Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (поточний ремонт доріг) (Поточний середній ремонт доріг ділянками понад 2000 м2 у Дніпровському та Заводському районах)
45230000-8 - Construction of pipelines, communication and transmission lines, highways, roads, airfields and railroads; surface alignment (current repair of roads) (Current average repair of roads over 2000 m2 in Dnieper and Zavodsky districts)
45230000-8 - Construction of pipelines, communication and transmission lines, highways, roads, airfields and railroads; surface alignment (current repair of roads) (Current average repair of roads over 2000 m2 in Dnieper and Zavodsky districts)
Очікувана вартість
33 103 566,00 UAH
UA-2020-04-02-001492-b ● fee5cac5a60f4215be7e3860af158a2e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40467658 |
Місцезнаходження: | 69037, Україна , Запорізька область обл., м. Запоріжжя, ПРОСПЕКТ СОБОРНИЙ, 214 |
Контактна особа: |
Оксана Смольянинова +380617171878 tend2016@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Elena Derivedmid-Pavlova +380617171878 tend2016@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Departament ifrastrukturi ta blagoustroyu Saporizkoi miskoi radi |
National ID: | 40467658 |
Contact point: |
Oksana Smolyaninova +380617171878 tend2016@ukr.net |
Additional contacts: |
Elena Derivedmid-Pavlova +380617171878 tend2016@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2020 12:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 квітня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 травня 2020 17:00 |
Очікувана вартість: | 33 103 566,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 165 517,83 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 990000 UAH |
Publication date: | 02 квітня 2020 12:28 |
Enquiries until: | 24 квітня 2020 17:00 |
Complaints submission until: | до 30 квітня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 травня 2020 17:00 |
Information
Estimated total value: | 33 103 566 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 165 518 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (поточний ремонт доріг) (Поточний середній ремонт доріг ділянками понад 2000 м2 у Дніпровському та Заводському районах)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, у Дніпровському та Заводському районах
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
45230000-8 - Construction of pipelines, communication and transmission lines, highways, roads, airfields and railroads; surface alignment (current repair of roads) (Current average repair of roads over 2000 m2 in Dnieper and Zavodsky districts)
CPV: 45230000-8
Період постачання:
з 26 травня 2020 по 01 вересня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | місцевий бюджет | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 квітня 2020 14:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 квітня 2020 14:57 |
Перелік змін 2.pdf | |
24 квітня 2020 14:57 |
ТД НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
24 квітня 2020 14:57 |
Додаток 4 НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
22 квітня 2020 16:42 |
Перелік змін.pdf | |
22 квітня 2020 16:42 |
Додаток 7 НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
02 квітня 2020 12:29 |
Додаток 8.docx | |
02 квітня 2020 12:29 |
Додаток 2.docx | |
02 квітня 2020 12:29 |
Додаток 12.docx | |
02 квітня 2020 12:29 |
Додаток 13.docx | |
02 квітня 2020 12:29 |
Додаток 5 ст.17.docx | |
02 квітня 2020 12:28 |
Додаток 11.docx | |
02 квітня 2020 12:28 |
Додаток 3.docx | |
02 квітня 2020 12:28 |
Додаток 1.docx | |
02 квітня 2020 12:28 |
Додаток 14.docx | |
02 квітня 2020 12:28 |
Додаток 9.docx | |
02 квітня 2020 12:28 |
Додаток 6.docx | |
02 квітня 2020 12:28 |
Додаток 10.docx |
24 квітня 2020 14:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
24 квітня 2020 14:57 |
Перелік змін 2.pdf
|
||||||
24 квітня 2020 14:57 |
ТД НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
||||||
24 квітня 2020 14:57 |
Додаток 4 НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
||||||
22 квітня 2020 16:42 |
Перелік змін.pdf
|
||||||
22 квітня 2020 16:42 |
Додаток 7 НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
||||||
02 квітня 2020 12:29 |
Додаток 8.docx
|
||||||
02 квітня 2020 12:29 |
Додаток 2.docx
|
||||||
02 квітня 2020 12:29 |
Додаток 12.docx
|
||||||
02 квітня 2020 12:29 |
Додаток 13.docx
|
||||||
02 квітня 2020 12:29 |
Додаток 5 ст.17.docx
|
||||||
02 квітня 2020 12:28 |
Додаток 11.docx
|
||||||
02 квітня 2020 12:28 |
Додаток 3.docx
|
||||||
02 квітня 2020 12:28 |
Додаток 1.docx
|
||||||
02 квітня 2020 12:28 |
Додаток 14.docx
|
||||||
02 квітня 2020 12:28 |
Додаток 9.docx
|
||||||
02 квітня 2020 12:28 |
Додаток 6.docx
|
||||||
02 квітня 2020 12:28 |
Додаток 10.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
надати уточнену інформацію щодо вимог до крупнозернистих асфальтобетонних сумішей, передбачених ТЕХНІЧНИМ ЗАВДАННЯМ
Дата подання: 07 квітня 2020 16:34
Дата відповіді: 09 квітня 2020 16:41
Питання у закупівлі UA-2020-04-02-001492-b
Шановний Замовнику, 02.04.2020 року, на сайті уповноваженого органу оприлюднено оголошення (ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-02-001492-b) на закупівлю послуг «45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (поточний ремонт доріг) (Поточний середній ремонт доріг ділянками понад 2000 м2 у Дніпровському та Заводському районах)».
У додатку 7 до ТД ТЕХНІЧНИМ ЗАВДАННЯМ (Табл. б/н) передбачено використання асфальтобетонних сумішей двох видів:
- Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі [асфальтобетон щільний] (дорожні) (аеродромні), що застосовуються у нижніх шарах покриттів, крупнозернисті, тип А, марка 1 (на бцтумі, модифікованому полімерами)
- Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі [асфальтобетон щільний] (дорожні) (аеродромні), що застосовуються у нижніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип А, марка 1 (на бцтумі, модифікованому полімерами)
За текстом «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 7 встановлюється «До уваги учасників:» подано уточнену інформацію щодо необхідності використання виду асфальтобетонних сумішей, а саме: асфальтобетонні суміші типу А марки 1 виготовленні на основі бітуму модифікованого полімером типу А, безперервного гранулометричного складу (АББМП.Др.А.НП) згідно СОУ 45.2-00018112-057:2010. Які виходячи з визначення АББМП.Др.А.НП – дрібнозернисті.
З метою уникнення неоднозначного змісту вимог Додатку 7 до ТД, просимо надати уточнену інформацію щодо вимог до крупнозернистих асфальтобетонних сумішей, передбачених ТЕХНІЧНИМ ЗАВДАННЯМ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання: для крупнозернистих асфальтобетонних сумішей використовувати асфальтобетонні суміші типу А марки 1 виготовлені на основі бітуму модифікованого полімером типу А, безперервного гранулометричного складу (АБСБМП) згідно СОУ 45.2-00018112-057:2010
невідповідність технічних вимог діючим стандартам та нормативам
Дата подання: 14 квітня 2020 11:07
Дата відповіді: 16 квітня 2020 16:51
Дякуємо за відповідь на питання щодо використання асфальтобетонних суміейі типу А марки 1 виготовлених на основі бітуму модифікованого полімером типу А, безперервного гранулометричного складу (АБСБМП) згідно СОУ 45.2-00018112-057:2010.
Проте, згідно п.1.1. СОУ 45.2-00018112-057:2010 цей стандарт встановлює вимоги до асфальтобетонних сумішей, призначених для будівництва та ремонту верхніх шарів дорожнього одягу автомобільних доріг загального користування. А відповідно до п. 4.2. СОУ 45.2-00018112-057:2010, за найбільшою крупністю мінеральних зерен гарячі та холодні асфальтобетони поділяються на види: дрібнозернисті та піщані.
Таким чином, СОУ 45.2-00018112-057:2010 взагалі не передбачає виготовлення крупнозернистих асфальтобетонних сумішей.
У зв'язку із чим просимо відповісти на питання: "Чи можливо застосовувати Асфальтобетон.АСГ.Кр.Щ.А1.НП.ІІ.БНПА 40/60-ДСТУ Б В.2.7-119:2011, оскільки СОУ 45.2-00018112-057:2010 не передбачено виготовлення крупнозернистих асфальтобетонних сумішей?"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання: для даної закупівлі використовувати крупнозернисті асфальтобетонні суміші щільні типу А марки 1 згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011.
