Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Жешко Світлана Степанівна +380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2020 13:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 травня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 травня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 29 травня 2020 15:28 |
Очікувана вартість: | 2 666 015,02 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 330,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 79900 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 травня 2020 09:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 травня 2020 09:06 |
Зміни до тендеру_3718_20 05 2020.doc | |
21 травня 2020 09:06 |
Додаток №9 нова редакція 20 05 2020.docx | |
21 травня 2020 09:06 |
3718 ТД зч до пас.вагонів нова редакція 20 05 2020.docx |
21 травня 2020 09:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 травня 2020 09:06 |
Зміни до тендеру_3718_20 05 2020.doc
|
|||
21 травня 2020 09:06 |
Додаток №9 нова редакція 20 05 2020.docx
|
|||
21 травня 2020 09:06 |
3718 ТД зч до пас.вагонів нова редакція 20 05 2020.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Враховуючи вищенаведене, просимо розбити перелік продукції, що вимагається до закупівлі, в окремі лоти, а саме: Лот №1 - Гасник коливань тип ГКГ-ЦП 190; лот №2 - Насос циркуляційний системи опалення 110В; лот №3 - Вал карданный в сборе МАБ-2; лот №4 - Генератор .
Дана продукція не є продукцією виключно залізничного призначення та може використовуватись у машинобудуванні та інших галузях промисловості.
У зв’язку із вищенаведеним, просимо по продукції Насос циркуляційний системи опалення 110В видалити позначку «+» з колонки Продукція залізничного призначення в таблиці «Вимоги до оцінки відповідності продукції» додатку №1 Тендерної документації.
Також просимо змінити п. 2.3. Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та викласти його у наступній редакції:
«2.3. Якщо продукція виготовляється за креслеником, учаснику необхідно надати:
2.3.1 для виробів, які виготовляються за конструкторськими документами, що входять до повного комплекту конструкторської документації на продукцію залізничного призначення – лист виробника або визначеного філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурного підрозділу, який підтверджує, що кресленик на запропоновану до постачання продукцію входить до повного комплекту конструкторської документації на основний виріб залізничного призначення (локомотив, світлофор, комплект рейкового скріплення тощо);
2.3.2 для виробів, які виготовляються за конструкторськими документами, що не входять до повного комплекту конструкторської документації на продукцію залізничного призначення:
- підтвердження про актуальність креслеників шляхом їх письмового узгодження визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом. Письмове узгодження визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом повинно бути датовано не раніше минулого календарного року;
- документ (документи) виробника, що містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, умов контролю, вимог до транспортування, маркування, пакування, гарантій виробника (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо);
2.3.3 для виробів, загального призначення:
- скановану копію кресленика на продукцію, з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика;
- документ (документи) виробника, що містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, умов контролю, вимог до транспортування, маркування, пакування, гарантій виробника (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо);
Для випадків, зазначених у пунктах 2.3.1 – 2.3.3, якщо виробник не є власником кресленика, надати скановану копію документу, завірену підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика щодо надання права на використання даного кресленика у виробництві продукції, яка пропонується до постачання.»
В іншому разі просимо викласти нормативний документ, згідно якого Насос циркуляційний системи опалення 110В визначений як продукція залізничного призначення.
На продукцію іноземного виробництва (окрім країн, що входять до країн учасників Співдружності) вимоги аналогічні тим, що встановлені для вітчизняної продукції, за виключенням тієї продукції, що вже має досвід її використання за призначенням на території України. Для продукції, що має вказаний досвід використання і є оригінальними запасними частинами учасник торгів має надати скановану копію листа - довідки від виробника про позитивний досвід постачання та використання продукції для потреб залізничного транспорту України. "
Для можливості участі у процедурі закупівлі іноземних виробників просимо Вас дану частину пункту 2.1 Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі викласти у наступній редакції: «…Для ТУ (ТЗ) на продукцію залізничного призначення даний документ повинен бути узгоджений в установленому порядку з АТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95. Для продукції, яка виготовлена на території країн СНД, допускається погодження ТУ з уповноваженою організацією залізничної адміністрації країни СНД…» Також просимо Вас доповнити п. 2.3. Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі наступним : «Для продукції іноземного виробництва (яка виготовлена на території країн СНД), допускається надання сканованої копії кресленика на продукцію, з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика;- документу (документів) виробника, що містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, умов контролю, вимог до транспортування, маркування, пакування, гарантій виробника (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо)»
Стосовно п. 2.3 Додатку 1 Тендерної документації – замовник вважає внесення змін недоцільним.
На продукцію іноземного виробництва (окрім країн, що входять до країн учасників Співдружності) вимоги аналогічні тим, що встановлені для вітчизняної продукції, за виключенням тієї продукції, що вже має досвід її використання за призначенням на території України. Для продукції, що має вказаний досвід використання і є оригінальними запасними частинами учасник торгів має надати скановану копію листа - довідки від виробника про позитивний досвід постачання та використання продукції для потреб залізничного транспорту України. "
- на продукцію, яка виготовляється серійно згідно вимог стандартів або технічних умов або такої, яка раніше виготовлялась іншим підприємством згідно вимог технічних умов (далі – ТУ), узгоджених АТ «Укрзалізниця», або креслеників відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009) або ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 – копію документу, який підтверджує завершення підготовки і освоєння виробництва, а саме акт (протокол) кваліфікаційних випробувань продукції;
- для дослідних зразків (партій), установчих серій (перших промислових партій) – копію протоколу (акту) приймальної комісії щодо визначення необхідності проведення експлуатаційних випробувань (підконтрольної експлуатації) продукції, яка виготовляється згідно з вимогами технічних умов (технічних завдань) або креслеників, узгоджених АТ «Укрзалізниця», відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009), або ДСТУ ГОСТ 15.902:2017.
