» (надалі – Підприємство, Скаржник) прийняло участь в аукціоні. Переможцем торгiв на закупiвлю за Код за ДК 021:2015 – 44110000-4 Конструкційні матеріали (Мастика бітумна-еластомірна марки МГБЕ Ш або еквівалент) було визнано ТОВ «APCI ГРУП» (далі-Переможець). Дане рішення Замовника було оформлено Протоколом засідання тендерного комітету від 27.04.2020р. № 23/04 (надалі-Рішення) Про дане Рішення Замовника Скаржнику стало відомо 27.04.2020р. Скаржник не погоджується з прийнятим Рішенням та вважає, що визначення переможцем торгів ТОВ «АРСІ ГРУП» відбулося з порушенням Замовником принципів здійснення закупівель, що визначені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (надалі-Закон № 922) та чинного законодавства України. Так, відповідно до статті 3 Закону №922 встановлюються наступні принципи здійснення закупівель, а саме: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням Визнаючи переможцем ТОВ «АРСІ ГРУП» та роблячи висновок, що його тендерна пропозиція відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим ст.16, вимогам, встановленим в ст.17 Закону №922 та умовам тендерної документації, Замовник знехтував даним принципами та залишив поза увагою, що тендерна пропозиція переможця не відповідає умовам тендерної документації, що підтверджується нижче зазначеним. По-перше: Відповідно до п.1 розділу 3 Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору про закупівлю - юридичної особи підтверджуються: 1. для керівника учасника - документом, який підтверджує обрання/призначення керівника та його право підпису відповідно до установчих документів учасника (протокол зборів засновників підприємства/виписка з протоколу зборів засновників та наказ про призначення тощо, а також копія паспорту та ідентифікаційного коду). Усі документи тендерної пропозиції Учасника кольорово скануються та завантажуються в електронну систему закупівель електронними файлами у форматі PDF (Portable Document Format) з назвою електронного файлу відповідно до змісту завантаженого документа: а) кожен документ повинен бути завантажений до електронної системи закупівель окремим файлом. б) зображення відсканованих документів повинні бути чіткими та повнорозмірними (без обрізань будь-яких сторін документів, у т.ч. прізвища та підпису уповноваженої особи учасника, його печатки, номера, тощо); в) будь-який текст на усіх відсканованих зображеннях має бути розбірливим та повинен вільно читатися. Якщо завантажені в електронну систему закупівель електронні файли, документи сформовані не у відповідності з вимогами тендерної документації, або мають неякісне, неповне, нечітке зображення, не кольорову cканкопію, фотозображення, мають частково відсканований документ, та ін.. замовник може прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції такого учасника. У складі тендерної пропозиції Переможця міститься неякісна копія картки платника податків (на неї накладені водяні знаки ШЕУ Солом’янського району). Копія паспорту, картки платника податків, протоколи №1 №2 від 20.12.2017р., наказу про призначення директора від 20.12.2017, копії всіх сертифікатів, договорів, відгуку, видаткових накладних, статуту не у вигляді кольорових сканованих копій. Відповідно п.13.3 Статуту, з виконавчим органо (директором ) укладається договір, який не доданий до тендерної пропозиції. В Тендерній пропозиції надано копію ДСТУ Б В 2.7-136-2016, на деяких сторінках відсутня частина тексту, а саме з 4 по 12 сторінку (Приклад: http://prntscr.com/s6ooc9). На сторінках 4-8 ДСТУ Б В 2.7-116-2002 відсутня частина тексту, та має обрізану печатку та підпис (http://prntscr.com/s6oqre). Деякі документи завантажені не окремими файлами, як того вимагають умови тендерно документації. (Приклад: у файлі з назвою «документи, що підтверджують повноваження директора та паспорт директора» містить і протоколи, і наказ, і паспорт, і картку платника податку ) Таким чином, тендерна пропозиція переможця не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. По-друге: Відповідно до п.6 розділу 3 Тендерної документації, Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Технічні вимоги до предмета закупівлі зазначаються в Додатку 3 до тендерної документації. Підтвердження повинно бути надане за встановленою формою та супроводжуватися завіреними копіями необхідних документів, які вимагаються змістом тендерної документації. Учасник може надати коментарі по кожному пункту технічних вимог замовника та повинен підтвердити відповідність товару вимогам документації. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції лист на фірмовому бланку (у разі його наявності), з переліком документів, що надаються ним у складі пропозиції для підтвердження якості товару та обгрунтуванням. Відповідно до п.2.1 Додатку 3 Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції сертифікат відповідності вимогам згідно ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) "Системи управління якістю. Вимоги",виданних відповідним уповноваженим органом згідно чиннного законодавства на запропонований до постачання товар, сертифікат відповідності вимогам згідно ДСТУ ISO 14001:2015 або сертифікату відповідності вимогам ISO 21930:2017,виданних відповідним уповноваженим органом згідно чиннного законодавства на запропонований до постачання товар У складі тендерної пропозиції Переможцем було надані сертифікати відповідності, видані не згідно чинного законодавства України та що діють тільки на території Російської Федерації: 1) Наданий згідно ГОСТ З ИСО 9001, а не ISO 9001:2015, IDT (IDT – міжнародний дії ) 2) Аналогічні порушення по ДСТУ ISO 14001:2015. 