Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бензин А-92
Очікувана вартість
468 600,00 UAH
UA-2020-04-02-001308-c ● 7fcbb1240955499a85a4f762e188c08a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "ЕЛУАШ" |
Код ЄДРПОУ: | 03345018 |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м.Запоріжжя, вул.Волгоградська, 23 |
Контактна особа: |
Колодій Антон +380612343511 eluavtodor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2020 17:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2020 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 квітня 2020 19:00 |
Початок аукціону: | 21 квітня 2020 13:54 |
Очікувана вартість: | 468 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 343,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 14000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20000 л
Бензин А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, За адресою Замовника (м.Запоріжжя, вул.Волгоградська,23, м.Запоріжжя, вул. Зачиняєва,4)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Місцевий бюджет. Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 90 банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетних призначень. | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 квітня 2020 17:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2020 17:01 |
Додаток 3.docx | |
02 квітня 2020 17:01 |
Додаток 7.docx | |
02 квітня 2020 17:01 |
Додаток 6.docx | |
02 квітня 2020 17:01 |
Додаток 4.docx | |
02 квітня 2020 17:01 |
Додаток 1.docx | |
02 квітня 2020 17:01 |
Додаток 5.docx | |
02 квітня 2020 17:01 |
Тендерна документація.docx | |
02 квітня 2020 17:01 |
Додаток 2.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
питання
Дата подання: 03 квітня 2020 08:33
Дата відповіді: 03 квітня 2020 12:04
1. Чи можлива зміна умов розрахунку - з відстрочки платежу на передплату? 2. Чи можливо в якості підтвердження підстав відпуску пального через АЗС надати гарантійний лист емітента талонів про можливість отоварювання карток на АЗС згідно з наданим переліком? 3. Чи можливе надання довідки про наявність матеріально-технічної бази в довільній формі, без зазначення всього майна та без надання підтверджуючих .правові підстави користування документів? 4. Чи можливе виключення п. 6.3.5 проекту договору? 5. Чи можливе виключення п. 7.2 проекту договору? 6. Чи можливе виключення п. 7.5 проекту договору? 7. Чи можливе виключення п. 7.6 проекту договору? 8.Чи можливе надання довідки про наявність парцівників в довільній формі? 9.Чи можливе надання довідки про наявність працівників, серед яких є працівники, стаж роботи яких на підприємстві складає менше 2 років?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1.Неможливо;
2.Неможливо;
3.Неможливо;
4.Неможливо;
5.Неможливо;
6.Неможливо;
7.Неможливо;
8.Неможливо;
9.Неможливо.
2.Неможливо;
3.Неможливо;
4.Неможливо;
5.Неможливо;
6.Неможливо;
7.Неможливо;
8.Неможливо;
9.Неможливо.
дискримінація учасників
Дата подання: 07 квітня 2020 18:03
Дата відповіді: 10 квітня 2020 14:11
Відповідно до вимог ТД, Учаснику необхідно мати в наявності власний або орендований склад, який повинен бути розташовано у м. Запоріжжі. Дана вимога порушує право на участь Учасників, які мають в наявності склад зберігання нафтопродуктами за іншими договорами (наприклад, зберігання), та/або розташованих за межами Запоріжжя. Наполягаємо на дотриманні Замовником принципів законодавства про публічні закупівлі та пропонуємо внести відповідні зміни .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Відповідно до статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Враховуючи відповідні вимоги Закону, Замовником закупівлі і були встановлені вимоги щодо матеріально-технічної бази, зокрема що склад зберігання нафтопродуктів (нафтобаза) повинен бути розташовано в межах міста Запоріжжя. (необхідно надати витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності).
На території міста Запоріжжя є декілька складів зберігання нафтопродуктів (нафтобаз). Учасник має можливість орендувати будь-який склад або його частину без обмежень.
Ми вважаємо, що без наявності складу в місті,у учасника та/або партнера учасника можуть виникнуть проблеми з забезпечення паливом АЗС з інших міст (в даний час, в зв’язку з карантином є вірогідність перекриття міжміського сполучення). Крім цього в разі виникнення підозр щодо неякісного палива Замовнику потрібно понести додаткові трудові та матеріальні витрати на відрядження групи працівників Замовника для участі у відборі проб в інше місто.
У разі поставки Постачальником товару неналежної якості, несвоєчасного виконання або невиконання своїх зобов’язань виникає неможливість виконання Замовником своїх зобов'язань, що в свою чергу призведе до виникнення негативних наслідків.
Перелічені вимоги не є дискримінаційними, а необхідні для підтвердження можливості своєчасного виконання умов договору з поставки якісних нафтопродуктів. Вимоги, які не стосуються постачальників нафтопродуктів Замовником не передбачені.
На нашу думку всі вимоги, викладені в документації, не суперечать діючому Законодавству, є необхідними для успішного проведення Закупівлі та гарантованого отримання якісного товару, за найнижчою ціною, у визначені терміни. Ці вимоги ідентичні для всіх Учасників і їх виконання цілком можливе для добросовісних Учасників.
З іншого боку, значне спрощення вимог, які ви пропонуєте, може призвести до участі в торгах недобросовісних Учасників і подальшому невиконанні умов Договору.
Враховуючи відповідні вимоги Закону, Замовником закупівлі і були встановлені вимоги щодо матеріально-технічної бази, зокрема що склад зберігання нафтопродуктів (нафтобаза) повинен бути розташовано в межах міста Запоріжжя. (необхідно надати витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності).
На території міста Запоріжжя є декілька складів зберігання нафтопродуктів (нафтобаз). Учасник має можливість орендувати будь-який склад або його частину без обмежень.
Ми вважаємо, що без наявності складу в місті,у учасника та/або партнера учасника можуть виникнуть проблеми з забезпечення паливом АЗС з інших міст (в даний час, в зв’язку з карантином є вірогідність перекриття міжміського сполучення). Крім цього в разі виникнення підозр щодо неякісного палива Замовнику потрібно понести додаткові трудові та матеріальні витрати на відрядження групи працівників Замовника для участі у відборі проб в інше місто.
У разі поставки Постачальником товару неналежної якості, несвоєчасного виконання або невиконання своїх зобов’язань виникає неможливість виконання Замовником своїх зобов'язань, що в свою чергу призведе до виникнення негативних наслідків.
Перелічені вимоги не є дискримінаційними, а необхідні для підтвердження можливості своєчасного виконання умов договору з поставки якісних нафтопродуктів. Вимоги, які не стосуються постачальників нафтопродуктів Замовником не передбачені.
На нашу думку всі вимоги, викладені в документації, не суперечать діючому Законодавству, є необхідними для успішного проведення Закупівлі та гарантованого отримання якісного товару, за найнижчою ціною, у визначені терміни. Ці вимоги ідентичні для всіх Учасників і їх виконання цілком можливе для добросовісних Учасників.
З іншого боку, значне спрощення вимог, які ви пропонуєте, може призвести до участі в торгах недобросовісних Учасників і подальшому невиконанні умов Договору.
проект договору
Дата подання: 07 квітня 2020 18:08
Дата відповіді: 10 квітня 2020 14:12
Пропонуємо зміни до договору:
6.2.6. Відмовитися від здійснення оплати, в разі поставки неякісних ПММ та повернути Товар Постачальнику.
6.3.5. При відправленні письмового звернення від Замовника, Постачальник, протягом 3-х годин, від часу направлення на його електронну пошту (зазначену в інформаційній довідці про підприємство к тендерній пропозиції) відповідного листа та обов’язковим направлення телефонограми на телефонні номери зазначені в інформаційній довідці про підприємство до тендерної пропозиції, повинен прибути на вказану адресу та забезпечити відбір проб з транспортного засобу. В разі неприбуття представника постачальника представниками Замовника складається акт, в якому зазначається факт неприбуття представника Постачальника, який підписується комісією в складі трьох осіб представників Замовника з обов’язковим зазначенням даних відправлення повідомлення про відбір проб на електронну пошту Постачальника та даних особи від Постачальника, що прийняла телефонограму. Відбір проб в цьому випадку здійснюється без присутності представника Постачальника, про що зазначається у складеному акті комісії. В разі відмови представника постачальника від підпису про це зазначається у складеному акті комісії. В разі неможливості здійснити відбір проб у зв’язку з відповідними діями представників Постачальника ( водіїв та інших), а саме не допуск до ємкостей, цистерн, блокування, або інші дії, які унеможливлюють відбір проб про це також зазначається у зазначеному акті комісії.
6.3.6. У разі поставки товару неналежної якості (товару, який не відповідає сертифікату відповідності та/або паспорту якості заводу виробника, які було надано в складі тендерної пропозиції), Постачальник зобов’язується:
- протягом 2-х робочих днів провести поставку товару, який відповідає умовам договору в тому обсязі, в якому було поставлено неякісний товар;
- відшкодувати Замовнику видатки на проведення експертизи;
- за вмотивованою вимогою Замовника відшкодувати йому вартість відновлюваного ремонту автомобільної техніки, яка вийшла з ладу внаслідок заправки пальним неналежної якості, при умові документального підтвердження пошкодження транспорту в результаті використання нафтопродуктів поставлених Постачальником.
6.3.7. Виключити.
7.2. У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов'язань при закупівлі Товару за бюджетні кошти (порушення строку поставки товару, що визначений у заявці на поставку товару Замовника тощо), Постачальник сплачує Замовнику штрафні санкції (пеню) у розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожен день такого невиконання або несвоєчасного виконання зобов'язань.
7.3. Замовник звільняється від відповідальності за недотримання строків оплати у разі відсутності фінансування предмету закупівлі при умові неможливості розірвати або призупинити дію договору згідно п. 11.10 Договору та документального підтвердження відсутності такого фінансування.
7.5. У разі порушення порядку заповнення та/або порядку реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних та/або розрахунків коригування, Постачальник зобов`язується у семиденний термін з моменту виставлення вимоги відшкодувати Замовнику штраф в розмірі податку на додану вартість при умові неотримання податкового кредиту в розмірі ПДВ внаслідок дій Постачальника.
7.6. У разі поставки товару неналежної якості Постачальник сплачує на користь Замовника штраф у розмірі 20% вартості партії товару, що визнана атестованою лабораторією неналежної якості. Сплата штрафу не звільняє Постачальника від обов’язку поставити товар належної якості в повному обсязі.
7.7. Виключити.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за Ваше звернення. Однак вимушені відмовити Вам з наступних обставин. У разі поставки Постачальником товару неналежної якості, несвоєчасного виконання або невиконання своїх зобов'язань виникає неможливість виконання Замовником своїх зобов'язань, що в свою чергу призведе до виникнення негативних наслідків.
Пункти Договору виписані таким чином, для того, щоб унеможливити або звести до мінімуму ризики несвоєчасного отримання, взагалі неотримання товару або отримання товару неналежної якості.
На нашу думку всі пункти, викладені в проекті Договору, не суперечать діючому Законодавству, є необхідними для успішного проведення закупівлі та гарантованого отримання якісного товару, за найнижчою ціною, у визначені терміни. Ці вимоги ідентичні для всіх Учасників і їх виконання цілком можливе для добросовісних Учасників.
З іншого боку, значне спрощення вимог до Постачальника або їх виключення, як ви пропонуєте, може призвести до участі в торгах недобросовісних Учасників і подальшому невиконання умов Договору.
Враховуючи те, що при проведенні Торгів, Замовник перш за все повинен керуватися інтересами власного закладу, а не бізнес-інтересами Учасників, вважаємо за необхідне залишити всі вимоги ТД без змін.
Пункти Договору виписані таким чином, для того, щоб унеможливити або звести до мінімуму ризики несвоєчасного отримання, взагалі неотримання товару або отримання товару неналежної якості.
На нашу думку всі пункти, викладені в проекті Договору, не суперечать діючому Законодавству, є необхідними для успішного проведення закупівлі та гарантованого отримання якісного товару, за найнижчою ціною, у визначені терміни. Ці вимоги ідентичні для всіх Учасників і їх виконання цілком можливе для добросовісних Учасників.
З іншого боку, значне спрощення вимог до Постачальника або їх виключення, як ви пропонуєте, може призвести до участі в торгах недобросовісних Учасників і подальшому невиконання умов Договору.
Враховуючи те, що при проведенні Торгів, Замовник перш за все повинен керуватися інтересами власного закладу, а не бізнес-інтересами Учасників, вважаємо за необхідне залишити всі вимоги ТД без змін.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-02-001308-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ", Код ЄДРПОУ:42722773
Дата подання: 24 квітня 2020 11:37
незаконное решение о признаниии победеителем
согласно требований ТД:
- склад зберігання нафтопродуктів повинен бути власним або орендованим та розташованим в межах міста Запоріжжя. (на нафтобазу необхідно надати витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності).
Участником ЗОГ не предоставлен витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності на нафтобазу.
В предоставленном витяге на склад, расположеный в г.Запорожье указан не склад, не нефтебаза, а операторская. Операторская не является складом.
Поэтому участник не выполнил условия тендерной документации и его тендерное предложение должно быть отклонено.
Розгорнути
Згорнути
- склад зберігання нафтопродуктів повинен бути власним або орендованим та розташованим в межах міста Запоріжжя. (на нафтобазу необхідно надати витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності).
Участником ЗОГ не предоставлен витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності на нафтобазу.
В предоставленном витяге на склад, расположеный в г.Запорожье указан не склад, не нефтебаза, а операторская. Операторская не является складом.
Поэтому участник не выполнил условия тендерной документации и его тендерное предложение должно быть отклонено.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 травня 2020 16:11
Повідомляємо, що тендерним комітетом розглянуто Вимогу, за результатами розгляду підстав для задоволення Вимоги не знайдено.