Копії повинні бути завірені підписом виробника та печаткою - за наявності…».
Ми вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що порушує норми Статті 5 «Закону України про публічні закупівлі «1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах… 3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників…», оскільки іноземні виробники не зможуть надати вказані документи.
Враховуючи вищевказане, для можливості участі у процедурі закупівлі іноземних виробників, просимо озвучену вимогу «Для продукції залізничного призначення надати:
- на продукцію, яка виготовляється серійно згідно вимог стандартів або технічних умов або такої, яка раніше виготовлялась іншим підприємством згідно вимог технічних умов (далі – ТУ), узгоджених АТ «Укрзалізниця», або креслеників відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009) або ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 – копію документу, який підтверджує завершення підготовки і освоєння виробництва, а саме акт (протокол) кваліфікаційних випробувань продукції;
- для дослідних зразків (партій), установчих серій (перших промислових партій) – копію протоколу (акту) приймальної комісії щодо визначення необхідності проведення експлуатаційних випробувань (підконтрольної експлуатації) продукції, яка виготовляється згідно з вимогами технічних умов (технічних завдань) або креслеників, узгоджених АТ «Укрзалізниця», відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009), або ДСТУ ГОСТ 15.902:2017.
Копії повинні бути завірені підписом виробника та печаткою - за наявності…» видалити з п. 2.1 Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-02-10-000064 ● d9eccb01fb5b412899e904e0ad5bada0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2021 13:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.02.2021 № 40
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.02.2021 № 40
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2020-04-02-000546-c 02.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-02-16 10:59:26
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі запасних частин до пасажирських вагонів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-04-02-000546-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-02-19 14:57:37
Відповідь на запит
Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 16.02.2021 (10:59:26), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі Запасних частин до пасажирських вагонів (34630000-2 - Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-04-02-000546-c) та повідомляє наступне.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі Державних стандартів України та вимог нормативних, нормативно-технічних документів АТ «Укрзалізниця».
Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався у відповідності до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», яка затверджена Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-04-02-000546-c Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 01 березня 2021 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Запасних частин до пасажирських вагонів (код ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-04-02-000546-c). Згідно з висновком, ДАСУ установила порушення норм частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та пункту 4 частини першої статті 30 Закону. Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-04-02-000546-c) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо порушення норм частини першої статті 23 Закону. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. 2. Щодо порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник не погоджується та повідомляє наступне. Предметом закупівлі були запасні частини до пасажирських вагонів, зокрема генератор, призначений до електроспоживання пасажирського вагону. Технічні характеристики генератора наведені у додатку до тендерної документації. Звертаємо увагу, що при виконанні ремонтів пасажирських вагонів Замовник дотримується, зокрема, вимог нормативних документів, затверджених Радою із залізничного транспорту країн-учасниць Співдружності (далі — Рада). Так, наприклад, існує Керівництво з ремонту генераторів пасажирських вагонів локомотивної тяги, що курсують в міжнародному сполученні, затверджені протоколом Ради від 18-19 жовтня 2018 року № 69. У зазначеному документі наведені технічні характеристики генераторів, що використовуються на пасажирському транспорті. Так, наприклад, таблиця 6 наводить номінальні дані щодо потужності, напруги, струму, кількості обертів тощо. Таким чином, Замовник може встановити всі необхідні технічні характеристики продукції. Учасник ТОВ «КМГ ТРЕЙД» пропонує до постачання генератор 2ГВ.13У1, який за сукупністю своїх характеристик є еквівалентним предмету закупівлі генератору ЭГВ.08.У1. Крім того, звертаємо увагу, що зазначена продукція виготовляється за ГОСТ 2582-2013, на підставі якого Замовник також може встановити відповідність продукції, яку пропонує учасник, вимогам тендерної документації.
2021-03-09 17:39:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 березня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 березня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 травня 2020 15:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД" |
2 664 885,60
UAH з ПДВ
|
2 664 885,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ НК ФЕНІКС ГРУП |
2 666 015,02
UAH з ПДВ
|
2 666 015,02
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД" #43248421 |
Переможець |
2 664 885,60
UAH з ПДВ
|
01 липня 2020 15:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 серпня 2021 14:19
|
ЗПВД_ЦЗВ-03-05120-01.pdf | укладений |
18 серпня 2021 14:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2020 16:26
|
ЦЗВ-03-05120-01 (1).pdf | зміни до договору |
21 грудня 2020 16:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 вересня 2020 14:40
|
ПЗД_ЦЗВ-03-05120-01 (1).pdf | зміни до договору |
23 вересня 2020 14:40
|
Електронний підпис | укладений |
17 липня 2020 09:57
|
ЦЗВ-03-05120-01.pdf | укладений |
17 липня 2020 09:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.3, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-03-05120-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.8, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-03-05120-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |