Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція самопливного каналізаційного колектора по вул. Садова від вул. Давидова-Лучицького до КНС-1 L=2809м в м. Куп’янськ, Харківської області», ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 45454000-4 «Реконструкція»)
Очікувана вартість
50 902 365,00 UAH
UA-2020-04-02-001527-a ee64ea9340674894a4937c205cc68070
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ляліна Тетяна Олександрівна

+38(05742)5-19-07 ujkh_kupjansk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, БЛАГОУСТРОЮ ТА КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА КУП'ЯНСЬКОЇ МІ
Код ЄДРПОУ: 22726737
Місцезнаходження: 63701, Україна , Харківська обл., Куп'янськ, Харківська обл., місто Куп'янськ, ПРОСПЕКТ КОНСТИТУЦІЇ, будинок 5
Контактна особа: Ляліна Тетяна Олександрівна
+38(05742)5-19-07
ujkh_kupjansk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2020 15:07
Звернення за роз’ясненнями: до 10 квітня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 квітня 2020 15:00
Початок аукціону: 21 квітня 2020 13:19
Очікувана вартість: 50 902 365,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 254 511,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 254000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція самопливного каналізаційного колектора по вул. Садова від вул. Давидова-Лучицького до КНС-1 L=2809м в м. Куп’янськ, Харківської області», ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 45454000-4 «Реконструкція»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник має право провести попередню оплату. Розмір попередньої оплати складає суму до 30% від загального річного обсягу робіт. Учасник у строк, що не перевищує 90 днів з дня надходження коштів, як попередньої оплати, підтверджує їх використання згідно акту виконаних робіт відповідно до вимог діючого законодавства Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки здійснюються на підставі підписаних актів виконаних робіт за формою КБ-2 та КБ-3, які складаються Учасником та подаються для підписання Замовнику. Розрахунок кошторисного прибутку, адміністративних та загальновиробничиих витрат виконується, згідно ДСТУ БД.1.1-1:2013. Кошти перераховуються на розрахунковий рахунок Учасника Пiсляоплата 15 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 квітня 2020 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2020 14:24
ТД_зі змінами.docx
13 квітня 2020 14:24
ПЕРЕЛІК ЗМІН_ТД Колектор.docx
02 квітня 2020 15:04
ТД_титул.pdf
13 квітня 2020 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2020 14:24
ТД_зі змінами.docx
02 квітня 2020 15:04
ТД (1).docx
13 квітня 2020 14:24
ПЕРЕЛІК ЗМІН_ТД Колектор.docx
02 квітня 2020 15:04
ТД_титул.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Виробнича база
Дата подання: 06 квітня 2020 14:37
Дата відповіді: 08 квітня 2020 13:11
Згідно Додатку 1.1. тендерної документації вказано настпуне: Ми, (назва Учасника), надаємо інформацію щодо наявності обладнання, інструментів, техніки, необхідних для виконання робіт, матеріально-технічної бази із зазначенням адреси розташування виробничої бази. Підкажіть, будь ласка, що мається на увазі під виразом "виробнича база"?
Відповідь: Вимоги до наявності виробничої бази зазначено замовником в стовп. 2 таблиці дод. 1.1 до тендерної документації, а саме: Найменування обладнання (інструментів, устаткування, приладів) та матеріально-технічної бази (машин, механізмів, техніки)
Виробнича база!
Дата подання: 06 квітня 2020 14:39
Дата відповіді: 08 квітня 2020 13:12
Згідно Додатку 1.1. тендерної документації вказано настпуне: Ми, (назва Учасника), надаємо інформацію щодо наявності обладнання, інструментів, техніки, необхідних для виконання робіт, матеріально-технічної бази із зазначенням адреси розташування виробничої бази. Підкажіть, будь ласка, якщо учасник має матеріально-технічну базу, а саме офісні приміщення, склад, це і означачє виробнича база?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на запитання надано у відповіді на питання 1
Виробнича база!!!
Дата подання: 06 квітня 2020 14:41
Дата відповіді: 08 квітня 2020 13:13
Згідно Додатку 1.1. тендерної документації вказано настпуне: Ми, (назва Учасника), надаємо інформацію щодо наявності обладнання, інструментів, техніки, необхідних для виконання робіт, матеріально-технічної бази із зазначенням адреси розташування виробничої бази. Підкажіть, будь ласка, якщо учасник має матеріально-технічну базу, а саме офісні приміщення, склад, які він вкажіть у довідці, це є підставою для дискваліфікації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У разі, якщо Учасник заповнить всі необхідні поля таблиці дод. 1.1, він виконає вимоги тендерної документації
Довідка про наявність обладнання, техніки, матеріально-технічної бази, необхідної для виконання договору
Дата подання: 06 квітня 2020 14:52
Дата відповіді: 08 квітня 2020 13:16
У таблиці довідки Додатка 1.1. тендерної документації учасник в стопчиках 2,5,6 таблиці повинен вказувати наявність матеріально-технічної бази (а саме, офісні приміщення та склад) чи за межами таблиці в цієї ж довідці у тексті вказати наявність матеріально-технічної бази та її розташування?
Відповідь: Вимоги щодо надання інформації зазначено в стовп. 2,5,6 в таблиці дод. 1.1 до ТД
Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*
Дата подання: 06 квітня 2020 15:21
Дата відповіді: 08 квітня 2020 13:17
Підкажіть, будь ласка, що мається на увазі у стовпчику 6 "Досвід", загальний досвід роботи вказати?
Відповідь: Досвід передбачає роботу за фахом
ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА*
Дата подання: 06 квітня 2020 15:27
Дата відповіді: 08 квітня 2020 13:18
У пункті 7 Додатку 1.4 тендерної документації необіхно вказати "Телефон, факс, e-mail".Якщо учасник не використовує факс, можно вказати, наприклад, в такому вигляді: "+38096........, факс не використовується, email", це не є підставою для дискваліфікації учасника?
Відповідь: Вивчайте, будь-ласка, уважно тендерну документацію та зазначайне наявну, фактичну інформацію
Наявність працівників згідно цивільно-правових угод
Дата подання: 06 квітня 2020 15:32
Дата відповіді: 08 квітня 2020 13:18
Чи може учасник на підтвердження працевлаштування надавати цивільно-правові угоди з працівниками, яких учасник планує залучати до виконання робіт?
Відповідь: Вивчайте тендерну документацію, а саме: п.п. 2.3 п. 2 табл. 1 дод. 1 до ТД
Наявність працівників
Дата подання: 06 квітня 2020 18:00
Дата відповіді: 08 квітня 2020 13:20
Для підтвердження кваліфікаційних вимог до працівників учасника до наведених довідок Замовник вимагає додати скановану копію сертифікату або свідоцтва про навчання (підготовку) інженерно-технічного(-их) робітника(-ів) вказаного у довідці Учасника як спеціаліста (-ів), що можуть виконувати роботи з санації мереж. Підкажіть, будь ласка, учаснику необхідно надати копію сертифікату або копії свідоцтва про навчання (підготовку) на всіх інженерно-технічних робітників або тільки на спеціалістів, що можуть виконувати роботи з санації мереж?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь зазначена в п.п. 2.2 п. 2 дод. 1 до ТД
Договірна ціна
Дата подання: 06 квітня 2020 18:30
Дата відповіді: 08 квітня 2020 13:21
Підкажіть, будь ласка, на момент подання тендерних пропозицій учасники повинні надавати розрахунок договірної ціни з локальними кошторисами?
Відповідь: Так. Наявність в пропозиції Учасника договірної ціни з локальними кошторисами є обов’язковою
Договірна ціна!
Дата подання: 06 квітня 2020 18:31
Дата відповіді: 08 квітня 2020 13:22
Підкажіть, будь ласка, розрахунок договірної ціни з локальними кошторисами учасник повинен завантажити на майданчик після того, якщо його буде обрано переможцем закупівлі?
Відповідь: Обов’язкове завантаження на майданчику після визначення переможця
Дострокове виконання робіт
Дата подання: 06 квітня 2020 18:41
Дата відповіді: 08 квітня 2020 13:23
Згідно п.6 розділу 3 тендерної документації, вимагається від учасників надання гарантійного листа, в якому учасник гарантує замовнику, що у разі необхідності такий учасник забезпечить дострокове виконання робіт належної якості у повному обсязі, визначеному тендерною документацією. Підкажіть, будь ласка, як це розуміти "дострокове виконання робіт"?Наскільки дострокове???Ми розуміємо, що дострокове виконання робіт може бути, але тільки в розумних строках виконання робіт. Припустимо ми надамо такий гарантійний лист, підпишемо договір з Вами, а потім Замовник прийме рішення, що за місяць йому необхідно виконату цю роботу....це буде точно нереально виконати. Тому, поясніть, будь ласка, який строк ви маєте під виразом "дострокове виконання робіт". Так як, надаючи цей гарантійний лист, учасник повинен хоча б розуміти, що його очікує попереду, тим паче для того, щоб скласти коректно календарний графік виконання робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Термін дії договору 31.12.2021 року. Під достроковим виконанням вважається виконання робіт раніше вказаного терміну
Паспорт у вигляді ID картки
Дата подання: 06 квітня 2020 18:51
Дата відповіді: 08 квітня 2020 13:24