Номер вимоги: UA-2020-04-02-001308-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ", Код ЄДРПОУ:42722773
Дата подання: 24 квітня 2020 11:50
незаконное рішення тендерного комитету
згідно вимог ТД Учаснику необхідно надати довідку, якою він підтверджує відсутність фактів припинення договірних відносин у зв’язку з неможливістю виконання своїх зобов’язань (неможливістю поставки палива.
Учасником ТОВ "ЗОГ-РІТЕЙЛ" надана довідка, якою він підтверджує відсутність фактів припинення договірних відносин у зв’язку з неможливістю виконання своїх зобов’язань (неможливістю поставки палива.
Інформація в зазначеній довідці не відповідає дійсності з огляду на наступне:
По-перше: Учасник ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» особисто неодноразово повідомляв про наявність такого випадку (останній раз за процедурою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-04-000892-b).
По-друге: за процедурою закупівлі за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-02-19-000658-b у Звіті про виконання договору Замовником зазначено, що договір було розірвано у зв’язку з неможливістю надання більшості скретч-карток, які можуть використовуватись на всій території України. Інформація про припинення договірних відносин між ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» та замовником у зв’язку неможливістю надання більшості скретч-карток, які можуть використовуватись по всій території України також зазначена у протоколі засідання тендерного комітету від 18.04.2019р.
Розгорнути
Згорнути
Учасником ТОВ "ЗОГ-РІТЕЙЛ" надана довідка, якою він підтверджує відсутність фактів припинення договірних відносин у зв’язку з неможливістю виконання своїх зобов’язань (неможливістю поставки палива.
Інформація в зазначеній довідці не відповідає дійсності з огляду на наступне:
По-перше: Учасник ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» особисто неодноразово повідомляв про наявність такого випадку (останній раз за процедурою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-04-000892-b).
По-друге: за процедурою закупівлі за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-02-19-000658-b у Звіті про виконання договору Замовником зазначено, що договір було розірвано у зв’язку з неможливістю надання більшості скретч-карток, які можуть використовуватись на всій території України. Інформація про припинення договірних відносин між ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» та замовником у зв’язку неможливістю надання більшості скретч-карток, які можуть використовуватись по всій території України також зазначена у протоколі засідання тендерного комітету від 18.04.2019р.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 травня 2020 16:14
Повідомляємо, що тендерним комітетом розглянуто Вимогу, за результатами розгляду підстав для задоволення Вимоги не знайдено.
Номер вимоги: UA-2020-04-02-001308-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ", Код ЄДРПОУ:42722773
Дата подання: 01 травня 2020 13:20
неправомірне визначення переможця
1. Довідка про розірвані договори не відповідає дійсності;
2. Витяг на нафтобазу не надано;
3. Довідка про судові розгляди не містить всіх судових розглядів, в яких ЗОГ приймає участь.
2. Витяг на нафтобазу не надано;
3. Довідка про судові розгляди не містить всіх судових розглядів, в яких ЗОГ приймає участь.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 травня 2020 16:16
Повідомляємо, що тендерним комітетом розглянуто Вимогу, за результатами розгляду підстав для задоволення Вимоги не знайдено.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-04-02-001308-c.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ", Код ЄДРПОУ:42722773
Дата подання: 04 травня 2020 16:00
Дата подання: 04 травня 2020 16:00
незаконне рішеня щодо визначення переможця
1. Довідка про розірвані договори не відповідає дійсності;
2. Не надано витягу з реєстру нерухомого майна на нафтобазу;
3. Довідка про судові розгляди не містить повної інформації про всі розгляди.
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 07 травня 2020 18:58
рішення від 07.05.2020 № 8868 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 07 травня 2020 18:58
інформація про резолютивну частину рішення від 25.05.2020 № 10225.pdf
Дата публікації: 26 травня 2020 18:50
рішення від 25.05.2020 № 10225.pdf
Дата публікації: 28 травня 2020 20:26
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 14:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ" |
291 600,00
UAH з ПДВ
|
291 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ" |
466 800,00
UAH з ПДВ
|
460 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП" |
468 400,00
UAH з ПДВ
|
464 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ" #41224168 |
Переможець |
291 600,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2020 11:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2021 16:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 червня 2020 13:47
|
Дод.уг.1 до дог 39_ЕЗ.pdf | укладений |
05 червня 2020 13:46
|
Електронний підпис | укладений |
05 червня 2020 12:58
|
Договір 39_ЕЗ.pdf | укладений |
05 червня 2020 12:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжено термін дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 39/ЕЗ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |