Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Горохівського району Волинської області, протяжністю 381,5 км
Очікувана вартість
3 924 539,00 UAH
UA-2020-04-02-000887-c c518bb0d62fc48b6b789c4a0d108c780
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зімник Тетяна

0332729077 katerynabondarska@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 43502576
Місцезнаходження: 43027, Україна , Волинська обл., ЛУЦЬК, Київський майдан, буд.9, офіс 711
Контактна особа: Зімник Тетяна
0332729077
katerynabondarska@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2020 15:05
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2020 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2020 08:00
Початок аукціону: 23 квітня 2020 14:34
Очікувана вартість: 3 924 539,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39 245,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Горохівського району Волинської області, протяжністю 381,5 км
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Волинська область, ГОРОХІВСЬКИЙ РАЙОН/М.ГОРОХІВ, автомобільні дороги загального користування місцевого значення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки здійснюються на підставі форми КБ-3, по мірі надходження коштів з джерел фінансування. За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату згідно виставленого рахунку у розмірі не більше 30 % річного обсягу послуг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 року № 117 (із змінами) „Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 квітня 2020 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 15:07
проєкт договору.docx
02 квітня 2020 15:07
ТЗ_Горохів.doc
02 квітня 2020 15:07
ТД_еу_Горохів.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-02-000887-c.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Приватне підприємство "ЗАК-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:42778323
Дата подання: 15 травня 2020 13:37
Скарга щодо неправомірного визначення переможця торгів
Скарга №1-4/91 від 15 травня 2020 року
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 20 травня 2020 08:39
Рішення від 19.05.2020 № 9723 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 20 травня 2020 08:39
Рішення від 03.06.2020 № 11026.pdf
Дата публікації: 09 червня 2020 21:13

Документи подані скаржником

15 травня 2020 13:35
Платіжне доручення 177.pdf

Документи подані замовником

28 травня 2020 16:53
Додатки (2).rar

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-07-000036 ● 01a2475cd7844718a808497ff40b3346
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 травня 2020 17:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
06.05.2020 № 21-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 06.05.2020 № 21-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-04-02-000887-c від 02.04.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-27 16:41:37

Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
26.05.2020 № 27-од
Луцьк
Про зупинення рішення
про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції №114-ІХ від 19.09.2019), підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291), і з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель ID: UA-2020-04-02-000887-c.
НАКАЗУЮ:
1.Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури UA-2020-04-02-000887-c (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 02 квітня 2020 року), прийняте наказом Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 06 травня 2020 року № 21-од «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник управління Анатолій ОМЕЛЬЧУК

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 червня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-13

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 квітня 2020 15:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Дочірнє Підприємство "Волинський Облавтодор" Відкритого Акціонерного Товариства "Державна Акціонерна Компанія "Автомобільні Дороги України" 3 725 206,00
UAH з ПДВ
2 499 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "ЗАК-СЕРВІС" 3 799 958,27
UAH з ПДВ
2 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "РОСТРАНС" 3 845 892,00
UAH з ПДВ
3 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Мале підприємство "Шлях" 3 561 333,50
UAH з ПДВ
3 521 333,57
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 квітня 2020 12:05
Електронний підпис
16 квітня 2020 11:58
1. Гарантійний лист.PDF
16 квітня 2020 11:56
12 Лист відгук.pdf
16 квітня 2020 11:55
13 Акт звірки.pdf
16 квітня 2020 11:55
15. Довідка санкції.PDF
16 квітня 2020 11:55
16 Наказ на директора.pdf
16 квітня 2020 11:55
17. Довідка обмеження.PDF
16 квітня 2020 11:55
18 Копія Статут.pdf
16 квітня 2020 11:54
20. Лист лабораторія.PDF
16 квітня 2020 11:54
21. Ліцензія.pdf
16 квітня 2020 11:54
25. Лист субпідрядники.PDF
16 квітня 2020 11:53
26. Договірна ціна.pdf
16 квітня 2020 11:53
27. Кошторис.pdf
16 квітня 2020 11:51
28. Відомість ресурсів.pdf

Публічні документи

21 квітня 2020 18:53
Електронний підпис
21 квітня 2020 18:47
Договір ц-пд.pdf
21 квітня 2020 18:47
Договір ЦПД.pdf
21 квітня 2020 18:47
Договір оренди база 2.pdf
21 квітня 2020 18:47
Протокол_Тендер.pdf
21 квітня 2020 18:47
Довідка.pdf
21 квітня 2020 18:47
Довідка РНБО.pdf
21 квітня 2020 18:47
Гарантійний лист GPS.pdf
21 квітня 2020 18:47
Ліцензія 1.pdf
21 квітня 2020 18:47
додаток до ліцензії.pdf
21 квітня 2020 18:47
Дефектний АКТ.pdf
21 квітня 2020 18:47
602.imd
21 квітня 2020 18:47
Статут.pdf
21 квітня 2020 18:47
Опис документів.pdf
21 квітня 2020 18:47
Паспортні дані .pdf
21 квітня 2020 18:46
Витяг_Склад_Запчастин.pdf
21 квітня 2020 18:46
Витяг_Обмінний_Пункт.pdf
21 квітня 2020 18:46
Витяг_Адмінприміщення.pdf
21 квітня 2020 18:46
Витяг_Автогараж.pdf