3) Компанія ТОВ «АРСІ ГРУП» не надала жодного із сертифікатів ІSO які видані компанії ТОВ «АРСІ ГРУП» відповідним уповноваженим органом згідно чиннного законодавства, які вимагалися умовами Тендерної Документації. Крім того Переможцем надано лист пояснення за вих. №16/04-28 від 16 квітня 2020р., в якому зазначив, що відповідність системі менеджменту якості організації та системі екологічного менеджменту підтверджується саме для виробника продукції, а не представника, імпортера, дилера . Згідно ДСТУ ISO 9001:2015 - Усі вимоги цього стандарту — загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає, та послуг, які вона надає. В ДСТУ ISO 9001:2015 не сказано про виробника продукції. Що спростовує твердження Переможця, що оскільки відповідність системі менеджменту якості організації та системі екологічного менеджменту підтверджується саме для виробника продукції, а не представника, імпортера, дилера, тощо, ТОВ «АРСІ ГРУП» мав право надати у складі пропозиції документи, що видані на виробника продукції, що пропонується - ТОВ «ПЕТРО-ХІМ ТЕХНОЛОГІЇ», а отже Сертифікат відповідності №СДС.РТС.РФ.1122 виданий згідно з ГОСТ Р ІСО 14001-2016 (ISO 14001-2016), а Сертифікат згідно з ГОСТ Р ІСО 9001-2015 (ISO 9001:2015), відповідними уповноваженими органами згідно з чинним законодавством країни, резидентом якої є виробник продукції. Відповідно до вимог Додатку 3 Учасники повинні надати в складі пропозиції гарантії якості товару, яка підтверджується копією сертифікату відповідності(якості), копією паспорту, копією висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або іншого документу, що підтверджує якість та походження товарів (надається при постачанні на склад Замовника кожної партії товару та надати скан-копію у складі пропозиції). На виконання даної вимоги, Учасник в складі пропозиції надав документи гарантії якості товару:копію сертифікату відповідності від 20.03.2020р. RR №000413, копію паспорту якості від виробника, копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 19.03.2018р. №602-123-20-3/11226; копію сертифікату згідно з ISO 9001:2015; копію сертифікату відповідності вимогам згідно з ISO 14001:2015; лист від 23.03.2018р. №19.2-10-241 від ДП «ДерждорНДІ» про можливість використання продукції, що пропонується, а саме для заливки швів тріщин дорожнього покриття в бітумно-плавильних машинах «CRAFCO». Стосовно наданих документів, Скаржник зазначає, що: 1) Сертифікат відповідності був виданий 20.03.2020р. на партію у кількості 200т, яка була завезена в Україну згідно контракту від 24.05.2018р., що не може свідчити про відповідність товару, який буде поставлятися в рамках виконання договору в даній закупівлі. 2) Гарантійний термін товару вже сплив. 3) Копія висновку державно санітарно-епідеміологічної експертизи на товар №602-123-20-3/11226 виданий 19.03.2018р. замовнику експертизи: ТОВ «МС ГЛОБАЛ», а не Переможцю. Відповідно, Переможець не надав документи гарантії якості товару, тобто не надав документи на підтвердження відповідності пропозиції Учасника умовам Документації, тобто не виконав умови Тендерної документації в цій частині. По-третє: Відповідно до п.5 розділу 3 Тендерної документації, Замовником встановлені наступні кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Перелік документів на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям викладений у Додатку 2. 1. Відповідно до вимог, викладених в розділі 1 (Документи на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям) Додатку 2 Тендерної документації (перелік документів на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам замовника), а саме, наявність обладнання та матеріально-технічної бази, Учасник повинен надати довідку у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки Учасника про наявність власного та/або орендованого та/або такого, що використовюється на інших законних підставах обладнання та матеріально-технічної бази для виробництва/складування Товару. У разі використання обладнання та матеріально-технічної бази для виробництва/складування Товару на договірних умовах (або інших умовах) – надати копію чинного договору оренди/лізингу/надання послуг тощо (або іншого документу), строк дії якого повинен становити не менше, ніж строк поставки товару, який є предметом оголошених торгів, а також копії усіх додатків, актів, тощо, якщо їх наявність передбачаються умовами цього договору. Учасником у складі Тендерної пропозиції не надано довіреність, передбачену п 1.3 Договору відповідального зберігання товару від 20.01.2020р. №2/20, ( рух майна згідно акту приймання-передачі та довіреності). 2.Відповідно до вимог, викладених в розділі 1 (Документи на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям) Додатку 2 Тендерної документації (перелік документів на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам замовника), а саме, наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки Учасника ( в разі її наявності), в якій надається перелік достатньої кількості кваліфікованих працівників (із зазначенням ПІБ, посади, освіти та досвіду роботи на зазначеній посаді, які мають необхідні знання та досвід, будуть залучатися до виконання договору та спроможні забезпечити належне виконання Учасником зобов‘язань за договором про закупівлю товару, який є предметом оголошених торгів.). У складі Тендерної пропозиції Переможця міститься Довідка №16/04-03 від 16 квітня 2020р. про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій вказуються лише один працівник, а саме: директор Переможця. Назва посади не відповідають кваліфікаційним вимогам працівників(посад), які можуть здійснити координацію та поставку Товару на склад Замовника. Такими працівниками може бути менеджер з логістики, якого немає в штаті Переможця. Директор Переможця діє на підставі Статуту підприємства. Відповідно до положень Статуту, директор здійснює управлінські функції. А тому, на думку Скаржника, у Переможця відсутні працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов Договору. Крім того, відповідно до вимог Тендерної документації, Учасником надається перелік працівників, тобто два і більше, а в довідці №16/04-03 від 16 квітня 2020р зазначений лише директор, тобто ТОВ «АРСІ ГРУП» не має відповідної кількості працівників які мають необхідні знання та досвід, будуть залучатися до виконання договору та спроможні забезпечити належне виконання Учасником зобов‘язань за договором. 3. Відповідно до вимог, викладених в розділі 1 (Документи на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям) Додатку 2 Тендерної документації (перелік документів на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам замовника), а саме - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Учасник повинен надати лист у довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, який засвідчено відбитком печатки (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактні телефони та код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код/ реєстраційний номер облікової картки платника податків контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). Копія договору, зазначеного учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного договору; копія документу(ів), передбаченого умовами такого договору (видаткова накладна, акт приймання-передачі тощо), що підтверджує продаж/поставку за договором зазначеним учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного договору; позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного учасником в листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного договору про стан виконання зазначеного Учасником договору та зміст якого підтверджує якісне виконання договору та відсутність пред’явлених позовів та претензій у зв’язку з неналежним виконанням зобов’язань з обов'язковими повними контактами особи, що надавала та підписувала відгук. У складі тендерної пропозиції Переможця, в підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору , Переможцем надано довіреність на отримання товару надана лише на 2 тонни, а видаткові на 15 тонн продукції, що не може підтвердити продаж/поставку товару в повному обсязі. У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати позитивний лист-відгук від контрагента, з обов'язковими повними контактами особи, що надавала та підписувала відгук – Переможець надав відгук у якому немає контактів особи, що надавала та підписувала відгук. Натомість надано контакт особи, яка відгук не підписувала. Немає печатки у відгуку. Відповідно, Переможець не надав документи на підтвердження відповідності пропозиції Учасника умовам Документації, тобто не виконав умови Тендерної документації в цій частині. По-четверте: Відповідно до вимог Тендерної документації, у складі Тендерної пропозиції повинен бути Лист у довільній формі, який підтверджує, що учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю. Переможець у складі Тендерної пропозиції надав Гарантійний лист №16/04-22 від «16» квітня 2020р., в якому зазначив, що оскільки ТОВ «АРСІ ГРУП» та ТОВ «ПЕТРО-ХІМ ТЕХНОЛОГІЇ» не підпадають під дію вищезазначених нормативно-правових актів, здійснення закупівлі товару, що пропонує ТОВ «АРСІ ГРУП», а саме герметику бітумно-полімерного «ПетроСилер» марки БП-Г35, виробництва ТОВ «ПЕТРО-ХІМ ТЕХНОЛОГІЇ», не заборонено. Відповідно до ст. 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. №1644-VII, вимог абз. 4 п.2) частини першої розпорядження Кабінету Міністрів України «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів» від 11.09.2014 р. №829-р, а також Указу Президента України №467/2016 від 17.10.2016 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 16 вересня 2016 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та Указу Президента України №254/2016 від 15.06.2016 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 20 травня 2016 року "Про виконання резолюції Ради Безпеки Організації Об'єднаних Націй від 20 липня 2015 року N 2231 щодо Спільного всеосяжного плану дій в частині персональних санкцій», з метою забезпечення реалізації персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), заборонено здійснення закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі Товар, що пропонується для постачання Переможцем (еквівалент) виготовлений в Російській Федерації та поставляється суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації. В той же час, в Україні є власні виробники товару згідно предмету закупівлі , зокрема:ТОВ «Ізофаст Україна», ТОВ «Ореол – 1»,ТОВ «Расмет» та інші, які виготовляють та поставляють товари згідно предмету закупівлі. Таким чином, вищезазначені обставини та заходи, перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю. Відповідно, Переможець не надав документи на підтвердження відповідності пропозиції Учасника умовам Документації, тобто не виконав умови Тендерної документації в цій частині. По -пяте: Відповідно до вимог Тендерної документації, Учасником надається копія балансу (форма 1) станом на кінець попереднього кварталу. Закупівля оголошена 02.04.2020р.