Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вільховецька сільльська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04351618 |
Вебсайт: | http://vilhovecka.gromada.org.ua |
Місцезнаходження: | 90542, Україна , Закарпатська обл., Тячівський р-н, с. Вільхівці, вул. Центральна (Леніна), 118 |
Контактна особа: |
Василь Цірик +380973913346 vilhivci1986@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2020 12:26 |
Оскарження наміру укласти договір: | 13 квітня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
02 квітня 2020 12:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-09-000043 ● 54f8308389af440980697dad8d2630a1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2020 14:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.04.2020 № 15
Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана АНІЩЕНКО
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
Від 09.04.2020 № 15
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2020-04-02-001439-b 02.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-04-10 14:25:22
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі - «Реконструкція Вільховецько-Лазівської ЗОШ І-ІІІ ступенів з добудовою учбового корпусу, харчоблоку, коридору та спортивного залу у с.Вільхівці-Лази. Коригування» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-04-02-001439-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Дежаудитслужби від 02.07.2018 №185 та внесеними змінами згідно наказу №291 від 14.12.2018, постала потреба в отриманні пояснення із питання, що саме, у разі зміни постачальника (виконавця робіт) призведе до несумісності вже виконаних робіт з роботами, які будуть виконуватися, або які можуть виникнути проблеми технічного характеру, пов’язані з експлуатацією та обслуговуванням об’єкта реконструкції?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-04-14 13:39:05
Надання інформації на запит
Стосовно проведення процедур закупівлі робіт по об’єкту: «Реконструкція Вільховецько-Лазівської ЗОШ І-ІІІ ступенів з добудовою учбового корпусу, харчоблоку, коридору та спортивного залу у с. Вільхівці-Лази» Тендерний комітет Вільховецької сільської ради повідомляє наступне.
Закупівля робіт по об’єкту: «Реконструкція Вільховецько-Лазівської ЗОШ І-ІІІ ступенів з добудовою учбового корпусу, харчоблоку, коридору та спортивного залу у с. Вільхівці-Лази» (Оголошення № UA-2019-06-07-002843-b) не завершилася укладанням договору про закупівлю по причині відміни торгів 23 червня 2019 року відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) у зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій;
Оголошена, відповідно до рішення тендерного комітету від 03 липня 2019 року, процедура відкритих торгів повторно (Оголошення № UA-2019-07-03-001498-a) також не завершилася укладанням договору про закупівлю по причині відміни торгів 18 липня 2019 року відповідно до статті 31 Закону у зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.
Тендерним комітетом Вільховецької сільської ради було прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі згідно пункту «4)» частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі (надалі – Закон) – у зв’язку з тим, що замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників та запрошення до переговорів учасника, який виявив свою зацікавленість при проведенні процедур згідно Оголошення № UA-2019-06-07-002843-b та згідно Оголошення № UA-2019-07-03-001498-a і двічі подавав свої тендерні пропозиції – Товариство з обмеженою відповідальністю «КІК» код за ЄДРПОУ: 20435160, адреса: вул. Гагаріна, 2/5, смт. Дубове, Тячівський район, Закарпатська область, 90531, телефон: +380967426545, E-mail: kik27@ukr.net.
26.07.2019 року тендерним комітетом Вільховецької сільської ради було проведено переговори з вказаним учасником, а 08.08.2019 року укладено договір підряду.
У зв’язку з відсутністю достатніх бюджетних призначень у Замовника обсяг виконання робіт у 2019 році було зменшено. З тієї ж причини не укладались додаткові угоди щодо визначення обсягів робіт на 2020 рік на початку поточного року. У зв’язку з відсутністю належного фінансування виникла необхідність продовжити термін виконання робіт на наступні роки. Однак, в ході виконання робіт виникла необхідність виконання додаткових робіт. У зв’язку із збільшенням об’ємів робіт, збільшенням цін на матеріально-технічні ресурси відповідно до поточного рівня цін та зростання нормативно затвердженої мінімальної заробітної плати в будівництві робочий проект «Реконструкція Вільховецько-Лазівської ЗОШ І-ІІІ ступенів з добудовою учбового корпусу, харчоблоку, коридору та спортивного залу у с. Вільхівці-Лази» було подано на коригування. Робочий проект «Реконструкція Вільховецько-Лазівської ЗОШ І-ІІІ ступенів з добудовою учбового корпусу, харчоблоку, коридору та спортивного залу у с.Вільхівці-Лази. Коригування» пройшов державну архітектурно-будівельну експертизу № 07-0071-20 від 24 лютого 2020 року.
