Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Грама Сергія, 36А в с. Нова Некрасівка Ізмаїльського району - будівництво
Очікувана вартість
5 881 261,00 UAH
UA-2020-04-02-000757-b 89949d41b8464529a929167c8d4cbaac
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Діброва

+380487148515 uks.ooda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41485381
Місцезнаходження: 65107, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83
Контактна особа: Марія Діброва
+380487148515
uks.ooda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2020 10:46
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2020 16:45
Оскарження умов закупівлі: до 18 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2020 16:45
Початок аукціону: 23 квітня 2020 13:48
Очікувана вартість: 5 881 261,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 881,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 29406.3 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


кошти державного та місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Грама Сергія, 36А в с. Нова Некрасівка Ізмаїльського району - будівництво
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68661, Україна, Одеська область, с. Нова Некрасівка Ізмаїльського району, вул. Грама Сергія, 36А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник залишає за собою право надання/ненадання Підряднику авансу. Сума авансу обмежена п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764. Розмір авансу не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт. Аванс 90 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться шляхом оплати Замовником виконаних робіт після предявлення Підрядником форм Кб-2в,Кб-3 протягом 90-а банківських днів з моменту їх підписання. Пiсляоплата 90 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 квітня 2020 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2020 16:03
Зміни 15.04.2020.pdf
15 квітня 2020 16:03
ДОДАТОК 8 від 15.04.2020.pdf
15 квітня 2020 16:03
Нова Некрасівка ТД від 15.04.2020.pdf
02 квітня 2020 10:46
ДОДАТОК 4.pdf
02 квітня 2020 10:46
ДОДАТОК 2.pdf
02 квітня 2020 10:46
ДОДАТОК 1.pdf
02 квітня 2020 10:46
ДОДАТОК 7.pdf
02 квітня 2020 10:46
ДОДАТОК 6.pdf
02 квітня 2020 10:46
Графік до договору.pdf
02 квітня 2020 10:46
ДОДАТОК 3.pdf
02 квітня 2020 10:46
План фінансування до договору.pdf
02 квітня 2020 10:46
ДОДАТОК 5.pdf
15 квітня 2020 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 10:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2020 16:03
Зміни 15.04.2020.pdf
15 квітня 2020 16:03
ДОДАТОК 8 від 15.04.2020.pdf
02 квітня 2020 10:46
ДОДАТОК 8.pdf
15 квітня 2020 16:03
Нова Некрасівка ТД від 15.04.2020.pdf
02 квітня 2020 10:46
ТД_амбулаторії Нова Некрасівка.pdf
02 квітня 2020 10:46
ДОДАТОК 4.pdf
02 квітня 2020 10:46
ДОДАТОК 2.pdf
02 квітня 2020 10:46
ДОДАТОК 1.pdf
02 квітня 2020 10:46
ДОДАТОК 7.pdf
02 квітня 2020 10:46
ДОДАТОК 6.pdf
02 квітня 2020 10:46
Графік до договору.pdf
02 квітня 2020 10:46
ДОДАТОК 3.pdf
02 квітня 2020 10:46
План фінансування до договору.pdf
02 квітня 2020 10:46
ДОДАТОК 5.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Визначення посади та особи яка уповноважена підписувати договори зі сторони Замовника та уточнення реквізитів
Дата подання: 07 квітня 2020 10:09
Дата відповіді: 07 квітня 2020 10:53
Просимо надати інформацію щодо посади та особи яка уповноважена підписувати договори зі сторони Замовника та номер рахунку Замовника для оформлення проекту договору, згідно Додатку № 8 ТД.
Відповідь: Доброго дня. Сторона Замовника :
Управління капітального будівництва Одеської обласної державної адміністрації
Адреса: 65012, м. Одеса, вул. Канатна, 83
р/р UA388201720344271009151005967
р/р UA048201720344221009198005967
в Державній казначейській службі України
м. Київ
МФО 820172
ЄДРПОУ 41485381
Т.в.о. начальника управління капітального будівництва Одеської обласної державної адміністрації В.Є. Плетмінцев

Дякуємо за звернення. Гарного дня !!