Кінцева дата подання пропозицій-17.04.2020р. , тобто це другий квартал. Кінець попереднього кварталу – це 1 квартал 2020р Тобто баланс повинен бути за 1 квартал 2020р. У складі Тендерної пропозиції баланс надано баланс за 4 квартал 2019 року. Що не відповідає умовам ТД. Відповідно, Переможець не надав документи на підтвердження відповідності пропозиції Учасника умовам Документації, тобто не виконав умови Тендерної документації в цій частині. По-шосте: Проект договору на усіх сторінках має не чітке зображення відбитку печатки та на деяких сторінках на відбитку печатки не можливо прочитати код ЄДРПОУ та/або назву підприемства що завіряла договір, що ставе під сумнів завірення проєкту договору учасником саме ТОВ “АРСІ ГРУП”. Враховуючи вищевикладене, обравши переможцем процедури закупівлі ТОВ «АРСІ ГРУП» Замовник порушив вимоги своєї Тендерної документації та статті 30 Закону № 922, та, як наслідок, порушив принципи здійснення закупівель, які визначені у статті 3 Закону. Відповідно до частини дев'ятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі, порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визнання Переможцем ТОВ «АРСІ ГРУП». Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі№ UA-2020-04-02-002008-a. Код за ДК 021:2015 – 44110000-4 Конструкційні матеріали (Мастика бітумна-еластомірна марки МГБЕ Ш або еквівалент) 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання Товариство з обмеженою відповідальністю «АРСІ ГРУП» переможцем процедури за ідентифікатором закупівлі: № UA-2020-04-02-002008-a. Код за ДК 021:2015 – 44110000-4 Конструкційні матеріали (Мастика бітумна-еластомірна марки МГБЕ Ш або еквівалент). 4. У випадку задоволення скарги просимо повернути плату за подання скарги на розрахунковий рахунок ТОВ «ІЗОФАСТ УКРАЇНА» рахунок IBAN: UA633226690000026001300425183 в Філія головного управління по м. Києву та Київській області АТ «Ощадбанк», МФО 322669.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: не надано доказів оплати.
Дата: 07 травня 2020 16:31
Рішення від 12.05.2020 № 9091.pdf
Дата публікації: 12 травня 2020 20:09
Номер скарги: UA-2020-04-02-002008-a.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ ІЗОФАСТ УКРАЇНА, Код ЄДРПОУ:41911015
Дата подання: 07 травня 2020 17:47
СКАРГА на порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом’янського району» м. Києва (надалі-Замовник) 02.04.2020 року було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) на предмет закупівлі: Код за ДК 021:2015 – 44110000-4 Конструкційні матеріали (Мастика бітумна-еластомірна марки МГБЕ Ш або еквівалент), ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-02-002008-a. За якою 21 квітня 2020 року вiдбувся ayкцioн тa poзкpиття тендерних пропозицій учасників. Товариство з обмеженою відповідальністю «ІЗОФАСТ УКРАЇНА» (надалі – Підприємство, Скаржник) прийняло участь в аукціоні. Переможцем торгiв на закупiвлю за Код за ДК 021:2015 – 44110000-4 Конструкційні матеріали (Мастика бітумна-еластомірна марки МГБЕ Ш або еквівалент) було визнано ТОВ «APCI ГРУП» (далі-Переможець). Дане рішення Замовника було оформлено Протоколом засідання тендерного комітету від 27.04.2020р. № 23/04 (надалі-Рішення) Про дане Рішення Замовника Скаржнику стало відомо 27.04.2020р. Скаржник не погоджується з прийнятим Рішенням та вважає, що визначення переможцем торгів ТОВ «АРСІ ГРУП» відбулося з порушенням Замовником принципів здійснення закупівель, що визначені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (надалі-Закон № 922) та чинного законодавства України. Так, відповідно до статті 3 Закону №922 встановлюються наступні принципи здійснення закупівель, а саме: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням Визнаючи переможцем ТОВ «АРСІ ГРУП» та роблячи висновок, що його тендерна пропозиція відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим ст.16, вимогам, встановленим в ст.17 Закону №922 та умовам тендерної документації, Замовник знехтував даним принципами та залишив поза увагою, що тендерна пропозиція переможця не відповідає умовам тендерної документації, що підтверджується нижче зазначеним. По-перше: Відповідно до п.1 розділу 3 Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору про закупівлю - юридичної особи підтверджуються: 1. для керівника учасника - документом, який підтверджує обрання/призначення керівника та його право підпису відповідно до установчих документів учасника (протокол зборів засновників підприємства/виписка з протоколу зборів засновників та наказ про призначення тощо, а також копія паспорту та ідентифікаційного коду). Усі документи тендерної пропозиції Учасника кольорово скануються та завантажуються в електронну систему закупівель електронними файлами у форматі PDF (Portable Document Format) з назвою електронного файлу відповідно до змісту завантаженого документа: а) кожен документ повинен бути завантажений до електронної системи закупівель окремим файлом. б) зображення відсканованих документів повинні бути чіткими та повнорозмірними (без обрізань будь-яких сторін документів, у т.ч. прізвища та підпису уповноваженої особи учасника, його печатки, номера, тощо); в) будь-який текст на усіх відсканованих зображеннях має бути розбірливим та повинен вільно читатися. Якщо завантажені в електронну систему закупівель електронні файли, документи сформовані не у відповідності з вимогами тендерної документації, або мають неякісне, неповне, нечітке зображення, не кольорову cканкопію, фотозображення, мають частково відсканований документ, та ін.. замовник може прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції такого учасника. У складі тендерної пропозиції Переможця міститься неякісна копія картки платника податків (на неї накладені водяні знаки ШЕУ Солом’янського району). Копія паспорту, картки платника податків, протоколи №1 №2 від 20.12.2017р., наказу про призначення директора від 20.12.2017, копії всіх сертифікатів, договорів, відгуку, видаткових накладних, статуту не у вигляді кольорових сканованих копій. Відповідно п.13.3 Статуту, з виконавчим органо (директором ) укладається договір, який не доданий до тендерної пропозиції. В Тендерній пропозиції надано копію ДСТУ Б В 2.7-136-2016, на деяких сторінках відсутня частина тексту, а саме з 4 по 12 сторінку (Приклад: http://prntscr.com/s6ooc9). На сторінках 4-8 ДСТУ Б В 2.7-116-2002 відсутня частина тексту, та має обрізану печатку та підпис (http://prntscr.com/s6oqre). Деякі документи завантажені не окремими файлами, як того вимагають умови тендерно документації. (Приклад: у файлі з назвою «документи, що підтверджують повноваження директора та паспорт директора» містить і протоколи, і наказ, і паспорт, і картку платника податку ) Таким чином, тендерна пропозиція переможця не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. По-друге: Відповідно до п.6 розділу 3 Тендерної документації, Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Технічні вимоги до предмета закупівлі зазначаються в Додатку 3 до тендерної документації. Підтвердження повинно бути надане за встановленою формою та супроводжуватися завіреними копіями необхідних документів, які вимагаються змістом тендерної документації. Учасник може надати коментарі по кожному пункту технічних вимог замовника та повинен підтвердити відповідність товару вимогам документації. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції лист на фірмовому бланку (у разі його наявності), з переліком документів, що надаються ним у складі пропозиції для підтвердження якості товару та обгрунтуванням. Відповідно до п.2.1 Додатку 3 Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції сертифікат відповідності вимогам згідно ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) "Системи управління якістю. Вимоги",виданних відповідним уповноваженим органом згідно чиннного законодавства на запропонований до постачання товар, сертифікат відповідності вимогам згідно ДСТУ ISO 14001:2015 або сертифікату відповідності вимогам ISO 21930:2017,виданних відповідним уповноваженим органом згідно чиннного законодавства на запропонований до постачання товар У складі тендерної пропозиції Переможцем було надані сертифікати відповідності, видані не згідно чинного законодавства України та що діють тільки на території Російської Федерації: 1) Наданий згідно ГОСТ З ИСО 9001, а не ISO 9001:2015, IDT (IDT – міжнародний дії ) 2) Аналогічні порушення по ДСТУ ISO 14001:2015. 3) Компанія ТОВ «АРСІ ГРУП» не надала жодного із сертифікатів ІSO які видані компанії ТОВ «АРСІ ГРУП» відповідним уповноваженим органом згідно чиннного законодавства, які вимагалися умовами Тендерної Документації. Крім того Переможцем надано лист пояснення за вих. №16/04-28 від 16 квітня 2020р., в якому зазначив, що відповідність системі менеджменту якості організації та системі екологічного менеджменту підтверджується саме для виробника продукції, а не представника, імпортера, дилера . Згідно ДСТУ ISO 9001:2015 - Усі вимоги цього стандарту — загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає, та послуг, які вона надає. В ДСТУ ISO 9001:2015 не сказано про виробника продукції. Що спростовує твердження Переможця, що оскільки відповідність системі менеджменту якості організації та системі екологічного менеджменту підтверджується саме для виробника продукції, а не представника, імпортера, дилера, тощо, ТОВ «АРСІ ГРУП» мав право надати у складі пропозиції документи, що видані на виробника продукції, що пропонується - ТОВ «ПЕТРО-ХІМ ТЕХНОЛОГІЇ», а отже Сертифікат відповідності №СДС.РТС.