Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із заправки та відновлення картриджів, ремонту комп’ютерної техніки
Очікувана вартість
64 900,00 UAH
UA-2020-04-02-001409-c 24f8a00e23994520bf991bfb8d81aba9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кушнірук Сергій Іванович

+380382616276 kmrf@dzk.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство «Центр державного земельного кадастру» в особі Хмельницької регіональної філії Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру»
Код ЄДРПОУ: 26431921
Вебсайт: http://dzk.gov.ua
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Подільська, 10/1
Контактна особа: Кушнірук Сергій Іванович
+380382616276
kmrf@dzk.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2020 17:59
Звернення за роз’ясненнями: до 07 квітня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 21 квітня 2020 13:09
Очікувана вартість: 64 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 649,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
390 послуга
Послуги із заправки та відновлення картриджів, ремонту комп’ютерної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29013, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Подільська, 10/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 квітня 2020 18:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 18:00
1_Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-02-001409-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Станецький Віталій Вікторович, Код ЄДРПОУ:2821216313
Дата подання: 04 травня 2020 14:00
Вимога замовнику
До уваги Замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОНЕРПЛЮС" в тендерній закупівлі, UA-2020-04-02-001409-с звертаємо Вашу увагу на те, що тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОНЕРПЛЮС", не відповідає вимогам закупівлі а саме:
1) В п.3.1. Тендерної документації, долученої Замовником чітко вказано:
- документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника підтверджується копією усіх сторінок паспорту та однією із наведених копій документів: наказом про призначення, розпорядженням, довіреністю, дорученням, випискою з протоколу засновників про призначення, або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів (додаток 5).
Враховуючи вищевказане Замовником, розуміємо, що обов'язковими для надання учасниками документами є (зазначимо, що Замовник вказав обов'язкову наявність документів по обом пунктам):
- копії усіх сторінок паспорту;
- один із наведених копій документів: наказом про призначення, розпорядженням, довіреністю, дорученням, випискою з протоколу засновників про призначення, або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів (додаток 5).

Тому, зазначаємо, що Замовником було чітко вказано, що необхідними документами мають бути Копії усіх сторінок паспорту ТА один із наведених копій документів( згідно списку або додатку 5).
ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОНЕРПЛЮС" не було надано копій усіх сторінок паспорту посадової особи або представника, що вимагалось у Тендерній документації, долечуній Замовником.
Тому на підставі вищевказаної інформації вимагаємо переглянути та скасувати рішення про призначення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОНЕРПЛЮС" переможцем, визнати його пропозицію таку, що не відповідає вимогам закупівлі та перейти до розгляду інших пропозицій, які відповідають всім умовам тендерної документації та є найбільш економічно вигідними.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 травня 2020 16:38
У відповідь на вимогу учасника ФОП Станецький Віталій Вікторович, яка завантажена в електронну систему 04.05.2020 р. повідомляємо, що п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю Послуги із заправки та відновлення картриджів, ремонту комп’ютерної техніки (ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки) з ідентифікатором UA-2020-04-02-001409-c, містить наступні положення:
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді в електронній системі закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:
- документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника підтверджується копією усіх сторінок паспорту та однією із наведених копій документів: наказом про призначення, розпорядженням, довіреністю, дорученням, випискою з протоколу засновників про призначення, або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів (додаток 5).
Оскільки Закон України «Про публічні закупівлі» містить положення для можливості прийняття участі як для юридичних осіб, так і фізичних осіб-підприємців Замовником було складено Додаток 5 до тендерної документації, де чітко зазначено перелік документів, що має надати учасник для підтвердження права підпису документів тендерної пропозиції.
З цього слідує, що учасник - юридична особа має надати наказ про призначення, розпорядженням, довіреність, доручення, виписку з протоколу засновників про призначення, або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів, а учасник – фізична особа-підприємець має надати всі сторінки паспорту.
Учасник ТОВ «ТОНЕРПЛЮС» надав всі необхідні документи, зокрема: протокол №1 Загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОНЕРПЛЮС» (далі – ТОВ «ТОНЕРПЛЮС») від 01.09.2017 р. в якому міститься інформація про обрання директором Сака Дениса Павловича та Статут товариства. Обмежень щодо підпису документів директором у Статуті ТОВ «ТОНЕРПЛЮС», поданому у складі тендерної пропозиції, немає.
Відповідно до ч. 5 ст. 65 ГК України керівник підприємства без доручення діє від імені підприємства, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших організаціях, у відносинах з юридичними особами та громадянами, формує адміністрацію підприємства і вирішує питання діяльності підприємства в межах та порядку, визначених установчими документами. В той же час повноваження керівника може бути обмежено відповідно до установчих документів підприємства. Інформація про обмеження також відображається в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. У випадку відсутності обмежень керівник здійснює від імені юридичної особи всі повноваження на забезпечення діяльності підприємства в тому числі і підписання тендерної пропозиції та договору про закупівлю.
Обмежень щодо підпису документів директором у Статуті ТОВ «ТОНЕРПЛЮС», поданому у складі тендерної пропозиції, немає.
У зв’язку з цим, у Замовника закупівлі відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника ТОВ «ТОНЕРПЛЮС».

