Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясо
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2020-04-02-001737-a 8d783de4974242fbbcb9cdb85870ce3b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мостіпан Лідія Вікторівна

380459836803 kodl.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради "Київська обласна дитяча лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01994451
Вебсайт: http://www.kodl.in.ua
Місцезнаходження: 08150, Україна , Київська обл., Боярка, Хрещатик 83
Контактна особа: Мостіпан Лідія Вікторівна
380459836803
kodl.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2020 15:40
Звернення за роз’ясненнями: до 07 квітня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 квітня 2020 16:00
Початок аукціону: 21 квітня 2020 12:14
Очікувана вартість: 1 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


3 найменування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9000 кілограми
М’ясо (м’ясо яловичини б/к, м’ясо свинини б/к, курятина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08150, Україна, Київська область, Боярка, вулиця Хрещатик 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 квітня 2020 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 15:50
ТД м'ясо 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 02 квітня 2020 23:36
Дата відповіді: 07 квітня 2020 16:30
У п. 12. Додатку 2 до тендерної документації зазначено надати" Скан-копію оригіналу акту, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин на підприємстві Учасника, який має бути без зауважень (згідно наказу міністерства аграрної політики України № 447 ВІД 08.08.19)."це є дискримінаційна вимога, оскільки, згідно з вимогами Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» Держспоживслужба встановлює у щорічному плані державного контролю періодичність інспектування, аудиту, відбору зразків та лабораторних досліджень (випробувань) щодо кожної потужності з виробництва, та/або обігу харчових продуктів, та/або кормів. Періодичність здійснення планових заходів державного контролю у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів визначається на підставі ризик-орієнтованого підходу відповідно до Постанови Кабінету міністрів України № 896 від 31.10.2018 року. Тому деякі оператори ринку до цього часу не потрапили до плану перевірки та не отримало Акт згідно Наказу Міністерства Аграрної Політики № 447 від 08.08.2019 р. , але дані оператори ринку мають позитивний Акт Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин відповідно до наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 06 лютого 2017 року № 42. Тому вважаємо що цією вимогою Замовник штучно звужує коло потенційних учасників. Та порушує права для тих операторів ринку, які до цього часу не потрапили до Плану перевірки Держспоживслужби та не отримали акт згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ від 08.08.2019 № 447». Просимо внести зміни у тендерну документацію, щоб більша кількість потенційних постачальнтків мало змогу прийняти участь у даних закупівлях
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Тендерним комітетом було розглянуто ваше питання що дискримінаційної вимоги, у відповідь на що повідомляємо про наступне. Відповідно до пункту 12 Додатку 2 Тендерної документації Учасник у своїй тендерній пропозиції повинен надати: «Скан-копію оригіналу акту, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин на підприємстві Учасника, який має бути без зауважень (згідно наказу міністерства аграрної політики України № 447 ВІД 08.08.19).»
Закон України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» визначає правові та організаційні засади державного контролю, що здійснюється з метою перевірки дотримання операторами ринку законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин. Відповідно до ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»: оператор ринку харчових продуктів - суб’єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами), і який відповідає за виконання вимог цього Закону та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. Акт, що складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин на підприємстві Учасника, згідно наказу міністерства аграрної політики України № 447 від 08.08.19 оператор ринку отримує в результаті проведення інспектування потужностей. Таке інспектування може бути, як планове, так і позапланове, за заявою самого оператора ринку. Тобто, потенційний учасник при бажанні, міг подати заяву до відповідного органу з проханням проведення інспектування (аудиту) для отримання акту, передбаченого Наказом Міністерства аграрної політики №447 від 08.08.2019 року. Обмеження щодо здійснення таких дій відповідно до чинного законодавства відсутні. Відсутність такого документу в Учасника та небажання в його отриманні дає Замовнику привід зробити висновок про те, що в Учасника можливі проблеми на підприємстві, що унеможливлюють отримання документу, що вимагається. Додатково зазначаємо, що відповідно до наказу Міністерства аграрної політики України №447 від 08.08.19р. акт видається в результаті проведення заходу саме державного контролю (інспектування). Законодавством не передбачено проведення інспектування недержавними органами, тому твердження, що така вимога є дискримінаційною є недоцільним та безпідставним. З огляду на вище викладене, даний документ є обов’язковим для операторів ринку, а надання такого документу у складі тендерної пропозиції є обгрунтованим та не містить дискримінаційних умов та цілком відповідає нормам чинного законодавства України. Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 06.02.2017р. №42 втратив чинність на підставі Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства №447 від 08.08.2019р. Крім того, проаналізувавши рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, можна говорити про те, що дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-02-001737-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І., Код ЄДРПОУ:2707716424
Дата подання: 08 травня 2020 16:53
СКАРГА
Скаржник не погоджується із вказаною підставою відхилення, оскільки Додатком 2 ТД передбачено наступне: «8. Скан-копію оригіналу договору про надання державних ветеринарно-санітарних послуг (послуги по проведенню ветеринарно-санітарного контролю та нагляду) для продукції тваринного походження та скан-копія акту виконаних робіт за останній місяць до надання пропозиції учасника.» Наголошуємо, що Замовником не встановлено вимоги що договір про надання державних ветеринарно-санітарних послуг має бути укладено Учасником закупівлі та акт виконаних робіт за останній місяць до надання пропозиції учасника має бути виданий Учаснику закупівлі. В складі тендерної пропозиції ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. надано: - Файл «АКТ БЕРЕЗЕНЬ», що містить скан-копія акту виконаних робіт за останній місяць до надання пропозиції учасника; - Файл «договір ветмедецина 2020», що містить скан-копію оригіналу договору про надання державних ветеринарно-санітарних послуг; - Файл «сан паспорт», що містить Лист-пояснення, що вона не надає у складі пропозиції санітарні паспорти на транспортні засоби, оскільки їх видача була передбачена «Санітарними правилами для підприємств продовольчої торгівлі» СаН ПІН 5781-91, які втратили свою чинність з 01.01.2017 року відповідно до рішення уряду (Розпорядження від 20 січня 2016 року No94-р «Про визначення такими, що втратили чинність, та такими, що не застосовуються на території України, актів санітарного законодавства» та зазначає, що надає копію договору про дезінфекцію транспортних засобів (файл «17 договір дезінфекції автомобіля»). ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. надає у складі пропозиції копії договорів оренди транспортних засобів та свідоцтва про реєстрацію цих транспортних засобів для підтвердження інформації про власника та підтвердження права користування автомобілями. ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. виконано вимоги тендерної документації та надано усі документи в складі тендерної пропозиції учасника процедури. В такому разі, відхилення тендерної пропозиції є незаконним та безпідставним. Відповідно до Витягу з рішення тендерного комітету КНП КОР «КОДЛ» N59 від 5 травня 2020р., що опублікований в системі Prozorro 05.05.2020 року, Замовником визначено переможцем Учасника – ПП Торгпродсервіс та направлено повідомлення про намір укласти договір. Відповідно до Витягу з рішення тендерного комітету КНП КОР «КОДЛ» N59 від 5 травня 2020р., що опублікований в системі Prozorro 05.05.2020 року, Замовником визначено переможцем Учасника – ПП Торгпродсервіс та направлено повідомлення про намір укласти договір. ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення переможцем процедури закупівлі Учасника - ПП Торгпродсервіс. У складі пропозиції ПП Торгпродсервіс надано копію аналогічного договору , який укладено 04 січня 2019 року, хоча відповідно до п.5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замовником встановлено вимогу надання договору за аналогічним предметом за період з 2016 року по 2018 рік. Враховуючи вище викладене та керуючись статтями 18, 30 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою. 2. Розглянути скаргу та встановити наявність порушення з боку Замовника відносно відхилення тендерної пропозиції ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. у відкритих торгах на закупівлю товару за кодом за кодом ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо (ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-02-001737-a) 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. у відкритих торгах на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо (ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-02-001737-a) 4. Розглянути скаргу та встановити наявність порушення з боку Замовника відносно визначення переможцем ПП Торгпродсервіс у відкритих торгах на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо (ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-02-001737-a)
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 травня 2020 09:23
рішення від 13.05.2020 № 9219.pdf
Дата публікації: 14 травня 2020 09:23
рішення від 28.05.2020 № 10566.pdf
Дата публікації: 02 червня 2020 17:54
Коментар замовника щодо усунення порушення: За результатами розгляду скарги фізичної особи-підприємця МАЗАРАТІЙ Н.І. від 08.05.2020 №UA-2020-04-02-001737-a.b1 щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі – "ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо", оголошення №UA-2020-04-02-001737-a, Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції ФОП Мазаратій Н.І. та рішення про визнання переможцем закупівлі ПП «Торгпродсервіс. На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №10566-р/пк-пз від 28.05.2020р., Замовник скасовує попередні рішення про відхилення пропозиції ФОП Мазаратій Н.І. та рішення про визнання переможцем закупівлі ПП «Торгпродсервіс» та проводить повторну оцінку пропозицій. Переможцем закупівлі визнано: ФОП Мазаратій Н.І.
Дата виконання рішення замовником: 26 червня 2020 15:29