РФ.1122 виданий згідно з ГОСТ Р ІСО 14001-2016 (ISO 14001-2016), а Сертифікат згідно з ГОСТ Р ІСО 9001-2015 (ISO 9001:2015), відповідними уповноваженими органами згідно з чинним законодавством країни, резидентом якої є виробник продукції. Відповідно до вимог Додатку 3 Учасники повинні надати в складі пропозиції гарантії якості товару, яка підтверджується копією сертифікату відповідності(якості), копією паспорту, копією висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або іншого документу, що підтверджує якість та походження товарів (надається при постачанні на склад Замовника кожної партії товару та надати скан-копію у складі пропозиції). На виконання даної вимоги, Учасник в складі пропозиції надав документи гарантії якості товару:копію сертифікату відповідності від 20.03.2020р. RR №000413, копію паспорту якості від виробника, копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 19.03.2018р. №602-123-20-3/11226; копію сертифікату згідно з ISO 9001:2015; копію сертифікату відповідності вимогам згідно з ISO 14001:2015; лист від 23.03.2018р. №19.2-10-241 від ДП «ДерждорНДІ» про можливість використання продукції, що пропонується, а саме для заливки швів тріщин дорожнього покриття в бітумно-плавильних машинах «CRAFCO». Стосовно наданих документів, Скаржник зазначає, що: 1) Сертифікат відповідності був виданий 20.03.2020р. на партію у кількості 200т, яка була завезена в Україну згідно контракту від 24.05.2018р., що не може свідчити про відповідність товару, який буде поставлятися в рамках виконання договору в даній закупівлі. 2) Гарантійний термін товару вже сплив. 3) Копія висновку державно санітарно-епідеміологічної експертизи на товар №602-123-20-3/11226 виданий 19.03.2018р. замовнику експертизи: ТОВ «МС ГЛОБАЛ», а не Переможцю. Відповідно, Переможець не надав документи гарантії якості товару, тобто не надав документи на підтвердження відповідності пропозиції Учасника умовам Документації, тобто не виконав умови Тендерної документації в цій частині. По-третє: Відповідно до п.5 розділу 3 Тендерної документації, Замовником встановлені наступні кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Перелік документів на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям викладений у Додатку 2. 1. Відповідно до вимог, викладених в розділі 1 (Документи на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям) Додатку 2 Тендерної документації (перелік документів на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам замовника), а саме, наявність обладнання та матеріально-технічної бази, Учасник повинен надати довідку у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки Учасника про наявність власного та/або орендованого та/або такого, що використовюється на інших законних підставах обладнання та матеріально-технічної бази для виробництва/складування Товару. У разі використання обладнання та матеріально-технічної бази для виробництва/складування Товару на договірних умовах (або інших умовах) – надати копію чинного договору оренди/лізингу/надання послуг тощо (або іншого документу), строк дії якого повинен становити не менше, ніж строк поставки товару, який є предметом оголошених торгів, а також копії усіх додатків, актів, тощо, якщо їх наявність передбачаються умовами цього договору. Учасником у складі Тендерної пропозиції не надано довіреність, передбачену п 1.3 Договору відповідального зберігання товару від 20.01.2020р. №2/20, ( рух майна згідно акту приймання-передачі та довіреності). 2.Відповідно до вимог, викладених в розділі 1 (Документи на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям) Додатку 2 Тендерної документації (перелік документів на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам замовника), а саме, наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки Учасника ( в разі її наявності), в якій надається перелік достатньої кількості кваліфікованих працівників (із зазначенням ПІБ, посади, освіти та досвіду роботи на зазначеній посаді, які мають необхідні знання та досвід, будуть залучатися до виконання договору та спроможні забезпечити належне виконання Учасником зобов‘язань за договором про закупівлю товару, який є предметом оголошених торгів.). У складі Тендерної пропозиції Переможця міститься Довідка №16/04-03 від 16 квітня 2020р. про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій вказуються лише один працівник, а саме: директор Переможця. Назва посади не відповідають кваліфікаційним вимогам працівників(посад), які можуть здійснити координацію та поставку Товару на склад Замовника. Такими працівниками може бути менеджер з логістики, якого немає в штаті Переможця. Директор Переможця діє на підставі Статуту підприємства. Відповідно до положень Статуту, директор здійснює управлінські функції. А тому, на думку Скаржника, у Переможця відсутні працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов Договору. Крім того, відповідно до вимог Тендерної документації, Учасником надається перелік працівників, тобто два і більше, а в довідці №16/04-03 від 16 квітня 2020р зазначений лише директор, тобто ТОВ «АРСІ ГРУП» не має відповідної кількості працівників які мають необхідні знання та досвід, будуть залучатися до виконання договору та спроможні забезпечити належне виконання Учасником зобов‘язань за договором. 