Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт пральні в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) № 743 Деснянського району міста Києва, вул. Сержа Лифаря, 5-А
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2020-04-02-001365-a 4538313c9f8040d0838d020114239f7c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мєджидова Світлана Віталіївна

+380445466890 ruodesn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501684
Вебсайт: http://ruodesn.gov.ua
Місцезнаходження: 02217, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Закревського, 15-А
Контактна особа: Мєджидова Світлана Віталіївна
+380445466890
ruodesn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 07 квітня 2020 14:42
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2020 14:42
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт пральні в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) № 743 Деснянського району міста Києва, вул. Сержа Лифаря, 5-А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Сержа Лифаря, 5-А, м. Київ, м. Київ, 02222, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 червня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник не несе відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки бюджетного фінансування, а також несвоєчасне проведення органами Державної казначейської служби України відповідних платежів. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 квітня 2020 14:39
Електронний підпис
02 квітня 2020 14:38
743 кап. ремонт. пральні.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2020 14:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СБП ГРУП» 394 010,16
UAH з ПДВ
394 010,16
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 квітня 2020 17:29
Сертифікати.rar
09 квітня 2020 17:27
189 акт.pdf
09 квітня 2020 17:27
745 акт 3 та 4.pdf
09 квітня 2020 17:27
745 акт 2.pdf
09 квітня 2020 17:27
745 акт 1 відгук.pdf
09 квітня 2020 17:27
відгук 745 оригінал.pdf
09 квітня 2020 17:27
189 відгук.pdf
09 квітня 2020 17:27
Сертифікати.rar
09 квітня 2020 17:27
Працівники.rar
09 квітня 2020 17:27
Установчі.rar
09 квітня 2020 17:27
Довідки.pdf
09 квітня 2020 17:27
Проект договору 743.pdf
09 квітня 2020 17:27
правочин.pdf
09 квітня 2020 17:26
Пояснювальна записка.pdf
09 квітня 2020 17:26
Кошторис.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СБП ГРУП»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СБП ГРУП»
#41047917
Переможець 394 010,16
UAH з ПДВ
15 квітня 2020 16:56

Документи

15 квітня 2020 16:56
прот 246.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 квітня 2020 16:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СБП ГРУП»
#41047917
394 010,16
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 квітня 2020 16:56
прот 246.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
дог88.PDF укладений
04 травня 2020 16:43
ДУ 3 до Дог. 88.PDF укладений
07 травня 2020 15:04
Електронний підпис укладений
04 травня 2020 17:05
ДУ2-88.PDF зміни до договору
04 травня 2020 17:04
Електронний підпис укладений
04 травня 2020 16:52
ДУ1-88.PDF зміни до договору
04 травня 2020 16:51
Електронний підпис укладений
04 травня 2020 16:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили доповнити пункт 19.1 розділу 19 Договору Додатком №3 – Договірна ціна, що додається та є невід’ємною частиною Договору. 2. Сторони вирішили внести зміни до пункту 2.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «2.1. Вартість робіт за цим Договором, зазначена в договірній ціні (Додаток №3) та складає: 384 881 грн. 04 коп. (Триста вісімдесят чотири тисячі вісімсот вісімдесят одна грн. 04 коп.) в тому числі ПДВ 20% 64 146 грн. 84 коп. (шістдесят чотири тисячі сто сорок шість грн. 84 коп.)».
Номер договору про закупівлю: 88
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити ціну Договору на 1492 грн. 15 коп. (одна тисяча чотириста дев’яносто дві грн. 15 коп.), в тому числі ПДВ 20 % - 248 грн. 69 коп.(двісті сорок вісім грн. 69 коп.). 2.Внести зміни до пункту 2.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «2.1. Вартість робіт за цим Договором, зазначена у Договірній ціні (Додаток №3) та складає: 383 388 грн. 89 коп. (триста вісімдесят три тисячі триста вісімдесят вісім грн. 89 коп.) в тому числі ПДВ 20% 63 898 грн. 15 коп. (шістдесят три тисячі вісімсот дев’яносто вісім грн. 15 коп.)». 3. Викласти Додаток № 3 до Договору «Договірна ціна» у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 88
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: 1. Сторони вирішили припинити дію Договору підряду № 88 від 04.05.2020 року, укладеного між Замовником та Підрядником з 07.05. 2020 року. 2. З моменту набрання чинності цією Додатковою угодою зобов'язання Сторін, що виникли з Договору, припиняються і Сторони не вважають себе пов'язаними будь-якими правами та обов'язками, що виникли у зв’язку з укладеним Договором, та між Сторонами відсутні будь-які претензії майнового характеру одна до одної. 3. Розрахунки між Сторонами не проводились. 4. Сторони не мають одна до одної жодних претензій, в тому числі фінансового характеру.