Документи подані скаржником

08 травня 2020 16:53
мясо.pdf

Документи подані замовником

20 травня 2020 15:08
Відп.Скарга мясо2020.doc
26 червня 2020 15:18
Витяг з протоколу 67.pdf

Документи Органу Оскарження

14 травня 2020 09:23
рішення від 13.05.2020 № 9219.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 12:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. 1 086 420,00
UAH з ПДВ
982 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Аврахова Катерина Григорівна 1 158 600,00
UAH з ПДВ
982 320,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Торгпродсервіс 1 051 750,00
UAH з ПДВ
1 051 750,00
UAH з ПДВ
Документи
"ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ" 1 178 400,00
UAH з ПДВ
1 178 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 червня 2020 16:43
київ лікарня мясо.rar
17 квітня 2020 09:57
Електронний підпис
17 квітня 2020 09:55
ч 1,2 ст 17.pdf
17 квітня 2020 09:55
ст 17.pdf
17 квітня 2020 09:55
сан паспорт.pdf
17 квітня 2020 09:55
пропозиція.pdf
17 квітня 2020 09:55
працівники.pdf
17 квітня 2020 09:55
пояснення вет послуги.pdf
17 квітня 2020 09:55
пояснення аудит.pdf
17 квітня 2020 09:55
повірка.pdf
17 квітня 2020 09:55
план аудиту 22000.pdf
17 квітня 2020 09:55
мясо.pdf
17 квітня 2020 09:55
мат база.pdf
17 квітня 2020 09:55
лист про забезпечення.pdf
17 квітня 2020 09:55
лист договори.pdf
17 квітня 2020 09:55
звіт про аудит 22000.pdf
17 квітня 2020 09:55
документи на повірку.pdf
17 квітня 2020 09:55
договір на повірку.pdf
17 квітня 2020 09:55
довідки.pdf
17 квітня 2020 09:55
довідка аналогічний.pdf
17 квітня 2020 09:55
гар лист про перевірку.pdf
17 квітня 2020 09:55
аналогічний мясо.pdf
17 квітня 2020 09:55
акти.pdf
17 квітня 2020 09:55
АКТ БЕРЕЗЕНЬ 2020.pdf
17 квітня 2020 09:55
9. про підпис.pdf
17 квітня 2020 09:55
8. пояснення установчі.pdf
17 квітня 2020 09:55
7. ліцензуванн.pdf
17 квітня 2020 09:54
6. повноваженн.pdf
17 квітня 2020 09:54
25. потужності.pdf
17 квітня 2020 09:54
22000.pdf
17 квітня 2020 09:54
19. оренда МАН.pdf
17 квітня 2020 09:54
18. Оренда- Рено ВІ 9547.pdf
17 квітня 2020 09:54
14. про юр осіб.pdf
17 квітня 2020 09:54
12. установчі оригінали.pdf
17 квітня 2020 09:54
10.04.2020.pdf
17 квітня 2020 09:54
10. зразок підпису.pdf

Публічні документи

16 квітня 2020 17:29
1. установчі.pdf
16 квітня 2020 17:29
договір кмкл 1 кури.pdf
16 квітня 2020 17:29
декларація мясо.pdf
16 квітня 2020 17:29
2.4. Витяг 20.03 (2).pdf
16 квітня 2020 17:29
2.4. Витяг 20.03 (1).pdf
16 квітня 2020 17:29
2.4. Витяг 20.03 (4).pdf
16 квітня 2020 17:29
2.4. Витяг 20.03 (3).pdf
16 квітня 2020 17:29
технології довкілля.pdf
16 квітня 2020 17:29
інформація про товар.pdf
16 квітня 2020 17:29
6. про субпідрядника.pdf
16 квітня 2020 17:29
2 .про підпис.pdf
16 квітня 2020 17:29
про довкілля.pdf
16 квітня 2020 17:29
7. забезпечення.pdf
16 квітня 2020 17:29
погодження з проектом.pdf
16 квітня 2020 17:29
об открытии счета А.pdf

Публічні документи

06 травня 2020 10:35
Електронний підпис
06 травня 2020 10:34
довідка ДПС
06 травня 2020 10:34
докумети переможця
17 квітня 2020 10:24
Електронний підпис
17 квітня 2020 10:11
7Санітарні паспорти.pdf
17 квітня 2020 10:11
21Довідка з банку.pdf
17 квітня 2020 10:11
3План аудиту ISO 22000.pdf
17 квітня 2020 10:11
19Довідка про печатку.pdf
17 квітня 2020 10:11
12Проект договору мясо.pdf
17 квітня 2020 10:11
11Витяг з ЄДР.pdf
17 квітня 2020 10:11
10 довідка про ліцензію.pdf
17 квітня 2020 10:11
1оригінал Статуту.PDF
17 квітня 2020 10:10
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

15 квітня 2020 13:13
Електронний підпис
15 квітня 2020 11:50
Довідка ст. 17.pdf
15 квітня 2020 11:50
Довідка МТБ.pdf
15 квітня 2020 11:49
32. ISO 22000_2018_19.pdf
15 квітня 2020 11:49
32. ISO 9001_2015_19.pdf
15 квітня 2020 11:49
20. декларація свинина.pdf
15 квітня 2020 11:49
16. Медичні книжки.pdf
15 квітня 2020 11:49
16. Медичні картки.pdf
15 квітня 2020 11:49
13. Свідоцтво АХ7402НС.pdf
15 квітня 2020 11:49
13. Свідоцтво AX6135НA.pdf
15 квітня 2020 11:49
26.Опис реєстратора.PDF
15 квітня 2020 11:49
26. Статут копія.PDF
15 квітня 2020 11:49
26. Довідка з ЄДРПОУ.PDF
15 квітня 2020 11:49
26. Довідка 4-ОПП.PDF
15 квітня 2020 11:49
3. Паспорт Жук Р.М..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.

ФОП Аврахова Катерина Григорівна

ПП Торгпродсервіс

"ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.
#2707716424
Рішення скасоване 982 300,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 15:18
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Аврахова Катерина Григорівна
#3149416743
Рішення скасоване 982 320,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 15:18
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПП Торгпродсервіс
#30757072
Рішення скасоване 1 051 750,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 15:18
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.
#2707716424
Переможець 982 300,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 15:26
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

28 квітня 2020 11:39
Електронний підпис
28 квітня 2020 11:36
Витяг з протоколу 53.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Аврахова Катерина Григорівна #3149416743

№ рішення у справі

141-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

30 квітня 2020 12:42
Електронний підпис
30 квітня 2020 12:41
Витяг з протоколу 56.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП Торгпродсервіс #30757072

№ рішення у справі

60/148-р/к

Дата рішення у справі

27.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2020 15:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.
#2707716424
982 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 18:05
Додаткова угода № 2 до 187.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 18:04
Електронний підпис зміни до договору
23 липня 2020 17:28
Додаткова угода 1 до 187.pdf зміни до договору
23 липня 2020 17:26
Електронний підпис укладений
10 липня 2020 12:51
Договір 187.pdf укладений
10 липня 2020 12:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, згідно підпункт 1 пункту 5 ст.41 Закону. 2. Зміни вносяться в зв'язку із зміною банківських реквізитів Замовника.
Номер договору про закупівлю: 187
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, згідно підпункт 1 пункту 5 ст.41 Закону.
Номер договору про закупівлю: 187
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 234 590,01
UAH (в тому числі ПДВ 39 098,33 UAH)