3. Відповідно до вимог, викладених в розділі 1 (Документи на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям) Додатку 2 Тендерної документації (перелік документів на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам замовника), а саме - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Учасник повинен надати лист у довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, який засвідчено відбитком печатки (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактні телефони та код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код/ реєстраційний номер облікової картки платника податків контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). Копія договору, зазначеного учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного договору; копія документу(ів), передбаченого умовами такого договору (видаткова накладна, акт приймання-передачі тощо), що підтверджує продаж/поставку за договором зазначеним учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного договору; позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного учасником в листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного договору про стан виконання зазначеного Учасником договору та зміст якого підтверджує якісне виконання договору та відсутність пред’явлених позовів та претензій у зв’язку з неналежним виконанням зобов’язань з обов'язковими повними контактами особи, що надавала та підписувала відгук. У складі тендерної пропозиції Переможця, в підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору , Переможцем надано довіреність на отримання товару надана лише на 2 тонни, а видаткові на 15 тонн продукції, що не може підтвердити продаж/поставку товару в повному обсязі. У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати позитивний лист-відгук від контрагента, з обов'язковими повними контактами особи, що надавала та підписувала відгук – Переможець надав відгук у якому немає контактів особи, що надавала та підписувала відгук. Натомість надано контакт особи, яка відгук не підписувала. Немає печатки у відгуку. Відповідно, Переможець не надав документи на підтвердження відповідності пропозиції Учасника умовам Документації, тобто не виконав умови Тендерної документації в цій частині. По-четверте: Відповідно до вимог Тендерної документації, у складі Тендерної пропозиції повинен бути Лист у довільній формі, який підтверджує, що учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю. Переможець у складі Тендерної пропозиції надав Гарантійний лист №16/04-22 від «16» квітня 2020р., в якому зазначив, що оскільки ТОВ «АРСІ ГРУП» та ТОВ «ПЕТРО-ХІМ ТЕХНОЛОГІЇ» не підпадають під дію вищезазначених нормативно-правових актів, здійснення закупівлі товару, що пропонує ТОВ «АРСІ ГРУП», а саме герметику бітумно-полімерного «ПетроСилер» марки БП-Г35, виробництва ТОВ «ПЕТРО-ХІМ ТЕХНОЛОГІЇ», не заборонено. Відповідно до ст. 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. №1644-VII, вимог абз. 4 п.2) частини першої розпорядження Кабінету Міністрів України «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів» від 11.09.2014 р. №829-р, а також Указу Президента України №467/2016 від 17.10.2016 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 16 вересня 2016 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та Указу Президента України №254/2016 від 15.06.2016 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 20 травня 2016 року "Про виконання резолюції Ради Безпеки Організації Об'єднаних Націй від 20 липня 2015 року N 2231 щодо Спільного всеосяжного плану дій в частині персональних санкцій», з метою забезпечення реалізації персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), заборонено здійснення закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі Товар, що пропонується для постачання Переможцем (еквівалент) виготовлений в Російській Федерації та поставляється суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації. В той же час, в Україні є власні виробники товару згідно предмету закупівлі , зокрема:ТОВ «Ізофаст Україна», ТОВ «Ореол – 1»,ТОВ «Расмет» та інші, які виготовляють та поставляють товари згідно предмету закупівлі. Таким чином, вищезазначені обставини та заходи, перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю. Відповідно, Переможець не надав документи на підтвердження відповідності пропозиції Учасника умовам Документації, тобто не виконав умови Тендерної документації в цій частині. По -пяте: Відповідно до вимог Тендерної документації, Учасником надається копія балансу (форма 1) станом на кінець попереднього кварталу. Закупівля оголошена 02.04.2020р.Кінцева дата подання пропозицій-17.04.2020р. , тобто це другий квартал. Кінець попереднього кварталу – це 1 квартал 2020р Тобто баланс повинен бути за 1 квартал 2020р. У складі Тендерної пропозиції баланс надано баланс за 4 квартал 2019 року. Що не відповідає умовам ТД. Відповідно, Переможець не надав документи на підтвердження відповідності пропозиції Учасника умовам Документації, тобто не виконав умови Тендерної документації в цій частині. По-шосте: Проект договору на усіх сторінках має не чітке зображення відбитку печатки та на деяких сторінках на відбитку печатки не можливо прочитати код ЄДРПОУ та/або назву підприемства що завіряла договір, що ставе під сумнів завірення проєкту договору учасником саме ТОВ “АРСІ ГРУП”. Враховуючи вищевикладене, обравши переможцем процедури закупівлі ТОВ «АРСІ ГРУП» Замовник порушив вимоги своєї Тендерної документації та статті 30 Закону № 922, та, як наслідок, порушив принципи здійснення закупівель, які визначені у статті 3 Закону. Відповідно до частини дев'ятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі, порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визнання Переможцем ТОВ «АРСІ ГРУП». Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі№ UA-2020-04-02-002008-a. Код за ДК 021:2015 – 44110000-4 Конструкційні матеріали (Мастика бітумна-еластомірна марки МГБЕ Ш або еквівалент) 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання Товариство з обмеженою відповідальністю «АРСІ ГРУП» переможцем процедури за ідентифікатором закупівлі: № UA-2020-04-02-002008-a. Код за ДК 021:2015 – 44110000-4 Конструкційні матеріали (Мастика бітумна-еластомірна марки МГБЕ Ш або еквівалент). Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою банку про оплату коштів до державного бюджету. (на 1 арк.) 2. Документи, що підтверджують право підпису Скарги.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 12 травня 2020 20:08
Рішення від 12.05.2020 № 9092 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 12 травня 2020 20:08
Про перенесення розгляду Скарги UA-2020-04-02-002008-a.b2.pdf
Дата публікації: 28 травня 2020 21:04
рішення від 29.05.2020 № 10671.pdf
Дата публікації: 03 червня 2020 21:46

Документи подані скаржником

07 травня 2020 16:28
скарга

Документи Органу Оскарження

12 травня 2020 20:09
Рішення від 12.05.2020 № 9091.pdf

Документи подані скаржником

07 травня 2020 17:47
скарга
07 травня 2020 17:47
платіжне доручення

Документи подані замовником

19 травня 2020 14:14
ДСТУ-ISO_9001-2015-.pdf
19 травня 2020 14:14
ДСТУ-ISO_14001-2015-.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 11:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРСІ ГРУП" 1 989 000,00
UAH з ПДВ
1 977 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІЗОФАСТ УКРАЇНА 1 995 498,00
UAH з ПДВ
1 982 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 квітня 2020 17:52
Електронний підпис
22 квітня 2020 10:44
Електронний підпис
17 квітня 2020 20:48
Електронний підпис
17 квітня 2020 20:46
13.1 Сертифікати ISO.pdf
17 квітня 2020 20:46
13 Технічні вимоги.pdf
17 квітня 2020 20:46
13.1.1 Лист-пояснення.pdf
17 квітня 2020 20:46
27 Лист-підтвердження.pdf
17 квітня 2020 20:46
13.8 Паспорт якості.pdf
17 квітня 2020 20:46
13.5 ДСТУ Б В.2.7-136-2016 ЗК.pdf
17 квітня 2020 20:46
11 Витяг З ЄДР.pdf
17 квітня 2020 20:46
13.3 ДСТУ Б В.2.7-116-2002 ЗК.pdf
17 квітня 2020 20:46
5.1 Лист-роз’яснення.pdf
17 квітня 2020 20:46
9 Протокол  АРСІ ГРУП.pdf
17 квітня 2020 20:46
15 Лист згода.pdf
17 квітня 2020 20:46
12 Висновок ДСЕЕ.pdf
17 квітня 2020 20:46
6 Статут АРСІ ГРУП 2019.pdf
17 квітня 2020 20:46
6.1 Лист про статут.pdf
17 квітня 2020 20:46
1 Тендерна пропозиція.pdf
17 квітня 2020 20:46
2.3 Лист відгук.pdf
17 квітня 2020 20:46
13.2 Гарантійний лист.pdf
17 квітня 2020 20:46
24 Лист-гарантія.pdf
17 квітня 2020 20:46
14 Проект договору.pdf
17 квітня 2020 20:46
Протокол НР.7Z
17 квітня 2020 20:46
Банківська ліцензія.7z
17 квітня 2020 20:46
Наказ Фролова Ю.М.7Z
17 квітня 2020 20:46
Гарантія 2777-20.7z
17 квітня 2020 20:46
Витяг із Статуту.7z
17 квітня 2020 20:46
Лист для клієнтів.7z

Публічні документи

17 квітня 2020 11:19
Електронний підпис
17 квітня 2020 11:10
договор суборенда (1).pdf
17 квітня 2020 11:10
статут и опис.pdf
17 квітня 2020 11:09
протокол 10.pdf
17 квітня 2020 11:09
Пропозиція.pdf
17 квітня 2020 11:09
пдв.pdf
17 квітня 2020 11:09
ісо.pdf
17 квітня 2020 11:09
Ізофаст.pdf
17 квітня 2020 11:09
ДСТУ Б В.2.7-136-2016.pdf
17 квітня 2020 11:09
ДСТУ Б В.2.7-116-2002.pdf
17 квітня 2020 11:09
Додаток 7.pdf
17 квітня 2020 11:09
Додаток 6.pdf
17 квітня 2020 11:09
Додаток 3.pdf
17 квітня 2020 11:09
договор перевозки.pdf
17 квітня 2020 11:09
Довідка про виробника .pdf
17 квітня 2020 11:09
Довидки к додатку 3.pdf
17 квітня 2020 11:09
Гарантія 1218-20.rar
17 квітня 2020 11:09
Гарантійний лист .pdf
17 квітня 2020 11:09
витяг копія.pdf
17 квітня 2020 11:09
Баланс.pdf
17 квітня 2020 11:09
аналогичный договир.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРСІ ГРУП"

ТОВ ІЗОФАСТ УКРАЇНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРСІ ГРУП"
#41821131
Переможець 1 977 000,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2020 11:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 квітня 2020 11:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРСІ ГРУП"
#41821131
1 977 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 серпня 2020 10:16
ДУ №2 до №132.pdf зміни до договору
14 серпня 2020 10:15
Електронний підпис зміни до договору
12 серпня 2020 15:36
ДУ 2 до №132.pdf зміни до договору
12 серпня 2020 15:35
Електронний підпис зміни до договору
05 червня 2020 10:06
дод.угода1.pdf зміни до договору
05 червня 2020 10:03
Електронний підпис укладений
04 червня 2020 17:06
договір 132 Арси груп.pdf укладений
04 червня 2020 17:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене сторонами зменшення ціни договору відповідно до кон"юктури ринку
Номер договору про закупівлю: 132
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 132
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 132
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 969 853,18
UAH (в тому числі ПДВ 161 642,20 UAH)