невідповідність технічних вимог діючим стандартам та нормативам
Дата подання: 14 квітня 2020 11:07
Дата відповіді: 16 квітня 2020 16:51
Дякуємо за відповідь на питання щодо використання асфальтобетонних суміейі типу А марки 1 виготовлених на основі бітуму модифікованого полімером типу А, безперервного гранулометричного складу (АБСБМП) згідно СОУ 45.2-00018112-057:2010.
Проте, згідно п.1.1. СОУ 45.2-00018112-057:2010 цей стандарт встановлює вимоги до асфальтобетонних сумішей, призначених для будівництва та ремонту верхніх шарів дорожнього одягу автомобільних доріг загального користування. А відповідно до п. 4.2. СОУ 45.2-00018112-057:2010, за найбільшою крупністю мінеральних зерен гарячі та холодні асфальтобетони поділяються на види: дрібнозернисті та піщані.
Таким чином, СОУ 45.2-00018112-057:2010 взагалі не передбачає виготовлення крупнозернистих асфальтобетонних сумішей.
У зв'язку із чим просимо відповісти на питання: "Чи можливо застосовувати Асфальтобетон.АСГ.Кр.Щ.А1.НП.ІІ.БНПА 40/60-ДСТУ Б В.2.7-119:2011, оскільки СОУ 45.2-00018112-057:2010 не передбачено виготовлення крупнозернистих асфальтобетонних сумішей?"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання: для даної закупівлі використовувати крупнозернисті асфальтобетонні суміші щільні типу А марки 1 згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-02-001492-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІЯ-ТРАНС", Код ЄДРПОУ:37342256
Дата подання: 07 квітня 2020 16:32
усунення дискримінаційних умов тендерної документації
Вимога щодо усунення дискримінаційних умов тендерної документації у закупівлі UA-2020-04-02-001492-b
Шановний Замовнику, 02.04.2020 року, на сайті уповноваженого органу оприлюднено оголошення (ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-02-001492-b) на закупівлю послуг «45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (поточний ремонт доріг) (Поточний середній ремонт доріг ділянками понад 2000 м2 у Дніпровському та Заводському районах)».
На думку Учасника деякі вимоги щодо технічного завдання суперечать основним принципам закупівель. В силу імперативних приписів ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – ЗУ «Про публічні закупівлі») закупівлі здійснюються за такими принципами як: • добросовісна конкуренція серед учасників; • максимальна економія та ефективність; • відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; • недискримінація учасників; • об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; • запобігання корупційним діям і зловживанням. Трактуючи дану норму важливо виокремити один із таких принципів, як недискримінація учасників, що безумовно має значення при визначенні переможця. Деталізація дотримання принципу недискримінації передбачено статтею 5 вищевказаного Закону. Зокрема ч.3 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту. Згідно ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, норми ЗУ «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи наведене, прошу внести зміни або надати аргументовану відповідь щодо встановлення технологічних вимог до учасників (Додаток 7 до ТД), а саме:
«Договірна ціна формується на підставі вартості підрядних робіт відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення будівництва».
В разі складання розрахунку вартості пропозиції у програмному комплексі АВК або в інших програмних комплексах, то до ціни пропозиції (договірної ціни) надаються усі розрахунки, які є складовими: Пояснювальна записка, Локальний кошторис, Відомість ресурсів до локальних кошторисів, Загальновиробничі та адміністративні витрати на підставі обґрунтованої їх величини і структури підприємства Учасника. Обґрунтовуючі дані та розрахунки додаються (в межах усереднених показників)»
Вимоги Замовника щодо надання розрахунків загальновиробничих та адміністративних витрат при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів на підставі обґрунтованої їх величини і структури підприємства Учасника в межах усереднених показників не є правомірним і є порушенням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва та ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва.
