Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до пасажирських вагонів
Очікувана вартість
2 666 015,02 UAH
UA-2020-04-02-001075-a 34c99b12617e4e5dbfd606ae51a17378
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жешко Світлана Степанівна

+380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Жешко Світлана Степанівна
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2020 13:33
Звернення за роз’ясненнями: до 18 травня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2020 10:00
Початок аукціону: 29 травня 2020 15:44
Очікувана вартість: 2 666 015,02 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 330,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 79900 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Запасні частини до пасажирських вагонів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 шт
Гасник коливань тип ГКГ-ЦП 190
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
2 шт
Насос циркуляційний системи опалення 110В
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
10 шт
Вал карданный в сборе МАБ-2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
6 шт
Генератор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 травня 2020 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2020 15:53
Зміни до тендеру_3717_20 05 2020.doc
20 травня 2020 15:53
Додаток №9 нова редакція 20 05 2020.docx
20 травня 2020 15:53
3717 ТД зч до пас.вагонів нова редакція на 20 05 2020.docx
20 травня 2020 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 13:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2020 15:53
Зміни до тендеру_3717_20 05 2020.doc
20 травня 2020 15:53
Додаток №9 нова редакція 20 05 2020.docx
02 квітня 2020 13:30
Додаток №9 (1).docx
20 травня 2020 15:53
3717 ТД зч до пас.вагонів нова редакція на 20 05 2020.docx
02 квітня 2020 13:30
3717 ТД зч до пас.вагонів.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги у ТД
Дата подання: 03 квітня 2020 15:03
Дата відповіді: 09 квітня 2020 17:49
Продукція, що планується до закупівлі, виробляється декількома виробниками. При цьому, замовником об’єднано в один лот різну номенклатуру продукції різних виробників, що не дає змогу особисто виробнику прийняти участь у процедурі закупівлі. В даній редакції тендерної документації, прийняти участь в процедурі закупівлі мають змогу тільки посередники, які мають особливі відносини. Згідно п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ст.3 Закону закупівлі здійснюються за принципами: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації. Вважаємо, що Замовником допущенні дискримінаційні вимоги та грубо порушуються вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015. Для конкурентної участі всіх підприємств-виробників продукції вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та відокремити позиції в окремі Лоти. Залишаємо за собою право на звернення до Антимонопольного комітету Украйни, якщо нашу вимогу не буде виконано.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником прийнято рішення, що відокремлювати позиції в окремі лоти є недоцільним.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-02-001075-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 10 квітня 2020 00:35
Вимога
Наше підприємство, як виробник комплектуючих до рухомого складу, має намір взяти участь у даній процедурі закупівлі. Однак не має змоги, оскільки замовник виклав продукцію, що вимагається до закупівлі одним лотом, до якого увійшла номенклатура абсолютно різних виробників. Це робить неможливим участь у торгах особисто виробника, що, в свою чергу, призводить до збільшення вартості продукції, оскільки прийняти участь у закупівлі зможе лише посередник. Ми вважаємо це грубим порушенням принципів добросовісної конкуренції та Закону України «Про публічні закупівлі» (ст. 3).
Враховуючи вищенаведене, просимо розбити перелік продукції, що вимагається до закупівлі, в окремі лоти, а саме: Лот №1 - Гасник коливань тип ГКГ-ЦП 190; лот №2 - Насос циркуляційний системи опалення 110В; лот №3 - Вал карданный в сборе МАБ-2; лот №4 - Генератор .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 травня 2020 15:55
Замовником прийнято рішення, що відокремлювати позиції в окремі лоти є недоцільним.
Номер вимоги: UA-2020-04-02-001075-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 10 квітня 2020 00:36
Вимога
У зв’язку з введенням карантину на території України та переходом на дистанційну форму роботи, просимо Вас доповнити Додаток №6 тендерної документації можливістю надання відтвореної на папері електронної копії довідки МВС України або відповідного територіального підрозділу
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 травня 2020 15:56
Замовником внесено зміни.
Номер вимоги: UA-2020-04-02-001075-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 10 квітня 2020 00:37
Вимога
В тендерній документації до даної процедури закупівлі позиція Насос циркуляційний системи опалення 110В вказана як продукція залізничного призначення.
Дана продукція не є продукцією виключно залізничного призначення та може використовуватись у машинобудуванні та інших галузях промисловості.
У зв’язку із вищенаведеним, просимо по продукції Насос циркуляційний системи опалення 110В видалити позначку «+» з колонки Продукція залізничного призначення в таблиці «Вимоги до оцінки відповідності продукції» додатку №1 Тендерної документації.
Також просимо змінити п. 2.3. Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та викласти його у наступній редакції:
«2.3. Якщо продукція виготовляється за креслеником, учаснику необхідно надати:
2.3.1 для виробів, які виготовляються за конструкторськими документами, що входять до повного комплекту конструкторської документації на продукцію залізничного призначення – лист виробника або визначеного філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурного підрозділу, який підтверджує, що кресленик на запропоновану до постачання продукцію входить до повного комплекту конструкторської документації на основний виріб залізничного призначення (локомотив, світлофор, комплект рейкового скріплення тощо);