Публічні документи

20 квітня 2020 15:49
Електронний підпис
17 квітня 2020 16:02
Електронний підпис

Публічні документи

09 червня 2020 17:16
Електронний підпис
09 червня 2020 17:13
ДЦ узгоджена імд
09 червня 2020 17:13
ДЦ узгоджена
07 травня 2020 09:11
Електронний підпис
07 травня 2020 09:10
Довідка МВС
07 травня 2020 09:10
Довіда податкова PKCS
07 травня 2020 09:10
Довідка Податкова
22 квітня 2020 07:45
Електронний підпис
22 квітня 2020 07:44
3.6.9 GPS.pdf
22 квітня 2020 07:44
кошт.pdf
22 квітня 2020 07:44
дц.pdf
22 квітня 2020 07:44
3_3 договір 2.pdf
22 квітня 2020 07:44
3_3 договір 1.pdf
22 квітня 2020 07:44
3.3 бази.pdf
22 квітня 2020 07:44
6. Технічне завдання.PDF
22 квітня 2020 07:44
4. Гарант лист Ст 17.PDF
22 квітня 2020 07:44
3.6.8 Пояснювальна ОДР.PDF
22 квітня 2020 07:44
3.6.7 ліцензія оригінал.pdf
22 квітня 2020 07:44
3.6.6 лабораторія.PDF
22 квітня 2020 07:44
3.6.5 Оригінал Статут.pdf
22 квітня 2020 07:44
3.6.5 Лист код доступу.PDF
22 квітня 2020 07:44
3.6.3 Витяг.pdf
22 квітня 2020 07:44
3.6.2 Санкції.PDF
22 квітня 2020 07:44
3.6.1 Захист довкілля.PDF
22 квітня 2020 07:44
Аналогічні 2.pdf
22 квітня 2020 07:44
Аналогічні 1.pdf
22 квітня 2020 07:44
3.5 Відгук Служба.PDF
22 квітня 2020 07:44
3.5 Відгук ДЖКГ.PDF
22 квітня 2020 07:44
3.4. Трудові книжки.PDF
22 квітня 2020 07:44
3.4 ЦПД .PDF
22 квітня 2020 07:44
3.2 Атестат виробництва.PDF
22 квітня 2020 07:44
3.2. Таблиця Асфальт.PDF
22 квітня 2020 07:44
3.1 Гарант лист Техніка.PDF
22 квітня 2020 07:44
1. Гарант лист.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Дочірнє Підприємство "Волинський Облавтодор" Відкритого Акціонерного Товариства "Державна Акціонерна Компанія "Автомобільні Дороги України"

Приватне підприємство "ЗАК-СЕРВІС"

ПП "РОСТРАНС"

Мале підприємство "Шлях"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Дочірнє Підприємство "Волинський Облавтодор" Відкритого Акціонерного Товариства "Державна Акціонерна Компанія "Автомобільні Дороги України"
#32035139
Відхилено 2 499 999,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2020 15:58
Приватне підприємство "ЗАК-СЕРВІС"
#42778323
Відхилено 2 500 000,00
UAH з ПДВ
29 квітня 2020 09:06
ПП "РОСТРАНС"
#31964715
Відхилено 3 100 000,00
UAH з ПДВ
29 квітня 2020 12:01
Мале підприємство "Шлях"
#13349589
Переможець 3 521 333,57
UAH з ПДВ
05 травня 2020 16:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 травня 2020 16:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Мале підприємство "Шлях"
#13349589
3 521 333,57
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2021 14:54
ДУ № 06 до договору № 48-е-20 від 09.06.2020.PDF укладений
01 жовтня 2021 14:54
Електронний підпис укладений
30 серпня 2021 10:22
ДУ № 05 до Д від 09.06.2020 № 48-е 20.PDF зміни до договору
30 серпня 2021 10:19
Електронний підпис укладений
24 червня 2021 11:36
ДУ №04 від 24.06.2021 до дог. від 09.06.2020 №48-е_20.PDF зміни до договору
24 червня 2021 11:36
Електронний підпис укладений
19 березня 2021 12:34
ДУ № 03 до Договору від 09.06.2020 № 48-е 20.pdf зміни до договору
19 березня 2021 12:34
Електронний підпис укладений
17 лютого 2021 15:51
ду №02 до Д від 09.06.2020 №48-е 20.pdf зміни до договору
17 лютого 2021 15:51
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 12:01
додаткова_угода_№1_до_договору_вiд_09.06.2020_№48_-е_20.PDF зміни до договору
05 січня 2021 12:01
Електронний підпис укладений
10 червня 2020 08:14
ДОГОВІР _48-е_20.pdf укладений
10 червня 2020 08:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до Додатку № 2 "Орієнтовний план фінансування"
Номер договору про закупівлю: 48-е/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнити договір Додатком № 4 "Орієнтовний план фінансування на 2021 рік"
Номер договору про закупівлю: 48-е/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 30.06.2021
Номер договору про закупівлю: 48-е/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії Договору до 31.08.2021р. Нова редакція Додатку №3 "Календарний графік надання послуг".
Номер договору про закупівлю: 48-е/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення п.10.1 , розділу 12 та Додатку № 3 "Календарний графік надання послуг" Договору у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 48-е/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 05
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 червня 2020 — 29 вересня 2021
Сума оплати за договором: 3 171 132,53
UAH (в тому числі ПДВ 528 522,09 UAH)