25.03.2020 року ТОВ «КІК» звернувся до Вільховецької сільської ради листом, в якому зазначається про неможливість подальшого виконання робіт у зв’язку з коригуванням Робочого проекту, що супроводжуватиметься продовженням термінів виконання робіт, збільшення суми, визначеної в Договорі, та суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та пропозицією відповідно до п.2 статті 188 Господарського кодексу України розірвати Договір у зв’язку з неможливістю подальшого виконання робіт.
27.03.2020 року на засіданні тендерного комітету було прийнято рішення для забезпечення виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція Вільховецько-Лазівської ЗОШ І-ІІІ ступенів з добудовою учбового корпусу, харчоблоку, коридору та спортивного залу у с.Вільхівці-Лази. Коригування» та завершення робіт з реконструкції, відповідно до вимог Закону оголосити нову процедуру закупівлі.
- У зв’язку з тим, що частина робіт по об’єкту вже виконані, зауважень до підрядної організації не має, роботи виконуються вчасно на належному рівні та відмінної якості;
- враховуючи особливі умови будівництва – сейсмічність ділянки 7 балів;
- для забезпечення спадковості відповідальності за незавершені будівельно-монтажні роботи, що виконувались ТОВ «КІК» у рамках попереднього договору в плані міцності і надійності за частково виконі будівельні роботи з влаштування основ, фундаментів, монолітного залізобетонного каркасу, що з технічних причин не може перекладатися на потенційно іншого підрядника, що мав би, продовжити будівництво у рамках відкоригованої проектно-кошторисної документації;
- враховуючи експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Реконструкція Вільховецько-Лазівської ЗОШ І-ІІІ ступенів з добудовою учбового корпусу, харчоблоку, коридору та спортивного залу у с.Вільхівці-Лази. Коригування» № 07-0071-20 від 24 лютого 2020 року, листи-заключення авторського нагляду – інженера-проектуальника Бочкора Андрія Івановича та технічного нагляду – фізичної особи-підприємця Фіцая Юрія Івановича, в яких зазначається про необхідність продовження виконання будівельних робіт по предмету закупівлі «Реконструкція Вільховецько-Лазівської ЗОШ І-ІІІ ступенів з добудовою учбового корпусу, харчоблоку, коридору та спортивного залу у с.Вільхівці-Лази. Коригування» попереднім виконавцем робіт для недопущення в подальшому виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням
- для забезпечення сумісності з вже розпочатими розрізненими будівельно-монтажними роботами, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, а також уніфікації, стандартизації, оскільки всі роботи є технологічно пов’язаними;
- недопустимості втрати гарантій якості на роботи і змонтовані конструкції, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені Договором підряду та Цивільним кодексом України, тобто втрати гарантій на будівельно-монтажні роботи, які знаходяться на різних стадіях виконання, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем робіт, що є неприпустимим;
- у зв’язку з тим, що законодавство України передбачає отримання дозволу на виконання будівельних робіт і при зміні підрядника, внесення змін до нього. В свою чергу роботи, що є розрізненими (та які виступають продовженням вже розпочатих та виконаних робіт) і внесення змін до дозволу (у разі заміни попереднього виконавця робіт) суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки їх виконання, що призведе до підвищення їх вартості, і може вплинути на якість виконаних робіт, а також може призвести до їх несумісності та певних порушень в частині уніфікації будівельних матеріалів відповідно до проектних рішень,
тендерним комітетом Вільховецької сільської ради було прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі згідно пункту «5)» частини другої статті 35 Закону - з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-04-14 17:01:30
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі - «Реконструкція Вільховецько-Лазівської ЗОШ І-ІІІ ступенів з добудовою учбового корпусу, харчоблоку, коридору та спортивного залу у с.Вільхівці-Лази. Коригування» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-04-02-001439-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Дежаудитслужби від 02.07.2018 №185 та внесеними змінами згідно наказу №291 від 14.12.2018, постала потреба в отриманні пояснення із питання, саме які роботи (перелік робіт, їх обсяги) згідно актів виконаних робіт, було виконано Товариством з обмеженою відповідальністю «КІК» по зазначеному об'єкту реконструкції.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено акти виконаних робіт.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-04-17 22:08:30
Надання інформації на запит
Стосовно проведення процедур закупівлі робіт по об’єкту: «Реконструкція Вільховецько-Лазівської ЗОШ І-ІІІ ступенів з добудовою учбового корпусу, харчоблоку, коридору та спортивного залу у с. Вільхівці-Лази» Тендерний комітет Вільховецької сільської ради додатково повідомляє наступне.
Товариством з обмеженою відповідальністю «КІК» на виконання Договору підряду № 139 від 08.08.2019 року було розпочато виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція Вільховецько-Лазівської ЗОШ І-ІІІ ступенів з добудовою учбового корпусу, харчоблоку, коридору та спортивного залу у с.Вільхівці-Лази». Однак, у зв’язку з відсутністю достатніх бюджетних призначень у Замовника, обсяг виконання робіт у 2019 році було зменшено. У зв’язку з невизначеністю бюджетних призначень Замовника на 2020 рік, продовження виконання рбіт в 2020 році не розпочинались.
На даний момент Товариством з обмеженою відповідальністю «КІК» по зазначеному об’єкту будівництва частково виконано наступні роботи:
- демонтажні роботи (розбирання надземної частини одно- i двоповерхових цегляних будівель) 100*10м3 (підлягає виконанню ще 407,7*10м3);
- загально-будівельні роботи (Учбовий корпус) - Землянi роботи, Фундаменти (Улаштування бетонної підготовки, Улаштування залізобетонних фундаментів загального призначення під колони об’ємом до 3 м3, Улаштування стрiчкових фундаментів залізобетонних, при ширині верху до 1000 мм, розпочато підготовку для Улаштування залізобетонних колон у дерев’яній опалубці висотою до 4 м, периметром до 2 м);
- загально-будівельні роботи (Корпус ІІ. Спортзал) - Землянi роботи, Фундаменти (Улаштування основи пiд фундаменти щебеневої, Улаштування стрiчкових фундаментів бетонних, Улаштування бетонних стін i стін пiдвалiв, Гідроізоляція стін, фундаментів, розпочато підготовку для влаштування Антисейсмічного поясу);
- загально-будівельні роботи (Корпус V. Коридор) - Землянi роботи, Фундаменти (Улаштування основи пiд фундаменти щебеневої, Улаштування стрiчкових фундаментів бетонних, Улаштування бетонних стін i стін пiдвалiв, Гідроізоляція стін, фундаментів, розпочато підготовку для влаштування Антисейсмічного поясу);
- загально-будівельні роботи (Корпус VІ. Туалет) - Землянi роботи, Фундаменти (Улаштування основи пiд фундаменти щебеневої, Улаштування стрiчкових фундаментів бетонних, Гідроізоляція стін, фундаментів, розпочато підготовку для влаштування Антисейсмічного поясу). Вказані роботи знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, а також уніфікації, стандартизації видів робіт та матеріалів, оскільки всі роботи є технологічно пов’язаними.
Для забезпечення сумісності з вже розпочатими розрізненими будівельно-монтажними роботами, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, а також уніфікації, стандартизації видів робіт та матеріалів, оскільки всі роботи є технологічно пов’язаними;
враховуючи особливі умови будівництва – сейсмічність ділянки забудови 7 балів;
для забезпечення спадковості відповідальності за незавершені будівельно-монтажні роботи, що виконувались ТОВ «КІК» у рамках попереднього договору в плані міцності і надійності за частково виконі будівельні роботи з влаштування основ, фундаментів, монолітного залізобетонного каркасу, що з технічних причин не може перекладатися на потенційно іншого підрядника, що мав би, продовжити будівництво у рамках відкоригованої проектно-кошторисної документації;
враховуючи, що потенційний новий підрядник, приймаючи на себе відповідальність та гарантійні зобов’язання в плані міцності, надійності та безпечної експлуатації завершеного об’єкту будівництва, може прийняти рішення про демонтаж робіт виконаних попереднім підрядником, що може призвести до зростання витрат Замовника;
для недопущення в подальшому виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з безпечною експлуатацією та обслуговуванням завершеного об’єкту будівництва через невиконання підрядниками гарантійних зобов’язань та втратою відповідальності за можливі недоліки, допущені при виконанні робіт, що можуть призвести до руйнувань будівель;
для недопущення втрати гарантій якості на роботи і змонтовані конструкції, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені Договором підряду та Цивільним кодексом України, тобто втрати гарантій на будівельно-монтажні роботи, які знаходяться на різних стадіях виконання, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем;
у зв’язку з тим, що демонтаж встановлених в ході виконання робіт попереднім підрядником тимчасових споруд та приспособів (риштувань, опалубок, підпірок) може загрожувати цілісності існуючих будівель, що реконструюються;
враховуючи експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Реконструкція Вільховецько-Лазівської ЗОШ І-ІІІ ступенів з добудовою учбового корпусу, харчоблоку, коридору та спортивного залу у с.Вільхівці-Лази. Коригування» № 07-0071-20 від 24 лютого 2020 року, листи-заключення авторського нагляду – інженера-проектуальника Бочкора Андрія Івановича та технічного нагляду – фізичної особи-підприємця Фіцая Юрія Івановича, в яких зазначається про необхідність продовження виконання будівельних робіт по предмету закупівлі «Реконструкція Вільховецько-Лазівської ЗОШ І-ІІІ ступенів з добудовою учбового корпусу, харчоблоку, коридору та спортивного залу у с.Вільхівці-Лази. Коригування» попереднім виконавцем робіт для недопущення в подальшому виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням –
27.03.2020 року на засіданні тендерного комітету було прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі робіт по об’єкту: «Реконструкція Вільховецько-Лазівської ЗОШ І-ІІІ ступенів з добудовою учбового корпусу, харчоблоку, коридору та спортивного залу у с.Вільхівці-Лази. Коригування» згідно пункту «5)» частини другої статті 35 Закону - з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У зв’язку з виявленими у ході моніторингу Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатської області закупівлі «Реконструкція Вільховецько-Лазівської ЗОШ І-ІІІ ступенів з добудовою учбового корпусу, харчоблоку, коридору та спортивного залу у с.Вільхівці-Лази. Коригування» (Оголошення про закупівлю UA-2020-04-02-001439-b) порушеннями Товариству з обмеженою відповідальністю «КІК», відповідно до пунктів 6.4.4, 6.4.5 та 14.2-14.6 Договору підряду № 154 від 13 квітня 2020 року направлено пропозицію щодо розірвання вищезгаданого договору та проект Додаткової угоди про розірвання Договору. Додаткова угода № 1 до Договору підряду № 154 від 13 квітня 2020 року с.Вільхівці «___» травня 2020 року Сторони: Замовник, Вільховецька сільська рада Тячівського району Закарпатської області, в особі Вільховецького сільського голови Цірика Михайла Михайловича, який діє відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», що далі іменується - "Замовник", з однієї сторони, та Підрядник, Товариство з обмеженою відповідальністю «КІК», в особі директора Каганця Дениса Васильовича, що діє на підставі Статуту надалі іменується - "Підрядник" з другої сторони, уклали цю додаткову угоду до Договору підряду № 154 від 13 квітня 2020 року (далі за текстом - Договір) про наступне: 1. У зв’язку з виявленими у ході моніторингу Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатської області закупівлі «Реконструкція Вільховецько-Лазівської ЗОШ І-ІІІ ступенів з добудовою учбового корпусу, харчоблоку, коридору та спортивного залу у с.Вільхівці-Лази. Коригування» (Оголошення про закупівлю UA-2020-04-02-001439-b) порушеннями, відповідно до пунктів 6.4.4, 6.4.5 та 14.2-14.6 Договору, Сторони дійшли згоди: Розірвати Договір підряду № 154 від 13 квітня 2020 року з моменту підписання даної додаткової угоди. 2. Дана Додаткова угода набуває чинності з дати її підписання Сторонами. 3. Дана Додаткова складена у трьох примірниках перший та третій примірники для Замовника, другий для Підрядника, кожний з яких має однакову юридичну силу. ЗАМОВНИК Вільховецька сільська рада Тячівського району Закарпатської області Код в ЄДРПОУ: 04351618 90542, Закарпатська обл., м.Тячів, вул. Центральна (Леніна),118 UA 278201720344281022100052093, UA________________________________ в Держказначейській службі України, м. Київ, МФО 820172 Тел.: 031-34-49-081 Сільський голова м.п._______________ М. Цірик ПІДРЯДНИК Товариство з обмеженою відповідальністю «КІК» Код ЄДРПОУ 20435160 90531, Закарпатська обл.., Тячівський р-н, смт Дубове, вул. Гагаріна, 2/5 UA773123780000026007060220870 в Приватбанку смт. Дубове, МФО 312378 UA в Держказначейській службі України, м. Київ, МФО 820172 Тел.: +380967426545 Директор м.п._______________ Д. Каганець
2020-05-05 22:09:11
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | На виконання вимог частини десятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерний комітет Вільховецької сільської ради Тячівського району Закарпатської області повідомляє про оскарження Висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатської області від 27.04.2020р. до суду. |
Дата публікації: | 14 травня 2020 |
Документи:
14 травня 2020 21:18
|
Електронний підпис |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІК" #20435160 |
Переможець |
48 991 386,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2020 12:26
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 червня 2023 16:48
|
дод. угода про розірвання.pdf | укладений |
23 червня 2023 16:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2022 11:51
|
154-3.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2022 11:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 жовтня 2021 15:37
|
робота школа д.у.1.pdf | зміни до договору |
20 жовтня 2021 15:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 квітня 2021 16:35
|
Повідомлення19.04.2021.pdf | зміни до договору |
20 квітня 2021 16:32
|
Додаткова угода19.04.2021 (1).pdf | зміни до договору |
20 квітня 2021 16:32
|
Електронний підпис | укладений |
14 квітня 2020 13:48
|
Договір 154.pdf | укладений |
14 квітня 2020 13:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 154 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 154 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 154 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |