Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А-92
Очікувана вартість
468 600,00 UAH
UA-2020-04-02-001308-c 7fcbb1240955499a85a4f762e188c08a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колодій Антон

+380612343511 eluavtodor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "ЕЛУАШ"
Код ЄДРПОУ: 03345018
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м.Запоріжжя, вул.Волгоградська, 23
Контактна особа: Колодій Антон
+380612343511
eluavtodor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2020 17:04
Звернення за роз’ясненнями: до 07 квітня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 квітня 2020 19:00
Початок аукціону: 21 квітня 2020 13:54
Очікувана вартість: 468 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 343,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20000 л
Бензин А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, За адресою Замовника (м.Запоріжжя, вул.Волгоградська,23, м.Запоріжжя, вул. Зачиняєва,4)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Місцевий бюджет. Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 90 банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетних призначень. Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 квітня 2020 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 17:01
Додаток 3.docx
02 квітня 2020 17:01
Додаток 7.docx
02 квітня 2020 17:01
Додаток 6.docx
02 квітня 2020 17:01
Додаток 4.docx
02 квітня 2020 17:01
Додаток 1.docx
02 квітня 2020 17:01
Додаток 5.docx
02 квітня 2020 17:01
Тендерна документація.docx
02 квітня 2020 17:01
Додаток 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

питання
Дата подання: 03 квітня 2020 08:33
Дата відповіді: 03 квітня 2020 12:04
1. Чи можлива зміна умов розрахунку - з відстрочки платежу на передплату? 2. Чи можливо в якості підтвердження підстав відпуску пального через АЗС надати гарантійний лист емітента талонів про можливість отоварювання карток на АЗС згідно з наданим переліком? 3. Чи можливе надання довідки про наявність матеріально-технічної бази в довільній формі, без зазначення всього майна та без надання підтверджуючих .правові підстави користування документів? 4. Чи можливе виключення п. 6.3.5 проекту договору? 5. Чи можливе виключення п. 7.2 проекту договору? 6. Чи можливе виключення п. 7.5 проекту договору? 7. Чи можливе виключення п. 7.6 проекту договору? 8.Чи можливе надання довідки про наявність парцівників в довільній формі? 9.Чи можливе надання довідки про наявність працівників, серед яких є працівники, стаж роботи яких на підприємстві складає менше 2 років?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Неможливо;
2.Неможливо;
3.Неможливо;
4.Неможливо;
5.Неможливо;
6.Неможливо;
7.Неможливо;
8.Неможливо;
9.Неможливо.
дискримінація учасників
Дата подання: 07 квітня 2020 18:03
Дата відповіді: 10 квітня 2020 14:11
Відповідно до вимог ТД, Учаснику необхідно мати в наявності власний або орендований склад, який повинен бути розташовано у м. Запоріжжі. Дана вимога порушує право на участь Учасників, які мають в наявності склад зберігання нафтопродуктами за іншими договорами (наприклад, зберігання), та/або розташованих за межами Запоріжжя. Наполягаємо на дотриманні Замовником принципів законодавства про публічні закупівлі та пропонуємо внести відповідні зміни .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Відповідно до статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Враховуючи відповідні вимоги Закону, Замовником закупівлі і були встановлені вимоги щодо матеріально-технічної бази, зокрема що склад зберігання нафтопродуктів (нафтобаза) повинен бути розташовано в межах міста Запоріжжя. (необхідно надати витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності).
На території міста Запоріжжя є декілька складів зберігання нафтопродуктів (нафтобаз). Учасник має можливість орендувати будь-який склад або його частину без обмежень.
Ми вважаємо, що без наявності складу в місті,у учасника та/або партнера учасника можуть виникнуть проблеми з забезпечення паливом АЗС з інших міст (в даний час, в зв’язку з карантином є вірогідність перекриття міжміського сполучення). Крім цього в разі виникнення підозр щодо неякісного палива Замовнику потрібно понести додаткові трудові та матеріальні витрати на відрядження групи працівників Замовника для участі у відборі проб в інше місто.
У разі поставки Постачальником товару неналежної якості, несвоєчасного виконання або невиконання своїх зобов’язань виникає неможливість виконання Замовником своїх зобов'язань, що в свою чергу призведе до виникнення негативних наслідків.
Перелічені вимоги не є дискримінаційними, а необхідні для підтвердження можливості своєчасного виконання умов договору з поставки якісних нафтопродуктів. Вимоги, які не стосуються постачальників нафтопродуктів Замовником не передбачені.
На нашу думку всі вимоги, викладені в документації, не суперечать діючому Законодавству, є необхідними для успішного проведення Закупівлі та гарантованого отримання якісного товару, за найнижчою ціною, у визначені терміни. Ці вимоги ідентичні для всіх Учасників і їх виконання цілком можливе для добросовісних Учасників.
З іншого боку, значне спрощення вимог, які ви пропонуєте, може призвести до участі в торгах недобросовісних Учасників і подальшому невиконанні умов Договору.
проект договору
Дата подання: 07 квітня 2020 18:08
Дата відповіді: 10 квітня 2020 14:12
Пропонуємо зміни до договору: 6.2.6. Відмовитися від здійснення оплати, в разі поставки неякісних ПММ та повернути Товар Постачальнику. 6.3.5. При відправленні письмового звернення від Замовника, Постачальник, протягом 3-х годин, від часу направлення на його електронну пошту (зазначену в інформаційній довідці про підприємство к тендерній пропозиції) відповідного листа та обов’язковим направлення телефонограми на телефонні номери зазначені в інформаційній довідці про підприємство до тендерної пропозиції, повинен прибути на вказану адресу та забезпечити відбір проб з транспортного засобу. В разі неприбуття представника постачальника представниками Замовника складається акт, в якому зазначається факт неприбуття представника Постачальника, який підписується комісією в складі трьох осіб представників Замовника з обов’язковим зазначенням даних відправлення повідомлення про відбір проб на електронну пошту Постачальника та даних особи від Постачальника, що прийняла телефонограму. Відбір проб в цьому випадку здійснюється без присутності представника Постачальника, про що зазначається у складеному акті комісії. В разі відмови представника постачальника від підпису про це зазначається у складеному акті комісії. В разі неможливості здійснити відбір проб у зв’язку з відповідними діями представників Постачальника ( водіїв та інших), а саме не допуск до ємкостей, цистерн, блокування, або інші дії, які унеможливлюють відбір проб про це також зазначається у зазначеному акті комісії. 6.3.6. У разі поставки товару неналежної якості (товару, який не відповідає сертифікату відповідності та/або паспорту якості заводу виробника, які було надано в складі тендерної пропозиції), Постачальник зобов’язується: - протягом 2-х робочих днів провести поставку товару, який відповідає умовам договору в тому обсязі, в якому було поставлено неякісний товар; - відшкодувати Замовнику видатки на проведення експертизи; - за вмотивованою вимогою Замовника відшкодувати йому вартість відновлюваного ремонту автомобільної техніки, яка вийшла з ладу внаслідок заправки пальним неналежної якості, при умові документального підтвердження пошкодження транспорту в результаті використання нафтопродуктів поставлених Постачальником. 6.3.7. Виключити. 7.2. У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов'язань при закупівлі Товару за бюджетні кошти (порушення строку поставки товару, що визначений у заявці на поставку товару Замовника тощо), Постачальник сплачує Замовнику штрафні санкції (пеню) у розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожен день такого невиконання або несвоєчасного виконання зобов'язань. 7.3. Замовник звільняється від відповідальності за недотримання строків оплати у разі відсутності фінансування предмету закупівлі при умові неможливості розірвати або призупинити дію договору згідно п. 11.10 Договору та документального підтвердження відсутності такого фінансування. 7.5. У разі порушення порядку заповнення та/або порядку реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних та/або розрахунків коригування, Постачальник зобов`язується у семиденний термін з моменту виставлення вимоги відшкодувати Замовнику штраф в розмірі податку на додану вартість при умові неотримання податкового кредиту в розмірі ПДВ внаслідок дій Постачальника. 7.6. У разі поставки товару неналежної якості Постачальник сплачує на користь Замовника штраф у розмірі 20% вартості партії товару, що визнана атестованою лабораторією неналежної якості. Сплата штрафу не звільняє Постачальника від обов’язку поставити товар належної якості в повному обсязі. 7.7. Виключити.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за Ваше звернення. Однак вимушені відмовити Вам з наступних обставин. У разі поставки Постачальником товару неналежної якості, несвоєчасного виконання або невиконання своїх зобов'язань виникає неможливість виконання Замовником своїх зобов'язань, що в свою чергу призведе до виникнення негативних наслідків.
Пункти Договору виписані таким чином, для того, щоб унеможливити або звести до мінімуму ризики несвоєчасного отримання, взагалі неотримання товару або отримання товару неналежної якості.
На нашу думку всі пункти, викладені в проекті Договору, не суперечать діючому Законодавству, є необхідними для успішного проведення закупівлі та гарантованого отримання якісного товару, за найнижчою ціною, у визначені терміни. Ці вимоги ідентичні для всіх Учасників і їх виконання цілком можливе для добросовісних Учасників.
З іншого боку, значне спрощення вимог до Постачальника або їх виключення, як ви пропонуєте, може призвести до участі в торгах недобросовісних Учасників і подальшому невиконання умов Договору.
Враховуючи те, що при проведенні Торгів, Замовник перш за все повинен керуватися інтересами власного закладу, а не бізнес-інтересами Учасників, вважаємо за необхідне залишити всі вимоги ТД без змін.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-02-001308-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ", Код ЄДРПОУ:42722773
Дата подання: 24 квітня 2020 11:37
незаконное решение о признаниии победеителем
согласно требований ТД:
- склад зберігання нафтопродуктів повинен бути власним або орендованим та розташованим в межах міста Запоріжжя. (на нафтобазу необхідно надати витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності).
Участником ЗОГ не предоставлен витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності на нафтобазу.
В предоставленном витяге на склад, расположеный в г.Запорожье указан не склад, не нефтебаза, а операторская. Операторская не является складом.
Поэтому участник не выполнил условия тендерной документации и его тендерное предложение должно быть отклонено.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 травня 2020 16:11
Повідомляємо, що тендерним комітетом розглянуто Вимогу, за результатами розгляду підстав для задоволення Вимоги не знайдено.
Номер вимоги: UA-2020-04-02-001308-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ", Код ЄДРПОУ:42722773
Дата подання: 24 квітня 2020 11:50
незаконное рішення тендерного комитету
згідно вимог ТД Учаснику необхідно надати довідку, якою він підтверджує відсутність фактів припинення договірних відносин у зв’язку з неможливістю виконання своїх зобов’язань (неможливістю поставки палива.
Учасником ТОВ "ЗОГ-РІТЕЙЛ" надана довідка, якою він підтверджує відсутність фактів припинення договірних відносин у зв’язку з неможливістю виконання своїх зобов’язань (неможливістю поставки палива.
Інформація в зазначеній довідці не відповідає дійсності з огляду на наступне:
По-перше: Учасник ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» особисто неодноразово повідомляв про наявність такого випадку (останній раз за процедурою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-04-000892-b).
По-друге: за процедурою закупівлі за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-02-19-000658-b у Звіті про виконання договору Замовником зазначено, що договір було розірвано у зв’язку з неможливістю надання більшості скретч-карток, які можуть використовуватись на всій території України. Інформація про припинення договірних відносин між ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» та замовником у зв’язку неможливістю надання більшості скретч-карток, які можуть використовуватись по всій території України також зазначена у протоколі засідання тендерного комітету від 18.04.2019р.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 травня 2020 16:14
Повідомляємо, що тендерним комітетом розглянуто Вимогу, за результатами розгляду підстав для задоволення Вимоги не знайдено.
Номер вимоги: UA-2020-04-02-001308-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ", Код ЄДРПОУ:42722773
Дата подання: 01 травня 2020 13:20
неправомірне визначення переможця
1. Довідка про розірвані договори не відповідає дійсності;
2. Витяг на нафтобазу не надано;
3. Довідка про судові розгляди не містить всіх судових розглядів, в яких ЗОГ приймає участь.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 травня 2020 16:16
Повідомляємо, що тендерним комітетом розглянуто Вимогу, за результатами розгляду підстав для задоволення Вимоги не знайдено.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-02-001308-c.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ", Код ЄДРПОУ:42722773
Дата подання: 04 травня 2020 16:00
незаконне рішеня щодо визначення переможця
1. Довідка про розірвані договори не відповідає дійсності; 2. Не надано витягу з реєстру нерухомого майна на нафтобазу; 3. Довідка про судові розгляди не містить повної інформації про всі розгляди.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 07 травня 2020 18:58
рішення від 07.05.2020 № 8868 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 07 травня 2020 18:58
рішення від 25.05.2020 № 10225.pdf
Дата публікації: 28 травня 2020 20:26

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 14:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ" 291 600,00
UAH з ПДВ
291 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ" 466 800,00
UAH з ПДВ
460 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП" 468 400,00
UAH з ПДВ
464 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 квітня 2020 16:45
Електронний підпис
28 квітня 2020 16:43
НАЗК Руін.zip
28 квітня 2020 16:43
НАЗК ЗОГ РІТЕЙЛ.zip
28 квітня 2020 16:43
МВС 09.04.2020.PDF
28 квітня 2020 16:43
ДПСУ.pdf
21 квітня 2020 19:38
Електронний підпис
21 квітня 2020 19:37
Електронний підпис
17 квітня 2020 18:46
Електронний підпис
17 квітня 2020 18:45
додаток 1 частина 5.rar
17 квітня 2020 17:11
Електронний підпис
17 квітня 2020 17:09
РЕЄСТР.pdf
17 квітня 2020 17:09
Протокол НР.7Z
17 квітня 2020 17:09
Наказ Фролова Ю.М.7Z
17 квітня 2020 17:09
Лист для клієнтів.7z
17 квітня 2020 17:09
додаток 7.rar
17 квітня 2020 17:09
додаток 6.rar
17 квітня 2020 17:09
додаток 5.rar
17 квітня 2020 17:09
додаток 4.rar
17 квітня 2020 17:09
додаток 3 частина 3.rar
17 квітня 2020 17:09
Додаток 3 частина 2.rar
17 квітня 2020 17:09
додаток 3 частина 1.rar
17 квітня 2020 17:09
Додаток 2.rar
17 квітня 2020 17:09
додаток 1 частина 5.rar
17 квітня 2020 17:09
додаток 1 частина 4.rar
17 квітня 2020 17:09
додаток 1 частина 3.rar
17 квітня 2020 17:09
додаток 1 частина 2.rar
17 квітня 2020 17:09
додаток 1 частина 1.rar
17 квітня 2020 17:09
Гарантія 2675-20.7z
17 квітня 2020 17:09
Витяг із Статуту.7z
17 квітня 2020 17:09
Банківська ліцензія.7z

Публічні документи

17 квітня 2020 15:16
Електронний підпис
17 квітня 2020 15:16
Реєстр документів.pdf.p7s
17 квітня 2020 15:16
Реєстр документів.pdf
17 квітня 2020 15:15
Додаток 6 Листи згоди.pdf
17 квітня 2020 15:15
Додаток 1 ч.4 Звіти ЄСВ.pdf
17 квітня 2020 15:15
Додаток 1 ч.2 Транспорт.pdf
17 квітня 2020 15:15
Баланс.pdf.p7s
17 квітня 2020 15:15
Баланс.pdf
17 квітня 2020 15:15
Протокол НР.7Z
17 квітня 2020 15:15
Наказ Фролова Ю.М.7Z
17 квітня 2020 15:14
Лист для клієнтів (1).7z
17 квітня 2020 15:14
Гарантія 2652-20.7z
17 квітня 2020 15:14
Витяг із Статуту.7z
17 квітня 2020 15:14
Банківська ліцензія (1).7z

Публічні документи

14 квітня 2020 15:24
12. ліцензія фмг (5).pdf
14 квітня 2020 15:24
6. укрсиббанк 24.01.2020.pdf
14 квітня 2020 15:24
6. Звіт , баланс ФМГ.pdf
14 квітня 2020 15:24
2. Рішення ЗУ про ТОВ.pdf
14 квітня 2020 15:24
2. Опис ФМГ.pdf
14 квітня 2020 15:24
2. Витяг ПДВ ФМГ.pdf
14 квітня 2020 15:24
2. Виписка ФМГ.pdf
14 квітня 2020 15:24
1. СТАТУТ ФМГ.pdf
14 квітня 2020 15:24
1. Протокол 1 ФМГ.pdf
14 квітня 2020 15:24
1. наказ ФМГ.pdf
14 квітня 2020 15:24
1. Витяг ФМГ 27.01.2020 (2).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ"

ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ"
#41224168
Переможець 291 600,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2020 11:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2020 11:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ"
#41224168
291 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 16:27
Електронний підпис зміни до договору
05 червня 2020 13:47
Дод.уг.1 до дог 39_ЕЗ.pdf укладений
05 червня 2020 13:46
Електронний підпис укладений
05 червня 2020 12:58
Договір 39_ЕЗ.pdf укладений
05 червня 2020 12:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено термін дії договору
Номер договору про закупівлю: 39/ЕЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 291 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 48 600,00 UAH)