Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Захисна маска одноразова не стерильна (200000 шт.)
Очікувана вартість
3 192 000,00 UAH
UA-2020-04-02-001301-c bf1d37868b0b4ddbb6d4f4ae24c9c73c
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Машук Віталій Вікторович 0(44) 256-03-83, cp@mvs.gov.ua

v_mashuk@mvs.gov.ua

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центральна поліклініка Міністерства внутрішніх справ України
Код ЄДРПОУ: 08735095
Місцезнаходження: 01024, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Пилипа Орлика, буд.12, Печерський р-н, м. Київ, ін. 01024
Контактна особа: Машук Віталій Вікторович 0(44) 256-03-83, cp@mvs.gov.ua
v_mashuk@mvs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання


Закупівля згідно з постановою КМУ від 20 березня 2020 р. № 225 «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200000 штуки
Захисна маска одноразова не стерильна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору 1 005 480,00 гривень (один мільйон п’ять тисяч чотириста вісімдесят грн. 00 коп.) у тому числі ПДВ протягом трьох днів після підписання Договору, - поставка 63 000 (шістдесят три тисячі) штук протягом п’яти робочих днів після отримання першого платежу Аванс 3 Календарні 31.5
Поставка товару - 1 005 480,00 гривень (один мільйон п’ять тисяч чотириста вісімдесят грн. 00 коп.) у тому числі ПДВ протягом трьох днів після відвантаження першої партії Товару, -поставка - 63 000 (шістдесят три тисячі) штук протягом чотирьох робочих днів після отримання другого платежу Аванс 3 Календарні 31.5
Поставка товару 1 181 040,00 гривень (один мільйон сто вісімдесят одна тисяча сорок грн. 00 коп.) у тому числі ПДВ протягом трьох днів після відвантаження другої партії Товару, -поставка 74 000 (сімдесят чотири тисячі) штук протягом чотирьох робочих днів після отримання третього платежу Аванс 3 Календарні 37

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "БЕЛЛАВІСТА ТОРГ"
#43152902
Переможець 3 192 000,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2020 17:01

Документи

02 квітня 2020 17:00
д141.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
02 квітня 2020 17:01
д141.pdf укладений
02 квітня 2020 17:01
sign.p7s зміни до договору
22 квітня 2020 10:30
sign.p7s зміни до договору
16 квітня 2020 16:38
ду1д141.pdf зміни до договору
16 квітня 2020 16:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 141
Договір:
Номер додаткової угоди: 141
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 837 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку