Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Навчальне приладдя на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа»
Очікувана вартість
690 398,00 UAH
UA-2020-04-02-001013-a 9a3faa0e91164b53ba4d8ddad6471dde
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудік Олена Вікторівна

380577120894 okt_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146311
Місцезнаходження: 61052, Україна , Харківська обл., Харків, вул.Ярославська,буд.21
Контактна особа: Рудік Олена Вікторівна
380577120894
okt_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2020 13:11
Звернення за роз’ясненнями: до 07 квітня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 квітня 2020 15:00
Початок аукціону: 21 квітня 2020 13:45
Очікувана вартість: 690 398,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 451,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Навчальне приладдя на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
651 штуки
Навчальне приладдя на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, Харків, Згідно дислокації закладів загальної середньої освіти Новобаварського району міста Харкова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом прямих банківських переказів у національній валюті України (українських гривнях) на поточний рахунок Учасника на підставі накладної протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання товару за умови наявності відповідного бюджетного фінансування Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 квітня 2020 13:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 13:13
ТД Навчальне приладдя НУШ.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-02-001013-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО ГРОМАДСЬКОГО ДИТЯЧОГО РУХУ "ШКОЛА БЕЗПЕКИ" У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ, Код ЄДРПОУ:36364834
Дата подання: 05 квітня 2020 19:27
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовнику, в тендерної документації - Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження, а саме - Додаток 2 (п.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору) встановлена дискримінаційна вимога, яка штучно обмежує конкуренцію.
Учасники у складі тендерної пропозиції мають надати: цитата
- «Лист -відгук повинен бути виданий не раніше дати оприлюднення цієї закупівлі»
Тому просимо, Вас внести відповідні зміни у тендерну документацію, а саме «Лист-відгук повинен бути виданий 2019-2020 роцi»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 квітня 2020 11:59
Тендерною документацією Замовника встановлений такий кваліфікаційний критерій, як: наявність досвіду виконання аналогічного договору. Для підтвердження вказаного критерію учасник повинен, зокрема, надати скан-копію листа-відгуку від покупця (замовника), який має містити інформацію про якість поставленої продукції, із зазначенням номеру та дати договору, строку постачання товару, наявності або відсутності претензій до виконавця. При цьому, лист-відгук повинен бути виданий не раніше дати оприлюднення цієї закупівлі.
Отже, у тендерній документації чітко зазначено який саме відгук хоче отримати Замовник на підтвердження позитивного досвіду виконання аналогічного договору. Вимога про надання відгуку, датованого не раніше дати оприлюднення на веб-порталі оголошення про закупівлю має на меті отримання замовником максимально актуальної та достовірної інформації.
Враховуючи викладене, Ваша вимога не може бути задоволена.
Номер вимоги: UA-2020-04-02-001013-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО ГРОМАДСЬКОГО ДИТЯЧОГО РУХУ "ШКОЛА БЕЗПЕКИ" У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ, Код ЄДРПОУ:36364834
Дата подання: 06 квітня 2020 14:34
ПОРУШЕННЯ Закону УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі»
Згiдно Закону УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі», Стаття 16. Кваліфікаційні критерії

1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
……………
……………
4. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.

ЗАКОН УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі» (Стаття 16. Кваліфікаційні критерії) НЕ МІСТИТЬ ЗГАДКУ - щодо документа з назвою «Лист –відгук», тим більше про термін його видачі.


Встановлена вимога «Лист -відгук повинен бути виданий не раніше дати оприлюднення цієї закупівлі» - дискримінаційна, яка штучно обмежує конкуренцію.

Згiдно Закону УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі», Стаття 16. п.4 - документ, що не передбачен законодавством!!


ТОМУ ВИМАГАЄМО СКАСУВАТИ ЦЮ ВИМОГУ І ДОТРИМУВАТИСЯ Закону УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі», Стаття 16. п.4
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 квітня 2020 15:00
Відповідно до вимог встановлених у Додатку 2 до Тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та вимогам, визначеним у статті 17 Закону» в порядку, передбаченому ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлені, зокрема Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження. Визначені замовником згідно з статтею 16 Закону кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником у відповідності до положень Закону.

Замовник, відповідно до статті 16 Закону, не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок і маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування.

Враховуючи, що процедура закупівлі «Навчальне приладдя на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа»» не відноситься до виключного переліку закупівель де Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, Замовником не порушено Закону в частині встановлення вимог щодо надання інформації та документального підтвердження наданої інформації.

Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, відповідно до умов Тендерної документації учасник надає довідку в довільній формі, скан-копію договору з усіма додатками щодо виконання аналогічного договору, скан-копію листа-відгуку від покупця (замовника), який має містити інформацію про якість поставленої продукції, із зазначенням номеру та дати договору, строку постачання товару, наявності або відсутності претензій до виконавця (лист-відгук повинен бути виданий не раніше дати оприлюднення цієї закупівлі).

Скан-копію договору з усіма додатками щодо виконання аналогічного договору є підтвердженням факту укладення договору та наміру постачання товару, однак, не підтверджує факт передачі товару в строк, як і не підтверджує наявність або відсутність претензій до виконавця, в тому числі наявності або відсутності строку в процесі експлуатації. Враховуючи вищезазначене, замовник вимагає надання вищезазначених документів у визначеному об’ємі та у встановленому умовами Тендерної документації порядку.
Враховуючи викладене, Ваша вимога не може бути задоволена.
Номер вимоги: UA-2020-04-02-001013-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО ГРОМАДСЬКОГО ДИТЯЧОГО РУХУ "ШКОЛА БЕЗПЕКИ" У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ, Код ЄДРПОУ:36364834
Дата подання: 06 квітня 2020 15:49
ПОРУШЕННЯ Закону УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі»
Згiдно Закону УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі», Стаття 16. Кваліфікаційні критерії

1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;

- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного ДОГОВОРУ.

А саме ДОКУМЕНТАЛЬНЕ підтвердження досвіду виконання мiстить:

Скан-копію договору з усіма додатками.
Додатки:
- Видаткова накладна на товар – факт постачання товару.
- Акт приймання передачі товару - факт передачі товару в строк.

ЗАКОН УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі» (Стаття 16. Кваліфікаційні критерії) НЕ МІСТИТЬ ЗГАДКУ - щодо документа з назвою «Лист –відгук», який не є ЧАСТИНОЮ УКЛАДЕНОГО ДОГОВОРА та не є його додатком.

. .
ПРИКЛАД - в вашому договорі (ТД Навчальне приладдя НУШ.doc) до цієї закупівлі (UA-2020-04-02-001013-a ) - немає жодного слова про «Лист –відгук».
. .

Встановлена вимога «Лист -відгук повинен бути виданий не раніше дати оприлюднення цієї закупівлі» - дискримінаційна, яка штучно обмежує конкуренцію.

1. ВИМАГАЄМО НАДАТИ посилання на НОРМАТИВНИЙ ДОКУМЕНТ АБО ЗАКОН УКРАЇНИ, де замовник має право вимагати документ - якого немає в ЗАКОНІ УКРАЇНИ «Про Публічні закупівлі», а саме «Лист –відгук».

2. ТОМУ ВИМАГАЄМО СКАСУВАТИ ЦЮ ВИМОГУ І ДОТРИМУВАТИСЯ Закону УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі», Стаття 16. п.4
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 квітня 2020 14:36
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення державних закупівель є максимальна економія та ефективність. Станом на сьогоднішній день чинне законодавство про закупівлі не містить визначення дискримінаційних вимог тендерної документації. Проте відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує в тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Також, згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищезазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства в цілому.
Враховуючи положення статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником в тендерній документації за вищезазначеним предметом закупівлі визначено спосіб документального підтвердження такого критерію, як наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
Вимога щодо підтвердження учасниками досвіду виконання аналогічних договорів оригіналом (ами) позитивного(их) листа-відгуку (листів-відгуків), сформованого не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів, від кожного контрагента(ів) (замовника(ів), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці, за встановленими Замовником вимогами, дає можливість Замовнику з’ясувати можливості учасника виконувати аналогічні договори з дотриманням графіку поставки, відсутні фактів виявлення недоліків щодо якості поставленого товару та відсутні з боку замовника претензій, позовів тощо щодо порушення учасником умов договору.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 14:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІДАКТА" 689 670,00
UAH з ПДВ
685 944,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОЛІЩУК ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА" 690 396,00
UAH з ПДВ
686 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 квітня 2020 12:00
Електронний підпис
21 квітня 2020 17:45
Електронний підпис
21 квітня 2020 17:41
ОНОВЛЕНО_Довідка_МВС.pdf
21 квітня 2020 17:41
ОНОВЛЕНО_Довідка_ДФС.pdf
14 квітня 2020 16:11
Електронний підпис
14 квітня 2020 15:51
Тендерна пропозиція.pdf
14 квітня 2020 15:51
Кваліфікація.rar
14 квітня 2020 15:51
Документи гарантії.rar
14 квітня 2020 15:51
Відповідність.rar

Публічні документи

09 квітня 2020 22:00
ст17.pdf
09 квітня 2020 22:00
повноваження.pdf
09 квітня 2020 22:00
лист згода.pdf
09 квітня 2020 22:00
довідки.pdf
09 квітня 2020 22:00
довідка про санкції.pdf
09 квітня 2020 22:00
довідка про санкції 2.pdf
09 квітня 2020 22:00
довідка про пакування.pdf
09 квітня 2020 22:00
довідка про зразки.pdf
09 квітня 2020 22:00
довідка про довкілля.pdf
09 квітня 2020 22:00
довідка про гарантію.pdf
09 квітня 2020 22:00
довідка про 5 днів.pdf
09 квітня 2020 22:00
відповідність.pdf
09 квітня 2020 22:00
відповідність по ст16.pdf
09 квітня 2020 22:00
ттх.pdf
09 квітня 2020 22:00
тендерна пропозиція.pdf
09 квітня 2020 22:00
страхова.pdf
09 квітня 2020 22:00
договор.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІДАКТА"

ФОП "ПОЛІЩУК ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІДАКТА"
#43334159
Переможець 685 944,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2020 12:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 квітня 2020 12:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІДАКТА"
#43334159
685 944,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 травня 2020 12:07
угода.PDF укладений
26 травня 2020 12:04
Електронний підпис укладений
12 травня 2020 11:04
Договір 22к.pdf укладений
12 травня 2020 11:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Замовник та Учасник дійшли згоди розірвати Договір про закупівлю № 22к від 12 травня 2020 року внаслідок відсутності фінансування