Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лікарські засоби для хворих з трансплантованими органами: «Mycophenolic acid»
Очікувана вартість
340 288,00 UAH
UA-2020-04-02-000639-c f2b723889a194905a2557449b6c8637d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федів Наталія Василівна

+380322765465 hm_zdorovye@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02013337
Вебсайт: http://www.doz.adm-km.gov.ua
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Шевченка, будинок 46
Контактна особа: Федів Наталія Василівна
+380322765465
hm_zdorovye@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2020 13:58
Звернення за роз’ясненнями: до 07 квітня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 21 квітня 2020 13:57
Очікувана вартість: 340 288,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 701,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19400 шт
Mycophenolic acid
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. І. Франка, 15/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Mycophenolic acid

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки між Сторонами здійснюються в Українській національній валюті — гривнях. Вид розрахунків — безготівковий, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Учасника. Фінансування відбувається за рахунок місцевого бюджету. Розрахунки за Товар (партію Товару) Замовник здійснює протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту підписання видаткової накладної Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 квітня 2020 14:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 13:58
ТД трансплант селлсепт.doc
02 квітня 2020 13:58
Додаток 3 Договір.docx
02 квітня 2020 13:58
Додаток 2 ТЗ.docx
02 квітня 2020 13:58
Додаток 1 ТП.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо терміну придатності
Дата подання: 03 квітня 2020 10:58
Дата відповіді: 03 квітня 2020 11:53
Доброго дня! В медико-технічних вимогах (додаток 2), у пункті 5 зазначається, що Термін придатності товару на момент поставки повинен бути не менше 15 місяців. Для розширення конкуренції просимо Вас розглянути можливість внесення змін щодо терміну придатності лікарських засобів, з огляду на специфічні характеристики предмета закупівлі, нагальність потреби та прогнозований строк використання лікарських засобів просимо викласти медико-технічні вимоги в наступній редакції: «Строк придатності лікарського засобу на момент поставки повинен становити не менше 12 місяців. Внесення запропонованих змін дозволить розширити конкуренцію забезпечивши значну економію коштів Державного Бюджету України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Під час визначення у вимогах до предмета закупівлі термінів придатності лікарських засобів на момент поставки та строків поставки Міністерством охорони здоров’я України рекомендовано враховувати прогнозовані часові затрати постачальника на транспортування, проходження митниці та зберігання у складських приміщеннях лікарських засобів. При цьому враховувати, що термін придатності лікарських засобів на момент поставки має становити не менш ніж 15 місяців Зазначені вимоги до терміну придатності лікарських засобів обґрунтовані прогнозованим строком подальшого використання лікарських засобів.
довідка про відсутність заборгованості
Дата подання: 04 квітня 2020 21:46
Дата відповіді: 08 квітня 2020 14:26
у зв'язку з інтеграцією PгoZorro з реєстром Державної податкової служби від 29.10.2019, відповідно до спільного наказу Мінекономрозвитку та Мінфіну № 37/11, просимо внести зміни до тендерної документації та прибрати вимогу про надання переможцем довідки про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів.
Відповідь: Доброго дня !
Тендерний комітет уважно ознайомився з Вашою вимогою, щодо внесення змін з приводу надання переможцем довідки про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів та повідомляє наступне.
Дійсно відповідно до спільного наказу Мінекономрозвитку та Мінфіну № 37/11 від 18.01.2018 року «Про затвердження Порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури закупівлі» передбачено інтеграцією PгoZorro з реєстром Державної податкової служби.
Відповідно до вказаного Порядку Електронна система закупівель автоматично формує та передає до ІТС ДФС запит щодо надання інформації про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу).
Разом з тим відповідно до частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.

Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Тобто Законом прямо передбачено обов’язок самостійного надання Переможцем закупівлі вказаних документів. Враховуючи вищевикладене відсутні підстави для внесення змін в тендерну документацію
щодо документів переможця
Дата подання: 04 квітня 2020 21:54
Дата відповіді: 08 квітня 2020 14:26
Доброго дня згідно вимог ТД переможець торгів має надати довідки, але не конкретезовано у якому вигляді: оригінал чи електронна довідка. Чи правильно я розумію, що це може бути як оригінал, так і електронна довідка? Дякую
Відповідь: Доброго дня !
Тендерний комітет уважно ознайомився з Вашим питанням та повідомляє, що документи передбачені пунктом 3.5.6. частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації, а саме:
- Довідку (витяг), видану уповноваженим органом, про те, що фізичну особу, яка є учасником, чи службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку станом не більше трьохмісячної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій;
- Довідку, видану уповноваженим органом, про відсутність заборгованості щодо сплати податків і зборів перед бюджетами всіх рівнів (для іноземних осіб – довідка уповноваженого органу щодо сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) та її офіційний переклад українською мовою). Довідка має бути чинною на дату подання Учасником-переможцем.
можливо надавати, як у вигляді оригіналу, та і вигляді електронного документа.
Уточнення по Оцінці тендерних пропозицій
Дата подання: 05 квітня 2020 20:01
Дата відповіді: 08 квітня 2020 14:27
Тендерна документація у Розділі V. Оцінка тендерної пропозиції пункті 2 містить: "На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 Цивільного кодексу України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів в сумі не більше 2000,00 грн., наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України)". Чи є відмова учасника-переможця від оплати таких послуг підставою для відхилення тендерної пропозиції? Чи є відмова учасника-переможця від оплати таких послуг підставою для відмови Замовником підписати договір?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо послуги Консультанта торгів, повідомляємо, що стандартною тендерною документацією, затвердженою Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 13.04.2016р. № 680, передбачено, що в п. 2 розділу 5 тендерної документації («Інша інформація») замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити (а не виключно до Закону країни «Про публічні закупівлі»).
Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету. Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору. Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснювати учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації.
У тендерній документації Замовника в пункті. 5.2.5. пункту 2 розділу V чітко зазначено, що послуги сплачуються протягом п’яти робочих днів з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником.
Також у тендерній документації вказано, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Тобто Учасник торгів, за його згодою може оплатити послуги консультанта. Жодної вимоги, що учасник зобов’язаний оплатити такі послуги тендерним комітетом не встановлено у ТД.
Тобто, на етапі між прийняттям рішення про намір укласти договір та укладенням договору про закупівлю жодних додаткових умов, не передбачених чинним законодавством, не встановлено. Послуги, які сплачуються учасником-переможцем процедури закупівлі, не повинні включатись до ціни пропозиції учасника, та сплачуються за рахунок його власних коштів ще до того моменту, як буде зареєстрований в органах казначейської служби договір за результатами проведеної процедури.
Разом з тим, в разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, пропозиція такого учасника не може бути відхилена (адже вже заключний договір за результатами торгів). Крім того, відповідно до укладеного договору передбачено, що «Послуги, які надаються Консультантом, є безоплатними для Замовника в разі їх сплати учасником-переможцем торгів відповідної процедури закупівлі. Замовник має право оплатити вартість послуг самостійно». В разі необхідності Замовник має право оплатити вартість наданих послуг самостійно.
Крім того, правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання і викладена в рішенні Господарського суду Одеської області від "25" лютого 2013 року по справі № 916/62/13-г, яке залишене в силі та без змін рішенням Одеського апеляційного господарського суду від "14" травня 2013 року по справі № 916/62/13-г.
Згідно з ч.3 ст. 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дана стаття Закону називається «Недискримінація учасників», яка відповідно до неї забезпечується шляхом встановлення того, що вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також забезпеченням вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю. Жодна з цих вимог Замовником не порушена, а тому й відсутня дискримінація учасників.
Отже, замовником будь-які права потенційних учасників процедури закупівлі не порушені, та його дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх осіб однакові. Зазначені обставини свідчать про відсутність підстав для задоволення скарги.
Викладене вище свідчить про повне дотримання Замовником вимог діючого законодавства, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників (вимоги встановлені для всіх однакові).
Окрім того, відповідність чинному законодавству включення послуг Консультанта, підтверджується висновком Державної аудиторської служби України № UA-2019-04-11-003343-a.
Згідно висновку ДАСУ встановлено лише про одне порушення, виявлене ДАСУ – і воно не стосувалось вимоги замовника про перекладання на переможця витрат на консультаційні послуги (мова йшла про виключення вимоги про забезпечення виконання договору).
Отже, аудиторська служба погодилась із замовником, що вимога про оплату консультаційних послуг коштом переможця торгів – не суперечить законодавству.
Враховуючи все вищевикладене, тендерний комітет повідомляє Вам, що відмова учасника-переможця від оплати послуг Консультанта не є підставою для відхилення тендерної пропозиції, окрім того, відмова учасника-переможця від оплати таких послуг не є підставою для відмови Замовником підписати договір.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 14:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» 338 770,56
UAH з ПДВ
338 770,56
UAH з ПДВ
Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" 339 393,30
UAH з ПДВ
339 393,30
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»

СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»
#38737616
Переможець 338 770,56
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 10:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 квітня 2020 10:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»
#38737616
338 770,56
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 17:07
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 13:32
ДУ 1.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 13:24
Електронний підпис укладений
04 травня 2020 10:07
Підписаний договір укладений
04 травня 2020 10:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): частина 6 статті 36 Закону України "Про публічіні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 20/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 травня 2020 — 01 квітня 2021
Сума оплати за договором: 338 770,56
UAH (в тому числі ПДВ 22 162,56 UAH)