Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний, папір перфорований, канцелярські товари)
Очікувана вартість
51 200,00 UAH
UA-2020-04-02-000848-c 661df32c0e5d4b5abcf73e0f7bbead8e
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костюченко Олена

+380501710213 r79@dn.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Мангушське об'єднане управління Пенсійного фонду України Донецької області
Код ЄДРПОУ: 42171919
Місцезнаходження: 87400, Україна , Донецька обл., МАНГУШ, вул.Тітова, буд.72-А
Контактна особа: Костюченко Олена
+380501710213
r79@dn.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2020 14:56
Звернення за роз’ясненнями: до 08 квітня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 квітня 2020 11:00
Початок аукціону: 14 квітня 2020 14:57
Очікувана вартість: 51 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 512,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
559 шт.
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний, папір перфорований, канцелярські товари)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87400, Україна, Донецька область, МАНГУШ, вул.Тітова, буд. 72-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату Товару не пізніше 10 (десяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 квітня 2020 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 14:56
ОГОЛОШЕННЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Критерии оценки победителя
Дата подання: 02 квітня 2020 23:46
Дата відповіді: 03 квітня 2020 14:12
данная закупка проводилась ранее и победителя ФОП Орлиогло дисквалифицировали фактически за отсутствие сертификатов на товары не подлежащие сертификации. Однако в этот же день по тендеру Вами признан победителем и заключен договор на бензин А92 с МОТО КАРД при отсутствии сертификатов на топливо, которое подлежит обязательной сертификации. Вопрос почему не был дисквалифицирован и этот участник? и каковы Ваши реальные критерии выбора победителя?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Стосовно Вашого запитання повідомляємо наступне:
- Усі вимоги, згідно яких відбувається оцінювання Учасників викладено в тендерній документації до закупівлі;
- Сертифікат та інші документи, які підтверджують якість Товару, були надані ТОВ «МОТТО КАРД» до початку аукціону 26.03.2020, в чому Ви можете переконатися розглянувши pdf-файл «Технічне завдання», розміщений на офіційному порталі оприлюднення інформації про публічні закупівлі України «Prozorro”.
Дякуємо за запитання.
Закупка
Дата подання: 03 квітня 2020 15:45
Дата відповіді: 06 квітня 2020 09:16
Вы провели аналогичную закупку на канцтовары в прошлом месяце и рассмотрели предложения. Имеете ли право на повторную закупку, если Вы не перевели первую в статус - закупка не состоялась?
Відповідь: Доброго дня!
Замовник самостійно не переводить закупівлю у статус «Закупівля не відбулась». Згідно п.14 другого розділу «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель», затвердженої наказом ДП «Прозорро» від 19.03.2019 №10 у разі, якщо замовником відхилені всі подані пропозиції учасників, електронна система закупівель автоматично визначає закупівлю такою, що не відбулася. Зазначена Вами закупівля має статус «Торги не відбулися».
Дякуємо за запитання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-02-000848-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "СУРЖА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА", Код ЄДРПОУ:3344006040
Дата подання: 15 квітня 2020 09:16
Не соответствие документов условиям закупки прописанных ЗАКАЗЧИКОМ.
Не соответствие квалификационных документов ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" условиям закупки прописанных ЗАКАЗЧИКОМ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 квітня 2020 14:35
Шановний Учасник!
Стосовно Вашої вимоги повідомляємо наступне:
Згідно п.12 розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", затвердженої наказом Державного підприємства «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019 у випадку виявлення порушення на рішення Замовника по кваліфікації на етапі розгляду пропозицій учасник має можливість протягом 2 робочих днів з моменту оголошення через електронну форму в ЕСЗ звернутися до замовника з вимогою про усунення порушення у процесі проведення закупівлі.
Ваша вимога не містить по суті порушень допущених Замовником при прийнятті рішення у процесі проведення закупівлі.
Враховуюче означене, Ваша вимога не задоволена.
Дякуємо за участь у закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-04-02-000848-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "СУРЖА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА", Код ЄДРПОУ:3344006040
Дата подання: 21 квітня 2020 14:13
Невыполнение ст. 16 Закона Украины " О публичных закупках"
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" не подтвердил квалификацию согласно ст. 16 Закона Украины " О публичных закупках" - •не предоставив документи про якість матеріалів (сертифікат відповідності), встановлені діючим законодавством на запропоновані матеріали - клей, нитку, скоби, штемпельную краску.. .
А також згідно техничному завданню 2. Копію висновків санітарно-епідеміологічної експертизи, завірену учасником торгів.
Руководствуясь ЗАКОНОМ ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" подлежит дисквалификации на принципе не дискриминации УЧАСТНИКОВ. Так как при изучении данной закупки проведенной ранее, Заказчик дисквалифицировал ФОП Орлиогло по таким же причинам и за отсутствие не существующих документов.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 квітня 2020 10:35
Шановний Учасник!
Стосовно Вашої вимоги повідомляємо наступне:
Згідно п.6 розділу І Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", затвердженої наказом Державного підприємства «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019 Замовники використовують електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товарів. Пріоритетом у визначені переможця є ціна. Згідно з умовами Оголошення Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої Учасником. На вимогу Замовника ТОВ «Український папір» надав всю необхідну інформацію.
Ваша вимога не містить по суті порушень допущених замовником при прийнятті рішення у процесі проведення закупівлі.
Враховуючи означене, Ваша вимога не задоволена.
Дякуємо за участь у закупівлі.

Документи подані скаржником

21 квітня 2020 14:13
ОГОЛОШЕННЯ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 квітня 2020 15:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 47 527,50
UAH з ПДВ
45 989,94
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БЕРДНИК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" 51 125,00
UAH з ПДВ
45 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СУРЖА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА" 48 950,00
UAH з ПДВ
48 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 квітня 2020 10:26
Видаткові 1.pdf
13 квітня 2020 10:26
Сертифікат_СНФ-55-420-SLD.pdf
13 квітня 2020 10:26
Свідоцтво ПДВ.pdf
13 квітня 2020 10:26
Довідка 4-ОПП.pdf
13 квітня 2020 10:26
Довідка ЄДРПОУ.pdf
13 квітня 2020 10:26
Виписка з ЄДР.pdf
13 квітня 2020 10:26
Свідоцтво ЄДРПОУ.pdf
13 квітня 2020 10:26
Лист Укрпапір 05 04 20109.PDF
13 квітня 2020 10:26
Довідки про досвід_13.04.pdf
13 квітня 2020 10:26
Протокол №26.pdf
13 квітня 2020 10:26
Статут.pdf

Публічні документи

10 квітня 2020 14:28
ЦП.PDF
10 квітня 2020 14:28
СПФ 55-420-12 SL 1700арк (1).pdf
10 квітня 2020 14:28
Скоби,біндери, скріпки.pdf
10 квітня 2020 14:28
паспорт і код.pdf
10 квітня 2020 14:28
Лист - відгук.pdf
10 квітня 2020 14:28
Договір і видаткова.pdf
10 квітня 2020 14:28
Довідка щодо підпису.pdf
10 квітня 2020 14:28
Довідка статут.PDF
10 квітня 2020 14:28
Довідка ст.17.pdf
10 квітня 2020 14:28
Довідка про виконання.pdf
10 квітня 2020 14:28
Довідка ліцензування.pdf
10 квітня 2020 14:28
Довідка з банку.pdf
10 квітня 2020 14:28
Довідка довкілля.pdf
10 квітня 2020 14:28
Гарант лист.PDF
10 квітня 2020 14:28
Витяг з ЄДРЮО ФОП.pdf
10 квітня 2020 14:28
zoom .jpg
10 квітня 2020 14:28
Multilaser.jpg
10 квітня 2020 14:28
fabriano(s)1.jpg

Публічні документи

13 квітня 2020 09:10
Технична пропозиція.PDF
13 квітня 2020 09:10
Пропозиція.PDF
13 квітня 2020 09:10
Довідка о ліцензії.PDF
13 квітня 2020 09:10
Висновки завірені.PDF
13 квітня 2020 09:10
Вимоги ст.17.PDF
13 квітня 2020 09:10
виписка банка.pdf
13 квітня 2020 09:10
виписка ЄДР.PDF
13 квітня 2020 09:10
Витяг.PDF
13 квітня 2020 09:10
Договора Суржа.zip
13 квітня 2020 09:10
пакет документов.pdf
13 квітня 2020 09:10
паспорт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ФОП "БЕРДНИК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ"

ФОП "СУРЖА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 45 989,94
UAH з ПДВ
21 квітня 2020 13:17
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

21 квітня 2020 13:16
Електронний підпис
21 квітня 2020 13:15
РІШЕННЯ.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 квітня 2020 13:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
45 989,94
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 квітня 2020 13:16
Електронний підпис
21 квітня 2020 13:15
РІШЕННЯ.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 08 травня 2020 11:26
Коментар щодо відміни: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Документи:
08 травня 2020 11:26
РІШЕННЯ.pdf