Згідно таблиці №2 Додатку 1 тендерної документації вимагається наступне: "2. Для підтвердження особи та зразків підпису керівника копію паспорту або іншого документа, що підтверджує особу."Якщо, у керівника паспорт у вигляді ID картки.Підкажіть, будь ласка, якщо учасник надасть двосторонню копію цієї картки, це буде підставою для дискваліфікації учасника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Документи надаються згідно вимог тендерної документації
Питання щодо технічного завдання по першому пусковому комлексу (Додаток 3 тендерної документації)
Дата подання: 06 квітня 2020 18:55
Дата відповіді: 08 квітня 2020 13:25
Питання щодо розділу "Реконструкція ведеться трьома пусковими комплексами:1-й довжиною 1037 метрів" технічного завдання Додатку №3 тендерної докцументації: З чого саме виконується виготовлення спеціальної конструкції [шибер-заслонка] вагою 0,103 т.?
Відповідь: Всі вихідні дані, наведені в технічному завданні є достатніми для складання учасником договірної ціни, кошторисів та інших документів, передбачених тендерною документацією
Питання щодо технічного завдання по першому пусковому комлексу (Додаток 3 тендерної документації)
Дата подання: 06 квітня 2020 18:57
Дата відповіді: 08 квітня 2020 13:26
Питання щодо розділу "1-й пусковий комплекс довжиною 1037 метрів" технічного завдання Додатку №3 тендерної докцументації: З чого саме виконується монтаж обвідного колектора?
Відповідь: Всі вихідні дані, наведені в технічному завданні є достатніми для складання учасником договірної ціни, кошторисів та інших документів, передбачених тендерною документацією
Питання щодо технічного завдання по першому пусковому комлексу (Додаток 3 тендерної документації)
Дата подання: 06 квітня 2020 18:57
Дата відповіді: 08 квітня 2020 13:26
Питання щодо розділу "1-й пусковимй комлекс довжиною 1037 метрів" технічного завдання Додатку №3 тендерної докцументації: З чого саме виконується протягування шаблона дiаметром 500 мм за 2 раза довжиною 386 м та протягування шаблона діаметром 600 мм за 2 раза довжиною 649,5 м?
Відповідь: Всі вихідні дані, наведені в технічному завданні є достатніми для складання учасником договірної ціни, кошторисів та інших документів, передбачених тендерною документацією
Питання щодо технічного завдання по 2-му пусковому комплексу (Додаток 3 тендерної документації)
Дата подання: 06 квітня 2020 19:00
Дата відповіді: 08 квітня 2020 13:43
Питання щодо розділу "2-й пусковий комплекс довжиною 1096 метрів" технічного завдання Додатку №3 тендерної докцументації: З чого саме виконується виготовлення спеціальної конструкції [шибер-заслонка] вагою 0,103 т.?
Відповідь: Всі вихідні дані, наведені в технічному завданні є достатніми для складання учасником договірної ціни, кошторисів та інших документів, передбачених тендерною документацією
Питання щодо технічного завдання по 2-му пусковому комплексу (Додаток 3 тендерної документації)
Дата подання: 06 квітня 2020 19:00
Дата відповіді: 08 квітня 2020 13:44
Питання щодо розділу "2-й пусковий комплекс довжиною 1096 метрів" технічного завдання Додатку №3 тендерної докцументації: З чого саме виконується монтаж обвідного колектора?
Відповідь: Всі вихідні дані, наведені в технічному завданні є достатніми для складання учасником договірної ціни, кошторисів та інших документів, передбачених тендерною документацією
Питання щодо технічного завдання по 2-му пусковому комплексу (Додаток 3 тендерної документації)
Дата подання: 06 квітня 2020 19:01
Дата відповіді: 08 квітня 2020 13:45
Питання щодо розділу "2-й пусковий комплекс довжиною 1096 метрів" технічного завдання Додатку №3 тендерної докцументації: З чого саме виконується протягування шаблона дiаметром 600 мм за 2 раза довжиною 403,5 м та протягування шаблона діаметром 700 мм за 2 раза довжиною 691 м?
Відповідь: Всі вихідні дані, наведені в технічному завданні є достатніми для складання учасником договірної ціни, кошторисів та інших документів, передбачених тендерною документацією
Питання щодо технічного завдання по 3-му пусковому комплексу (Додаток 3 тендерної документації)
Дата подання: 06 квітня 2020 19:02
Дата відповіді: 08 квітня 2020 13:45
Питання щодо розділу "3-й пусковий комплекс довжиною 676 метрів" технічного завдання Додатку №3 тендерної докцументації: З чого саме виконується виготовлення спеціальної конструкції [шибер-заслонка] вагою 0,103 т.?
Відповідь: Всі вихідні дані, наведені в технічному завданні є достатніми для складання учасником договірної ціни, кошторисів та інших документів, передбачених тендерною документацією
Питання щодо технічного завдання по 3-му пусковому комплексу (Додаток 3 тендерної документації)
Дата подання: 06 квітня 2020 19:02
Дата відповіді: 08 квітня 2020 13:46
Питання щодо розділу "3-й пусковий комплекс довжиною 676 метрів" технічного завдання Додатку №3 тендерної докцументації: З чого саме виконується монтаж обвідного колектора?
Відповідь: Всі вихідні дані, наведені в технічному завданні є достатніми для складання учасником договірної ціни, кошторисів та інших документів, передбачених тендерною документацією
Питання щодо технічного завдання по 3-му пусковому комплексу (Додаток 3 тендерної документації)
Дата подання: 06 квітня 2020 19:03
Дата відповіді: 08 квітня 2020 13:46
Питання щодо розділу "3-й пусковий комплекс довжиною 676 метрів" технічного завдання Додатку №3 тендерної докцументації: З чого саме виконується протягування шаблона дiаметром 1100 мм за 2 раза довжиною 262,5 м та протягування шаблона діаметром 1200 мм за 2 раза довжиною 419 м?
Відповідь: Всі вихідні дані, наведені в технічному завданні є достатніми для складання учасником договірної ціни, кошторисів та інших документів, передбачених тендерною документацією
Відомість ресурсів для коректного складання кошторисної документації та визначення договірної ціни
Дата подання: 06 квітня 2020 19:06
Дата відповіді: 08 квітня 2020 13:47
Для складання коректної кошторисної документації та визначення вартості виконання робіт, яка б відповідала узгодженому та затвердженому Замовником проекту, просимо Вас надати відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з переліком залізобетонних, металевих конструкцій та всіх матеріалів, передбачених проектною документацією, або повний перелік матеріалів та конструкцій до проекту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надання відомості ресурсів при проведенні торгів не передбачено ЗУ “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року № 922-VIII зі змінами та доповненнями
Вкажіть, будь ласка, вартість будівельно-монтажних робіт, згідно отриманого Вами експертного звіту по даному об'єкту
Дата подання: 06 квітня 2020 19:09
Дата відповіді: 08 квітня 2020 13:48
Вкажіть, будь ласка, вартість будівельно-монтажних робіт, згідно отриманого Вами експертного звіту по даному об'єкту, щоб учасник під час розрахунку цінової пропозиції у кошторисній документації не збільшив ліміт коштів на будівельно-монтажні роботи, обладнання та інші витрати.
Відповідь: При складанні кошторису, рекомендуємо користуватися вимогами тендерної документації, в якій зазначено максимальну вартість будівельних робіт
Копії документу необхідно нотаріально завіряти?
Дата подання: 07 квітня 2020 10:44
Дата відповіді: 09 квітня 2020 16:36
У тендерній документації вказано: "Документи, що вимагаються цією тендерною документацією Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у вигляді сканованої кольорової копії оригіналу документу/ НОТАРІАЛЬНО ЗАВІРЕНОЇ КОПІЇ документу у форматі PDF. Зображення документів повинні бути розбірливими та чіткими, що забезпечить можливість коректно прочитати документ." Підкажіть, будь ласка, вираз "НОТАРІАЛЬНО ЗАВІРЕНОЇ КОПІЇ документу у форматі PDF." це означає, що всі копії документів до тендерної пропозиції учасник повинен завіряти у нотаріуса???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Якщо не розміщені оригінали, Учаснику необхідно завірити копії документів нотаріально.
ЕЦП
Дата подання: 07 квітня 2020 10:56
Дата відповіді: 09 квітня 2020 16:37
Учасник повинен накладати ЕЦП на кожний pdf-файл з документами тендерної пропозиції? Чи взагалі підписати тільки один раз усю тендерну пропозицію при завантаженні її на майданчик? Надайте будь ласка, розгорнуту відповідь щодо цих двох питань. Дякую!
Відповідь: Згідно ч. 3 ст. 12 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року № 922-VIII зі змінами та доповненнями
ЕЦП на кожний файл?
Дата подання: 07 квітня 2020 11:00
Дата відповіді: 09 квітня 2020 16:37
Учасник повинен накладати ЕЦП на кожний pdf-файл з документами тендерної пропозиції?
Відповідь: Згідно ч. 3 ст. 12 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року № 922-VIII зі змінами та доповненнями
ЕЦП на усю тендерну пропозицію?
Дата подання: 07 квітня 2020 11:01
Дата відповіді: 09 квітня 2020 16:40
Учасник повинен накласти ЕЦП тільки один раз взагалі на усю тендерну пропозицію при завантаженні її на майданчик?
Відповідь: Вимоги щодо надання інформації зазначено в стовп. 2,5,6 в таблиці дод. 1.1 до ТД.
Вартість чистих активів
Дата подання: 07 квітня 2020 11:06
Дата відповіді: 09 квітня 2020 16:40