Дозвіл на використання даних
Дата подання: 07 квітня 2020 10:23
Дата відповіді: 08 квітня 2020 10:20
Щодо вимоги: У складі пропозицї надається дозвіл від учасника замовнику на обробку наданих персональних даних, всіх осіб чиї персональні дані розкрито у пропозиції учасника з відовідним переліком. Чи правильно ми розуміємо, що такий дозвіл подається у вигляді довідки довільної форми, з відповідних переліков осіб, про те, що вони згодні на обробку даних, та за підписом уповноваженої особи Учасника? Чи потрібні підписи всіх зазначених осіб, або достатньо тільки підпису посадової особи?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, відповідь на Ваше запитання міститься в умовах ТД. Дозвіл надається від учасника замовнику, вимога щодо підпису такого документу особисто фізичними особами відсутня. Учасник подає дозвіл з відповідним переліком за підписом уповноваженої особи на підпис документів тендерної пропозиції учасника.
Дозвіл по гарантії
Дата подання: 07 квітня 2020 10:34
Дата відповіді: 08 квітня 2020 10:21
Просимо надати роз'яснення щодо вимоги: Учасники не залежно від статусу у складі пропозиції подають дозвіл на обробку персональних даних від підписанта гарантії. В якому вигляді має бути оформлений такий дозвіл, хто саме має його видати та підписати?
Відповідь: Шановний учаснику, відповідь на Ваше запитання міститься в умовах ТД. Дозвіл надається від учасника замовнику, вимога щодо підпису такого документу особисто фізичними особами відсутня. Учасник подає дозвіл з відповідним переліком за підписом уповноваженої особи на підпис документів тендерної пропозиції учасника.
Інформація щодо найменування меблів
Дата подання: 07 квітня 2020 10:42
Дата відповіді: 08 квітня 2020 10:22
Просимо надати роз'яснення, щодо вимоги надати Інформацію щодо виробника кожної позиції (зазначити оригінальне найменування, країну місця реєстрації) і кількості устаткування, меблів та інвентарю додатку №3 до даної документації. На етапі подання пропозиції Учасник розраховує вартість без вказання у відомості матеріалів, ресурсів, та обладнання конкретних виробників. Яким чином можливо виконати зазначену вимогу, особливо щодо країни-реєстрації? Що мається на увазі під оригінальнім найменуванням, найменування англійською? Що мається на увазі під країною "місцем реєстрації"? Та з якою метою встановлюється така вимога? На момент виконання робіт, Учасник буде використовувати матеріали, які він буде купувати на внутрішньому ринку. Яке буде найменування в оригіналі, яка країна реєстрації - наразі зазначити таку інформацію неможливо. Дана вимога є дискримінаційною та значно звужує коло Учасників. Просимо внести зміни в ТД та прибрати таку вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, вказана вимога жодним чином не є дискримінаційною та жодним чином не звужує коло потенційних учасників. Замовник жодним чином не впливає на способи підготовки вашої пропозиції стосовно виробників обладнання та порядок розрахунку вашої пропозиції. Предметом даної закупівлі є будівництво амбулаторії центру загальної практики сімейної медицини, за результатами виконання договору замовник отримає готовий об'єкт закладу охорони здоров’я, який буде обладнано відповідним устаткуванням, згідно переліку Додатку 3 до ТД, всього 49 позицій. Для підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію щодо виробника кожної позиції, які учасник планує встановлювати у разі підписання договору за результатами даної закупівлі. Зазначення інформації щодо виробників жодним чином не позбавляє Ваше підприємство можливості прийняти участь у закупівлі. Учасники не обмежені у виборі вітчизняних чи іноземних виробників устаткування.
Оригінальне найменування юридичної особи — повне найменування, що повинно містити: для товариства — вид, назву; для повних та командитних товариств — прізвища (найменування) учасників товариства; для підприємства — назву (завод, фабрика, майстерня та інші) і вид (індивідуальне, сімейне, приватне, колективне, державне) та інше відповідно до законодавства країни реєстрації.
Країна місцяреєстрації - країна місце ведення діяльності чи розташування офісу, з якого проводиться щоденне керування діяльністю юридичної особи (переважно знаходиться керівництво) та здійснення управління і обліку.
Внесення змін до ТД недоцільне
Щодо надання висновків експертизи
Дата подання: 07 квітня 2020 10:48
Дата відповіді: 08 квітня 2020 10:23
На етапі подання пропозиції Учасник розраховує вартість без вказання у відомості матеріалів, ресурсів, та обладнання конкретних виробників. Щодо вимоги надати: 4) Оригінали або копії висновку (висновків) державної санітарно-епідеміологічної експертизи на меблі медичні спеціальні та меблі медичні корпусні (дозволяється подання висновків загальних та/або на кожну позицію окремо). 5) Копія договору(-ів) з атестованими лабораторіями на лабораторні випробування будівельних матеріалів, виробів та конструкцій. На момент виконання робіт, Учасник буде використовувати матеріали, які він буде купувати на внутрішньому ринку. Надати висновки експертизи - наразі зазначити таку інформацію неможливо. Дана вимога є дискримінаційною та значно звужує коло Учасників. Просимо внести зміни в ТД та прибрати таку вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, вказана вимога жодним чином не є дискримінаційною та жодним чином не звужує коло потенційних учасників. Замовник жодним чином не впливає на способи підготовки вашої пропозиції стосовно виробників обладнання та порядок розрахунку вашої пропозиції. Предметом даної закупівлі є будівництво амбулаторії центру загальної практики сімейної медицини, за результатами виконання договору замовник отримає готовий об'єкт закладу охорони здоров’я, який буде обладнано відповідним устаткуванням, згідно переліку Додатку 3 до ТД, всього 49 позицій. Для підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Оригінали або копії висновку (висновків) державної санітарно-епідеміологічної експертизи на меблі медичні спеціальні та меблі медичні корпусні (дозволяється подання висновків загальних та/або на кожну позицію окремо). Замовником не вимагається подання висновків СЕС на медичне обладнання таке як гематологічний аналізатор або біологічний аналізатор, яке найчастіше виготовляється іноземними виробниками. Замовник вимагає подання висновків СЕС лише на меблі медичні спеціальні та меблі медичні корпусні, вказані документи є у продавців (виробників) таких меблів, отримання висновку від вказаних осіб, таким чином умов ТД не містять дискримінаційних вимог, Замовник вимагає надання таких документів для підтвердження відповідності медичних меблів вимогам чинного законодавства. Щодо копія договору(-ів) з атестованими лабораторіями на лабораторні випробування будівельних матеріалів, виробів та конструкцій, учасник жодним чином не пояснює, як дана вимога обмежує його право на участь у даній закупівлі. Внесення змін до ТД недоцільно.
Довідка про працівників
Дата подання: 07 квітня 2020 11:02
Дата відповіді: 08 квітня 2020 10:24
Просимо надати роз'яснення, щодо форми Таблиці 2 Додатку 1, таблиці про працівників. Це Довідка підприємства про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов‘язань. Стовпчик №3 - Назва посади для працівників, які будуть залучені субпідрядними організаціям. Що мається на увазі у стовпчику 3? Учасник заповнює відповідну таблицю щодо своїх працівників. Субпідрядна організація не залучає працівників для Учасника, вона має або залучає працівників для себе, щоби виконувати покладені на неї роботи. Про яких працівників йде мова, та яке вони мають відношення до працівників Учасника, адже стовпчики таблиці йдуть поряд, і тоді в одному вказується посада працівника Учасника, а в іншому - працівника, який залучає субпідрядник? А чиї дані вказати у стовпчику ПІБ, тощо?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, якщо ви залучаєте до виконання робіт субпідрядні організації ви вказуєте працівників субпідрядних організацій та відповідно заповнюєте стовпчики з найменуванням " № з/п", "Назва посади для працівників, які будуть залучені субпідрядними організаціями" , "П.І.Б", " Загальний стаж роботи у будівництві, років"; у стовпцях з найменуванням "Назва посади згідно штатного розкладу", " Назва посади для працівників, які працюють або будуть працювати за договором/контрактом/ угодою, освіта" ставляться прочерки. Якщо ви надаєте інформацію про власних працівників заповнюються стовпці з найменуванням " № з/п", "Назва посади згідно штатного розкладу", " Назва посади для працівників, які працюють або будуть працювати за договором/контрактом/ угодою, освіта", "П.І.Б", " Загальний стаж роботи у будівництві, років", у стовпчику з найменуванням " Назва посади для працівників, які будуть залучені субпідрядними організаціями" ставиться прочерк.
Проект договору
Дата подання: 07 квітня 2020 11:06
Дата відповіді: 08 квітня 2020 10:24
Просимо надати роз'яснення, чи потрібно надавати проекту Договору, та заповнювати його пункти? Також просимо вказати чи потрібно надавати додатки до проекту Договору, як-то Календарний графік та План фінансування?
Відповідь: Шановний учаснику, просимо вас уважно ознайомитись з умовами ТД, в якій зазначено перелік документів ТД та порядок їх оформлення, в тому числі і стосовно проекту договору.
Субпідрядник
Дата подання: 07 квітня 2020 11:07
Дата відповіді: 08 квітня 2020 10:25
Якщо планується залучення субпідрядника у кількості менше 20% від суми пропозиції, який документ надається в такому разі Учасником та чи надається взагалі?
Відповідь: Шановний учаснику, просимо вас уважно ознайомитись з умовами ТД, в якій зазначено перелік документів ТД та порядок їх оформлення, в тому числі і стосовно проекту договору.
Надання кошторису
Дата подання: 07 квітня 2020 11:09
Дата відповіді: 08 квітня 2020 10:25
У якому форматі доцільно надати розрахунки, окрім інформаційної моделі, та чи необхідно надавати детальні розрахунки за всіма статтями витрат? Якщо так, то чи доцільно їх надати у форматі WORD, EXCEL?
Відповідь: Шановний учаснику, всі розрахунки подаються у форматі PDF та ims. або imd. Учасник за бажанням додатково може подати кошторис в інших форматах
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ
Дата подання: 07 квітня 2020 11:09
Дата відповіді: 08 квітня 2020 10:26
Просимо надати роз'яснення, чи подається тендерна пропозиція на етапі подання пропозицій, або вона завантажується тільки після аукціону за фінальною ціною?
Відповідь: Шановний учаснику, просимо вас уважно ознайомитись з умовами ТД, в якій зазначено перелік документів ТД та порядок їх оформлення, в тому числі і стосовно цінової пропозиції.
Уточнення щодо виконання робіт
Дата подання: 07 квітня 2020 11:16
Дата відповіді: 08 квітня 2020 10:31
Просимо надати роз'яснення, чи надається працівникам на час виконання робіт, приміщення, що можливо закрити, для зберігання особистого майна, інструментів, матеріальних ресурсів? Чи надається приміщення для зміни одягу, гігієнічних процедур, тощо?
Відповідь: Шановний учаснику, відповідь на Ваше запитання міститься у Додатку 8 до тендерної документації.
Фінансування робіт
Дата подання: 07 квітня 2020 11:17
Дата відповіді: 08 квітня 2020 10:27
Просимо надати роз'яснення за які кошти відбувається фінансування робіт? Чи передбачена субвенція?
Відповідь: Шановний учаснику, фінансування здійснюється за кошти державного та місцевого буджету.
Уточнення щодо виконання робіт
Дата подання: 07 квітня 2020 11:18
Дата відповіді: 08 квітня 2020 10:31
Просим надати роз'яснення, яким чином відбувається підключення електроінструменту до електричних мереж, що знаходяться на об'єкті, чи знаходяться точки підключення у доступі працівників, яким чином відбувається підключення до інших інженерних мереж (водопровідної, каналізаційної, тощо), та яким чином враховуються витрати на використання інженерних мереж, чи такі витрати бере на себе Замовник?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, відповідь на Ваше запитання міститься у Додатку 8 до тендерної документації.
Уточнення щодо виконання робіт
Дата подання: 07 квітня 2020 11:19
Дата відповіді: 08 квітня 2020 10:31
Просимо надати роз'яснення, яким чином відбувається процедура доступу Генпідрядника та його працівників на об'єкт, процедура повідомлення Замовника про відповідальних осіб, та отримання дозволу на находження працівників на об'єкті, завезення та зберігання необхідних матеріальних ресурсів, та особистого майна працівників та Генпідрядника?
Відповідь: Шановний учаснику, відповідь на Ваше запитання міститься у Додатку 8 до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 14 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 23 квітня 2020 00:01
Коментар щодо відміни: Відмінити процедуру відкритих торгів згідно предмету закупівлі з підстави, що передбачена згідно ч. 1 ст. 31 Закону, а саме: ( «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель»)
Документи:
23 квітня 2020 00:01
Електронний підпис
23 квітня 2020 00:00
протокол Відміни.docx