Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт пральні в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) № 721 комбінованого типу Деснянського району міста Києва, вул. Милославська, 23-Г
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2020-04-02-000815-c 109ca53dfc1e48d1ac03cd9369eb8d53
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мєджидова Світлана Віталіївна

+380445466890 ruodesn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501684
Вебсайт: http://ruodesn.gov.ua
Місцезнаходження: 02217, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Закревського, 15-А
Контактна особа: Мєджидова Світлана Віталіївна
+380445466890
ruodesn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2020 14:46
Звернення за роз’ясненнями: до 07 квітня 2020 14:50
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 квітня 2020 14:50
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт пральні в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) № 721 комбінованого типу Деснянського району міста Києва, вул. Милославська, 23-Г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 червня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник не несе відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки бюджетного фінансування, а також несвоєчасне проведення органами Державної казначейської служби України відповідних платежів. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 квітня 2020 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 14:46
721 - кап. ремонт пральні.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 14:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" 399 432,36
UAH з ПДВ
399 432,36
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 квітня 2020 19:03
сертифікати(1).pdf
09 квітня 2020 19:03
27. Про захист довк_лля.pdf
09 квітня 2020 19:03
23. Цінова пропозиція 721.pdf
09 квітня 2020 19:03
18. r_4004_ДЦ_ДЦ.doc
09 квітня 2020 19:03
18. 4004_ДЦ_ССР_5.doc
09 квітня 2020 19:03
18. 4004_ДЦ_ЛС1_2-1-1.doc
09 квітня 2020 19:03
18. 4004_ДЦ_ИВР.doc
09 квітня 2020 19:03
17. Без авансу.pdf
09 квітня 2020 19:03
15. Відгук по 292 школа.pdf
09 квітня 2020 19:03
14. КБ 2 КБ 3 Курчатова.pdf
09 квітня 2020 19:03
14. КБ 2 КБ 3 Драйзера, 46.pdf
09 квітня 2020 19:03
9. БАЛАНС 2019.pdf
09 квітня 2020 19:03
8. Копії посвідченнь.pdf
09 квітня 2020 19:03
7. Довідка про МТБ.pdf
09 квітня 2020 19:03
5. Довідка 4 ОПП.pdf
09 квітня 2020 19:03
5. Витяг ПДВ.pdf
09 квітня 2020 19:03
1. Копія Статуту.pdf
09 квітня 2020 19:03
1. Копія опису ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"
#36100693
Переможець 399 432,36
UAH з ПДВ
15 квітня 2020 17:02

Документи

15 квітня 2020 17:02
прот 245.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 квітня 2020 17:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"
#36100693
399 432,36
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 квітня 2020 17:02
прот 245.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДУ 3 до Дог. 91.PDF укладений
07 травня 2020 15:12
Електронний підпис укладений
05 травня 2020 10:04
ДУ2-91.PDF зміни до договору
05 травня 2020 10:03
Електронний підпис укладений
05 травня 2020 10:01
ДУ1-91.PDF зміни до договору
05 травня 2020 10:00
Електронний підпис укладений
05 травня 2020 09:58
дог 91.PDF укладений
05 травня 2020 09:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили доповнити пункт 19.1 розділу 19 Договору Додатком №3 – Договірна ціна, що додається та є невід’ємною частиною Договору. 2. Сторони вирішили внести зміни до пункту 2.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «2.1. Вартість робіт за цим Договором, зазначена в договірній ціні (Додаток №3) та складає: 390 071 грн. 57 коп. (Триста дев’яносто тисяч сімдесят одна грн. 57 коп.) в тому числі ПДВ 20% 65 011 грн. 93 коп. (шістдесят п’ять тисяч сто одинадцять грн. 93 коп.)».
Номер договору про закупівлю: 91
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити ціну Договору на 1064 грн. 49 коп. (одна тисяча шістдесят чотири грн. 49 коп.), в тому числі ПДВ 20 % - 177 грн. 42 коп.(сто сімдесят сім грн. 42 коп.). 2.Внести зміни до пункту 2.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «2.1. Вартість робіт за цим Договором, зазначена у Договірній ціні (Додаток №3) та складає: 389 007 грн. 08 коп. (триста вісімдесят дев’ять тисяч сім грн. 08 коп.) в тому числі ПДВ 20% 64 834 грн. 51 коп. (шістдесят чотири тисячі вісімсот тридцять чотири грн. 51 коп.)». 3. Викласти Додаток № 3 до Договору «Договірна ціна» у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 91
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: 1. Сторони вирішили припинити дію Договору підряду № 91 від 04.05.2020 року, укладеного між Замовником та Підрядником з 07.05. 2020 року. 2. З моменту набрання чинності цією Додатковою угодою зобов'язання Сторін, що виникли з Договору, припиняються і Сторони не вважають себе пов'язаними будь-якими правами та обов'язками, що виникли у зв’язку з укладеним Договором, та між Сторонами відсутні будь-які претензії майнового характеру одна до одної. 3. Розрахунки між Сторонами не проводились. 4. Сторони не мають одна до одної жодних претензій, в тому числі фінансового характеру.