У тендерній документації вказано наступне: "Згідно ч.2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», якщо сума угоди 50% і більше чистих активів товариства, така угода повинна обов’язково узгоджуватися загальними зборами учасників. У разі, якщо учасник торгів є товариством з обмеженою/додатковою відповідальністю, такий учасник ПОВИНЕН НАДАТИ в складі тендерної пропозиції ДОКУМЕНТ, ЯКИЙ ВИЗНАЧАЄ ВАРТІСТЬ ЧИСТИХ АКТИВІВ учасника."Підкажіть, будь ласка, який саме документ учаснику необхідно надати?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ч. 2 ст. 44 Закону України “Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю” від 06.02.2018 року №2275-VIII зі змінами та доповненнями
Довідка про відсутність заборгованості від учасника-переможця
Дата подання: 07 квітня 2020 13:28
Дата відповіді: 09 квітня 2020 16:41
Згідно таблиці 3 Додатку 1 тендерної документації від переможця закупівлі вимагається наступне: "Оригінал або нотаріально завірена копія довідки про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), що контролюються територіальними органами ДФС України, яка дійсна на дату подання документів Переможцем Замовнику. Переможець має можливість надати довідку у ЕЛЕКТРОННОМУ ВИГЛЯДІ (у формі електронного документа) підписану ЕЦП, завантажену переможцем через свій особистий кабінет в Системі публічних електронних закупівель ProZorro та/або у електронному вигляді (у формі електронного документа), підписану ЕЦП на електронному носієві." Учасник-переможець отримує через електроний кабінет платника довідку про відсутність заборгованості у електронному вигляді, але без окремого файлу з підписом ЕЦП, а з QR-кодом (у паперовому вигляді у період карантину податкова служба довідки не надає, так як і довідки про відсутність засудженості з МВС також тільки у електронному вигляді надаються). Але, якщо цей QR-код просканувати і перевірити у електронному кабінеті, то підписи, які накладені на цю довідку будуть відображені на екрані. Питання полягає в наступному: якщо учасник-переможець надасть довідку про відсутність заборгованості у електронному вигляді з QR-кодом - це підстава для дискваліфікації учасника-переможця?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надання учасником-переможцем довідки про відсутність заборгованості у електронному вигляді з QR-кодом не буде підставою для дискваліфікації учасника-переможця
Умови виконання будівельних робіт
Дата подання: 07 квітня 2020 13:32
Дата відповіді: 09 квітня 2020 16:42
Підкажіть, будь ласка, які умови виконання будівельних робіт передбачені проектно-кошторисною документацією?
Відповідь: Реконструкція самопливного каналізаційного колектора по вул. Садова від вул. Давидова-Лучицького до КНС-1 L=2809м в м. Куп’янськ виконується в забудованій частині міста
Довідка про санкції
Дата подання: 07 квітня 2020 13:37
Дата відповіді: 09 квітня 2020 16:42
Згідно пункту 2 та пункту 3 розділу 5 тендерної документації вимагається надання довідки щодо санкцій, але указ президента та рішення РНБО України вказано Замовник невірно, тобто вказана застаріла інформаціія, так як Указом Президента №82/2019 введено у дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19.03.2019 року (який вводиться в дію від 21.03.2019р.) "Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій). Внесіть, будь ласка, зміни до тендерної документації з актуальними даними, які діють сьогодні.Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом буде внесено зміни до ТД
Щодо інформації в таблиці 1.1
Дата подання: 07 квітня 2020 13:40
Дата відповіді: 09 квітня 2020 16:43
У таблиці 1.1 потрібно вказати строк експлуатації обладнання. Стосовно його технічних можливостей взагалі чи відносно договору оренди?
Відповідь: Взагалі.
Щодо активів
Дата подання: 07 квітня 2020 13:44
Дата відповіді: 09 квітня 2020 16:43
Відповідно до тендерної документації, потрібно подати документ, який визначає вартість чистих активів учасника. Надайте, будь-ласка, перелік, документів, які будуть зараховані, як виконання даної вимоги? Якими саме документами учаснику підтвердити дану вимогу?
Відповідь: ч. 2 ст. 44 Закону України “Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю” від 06.02.2018 року №2275-VIII зі змінами та доповненнями
Розгорнути всі запитання: 33 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-02-001527-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ", Код ЄДРПОУ:37188826
Дата подання: 06 квітня 2020 17:24
Дискримінаційні умови тендерної документації
Замовник вимагає від учасників на підтвердження кваліфікаційних вимог щодо наявнісості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід,надання сертифікатів або свідоцтв про навчання спеціаліста, що може виконувати роботи з санації мереж. Роботи, які стосуються цієї закупівлі, які викладені Замовником у технічному завданні у Додатку 3 тендерної документації, можуть виконувати, наприклад, монтажники з наружних трубопроводів, тобто необов'язково наявність спеціалістів, що можуть виконувати роботи саме з санації мереж.
Вищезазначена вимога є дискримінаційною в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки обмежує потенційне коло учасників, які хочуть взяти участь у закупівлі, однак не можуть цього зробити, оскільки Замовник звузив коло конкурентів через визначену вимогу, щодо наявності конкретних спеціалістів в учасника.
Відповідно до ч.4. ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У зв`язку з цим вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до норм чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 квітня 2020 16:32
Розглянувши Вашу вимогу від 06.04.2020 року за ідентифікатором UA-2020-04-02-001527-a.c1 електронної закупівлі «Реконструкція самопливного каналізаційного колектора по вул. Садова від вул. Давидова-Лучицького до КНС-1 L=2809м в м. Куп’янськ, Харківської області», ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 45454000-4 «Реконструкція»), повідомляємо наступне.
Оскільки основним методом, що застосовується для виконання робіт на об’єкті «Реконструкція самопливного каналізаційного колектора по вул. Садова від вул. Давидова-Лучицького до КНС-1 L=2809м в м. Куп’янськ, Харківської області», ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 45454000-4 «Реконструкція»), згідно проектної документації є санація, як це зазначено в Додатку 3 до ТД ”Технічне завдання”, замовник має право отримати документи, що підтверджують кваліфікаційні навички працівників Учасника (сертифікати, дозволи, свідоцтва про навчання (підготовку) робітників), вказаних у довідці Учасника, як спеціалістів, що можуть виконувати роботи з реконструкції самопливного каналізаційного колектора.
Номер вимоги: UA-2020-04-02-001527-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ", Код ЄДРПОУ:37188826
Дата подання: 06 квітня 2020 18:27
Дискримінаційні умови тендерної документації щодо надання аналогічних договорів
Замовник вимагає у тендерній документації (п.3 Додатку №1 тендерної документації) від учасників інформацію про виконання аналогічного договору, укладеного у період 2018-2019 років. Аналогічним договором є договір, предмет якого включає роботи з капітального ремонту (будівництва, реконструкції, санації тощо) мереж водопровідного та/або каналізаційного господарства (згідно наведеної форми, Додаток 1.3).
Вищезазначена вимога є дискримінаційною в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки обмежує потенційне коло учасників, які хочуть взяти участь у закупівлі, однак не можуть цього зробити, оскільки Замовник звузив коло конкурентів через визначену вимогу, щодо наявності аналогічного договору, укладеного саме в 2018 році та в 2019 році, але в деяких учасників можуть бути наявні договори з грудня 2017 року, який був завершений у 2018 році, або з 2019 року, які були завершані у 2020 році, тобто чому Замовник ставить саме таки вимоги до аналогічних договоорів не зрозуміло.
Відповідно до ч.4. ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У зв`язку з цим вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до норм чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 квітня 2020 16:35
Розглянувши Вашу вимогу щодо виконання аналогічних договорів від 06.04.2020 року за ідентифікатором UA-2020-04-02-001527-a.b2 електронної закупівлі «Реконструкція самопливного каналізаційного колектора по вул. Садова від вул. Давидова-Лучицького до КНС-1 L=2809м в м. Куп’янськ, Харківської області», ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 45454000-4 «Реконструкція»), повідомляємо наступне.
Системний аналіз ст. 16,22 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами та доповненнями передбачає право замовника закупівлі визначати вимоги тендерної документації, ч. 3 ст. 22 цього Закону встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Вказані в тендерній документації терміни є вимогою Замовника, кваліфікаційна вимога визначена згідно ст. 16 ЗУ “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року № 922-VIII зі змінами та доповненнями.
Вважаємо, що Вами не наведено підстав, які містять обґрунтування наявності дискримінаційних вимог або неможливості виконати вимоги тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-04-02-001527-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ РЕМБУДГАРАНТ", Код ЄДРПОУ:41006023
Дата подання: 05 травня 2020 15:48
Щодо скасування рішення про визнання переможцем ТОВ "СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ"

За результатами проведеного аукціону, який відбувся 21 квітня 2020 року, переможцем торгів визнано ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ».
У тендерній документації, зокрема у Примітці до Додатку № 3 до Тендерної документації «Технічне завдання» визначено наступні вимоги: «Кожний Учасник процедури відкритих торгів, протягом доби після завершення електронного аукціону, об’язково повинен оприлюднити кошториси та розрахунки, відповідно до технічного завдання, для підтвердження своєї останньої (найменшої) цінової пропозиції в форматі pdf. У разі, якщо цінова пропозиція Учасника не змінилася за результатами аукціону, протягом доби після завершення електронного аукціону, оприлюднюється первинна цінова пропозиція». Тобто дана вимога повинна бути виконана кожним учасником до 22 квітня 2020 року включно.
Проте, документи, які вимагалися вищевказаною умовою тендерної документації у вказаний строк ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» надані не були, тому тендерна пропозиція ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 25.12.2015 року (надалі - Закон), замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Виходячи з вище викладеного, замовник мав відхилити тендерну пропозицію ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ», а не визнати його переможцем, що є порушенням законодавства з питань публічних закупівель.
Згідно п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону, замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Статтею 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення в редакції від 17.04.2020 року встановлено – «Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі, що здійснюються відповідно до положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)"; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян
Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від тисячі до тисячі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян».
Керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30, п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону в редакції від 25.12.2015 року та ч. 5 Розділу 10 «Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення в редакції від 17.04.2020 року, просимо скасувати протокол засідання тендерного комітету, відповідно до якого ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» визнано переможцем та відмінити закупівлю робіт по об’єкту: «Реконструкція самопливного каналізаційного колектора по вул. Садова від вул. Давидова-Лучицького до КНС-1 L=2809м в м. Куп’янськ, Харківської області», ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 45454000-4 «Реконструкція»)».

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 травня 2020 14:07
Розглянувши Вашу вимогу від 05.05.2020 року за ідентифікатором UA-2020-04-02-001527-a.b3 електронної закупівлі «Реконструкція самопливного каналізаційного колектора по вул. Садова від вул. Давидова-Лучицького до КНС-1 L=2809м в м. Куп’янськ, Харківської області», ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 45454000-4 «Реконструкція»), повідомляємо наступне.
Електронна система закупівель PROZORRO надає можливість учаснику завантажити файли з моменту, коли він набуває статусу “Очікує рішення”. 30.04.2020 року о 14.01 год. учасник процедури відкритих торгів ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» набув статус “Очікує рішення”, 0 19.36 год. 30.04.2020 року учасником ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» в електронній системі закупівель в форматі PDF були розміщені наступні документи: тендерна пропозиція за результатами аукціону; кошторис та розрахунки за результатами аукціону, ОПР_АР_таб; Інформація про те, що службову (посадову) особу учасника-переможця, яку уповноважено учасником-переможцем представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного порушення; оригінал довідки про те, службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, яка дійсна на дату подання документів; календарний план виконання робіт; Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення по гр. Покровській Л.О.; Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення по ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ», що повністю відповідає умовам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-04-02-001527-a.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:34456142
Дата подання: 05 травня 2020 17:13
Вимога щодо усунення порушення
02 квітня 2020 року Управлінням житлово-комунального господарства, благоустрою та капітального будівництва Куп’янської міської ради Харківської області було розпочато процедуру відкритих торгів на закупівлю по предмету «Реконструкція самопливного каналізаційного колектора по вул. Садова від вул. Давидова-Лучицького до КНС-1 L=2809м в м. Куп’янськ, Харківської області, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 45454000-4 «Реконструкція»)», ідентифікатор закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-04-02-001527-a.
21 квітня 2020 року відбувся аукціон, за результатами якого свої тендерні пропозиції для участі у даній закупівлі подали наступні учасники:
1. Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельник»;
2. Товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ»;
3. Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія «РЕМБУДГАРАНТ»;
4. Приватне підприємство «ДОНКОМ»;
5. Товариство з обмеженою відповідальністю «ЮМІ ТРЕЙД»;
6. Приватне підприємство «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС»
Відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету з питань закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та капітального будівництва Куп’янської міської ради Харківської області №8 від 29.04.2020 року, Замовником були прийняті наступні рішення:
- про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельник»;
- про визначення ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» переможцем даної процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір з ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» (далі – ТОВ «СІП» або ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ».
ПП «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС» не погоджується рішеннями Замовника, які викладені у Протоколі засідання тендерного комітету з питань закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та капітального будівництва Куп’янської міської ради Харківської області №8 від 29.04.2020 року і вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також ці дії порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі». Така позиція ґрунтується на наступному:
1. Відповідно до п.1 Розділу 3 тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі») (додаток №1 до тендерної документації).
Згідно з пп. 2.1 п.2 Таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати інформаційну довідку щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (згідно наведеної форми, Додаток 1.2).
На виконання зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» міститься Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, вих. №3-м від 15.04.2020 року, яка містить інформацію про 12 (дванадцять) працівників, серед яких, зокрема - Василенко Олександр Ілліч.
Згідно з п. 2 Таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації, для підтвердження кваліфікації до наведених довідок додається сканована копія сертифікату або свідоцтва про навчання (підготовку) робітника(-ів), вказаного у довідці Учасника як спеціаліста (-ів), що можуть виконувати роботи, які є предметом закупівлі”.
На виконання зазначених вимог, у складі тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» міститься Сертифікат про кваліфікацію, виданий Василенко О.І., який пройшов курс теоретичного і практичного навчання по технології горизонтального направленого буріння на установках Vermeer Navigator від 09.02.2007 року.
Разом з тим, відповідно до п.4.1 Розділу 1 тендерної документації, предметом закупівлі є «Реконструкція самопливного каналізаційного колектора по вул. Садова від вул. Давидова-Лучицького до КНС-1 L=2809м в м. Куп’янськ, Харківської області, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 45454000-4 «Реконструкція»)».
Тендерною документацією, зокрема Технічним завданням, яке міститься в Додатку №3 до тендерної документації, не передбачено виконання робіт по технології горизонтального направленого буріння на установках Vermeer Navigator.
Жодних інших сертифікатів або свідоцтв про навчання (підготовку) робітника(-ів), вказаного(-их) у довідці Учасника як спеціаліста (-ів), що можуть виконувати роботи, які є предметом закупівлі, у складі пропозиції ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» немає.
Вищезазначене свідчить, що вимога п.2 Таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації, ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» не виконана, а тому тендерна пропозиція ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» повинна бути відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
2. Відповідно до п.1 Розділу 3 тендерної документації, згідно ч.2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», якщо сума угоди 50% і більше чистих активів товариства, така угода повинна обов’язково узгоджуватися загальними зборами учасників. У разі, якщо учасник торгів є товариством з обмеженою/додатковою відповідальністю, такий учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції документ, яки визначає вартість чистих активів учасника. У разі, якщо обсяг чистих активів 50% або менша від загальної вартості тендерної пропозиції, учасник надає у складі тендерної пропозиції протокол (копію протоколу) загальних зборів учасників згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної закупівлі.
На виконання зазначених вимог, у складі тендерної пропозиції ТОВ «СІП» містяться:
- Фінансова звітність малого підприємства за 2019 рік;
- Рішення Учасника №34-м ТОВ «СІП» від 15.04.2020 року, відповідно до якого було вирішено надати повноваження генеральному директору ТОВ «СІП» Покровській Л.О. на укладення та підписання договору з Управлінням житлово-комунального господарства, благоустрою та капітального будівництва Куп’янської міської ради Харківської області по закупівлі робіт «Реконструкція самопливного каналізаційного колектора по вул. Садова від вул. Давидова-Лучицького до КНС-1 L=2809м в м. Куп’янськ, Харківської області, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 45454000-4 «Реконструкція»)», на суму, що перевищує 50 відсотків вартості чистих активів Товариства з підприємствами, установами, організаціями усіх форм власності та фізичними особами підприємцями.
Разом з тим, у складі пропозиції ТОВ «СІП» відсутній саме протокол (копія протоколу) загальних зборів учасників згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається саме дозвіл укладати договір за результатами даної закупівлі.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «СІП» не відповідає умовам тендерної документації та повинна бути відхилена.
Виходячи з вищевикладеного, Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив і розглянув тендерну пропозицію ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ», не звернув увагу на невідповідність наданих документів вимогам тендерної документації та всупереч власних вимог визначив ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» переможцем, хоча повинен був відхилити таку пропозицію, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», а не зробивши цього порушив наше право на добросовісну та справедливу конкуренцію.
На підставі вищевикладеного, -
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення про визначення ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» переможцем процедури закупівлі по предмету «Реконструкція самопливного каналізаційного колектора по вул. Садова від вул. Давидова-Лучицького до КНС-1 L=2809м в м. Куп’янськ, Харківської області, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 45454000-4 «Реконструкція»)» та рішення про намір укласти договір з ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ».


Додатково вважаємо за необхідне повідомити, що у випадку, якщо дана Вимога не буде задоволена, ПП «Ремводпласт Плюс» буде вимушене звернутись зі скаргою, у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також залишити негативний відгук про дану закупівлю та Замовника на веб-ресурсі https://dozorro.org/ .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 травня 2020 14:10
Розглянувши Вашу вимогу від 05.05.2020 року за ідентифікатором UA-2020-04-02-001527-a.b4 електронної закупівлі «Реконструкція самопливного каналізаційного колектора по вул. Садова від вул. Давидова-Лучицького до КНС-1 L=2809м в м. Куп’янськ, Харківської області», ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 45454000-4 «Реконструкція»), повідомляємо наступне.
У скарзі Скаржник стверджує: «Згідно з пп. 2.1 п.2 Таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати інформаційну довідку щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (згідно наведеної форми, Додаток 1.2).
На виконання зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» міститься Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, вих. №3-м від 15.04.2020 року, яка містить інформацію про 12 (дванадцять) працівників, серед яких, зокрема - Василенко Олександр Ілліч.
Згідно з п. 2 Таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації, для підтвердження кваліфікації до наведених довідок додається сканована копія сертифікату або свідоцтва про навчання (підготовку) робітника(-ів), вказаного у довідці Учасника як спеціаліста (-ів), що можуть виконувати роботи, які є предметом закупівлі”. На виконання зазначених вимог, у складі тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» міститься Сертифікат про кваліфікацію, виданий Василенко О.І., який пройшов курс теоретичного і практичного навчання по технології горизонтального направленого буріння на установках Vermeer Navigator від 09.02.2007 року. Тендерною документацією, зокрема Технічним завданням, яке міститься в Додатку №3 до тендерної документації, не передбачено виконання робіт по технології горизонтального направленого буріння на установках Vermeer Navigator».
Замовник не може погодитися з доводами Скаржника, оскільки предметом закупівлі є «Реконструкція самопливного каналізаційного колектора по вул. Садова від вул. Давидова-Лучицького до КНС-1 L=2809м в м. Куп’янськ, Харківської області, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 45454000-4 «Реконструкція»)», відповідно до Технічного завдання даний вид робіт проводиться методом санації “трубою в трубу”. Цей метод дозволяє проводити ремонтні роботи на колекторі без виключення його з роботи і не виробляти велику кількість земляних робіт.
Суть методу полягає в протягуванні нової труби меншого діаметра в очищений від відкладень і наростів існуючий трубопровід з подальшим ін’єктування між трубного простору легким цементним розчином. Даний вид робіт може проводитися по технології горизонтального направленого буріння на установках Vermeer Navigator, чи будь-яким іншим способом та з застосуванням будь-яких установок які використовують Учасники. Тендерною документацією не заборонено проведення робіт з використанням технології горизонтального направленого буріння на установках Vermeer Navigator.
Хочемо звернути увагу, що безтраншейні технології в будівництві - метод проколу, метод продавлювання, горизонтальне буріння, мікротунелювання, санація (протягування нового трубопроводу всередині існуючого, попередньо ретельно очищеному), відновлення існуючого трубопроводу полімерними рукавами. Тобто роботи із санація трубопроводів, що є предметом закупівлі (відповідно Додатку 3 ТД стор. 28) відноситься до безтраншейних технологій прокладання трубопроводів. Курс теоретичного і практичного навчання по технології горизонтального направленого буріння на установках Vermeer Navigator є курсом з безтраншейних технологій. Тобто навчання (підготовка) за даним курсом дозволяє виконувати роботи із прокладання трубопроводів за допомогою безтраншейної технології, а саме санації. Vermeer Navigator – це лише один із багатьох виробників обладнання для виконання робіт із будівництва за безтраншейною технологією.
Щодо відсутності у складі пропозиції ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» протоколу (копії протоколу) загальних зборів учасників, згідно змісту якого уповноважен

Документи

09 квітня 2020 16:32
Протокол №4.pdf

Документи

09 квітня 2020 16:34
Протокол №4.pdf

Документи

08 травня 2020 14:07
протокол № 9.pdf

Документи подані скаржником

Документи

08 травня 2020 14:10
протокол № 9.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-02-000017 ● c8dbe712197f4991b975ae5e50bf7a16
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 липня 2020 17:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
02.07.2020 №133
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 02.07.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 02.07.2020 №133

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
6 UA-2020-04-02-001527-a 02.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та капітального будівництва Куп’янської міської ради надає пояснення по висновку за результатми моніторингу по процедурі відкритих торгів «Реконструкція самопливного каналізаційного колектора по вул. Садова від вул. Давидова-Лучицького до КНС-1 L=2809м в м. Куп’янськ, Харківської області», ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 45454000-4 «Реконструкція») (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-02-001527-a) - лист №1891-06 від 21.07.2020 р. (додається).

2020-07-21 12:53:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 30 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 14:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК" 49 796 701,20
UAH з ПДВ
44 489 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ 48 547 106,05
UAH з ПДВ
44 490 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ РЕМБУДГАРАНТ" 48 611 766,00
UAH з ПДВ
44 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ДОНКОМ" 49 706 059,54
UAH з ПДВ
44 945 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЮМІ ТРЕЙД 50 570 000,00
UAH з ПДВ
45 299 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" 46 405 520,88
UAH з ПДВ
46 405 520,88
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 квітня 2020 14:21
Електронний підпис
20 квітня 2020 14:27
Електронний підпис
20 квітня 2020 14:27
Тендерна_Гарантія.zip
20 квітня 2020 14:27
Інші документи.pdf

Публічні документи

05 травня 2020 10:13
Електронний підпис
30 квітня 2020 19:40
Електронний підпис
30 квітня 2020 19:36
Довідка з ЄДР ТОВ СІП.zip
30 квітня 2020 19:36
1.2. ОПР АР 2019.pdf
18 квітня 2020 15:55
Електронний підпис

Публічні документи

18 квітня 2020 20:23
Електронний підпис
18 квітня 2020 20:17
1. Реєстр документів.pdf
18 квітня 2020 20:17
Garantiya_254 000.zip
18 квітня 2020 20:17
5. Інші документи.pdf

Публічні документи

20 квітня 2020 13:31
Електронний підпис
20 квітня 2020 12:30
Електронний підпис
20 квітня 2020 12:28
Лист НБУ по ліцензії.pdf
20 квітня 2020 12:28
Статут з описом.pdf
20 квітня 2020 12:28
Ліцензія.PDF
20 квітня 2020 12:28
Витяг ПДВ.PDF
20 квітня 2020 12:28
ВИТЯГ з держ реєстру.pdf
20 квітня 2020 12:28
АНТИКОР ПРОГ.pdf
20 квітня 2020 12:28
ТЕХН ЯК ХАР.pdf
20 квітня 2020 12:28
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

17 квітня 2020 19:01
Ліцензія дозволи.rar
17 квітня 2020 19:01
Кошториси.rar
17 квітня 2020 19:01
Кошториси ч.3.rar
17 квітня 2020 19:01
Кошториси ч.2.rar
17 квітня 2020 19:01
Кошториси ч.1.rar
17 квітня 2020 19:01
Довідки.rar
17 квітня 2020 19:01
Довідки ч.2.rar
17 квітня 2020 19:01
Банківська гарантія.rar
17 квітня 2020 19:01
Аналогічні договори.rar

Публічні документи

18 квітня 2020 18:22
Електронний підпис
18 квітня 2020 18:21
Електронний підпис
18 квітня 2020 16:28
20. Аналогічний договір.pdf
18 квітня 2020 16:28
2. Проект договору.pdf
18 квітня 2020 16:28
27. Персональні дані.PDF
18 квітня 2020 16:28
24. Статут (оригінал).pdf
18 квітня 2020 16:28
13. Довідка про МТБ.PDF
18 квітня 2020 16:28
25. Виписка з ЄДР.PDF
18 квітня 2020 16:28
22. Загальні відомості.PDF
18 квітня 2020 16:28
21. Відгук.PDF
18 квітня 2020 16:28
30. Витяг ПДВ.pdf
18 квітня 2020 16:28
37. Довідка п.9 ч.1 ст.17.pdf
18 квітня 2020 16:28
28. Цінова пропозиція.PDF
18 квітня 2020 16:28
36. - Приказ на антикор.PDF
18 квітня 2020 16:28
32. - Спарвка Укргаз.pdf
18 квітня 2020 16:28
37. Довідка п.3 ч.1 ст.17.pdf
18 квітня 2020 16:28
37. Довідка п.4 ч.1 ст.17.pdf
18 квітня 2020 16:28
37. Довідка п.6 ч.1 ст.17.pdf
18 квітня 2020 16:28
32. Довідка з БІЗ.pdf
18 квітня 2020 16:28
37. Довідка п.8 ч.1 ст.17.pdf
18 квітня 2020 16:28
37. Довідка п.2 ч.1 ст.17.pdf
18 квітня 2020 16:28
32. - Справка РФЗ.pdf
18 квітня 2020 16:28
37. Довідка ч.2 ст.17.pdf
18 квітня 2020 16:28
11. Довідка про санкції.pdf
18 квітня 2020 16:28
38 - Кошторис.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК"

ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ

ТОВ "КОМПАНІЯ РЕМБУДГАРАНТ"

ПП "ДОНКОМ"

ТОВ ЮМІ ТРЕЙД

Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК"
#31061880
Відхилено 44 489 900,00
UAH з ПДВ
30 квітня 2020 13:56
ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ
#39699116
Переможець 44 490 000,00
UAH з ПДВ
30 квітня 2020 14:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 квітня 2020 14:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ
#39699116
44 490 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2024 09:14
Електронний підпис укладений
26 січня 2023 15:23
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2023 15:23
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 11:25
ДУ № 6 до договору № 119 від 15.05.2020.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 11:25
Електронний підпис зміни до договору
14 травня 2021 15:53
ДУ № 5 до Договору № 119ід 15.05.2020 (1).pdf зміни до договору
14 травня 2021 15:53
Електронний підпис зміни до договору
23 квітня 2021 10:11
Календарный график (1).pdf зміни до договору
23 квітня 2021 10:10
Розрахунрк 2 (1).pdf зміни до договору
23 квітня 2021 10:10
Локальний кошторис 2 (1).pdf зміни до договору
23 квітня 2021 10:10
Відомість ресурсів2 (1).pdf зміни до договору
23 квітня 2021 10:10
Договірна ціна 2 (1).pdf зміни до договору
23 квітня 2021 10:10
Розрахунок загальновиробничих витрат (1).pdf зміни до договору
23 квітня 2021 10:10
Локальний кошторис (1).pdf зміни до договору
23 квітня 2021 10:10
Договірна ціна та відомість ресурсів (1).pdf зміни до договору
23 квітня 2021 10:10
ДУ № 4 до договору № 119 від 15.05.2020 (1).pdf зміни до договору
23 квітня 2021 10:10
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 08:28
Доп_угода №3 (1).pdf зміни до договору
22 грудня 2020 17:12
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2020 16:58
ДУ № 2 до договору № 119 від 15.05.2020 від 27.10.2020 (1).pdf зміни до договору
27 жовтня 2020 16:58
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2020 16:56
ДУ № 1 до договору № 119 від 15.05.2020 від 27.10.2020 (1).pdf зміни до договору
27 жовтня 2020 16:56
Електронний підпис зміни до договору
15 травня 2020 18:20
Електронний підпис укладений
15 травня 2020 17:55
Календарний план.pdf укладений
15 травня 2020 17:52
Кошторис.pdf укладений
15 травня 2020 17:52
Договірна ціна.pdf укладений
15 травня 2020 17:52
Договір №119.pdf укладений
15 травня 2020 17:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 119
Договір:
Номер додаткової угоди: виправлення тех
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 119
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна календарного плану відповідно до обсягів фінансування
Номер договору про закупівлю: 119
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна календарного плану виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 119
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст. 41 Закону України "Про публічні Закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 119
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин,
Номер договору про закупівлю: 119
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до календарного плану
Номер договору про закупівлю: 119
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За згодою сторін
Номер договору про закупівлю: 119
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 травня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 675 797,99
UAH (в тому числі ПДВ 945 966,33 UAH)