Документи подані скаржником

04 травня 2020 14:00
Вимога Замовнику

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОНЕРПЛЮС" 55 800,00
UAH з ПДВ
51 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Станецький Віталій Вікторович 57 250,00
UAH з ПДВ
51 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЕМСТВО "ДІАДЕМА" 64 500,00
UAH з ПДВ
52 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 травня 2020 12:58
Сак паспорт стор.6.jpg
05 травня 2020 12:58
Сак паспорт стор.5.jpg
05 травня 2020 12:58
Сак паспорт стор.9.jpg
05 травня 2020 12:58
Сак паспорт стор.4.jpg
05 травня 2020 12:58
Сак паспорт стор.8.jpg
05 травня 2020 12:58
Сак паспорт стор.7.jpg
05 травня 2020 12:58
Сак паспорт стор.3.jpg
05 травня 2020 12:57
Сак паспорт стор.2.jpg
05 травня 2020 12:57
Сак паспорт стор.1.jpg
05 травня 2020 12:57
Сак - код.jpg
05 травня 2020 12:55
Dovidka_20119385070820381056 05.05.2020.pdf
27 квітня 2020 13:46
Договір (заповнений).docx
27 квітня 2020 13:45
Dovidka_20059478160480854672.pdf
17 квітня 2020 17:09
Лист-відгук 1.jpg
17 квітня 2020 17:09
Статут стор.9.jpg
17 квітня 2020 17:09
Статут стор.8.jpg
17 квітня 2020 17:09
Статут стор.7.jpg
17 квітня 2020 17:09
Статут стор.6.jpg
17 квітня 2020 17:09
Статут стор.5.jpg
17 квітня 2020 17:09
Статут стор.4.jpg
17 квітня 2020 17:09
Статут стор.3.jpg
17 квітня 2020 17:09
Статут стор.2.jpg
17 квітня 2020 17:09
Статут стор.1.jpg
17 квітня 2020 17:09
Договір (заповнений).docx
17 квітня 2020 17:09
37 Про захист довкілля.pdf

Публічні документи

16 квітня 2020 16:09
Цінова пропозиція.pdf
16 квітня 2020 16:09
Свідоцтво.pdf
16 квітня 2020 16:09
Проект договору.pdf
16 квітня 2020 16:09
Паспорт.pdf
16 квітня 2020 16:09
Лист-згода.pdf
16 квітня 2020 16:09
Лист-гарантію.pdf
16 квітня 2020 16:09
Код.pdf
16 квітня 2020 16:09
довідка про учасника.pdf
16 квітня 2020 16:09
Довідка 4-ОПП.pdf
16 квітня 2020 16:09
Гарантійний лист.pdf
16 квітня 2020 16:09
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

17 квітня 2020 10:51
діадема.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОНЕРПЛЮС"

ФОП Станецький Віталій Вікторович

ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЕМСТВО "ДІАДЕМА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОНЕРПЛЮС"
#41561980
Переможець 51 800,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2020 15:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2020 15:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОНЕРПЛЮС"
#41561980
51 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 серпня 2021 11:32
Електронний підпис укладений
18 серпня 2021 11:24
Протокол 26.pdf зміни до договору
18 серпня 2021 11:17
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 11:06
Додаткова угода _1 від 29.12.2020 р..pdf зміни до договору
29 грудня 2020 10:59
Електронний підпис укладений
08 травня 2020 17:19
Договір про закупівлю послуг № 5 від 08.05.2020 р. укладений
08 травня 2020 17:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно з п. 8 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" дія договору про закупівлю продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 26
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 травня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 14 563,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 427,17 UAH)