Визначення загальновиробничих та адміністративних витрат при складанні ціни пропозиції учасника визначаються підрядником на підставі обґрунтованої їх величини і структури яка склалася у цій організації за попередній звітний період та виконується з використанням Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт (дод. А, Г) (ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва. п.п.4.3.1; 4.3.2; 4.3.3; 5.3.1; 5.3.3)
Відшкодування додаткових витрат, пов’язаних із збільшенням показників загальновиробничих та адміністративних витрат, розрахованих підрядною організацією (якщо вони перевищують усереднені показники цих витрат, що наведені у додатках Б, В, Д), здійснюються за рахунок коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, та коштів на покриття ризиків усіх учасників будівництва. (ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва. п.п.4.3.9; 5.3.7)
Використання усереднених показників наведених у додатках Б, В, Д ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 визначено як такі, що використовуються для розрахунків загальновиробничих та адміністративних витрат при складанні інвесторської кошторисної документації (ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва. п.п.4.2.3; 5.2.1)
Таким чином, застосування обґрунтування розрахунків в межах усереднених показників є дискримінаційним та підлягає усуненню.
Розгорнути
Згорнути
Шановний Замовнику, 02.04.2020 року, на сайті уповноваженого органу оприлюднено оголошення (ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-02-001492-b) на закупівлю послуг «45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (поточний ремонт доріг) (Поточний середній ремонт доріг ділянками понад 2000 м2 у Дніпровському та Заводському районах)».
На думку Учасника деякі вимоги щодо технічного завдання суперечать основним принципам закупівель. В силу імперативних приписів ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – ЗУ «Про публічні закупівлі») закупівлі здійснюються за такими принципами як: • добросовісна конкуренція серед учасників; • максимальна економія та ефективність; • відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; • недискримінація учасників; • об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; • запобігання корупційним діям і зловживанням. Трактуючи дану норму важливо виокремити один із таких принципів, як недискримінація учасників, що безумовно має значення при визначенні переможця. Деталізація дотримання принципу недискримінації передбачено статтею 5 вищевказаного Закону. Зокрема ч.3 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту. Згідно ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, норми ЗУ «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи наведене, прошу внести зміни або надати аргументовану відповідь щодо встановлення технологічних вимог до учасників (Додаток 7 до ТД), а саме:
«Договірна ціна формується на підставі вартості підрядних робіт відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення будівництва».
В разі складання розрахунку вартості пропозиції у програмному комплексі АВК або в інших програмних комплексах, то до ціни пропозиції (договірної ціни) надаються усі розрахунки, які є складовими: Пояснювальна записка, Локальний кошторис, Відомість ресурсів до локальних кошторисів, Загальновиробничі та адміністративні витрати на підставі обґрунтованої їх величини і структури підприємства Учасника. Обґрунтовуючі дані та розрахунки додаються (в межах усереднених показників)»
Вимоги Замовника щодо надання розрахунків загальновиробничих та адміністративних витрат при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів на підставі обґрунтованої їх величини і структури підприємства Учасника в межах усереднених показників не є правомірним і є порушенням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва та ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва.
Визначення загальновиробничих та адміністративних витрат при складанні ціни пропозиції учасника визначаються підрядником на підставі обґрунтованої їх величини і структури яка склалася у цій організації за попередній звітний період та виконується з використанням Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт (дод. А, Г) (ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва. п.п.4.3.1; 4.3.2; 4.3.3; 5.3.1; 5.3.3)
Відшкодування додаткових витрат, пов’язаних із збільшенням показників загальновиробничих та адміністративних витрат, розрахованих підрядною організацією (якщо вони перевищують усереднені показники цих витрат, що наведені у додатках Б, В, Д), здійснюються за рахунок коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, та коштів на покриття ризиків усіх учасників будівництва. (ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва. п.п.4.3.9; 5.3.7)
Використання усереднених показників наведених у додатках Б, В, Д ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 визначено як такі, що використовуються для розрахунків загальновиробничих та адміністративних витрат при складанні інвесторської кошторисної документації (ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва. п.п.4.2.3; 5.2.1)
Таким чином, застосування обґрунтування розрахунків в межах усереднених показників є дискримінаційним та підлягає усуненню.
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 квітня 2020 16:42
Дякуємо. Будуть внесені зміни до тендерної документації
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 13 травня 2020
Найменування: | Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40467658 |
Місцезнаходження: | 69037, Україна, Запорізька область обл., м. Запоріжжя, ПРОСПЕКТ СОБОРНИЙ, 214 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР" | Документи |
Відхилено
Документи
|
комунальне підприємство "Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Інформація про відміну
Дата відміни
13 травня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій