Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, БЛАГОУСТРОЮ ТА КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА КУП'ЯНСЬКОЇ МІ |
Код ЄДРПОУ: | 22726737 |
Місцезнаходження: | 63701, Україна , Харківська обл., Куп'янськ, Харківська обл., місто Куп'янськ, ПРОСПЕКТ КОНСТИТУЦІЇ, будинок 5 |
Контактна особа: |
Ляліна Тетяна Олександрівна +38(05742)5-19-07 ujkh_kupjansk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2020 15:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 квітня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 квітня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 21 квітня 2020 13:19 |
Очікувана вартість: | 50 902 365,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 254 511,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 254000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Замовник має право провести попередню оплату. Розмір попередньої оплати складає суму до 30% від загального річного обсягу робіт. Учасник у строк, що не перевищує 90 днів з дня надходження коштів, як попередньої оплати, підтверджує їх використання згідно акту виконаних робіт відповідно до вимог діючого законодавства | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки здійснюються на підставі підписаних актів виконаних робіт за формою КБ-2 та КБ-3, які складаються Учасником та подаються для підписання Замовнику. Розрахунок кошторисного прибутку, адміністративних та загальновиробничиих витрат виконується, згідно ДСТУ БД.1.1-1:2013. Кошти перераховуються на розрахунковий рахунок Учасника | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 квітня 2020 14:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 квітня 2020 14:24 |
ТД_зі змінами.docx | |
13 квітня 2020 14:24 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН_ТД Колектор.docx | |
02 квітня 2020 15:04 |
ТД_титул.pdf |
13 квітня 2020 14:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 квітня 2020 14:24 |
ТД_зі змінами.docx
|
|||
13 квітня 2020 14:24 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН_ТД Колектор.docx
|
|||
02 квітня 2020 15:04 |
ТД_титул.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Вищезазначена вимога є дискримінаційною в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки обмежує потенційне коло учасників, які хочуть взяти участь у закупівлі, однак не можуть цього зробити, оскільки Замовник звузив коло конкурентів через визначену вимогу, щодо наявності конкретних спеціалістів в учасника.
Відповідно до ч.4. ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У зв`язку з цим вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до норм чинного законодавства.
Оскільки основним методом, що застосовується для виконання робіт на об’єкті «Реконструкція самопливного каналізаційного колектора по вул. Садова від вул. Давидова-Лучицького до КНС-1 L=2809м в м. Куп’янськ, Харківської області», ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 45454000-4 «Реконструкція»), згідно проектної документації є санація, як це зазначено в Додатку 3 до ТД ”Технічне завдання”, замовник має право отримати документи, що підтверджують кваліфікаційні навички працівників Учасника (сертифікати, дозволи, свідоцтва про навчання (підготовку) робітників), вказаних у довідці Учасника, як спеціалістів, що можуть виконувати роботи з реконструкції самопливного каналізаційного колектора.
Вищезазначена вимога є дискримінаційною в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки обмежує потенційне коло учасників, які хочуть взяти участь у закупівлі, однак не можуть цього зробити, оскільки Замовник звузив коло конкурентів через визначену вимогу, щодо наявності аналогічного договору, укладеного саме в 2018 році та в 2019 році, але в деяких учасників можуть бути наявні договори з грудня 2017 року, який був завершений у 2018 році, або з 2019 року, які були завершані у 2020 році, тобто чому Замовник ставить саме таки вимоги до аналогічних договоорів не зрозуміло.
Відповідно до ч.4. ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У зв`язку з цим вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до норм чинного законодавства.
Системний аналіз ст. 16,22 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами та доповненнями передбачає право замовника закупівлі визначати вимоги тендерної документації, ч. 3 ст. 22 цього Закону встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Вказані в тендерній документації терміни є вимогою Замовника, кваліфікаційна вимога визначена згідно ст. 16 ЗУ “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року № 922-VIII зі змінами та доповненнями.
Вважаємо, що Вами не наведено підстав, які містять обґрунтування наявності дискримінаційних вимог або неможливості виконати вимоги тендерної документації.
За результатами проведеного аукціону, який відбувся 21 квітня 2020 року, переможцем торгів визнано ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ».
У тендерній документації, зокрема у Примітці до Додатку № 3 до Тендерної документації «Технічне завдання» визначено наступні вимоги: «Кожний Учасник процедури відкритих торгів, протягом доби після завершення електронного аукціону, об’язково повинен оприлюднити кошториси та розрахунки, відповідно до технічного завдання, для підтвердження своєї останньої (найменшої) цінової пропозиції в форматі pdf. У разі, якщо цінова пропозиція Учасника не змінилася за результатами аукціону, протягом доби після завершення електронного аукціону, оприлюднюється первинна цінова пропозиція». Тобто дана вимога повинна бути виконана кожним учасником до 22 квітня 2020 року включно.
Проте, документи, які вимагалися вищевказаною умовою тендерної документації у вказаний строк ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» надані не були, тому тендерна пропозиція ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 25.12.2015 року (надалі - Закон), замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Виходячи з вище викладеного, замовник мав відхилити тендерну пропозицію ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ», а не визнати його переможцем, що є порушенням законодавства з питань публічних закупівель.
Згідно п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону, замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Статтею 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення в редакції від 17.04.2020 року встановлено – «Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі, що здійснюються відповідно до положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)"; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян
Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від тисячі до тисячі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян».
Керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30, п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону в редакції від 25.12.2015 року та ч. 5 Розділу 10 «Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення в редакції від 17.04.2020 року, просимо скасувати протокол засідання тендерного комітету, відповідно до якого ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» визнано переможцем та відмінити закупівлю робіт по об’єкту: «Реконструкція самопливного каналізаційного колектора по вул. Садова від вул. Давидова-Лучицького до КНС-1 L=2809м в м. Куп’янськ, Харківської області», ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 45454000-4 «Реконструкція»)».
Електронна система закупівель PROZORRO надає можливість учаснику завантажити файли з моменту, коли він набуває статусу “Очікує рішення”. 30.04.2020 року о 14.01 год. учасник процедури відкритих торгів ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» набув статус “Очікує рішення”, 0 19.36 год. 30.04.2020 року учасником ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» в електронній системі закупівель в форматі PDF були розміщені наступні документи: тендерна пропозиція за результатами аукціону; кошторис та розрахунки за результатами аукціону, ОПР_АР_таб; Інформація про те, що службову (посадову) особу учасника-переможця, яку уповноважено учасником-переможцем представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного порушення; оригінал довідки про те, службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, яка дійсна на дату подання документів; календарний план виконання робіт; Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення по гр. Покровській Л.О.; Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення по ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ», що повністю відповідає умовам тендерної документації.
21 квітня 2020 року відбувся аукціон, за результатами якого свої тендерні пропозиції для участі у даній закупівлі подали наступні учасники:
1. Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельник»;
2. Товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ»;
3. Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія «РЕМБУДГАРАНТ»;
4. Приватне підприємство «ДОНКОМ»;
5. Товариство з обмеженою відповідальністю «ЮМІ ТРЕЙД»;
6. Приватне підприємство «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС»
Відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету з питань закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та капітального будівництва Куп’янської міської ради Харківської області №8 від 29.04.2020 року, Замовником були прийняті наступні рішення:
- про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельник»;
- про визначення ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» переможцем даної процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір з ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» (далі – ТОВ «СІП» або ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ».
ПП «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС» не погоджується рішеннями Замовника, які викладені у Протоколі засідання тендерного комітету з питань закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та капітального будівництва Куп’янської міської ради Харківської області №8 від 29.04.2020 року і вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також ці дії порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі». Така позиція ґрунтується на наступному:
1. Відповідно до п.1 Розділу 3 тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі») (додаток №1 до тендерної документації).
Згідно з пп. 2.1 п.2 Таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати інформаційну довідку щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (згідно наведеної форми, Додаток 1.2).
На виконання зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» міститься Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, вих. №3-м від 15.04.2020 року, яка містить інформацію про 12 (дванадцять) працівників, серед яких, зокрема - Василенко Олександр Ілліч.
Згідно з п. 2 Таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації, для підтвердження кваліфікації до наведених довідок додається сканована копія сертифікату або свідоцтва про навчання (підготовку) робітника(-ів), вказаного у довідці Учасника як спеціаліста (-ів), що можуть виконувати роботи, які є предметом закупівлі”.
На виконання зазначених вимог, у складі тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» міститься Сертифікат про кваліфікацію, виданий Василенко О.І., який пройшов курс теоретичного і практичного навчання по технології горизонтального направленого буріння на установках Vermeer Navigator від 09.02.2007 року.
Разом з тим, відповідно до п.4.1 Розділу 1 тендерної документації, предметом закупівлі є «Реконструкція самопливного каналізаційного колектора по вул. Садова від вул. Давидова-Лучицького до КНС-1 L=2809м в м. Куп’янськ, Харківської області, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 45454000-4 «Реконструкція»)».
Тендерною документацією, зокрема Технічним завданням, яке міститься в Додатку №3 до тендерної документації, не передбачено виконання робіт по технології горизонтального направленого буріння на установках Vermeer Navigator.
Жодних інших сертифікатів або свідоцтв про навчання (підготовку) робітника(-ів), вказаного(-их) у довідці Учасника як спеціаліста (-ів), що можуть виконувати роботи, які є предметом закупівлі, у складі пропозиції ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» немає.
Вищезазначене свідчить, що вимога п.2 Таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації, ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» не виконана, а тому тендерна пропозиція ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» повинна бути відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
2. Відповідно до п.1 Розділу 3 тендерної документації, згідно ч.2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», якщо сума угоди 50% і більше чистих активів товариства, така угода повинна обов’язково узгоджуватися загальними зборами учасників. У разі, якщо учасник торгів є товариством з обмеженою/додатковою відповідальністю, такий учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції документ, яки визначає вартість чистих активів учасника. У разі, якщо обсяг чистих активів 50% або менша від загальної вартості тендерної пропозиції, учасник надає у складі тендерної пропозиції протокол (копію протоколу) загальних зборів учасників згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної закупівлі.
На виконання зазначених вимог, у складі тендерної пропозиції ТОВ «СІП» містяться:
- Фінансова звітність малого підприємства за 2019 рік;
- Рішення Учасника №34-м ТОВ «СІП» від 15.04.2020 року, відповідно до якого було вирішено надати повноваження генеральному директору ТОВ «СІП» Покровській Л.О. на укладення та підписання договору з Управлінням житлово-комунального господарства, благоустрою та капітального будівництва Куп’янської міської ради Харківської області по закупівлі робіт «Реконструкція самопливного каналізаційного колектора по вул. Садова від вул. Давидова-Лучицького до КНС-1 L=2809м в м. Куп’янськ, Харківської області, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 45454000-4 «Реконструкція»)», на суму, що перевищує 50 відсотків вартості чистих активів Товариства з підприємствами, установами, організаціями усіх форм власності та фізичними особами підприємцями.
Разом з тим, у складі пропозиції ТОВ «СІП» відсутній саме протокол (копія протоколу) загальних зборів учасників згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається саме дозвіл укладати договір за результатами даної закупівлі.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «СІП» не відповідає умовам тендерної документації та повинна бути відхилена.
Виходячи з вищевикладеного, Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив і розглянув тендерну пропозицію ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ», не звернув увагу на невідповідність наданих документів вимогам тендерної документації та всупереч власних вимог визначив ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» переможцем, хоча повинен був відхилити таку пропозицію, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», а не зробивши цього порушив наше право на добросовісну та справедливу конкуренцію.
На підставі вищевикладеного, -
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення про визначення ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» переможцем процедури закупівлі по предмету «Реконструкція самопливного каналізаційного колектора по вул. Садова від вул. Давидова-Лучицького до КНС-1 L=2809м в м. Куп’янськ, Харківської області, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 45454000-4 «Реконструкція»)» та рішення про намір укласти договір з ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ».
Додатково вважаємо за необхідне повідомити, що у випадку, якщо дана Вимога не буде задоволена, ПП «Ремводпласт Плюс» буде вимушене звернутись зі скаргою, у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також залишити негативний відгук про дану закупівлю та Замовника на веб-ресурсі https://dozorro.org/ .
У скарзі Скаржник стверджує: «Згідно з пп. 2.1 п.2 Таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати інформаційну довідку щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (згідно наведеної форми, Додаток 1.2).
На виконання зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» міститься Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, вих. №3-м від 15.04.2020 року, яка містить інформацію про 12 (дванадцять) працівників, серед яких, зокрема - Василенко Олександр Ілліч.
Згідно з п. 2 Таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації, для підтвердження кваліфікації до наведених довідок додається сканована копія сертифікату або свідоцтва про навчання (підготовку) робітника(-ів), вказаного у довідці Учасника як спеціаліста (-ів), що можуть виконувати роботи, які є предметом закупівлі”. На виконання зазначених вимог, у складі тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» міститься Сертифікат про кваліфікацію, виданий Василенко О.І., який пройшов курс теоретичного і практичного навчання по технології горизонтального направленого буріння на установках Vermeer Navigator від 09.02.2007 року. Тендерною документацією, зокрема Технічним завданням, яке міститься в Додатку №3 до тендерної документації, не передбачено виконання робіт по технології горизонтального направленого буріння на установках Vermeer Navigator».
Замовник не може погодитися з доводами Скаржника, оскільки предметом закупівлі є «Реконструкція самопливного каналізаційного колектора по вул. Садова від вул. Давидова-Лучицького до КНС-1 L=2809м в м. Куп’янськ, Харківської області, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 45454000-4 «Реконструкція»)», відповідно до Технічного завдання даний вид робіт проводиться методом санації “трубою в трубу”. Цей метод дозволяє проводити ремонтні роботи на колекторі без виключення його з роботи і не виробляти велику кількість земляних робіт.
Суть методу полягає в протягуванні нової труби меншого діаметра в очищений від відкладень і наростів існуючий трубопровід з подальшим ін’єктування між трубного простору легким цементним розчином. Даний вид робіт може проводитися по технології горизонтального направленого буріння на установках Vermeer Navigator, чи будь-яким іншим способом та з застосуванням будь-яких установок які використовують Учасники. Тендерною документацією не заборонено проведення робіт з використанням технології горизонтального направленого буріння на установках Vermeer Navigator.
Хочемо звернути увагу, що безтраншейні технології в будівництві - метод проколу, метод продавлювання, горизонтальне буріння, мікротунелювання, санація (протягування нового трубопроводу всередині існуючого, попередньо ретельно очищеному), відновлення існуючого трубопроводу полімерними рукавами. Тобто роботи із санація трубопроводів, що є предметом закупівлі (відповідно Додатку 3 ТД стор. 28) відноситься до безтраншейних технологій прокладання трубопроводів. Курс теоретичного і практичного навчання по технології горизонтального направленого буріння на установках Vermeer Navigator є курсом з безтраншейних технологій. Тобто навчання (підготовка) за даним курсом дозволяє виконувати роботи із прокладання трубопроводів за допомогою безтраншейної технології, а саме санації. Vermeer Navigator – це лише один із багатьох виробників обладнання для виконання робіт із будівництва за безтраншейною технологією.
Щодо відсутності у складі пропозиції ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» протоколу (копії протоколу) загальних зборів учасників, згідно змісту якого уповноважен
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-02-000017 ● c8dbe712197f4991b975ae5e50bf7a16
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 липня 2020 17:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.07.2020 №133
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 02.07.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 02.07.2020 №133
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
6 UA-2020-04-02-001527-a 02.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та капітального будівництва Куп’янської міської ради надає пояснення по висновку за результатми моніторингу по процедурі відкритих торгів «Реконструкція самопливного каналізаційного колектора по вул. Садова від вул. Давидова-Лучицького до КНС-1 L=2809м в м. Куп’янськ, Харківської області», ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 45454000-4 «Реконструкція») (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-02-001527-a) - лист №1891-06 від 21.07.2020 р. (додається).
2020-07-21 12:53:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 14:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК" |
49 796 701,20
UAH з ПДВ
|
44 489 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ |
48 547 106,05
UAH з ПДВ
|
44 490 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ РЕМБУДГАРАНТ" |
48 611 766,00
UAH з ПДВ
|
44 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ДОНКОМ" |
49 706 059,54
UAH з ПДВ
|
44 945 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЮМІ ТРЕЙД |
50 570 000,00
UAH з ПДВ
|
45 299 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" |
46 405 520,88
UAH з ПДВ
|
46 405 520,88
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК" #31061880 |
Відхилено |
44 489 900,00
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2020 13:56
|
ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ #39699116 |
Переможець |
44 490 000,00
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2020 14:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2024 09:14
|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2023 15:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 січня 2023 15:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 11:25
|
ДУ № 6 до договору № 119 від 15.05.2020.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 11:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 травня 2021 15:53
|
ДУ № 5 до Договору № 119ід 15.05.2020 (1).pdf | зміни до договору |
14 травня 2021 15:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 квітня 2021 10:11
|
Календарный график (1).pdf | зміни до договору |
23 квітня 2021 10:10
|
Розрахунрк 2 (1).pdf | зміни до договору |
23 квітня 2021 10:10
|
Локальний кошторис 2 (1).pdf | зміни до договору |
23 квітня 2021 10:10
|
Відомість ресурсів2 (1).pdf | зміни до договору |
23 квітня 2021 10:10
|
Договірна ціна 2 (1).pdf | зміни до договору |
23 квітня 2021 10:10
|
Розрахунок загальновиробничих витрат (1).pdf | зміни до договору |
23 квітня 2021 10:10
|
Локальний кошторис (1).pdf | зміни до договору |
23 квітня 2021 10:10
|
Договірна ціна та відомість ресурсів (1).pdf | зміни до договору |
23 квітня 2021 10:10
|
ДУ № 4 до договору № 119 від 15.05.2020 (1).pdf | зміни до договору |
23 квітня 2021 10:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2020 08:28
|
Доп_угода №3 (1).pdf | зміни до договору |
22 грудня 2020 17:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 жовтня 2020 16:58
|
ДУ № 2 до договору № 119 від 15.05.2020 від 27.10.2020 (1).pdf | зміни до договору |
27 жовтня 2020 16:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 жовтня 2020 16:56
|
ДУ № 1 до договору № 119 від 15.05.2020 від 27.10.2020 (1).pdf | зміни до договору |
27 жовтня 2020 16:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 травня 2020 18:20
|
Електронний підпис | укладений |
15 травня 2020 17:55
|
Календарний план.pdf | укладений |
15 травня 2020 17:52
|
Кошторис.pdf | укладений |
15 травня 2020 17:52
|
Договірна ціна.pdf | укладений |
15 травня 2020 17:52
|
Договір №119.pdf | укладений |
15 травня 2020 17:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлення технічної помилки |
Номер договору про закупівлю: | 119 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | виправлення тех |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 119 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна календарного плану відповідно до обсягів фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 119 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна календарного плану виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 119 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ст. 41 Закону України "Про публічні Закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 119 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, |
Номер договору про закупівлю: | 119 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до календарного плану |
Номер договору про закупівлю: | 119 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | За згодою сторін |
Номер договору про закупівлю: | 119 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |