Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2020-04-02-001399-c c26b608f69ed47d8a3f5300e5eb0de1e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назіна Ірина Леонідівна

+380577251572 ruo_mos@kharkivosvita.net.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146334
Місцезнаходження: 61146, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Валентинівська, 27-г
Контактна особа: Назіна Ірина Леонідівна
+380577251572
ruo_mos@kharkivosvita.net.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2020 17:49
Звернення за роз’ясненнями: до 07 квітня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 21 квітня 2020 14:22
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Комп'ютерне обладнання для кабінету інфірматики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61146, Україна, Харківська область, м.Харків, вул. Бучми, 34-Г, для Харківської загальної школи І-ІІІ ступенів № 122 Харківської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник оплачує вартість кожної поставленої партії (товару) за безготівковим розрахунком протягом 15 банківських днів з дати постачання. У випадку затримки оплати бюджетного фінансування, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 квітня 2020 17:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 17:50
ТД НКК 20 з додатками та проектом договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо спеціалізованого автотранспорту
Дата подання: 03 квітня 2020 14:40
Дата відповіді: 08 квітня 2020 18:05
Шановний Замовнику! Прошу надати роз'яснення згідно квалiфiкацiйних критерій тендерної документації, а саме: пояснити вимогу щодо спеціалізованого автотранспорту. Та, чи може спеціалізований автотранспорт бути типу Легковий автомобіль?
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо вам за запитання. Розглянувши дане питання повідомляємо, що при підготовки тендерної документації тендерний комітет керувався умовами Закону України «Про публічні закупівлі» та іншими підзаконними актами. Враховуючи той факт, що предметом закупівлі є товар, а ні послуги з перевезення пасажирів то легковий автомобіль може бути спеціалізованим, якщо тільки за його технічними характеристиками буде передбачено перевезення вантажів (наприклад: - ван-пас, або вантажний). Що стосується необхідності вимоги щодо спеціалізованого автотранспорту, то повідомляємо, що у відповідності до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» одним з критеріїв є наявність матеріально-технічної бази. А наявність спеціалізованого автотранспорту у учасників буде підтвердження відповідності даному критерію.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-02-001399-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 03 квітня 2020 20:18
Умови
Шановний Замовнику!

В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено вимогу, яка на сьогоднішній день начно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників.

Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, проте тендерна документація містить вимогу «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у частині першої ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» ... Вказані документи переможець торгів особисто надає Замовнику із супровідним листом у якому зазначається дата подання даних документів.». Дана вимога звужує коло потенційних учасників та дискримінує учасникі за територіальною ознакою.

На сьогоднішній день в країні склалися непередбачувані несприятливі умови для пересування по країні (зупинене залізничне, авіа та автобусне сполучення між містами). Наразі є виключно попередня інформації щодо строків, протягом яких триватимуть ці запобіжні заходи. Виходячи з досвіду країн, де пандемія короновірусу розгорнулася раніше, це значно триваліший процес, ніж попередньо визначено очільниками нашої держави. Українські виробники та постачальники по мірі своїх можливостей продовжують здійснювати діяльність, тому ми впевнені, що чимало потенційних учасників виявлять бажання взяти участь у цій закупівлі. Проте не варто ризикувати здоров’ям людей і вимагати прибути на особисте підписання договору, що може потягнути за собою ще й додаткові витрати на те, щоб власними силами дістатися на місце підписання, що призведе до ще більшого здорожчення тендерної пропозиції. Наразі умови тендерної документації є сприятливими і лояльними до учасників, що знаходяться у безпосередній близькості до Замовника, проте є загрозливими для учасників з віддалених регіонів, що не менш успішно здійснюють свою діяльність в межах всієї країни, користуючись послугами поштових транспортних компаній на підставі укладеного договору на перевезення із транспортною організацією. Таким чином, встановлена Замовником в тендерній документації вимога суперечить принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. На підставі вищевикладеного, просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційної вимоги встановленої до учасників та товарів. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 квітня 2020 18:06
Доброго дня. Дякуємо вам за запитання. Розглянувши дане питання повідомляємо, що при підготовки тендерної документації тендерний комітет керувався умовами Закону України «Про публічні закупівлі» та іншими підзаконними актами. На час підготовки даної тендерної документації вимога, щодо надання учасником-переможцем документів у відповідності до статті 17 вище згаданого Закону не суперечить самому Закону так, як відсутня будь-яка норма що вказувала би яким чином учасник-переможець повинен надавати документи. Тому тендерний комітет вважає, що жодним чином не обмежив конкуренцію даною нормою.
Також повідомляємо вас, що станом на дату вашого звернення у нашій державні не введено надзвичайний стан, у відповідності до якого забороняється переміщення осіб. Тому вказані вами вимоги не можуть вважать дискримінаційними.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 14:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ 90 781,00
UAH з ПДВ
90 781,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 138 699,00
UAH з ПДВ
138 699,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯКИМЕНКО ОКСАНА ЛЕОНІДІВНА 150 000,00
UAH з ПДВ
150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 квітня 2020 12:00
Тендерна пропозиція.pdf
17 квітня 2020 12:00
Довідка.pdf
17 квітня 2020 12:00
Довідка 2.pdf
17 квітня 2020 12:00
Анал.дог. ноут.2019 р..pdf
17 квітня 2020 12:00
Cert NB All 2018 Asus.pdf
17 квітня 2020 12:00
Довідка 3.pdf
17 квітня 2020 12:00
Гарантійний лист.pdf
17 квітня 2020 12:00
Declaration NB all series 2018 Asus.pdf
17 квітня 2020 12:00
Довідка про анал. дог..pdf
17 квітня 2020 12:00
Установчі док.(підпис).pdf
17 квітня 2020 12:00
Довідка без печатки.pdf
17 квітня 2020 12:00
Відомості ФОП Виничук.pdf

Публічні документи

17 квітня 2020 13:24
Електронний підпис
17 квітня 2020 13:23
Довідка санкції.pdf
17 квітня 2020 13:23
Витяг ПДВ.pdf
17 квітня 2020 13:23
Довідка Статистика.pdf
17 квітня 2020 13:23
Статут копія.pdf
17 квітня 2020 13:23
Технічні вимоги.pdf
17 квітня 2020 13:23
Пропозиція_16093560.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯКИМЕНКО ОКСАНА ЛЕОНІДІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ
#3447101710
Відхилено 90 781,00
UAH з ПДВ
28 квітня 2020 15:04
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 138 699,00
UAH з ПДВ
30 квітня 2020 13:48
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯКИМЕНКО ОКСАНА ЛЕОНІДІВНА
#2643501283
Переможець 150 000,00
UAH з ПДВ
04 травня 2020 15:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 травня 2020 15:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯКИМЕНКО ОКСАНА ЛЕОНІДІВНА
#2643501283
150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 11:39
Електронний підпис укладений
22 травня 2020 15:57
Комп_ютерне обладнання для кабінету інформатики.pdf укладений
22 травня 2020 15:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 150 000,00
UAH