2.3.2 для виробів, які виготовляються за конструкторськими документами, що не входять до повного комплекту конструкторської документації на продукцію залізничного призначення:
- підтвердження про актуальність креслеників шляхом їх письмового узгодження визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом. Письмове узгодження визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом повинно бути датовано не раніше минулого календарного року;
- документ (документи) виробника, що містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, умов контролю, вимог до транспортування, маркування, пакування, гарантій виробника (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо);
2.3.3 для виробів, загального призначення:
- скановану копію кресленика на продукцію, з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика;
- документ (документи) виробника, що містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, умов контролю, вимог до транспортування, маркування, пакування, гарантій виробника (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо);
Для випадків, зазначених у пунктах 2.3.1 – 2.3.3, якщо виробник не є власником кресленика, надати скановану копію документу, завірену підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика щодо надання права на використання даного кресленика у виробництві продукції, яка пропонується до постачання.»
В іншому разі просимо викласти нормативний документ, згідно якого Насос циркуляційний системи опалення 110В визначений як продукція залізничного призначення.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 травня 2020 15:56
Видалення позначки «+» з колонки «Продукція залізничного призначення» в таблиці «Вимоги до оцінки відповідності продукції» Замовник вважає недоцільним.
Номер вимоги: UA-2020-04-02-001075-a.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 10 квітня 2020 00:38
Вимога щодо ТД
Наше підприємство є представником іноземного виробника продукції, що вимагається до закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що договір про надання послуг з інспекторського контролю продукції укладається на продукцію та у кількості відповідно замовлення. У зв’язку з тим, що до моменту отримання повідомлення про намір укладання договору, неможливо наперед передбачити номенклатуру та кількість, на яку буде укладено договір про надання послуг з інспекторського контролю продукції, для можливості участі нашого підприємства у даних торгах просимо Вас викласти розділ 3.2 вимог до якісних та технічних характеристик закупівлі в наступній редакції: "Для продукції, що підлягає інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу ПАТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 № 044, учасник повинен надати один з документів чи їх копії, завірені виробником: а) копію договору про надання послуг з інспекторського контролю продукції відповідно до ДСТУ ГОСТ 32894:2016, укладений з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця»; або б) копію витягу з вищевказаного договору, який містить першу сторінку, останню сторінку (з підписами), сторінку, яка містить термін дії договору та перелік продукції; або в) копію гарантійного листа учасника щодо обов’язкового укладання договору з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця» або з уповноваженою організацією залізничної адміністрації країни СНД (на продукцію, яка виготовлена на території країн СНД) на предмет проведення інспекторського контролю продукції, яка буде постачатись по договору з учасником.
На продукцію іноземного виробництва (окрім країн, що входять до країн учасників Співдружності) вимоги аналогічні тим, що встановлені для вітчизняної продукції, за виключенням тієї продукції, що вже має досвід її використання за призначенням на території України. Для продукції, що має вказаний досвід використання і є оригінальними запасними частинами учасник торгів має надати скановану копію листа - довідки від виробника про позитивний досвід постачання та використання продукції для потреб залізничного транспорту України. "
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 травня 2020 15:56
Вносити зміни Замовник вважає недоцільним.
Номер вимоги: UA-2020-04-02-001075-a.b5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 10 квітня 2020 00:39
Вимога щодо ТД
У пункті 2.1 Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі сказано наступне: «…Для ТУ (ТЗ) на продукцію залізничного призначення даний документ повинен бути узгоджений в установленому порядку з АТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95…».
Для можливості участі у процедурі закупівлі іноземних виробників просимо Вас дану частину пункту 2.1 Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі викласти у наступній редакції: «…Для ТУ (ТЗ) на продукцію залізничного призначення даний документ повинен бути узгоджений в установленому порядку з АТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95. Для продукції, яка виготовлена на території країн СНД, допускається погодження ТУ з уповноваженою організацією залізничної адміністрації країни СНД…» Також просимо Вас доповнити п. 2.3. Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі наступним : «Для продукції іноземного виробництва (яка виготовлена на території країн СНД), допускається надання сканованої копії кресленика на продукцію, з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика;- документу (документів) виробника, що містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, умов контролю, вимог до транспортування, маркування, пакування, гарантій виробника (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо)»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 травня 2020 15:57
Стосовно п. 2.1 Додатку 1 Тендерної документації – Замовником внесено зміни.
Стосовно п. 2.3 Додатку 1 Тендерної документації – замовник вважає внесення змін недоцільним.
Номер вимоги: UA-2020-04-02-001075-a.c6
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 10 квітня 2020 00:40
Вимога щодо тендерної документації
Так як факт проведення інспекційного контролю уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця» або уповноваженою організацією залізничної адміністрації країни СНД (на продукцію, яка виготовлена на території країн СНД) підтверджує факт завершення підготовки і освоєння виробництва та погодження необхідної нормативно технічної документації, просимо Вас в розділ "Документів щодо підтвердження виконання заданих вимог на продукцію" додати, що Пункти 2.1, 2.3 не застосовуються у випадку, якщо учасником надається документальне підтвердження того, що на продукцію, яка пропонується учасником до постачання здійснюється інспекторський контроль згідно п. 3.2, при чому п.3.2 викласти у редакції : "Для продукції, що підлягає інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу ПАТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 № 044, учасник повинен надати один з документів чи їх копії, завірені виробником: а) копію договору про надання послуг з інспекторського контролю продукції відповідно до ДСТУ ГОСТ 32894:2016, укладений з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця»; або б) копію витягу з вищевказаного договору, який містить першу сторінку, останню сторінку (з підписами), сторінку, яка містить термін дії договору та перелік продукції; або в) копію гарантійного листа учасника щодо обов’язкового укладання договору з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця» або з уповноваженою організацією залізничної адміністрації країни СНД (на продукцію, яка виготовлена на території країн СНД) на предмет проведення інспекторського контролю продукції, яка буде постачатись по договору з учасником.
На продукцію іноземного виробництва (окрім країн, що входять до країн учасників Співдружності) вимоги аналогічні тим, що встановлені для вітчизняної продукції, за виключенням тієї продукції, що вже має досвід її використання за призначенням на території України. Для продукції, що має вказаний досвід використання і є оригінальними запасними частинами учасник торгів має надати скановану копію листа - довідки від виробника про позитивний досвід постачання та використання продукції для потреб залізничного транспорту України. "
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 травня 2020 15:59
Замовником внесено зміни.
Номер вимоги: UA-2020-04-02-001075-a.c7
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТЕРА-ЛТД", Код ЄДРПОУ:39998322
Дата подання: 10 квітня 2020 07:32
Вимога замовнику
Згідно п. 2.1 Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: «Для продукції залізничного призначення надати:
- на продукцію, яка виготовляється серійно згідно вимог стандартів або технічних умов або такої, яка раніше виготовлялась іншим підприємством згідно вимог технічних умов (далі – ТУ), узгоджених АТ «Укрзалізниця», або креслеників відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009) або ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 – копію документу, який підтверджує завершення підготовки і освоєння виробництва, а саме акт (протокол) кваліфікаційних випробувань продукції;
- для дослідних зразків (партій), установчих серій (перших промислових партій) – копію протоколу (акту) приймальної комісії щодо визначення необхідності проведення експлуатаційних випробувань (підконтрольної експлуатації) продукції, яка виготовляється згідно з вимогами технічних умов (технічних завдань) або креслеників, узгоджених АТ «Укрзалізниця», відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009), або ДСТУ ГОСТ 15.902:2017.
Копії повинні бути завірені підписом виробника та печаткою - за наявності…».
Ми вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що порушує норми Статті 5 «Закону України про публічні закупівлі «1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах… 3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників…», оскільки іноземні виробники не зможуть надати вказані документи.
Враховуючи вищевказане, для можливості участі у процедурі закупівлі іноземних виробників, просимо озвучену вимогу «Для продукції залізничного призначення надати:
- на продукцію, яка виготовляється серійно згідно вимог стандартів або технічних умов або такої, яка раніше виготовлялась іншим підприємством згідно вимог технічних умов (далі – ТУ), узгоджених АТ «Укрзалізниця», або креслеників відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009) або ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 – копію документу, який підтверджує завершення підготовки і освоєння виробництва, а саме акт (протокол) кваліфікаційних випробувань продукції;
- для дослідних зразків (партій), установчих серій (перших промислових партій) – копію протоколу (акту) приймальної комісії щодо визначення необхідності проведення експлуатаційних випробувань (підконтрольної експлуатації) продукції, яка виготовляється згідно з вимогами технічних умов (технічних завдань) або креслеників, узгоджених АТ «Укрзалізниця», відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009), або ДСТУ ГОСТ 15.902:2017.
Копії повинні бути завірені підписом виробника та печаткою - за наявності…» видалити з п. 2.1 Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 травня 2020 16:00
Вносити зміни Замовник вважає недоцільним.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-02-10-000070 ● 6ad9da5d13304c1087679a3b9225a737
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 лютого 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 лютого 2021 13:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


10.02.2021 № 40

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.02.2021 № 40




Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2020-04-02-001075-a 02.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-02-16 10:57:02

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі запасних частин до пасажирських вагонів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-04-02-001075-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-02-19 14:54:32

Відповідь на запит

Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 16.02.2021 (10:57:02), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі Запасних частин до пасажирських вагонів (34630000-2 - Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-04-02-001075-a) та повідомляє наступне.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі Державних стандартів України та вимог нормативних, нормативно-технічних документів АТ «Укрзалізниця».
Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався у відповідності до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», яка затверджена Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-04-02-001075-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 01 березня 2021 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Запасних частин до пасажирських вагонів (код ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-04-02-001075-a). Згідно з висновком, ДАСУ установила порушення норм частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та пункту 4 частини першої статті 30 Закону. Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-04-02-001075-a) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо порушення норм частини першої статті 23 Закону. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. 2. Щодо порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник не погоджується та повідомляє наступне. Предметом закупівлі були запасні частини до пасажирських вагонів, зокрема генератор, призначений до електроспоживання пасажирського вагону. Технічні характеристики генератора наведені у додатку до тендерної документації. Звертаємо увагу, що при виконанні ремонтів пасажирських вагонів Замовник дотримується, зокрема, вимог нормативних документів, затверджених Радою із залізничного транспорту країн-учасниць Співдружності (далі — Рада). Так, наприклад, існує Керівництво з ремонту генераторів пасажирських вагонів локомотивної тяги, що курсують в міжнародному сполученні, затверджені протоколом Ради від 18-19 жовтня 2018 року № 69. У зазначеному документі наведені технічні характеристики генераторів, що використовуються на пасажирському транспорті. Так, наприклад, таблиця 6 наводить номінальні дані щодо потужності, напруги, струму, кількості обертів тощо. Таким чином, Замовник може встановити всі необхідні технічні характеристики продукції. Учасник ТОВ «КМГ ТРЕЙД» пропонує до постачання генератор 2ГВ.13У1, який за сукупністю своїх характеристик є еквівалентним предмету закупівлі генератору ЭГВ.08.У1. Крім того, звертаємо увагу, що зазначена продукція виготовляється за ГОСТ 2582-2013, на підставі якого Замовник також може встановити відповідність продукції, яку пропонує учасник, вимогам тендерної документації.

2021-03-09 17:37:56


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 березня 2021
Кінцевий строк оскарження: 17 березня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 12.03.2021 до Окружного адміністративного суду міста Києва філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» подано позовну заяву до Державної аудиторської служби України про визнання протиправним та скасування висновку від 01.03.2021 про результати моніторингу закупівлі за ідентифікатором № UA-2020-04-02-001075-a.
Дата публікації: 19 квітня 2021

Документи:

19 квітня 2021 09:52
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2020 16:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД" 2 664 885,60
UAH з ПДВ
2 664 885,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ НК ФЕНІКС ГРУП 2 666 015,02
UAH з ПДВ
2 666 015,02
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 травня 2020 18:37
Електронний підпис
27 травня 2020 18:15
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
27 травня 2020 18:15
66 ПРОТОКОЛ Рига.pdf
27 травня 2020 18:15
57 зразок паспорта ЦНС.pdf
27 травня 2020 18:15
55 Протокол АЙЕ.pdf
27 травня 2020 18:15
51 Декларація АЙЕ.pdf
27 травня 2020 18:15
5. Довідка ст17.pdf
27 травня 2020 18:15
48 Лист ПКТБ насос ЦНС.pdf
27 травня 2020 18:15
46 Копія ГОСТ.pdf
27 травня 2020 18:15
45 ISO РЕЗ.pdf
27 травня 2020 18:15
42 Дані на товар 1.pdf
27 травня 2020 18:15
40 Порівняльна таблиця.pdf
27 травня 2020 18:15
4 Витяг ПДВ.pdf
27 травня 2020 18:15
19 довідки виробника.pdf
27 травня 2020 18:15
17 умовний номер.pdf
27 травня 2020 18:15
14 зразок паспорту.pdf
27 травня 2020 18:15
13 ТУ.pdf
27 травня 2020 18:15
12 ТУ зміни 2.pdf
27 травня 2020 18:15
11 зміни ТУ 1.pdf
27 травня 2020 18:15
10 Довідка щодо вимог.pdf

Публічні документи

27 травня 2020 15:21
Цінова.pdf
27 травня 2020 15:21
Рішення.pdf
27 травня 2020 15:21
Порівняльна таблиця.pdf
27 травня 2020 15:21
Згода перс. дані.pdf
27 травня 2020 15:21
Захист довкілля техн.pdf
27 травня 2020 15:21
Декларація.pdf
27 травня 2020 15:21
Дані.pdf
27 травня 2020 15:21
Відс. підстав.pdf
27 травня 2020 15:21
Витяг пдв.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД"

ТОВ НК ФЕНІКС ГРУП

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД"
#43248421
Переможець 2 664 885,60
UAH з ПДВ
01 липня 2020 15:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2020 15:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД"
#43248421
2 664 885,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 серпня 2021 14:15
ЗПВД_ЦЗВ-03-04920-01.pdf укладений
18 серпня 2021 14:14
ЗПВД_ЦЗВ-03-04920-01.pdf укладений
18 серпня 2021 14:14
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 16:30
ЦЗВ-03-04920-01 (1).pdf зміни до договору
21 грудня 2020 16:30
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2020 14:50
ПЗД_ЦЗВ-03-04920-01 (1).pdf зміни до договору
23 вересня 2020 14:50
Електронний підпис укладений
17 липня 2020 10:05
ЦЗВ-03-04920-01.pdf укладений
17 липня 2020 10:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-03-04920-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-03-04920-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 липня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 3 115 798,80
UAH (в тому числі ПДВ 519 299,80 UAH)