Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект комп’ютерного обладнання та приладдя
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2020-04-02-000546-a 56aa76d438364ae29fba0e69735cfd2f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Калайда Олександр Петрович

380664203401 kardio35@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Херсонський обласний кардіологічний центр» Херсонської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 04594479
Місцезнаходження: 73025, Україна , Херсонська обл., Херсон, ВУЛИЦЯ СУВОРОВА , будинок 35
Контактна особа: Калайда Олександр Петрович
380664203401
kardio35@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2020 11:22
Звернення за роз’ясненнями: до 10 квітня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 квітня 2020 00:00
Початок аукціону: 21 квітня 2020 12:44
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


Комплект комп’ютерного обладнання та приладдя, у складі:
- Системний блок 1 шт;
- Монітор 21,5” 1 шт;
- Клавіатура 1 шт;
- Маніпулятор «миша» 1 шт;
- Мережевий фільтр 1 шт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 комплект
Комплект комп’ютерного обладнання та приладдя, у складі:
- Системний блок 1 шт;
- Монітор 21,5” 1 шт;
- Клавіатура 1 шт;
- Маніпулятор «миша» 1 шт;
- Мережевий фільтр 1 шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73025, Україна, Херсонська область, Херсон, Суворова, будинок 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 квітня 2020 11:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 11:23
ТД ХОКЦ ПК.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Дата подання: 02 квітня 2020 15:39
Дата відповіді: 03 квітня 2020 08:48
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання." Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Програмне забезпечення НЕ Є ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ UA-2020-04-02-000546-a, тому встановлення додаткових вимог стосовно нього обмежує коло учасників тендеру, лише тими хто має діючу угоду з певним виробником програмного забезпечення. Надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні є дискримінаційною та неправомірною вимогою відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно загальних принципів господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником програмного забезпечення (яке не є предметом закупівлі) та дискримінує участь тих, хто таких відносин не мають. Крім того, згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase). Для участі в торгах допускаються пропозиції з еквівалентами (аналогами) товару, що за своїми функціональними, технічними та якісними характеристиками відповідає вказаним технічним та якісним характеристикам товару з не меншими та не гіршими технічними вимогами, ніж ті, що зазначені в технічних вимогах до предмету закупівлі. Ураховуючи зазначене вище, необхідності вносити зміни до тендерної документації немає потреби, оскільки програмне забезпечення не є предметом закупівлі, а товару проводиться з дотриманням законодавства про авторські права та ліцензійної політики Microsoft.
Просимо надати роз'яснення чи внести зміни
Дата подання: 02 квітня 2020 16:47
Дата відповіді: 03 квітня 2020 08:45
Шановний Замовник! У технічному описі ви просите наступний документ: "свідоцтво про державну реєстрацію постачальника." Можливо є описка і треба надати "свідоцтво про державну реєстрацію Учасника"? Якщо ні, то надайте пояснення: Чи потрібні вам свідотства від кожного постачальника УСІХ комплектуючих? А саме:Мережевий фільтр, Монітор,Клавіатура, Маніпулятор «миша», Системний блок, Процесор, Корпус, Материнська плата...? В наскупному контексті Додаток 3: "3. Всі комплектуючі повинні бути нові та відповідати заявленим у оголошенні, мати гарантію не менше 12 місяців (надати гарантійний лист довільної форми), сертифікат якості (відповідності) товару, свідоцтво про державну реєстрацію постачальника. Якість предметів закупівлі повинна відповідати вимогам технічних умов заводу-виробника. Надати:..."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: п.3 Додатку 3 тендерної документації слід читати в наступному контексті: "3. Всі комплектуючі повинні бути нові та відповідати заявленим у оголошенні, мати гарантію не менше 12 місяців (надати гарантійний лист довільної форми), сертифікат якості (відповідності) товару, свідоцтво про державну реєстрацію Учасника. Якість предметів закупівлі повинна відповідати вимогам технічних умов заводу-виробника."
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 03 квітня 2020 14:25
Дата відповіді: 03 квітня 2020 14:59
Шановний Замовник! 1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. 2)Чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно п.4 Додатка 3 тендерної документації: «Характеристики обладнання повинні бути не нижче визначених у Таблиці № 1 та вказуватись в пропозиціях учасників торгів з чітким визначенням марки та моделі (артикулу) кожної складової. Учасник повинен надати в електронному (сканованому у форматі PDF) вигляді в складі своєї пропозиції пояснювальну записку на фірмовому бланку учасника за підписом уповноваженої особи й завірену печаткою, яка повинна містити повну назву предмета закупівлі, опис технічних, кількісних, якісних характеристик тощо (у відповідності до викладених технічних вимог). При зазначенні конкретної торгової марки аналог не пропонувати.»
Тому на торги допускаються еквіваленти та аналоги товару, якщо в тендерній документації не зазначено конкретну товарну марку складової товару. Виходячи з вищезазначеного Ви не маєте змоги запропонувати на торги системний блок на базі процесору AMD, бо у п.1.3.5 Таблиці 1 безпосередньо зазначено конкретну торгову марку Intel Pentium G5420. Всі інші складові системного блоку, а саме блок живлення, оперативна пам'ять, інтегрована відеокарта, SSD, аудіокарта та кулер не мають вимог до конкретної торгової марки й можуть бути замінені аналогами з характеристиками не нижче за вказані у Таблиці 1 додатку 3 тендерної документації. Таким чином Ви можете запропонувати на торги системний блок AMD зазначених характеристик при умові заміни в ньому процесора на Intel Pentium G5420. При цьому вимоги до надання авторизації чи сертифікації такого блоку згідно п.3 Додатку 3 тендерної документації залишаються незмінними.
Уточнення
Дата подання: 03 квітня 2020 14:25
Дата відповіді: 03 квітня 2020 15:02
Шановний Замовник! Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Вимоги до поставки й гарантіного обслуговування викладені в тендерній документації.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-02-000546-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "МІКРОТРОН", Код ЄДРПОУ:40016854
Дата подання: 02 квітня 2020 11:51
Порушення ст. 16
Шановний замовнику, просимо привести тендерну документацію у відповідність до Закону Про публічні закупівлі, абзац 3, п. 2, ст. 16
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 квітня 2020 14:14
Відхилити вимогу, як безпідставну.
Згідно п. 2, ст. 16 Закону Про публічні закупівлі: «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.»
Замовником у п.5 ч.ІІІ тендерної документації зазначено:
«Відповідно до частини 2 статті 16 Закону замовник встановлює наступний кваліфікаційний критерій:
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Замовник визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність критерію у Додатку 1 тендерної документації. А саме підтвердити повне або часткове виконання не менше ніж 2 (двох) аналогічних договорів шляхом:
- подання скан-копій не менш ніж 2 (двох) договорів, укладених в 2019-20 рр, завірені підписом уповноваженої особи Учасника та завірені печаткою (в разі її використання).
- подання скан-копій товарної чи транспортної накладної на поставку товару замовникам або акту наданих послуг\виконаних робіт згідно виконання аналогічних договорів, копії яких надані у складі тендерної пропозиції (але не менше одного документу), що повинні містити інформацію про факт виконання учасником своїх обов’язків згідно договору належним чином.»

Таким чином тендерна документація замовника відповідає вимогам абз.3 п.2. ст.16 Закону.
Номер вимоги: UA-2020-04-02-000546-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 02 квітня 2020 15:39
Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.

Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладенні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 квітня 2020 09:35
Вимогу відхилено, тому що вона порушує один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників (у тому числі, Скаржника), які мають можливість запропонувати до постачання продукцію ВІДПОВІДНО ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ.

Програмне забезпечення НЕ Є ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ UA-2020-04-02-000546-a, тому встановлення додаткових вимог стосовно нього обмежує коло учасників тендеру, лише тими хто має діючу угоду з певним виробником програмного забезпечення. Надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні є дискримінаційною та неправомірною вимогою відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно загальних принципів господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником програмного забезпечення (яке не є предметом закупівлі) та дискримінує участь тих, хто таких відносин не мають. Крім того, згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase). Для участі в торгах допускаються пропозиції з еквівалентами (аналогами) товару, що за своїми функціональними, технічними та якісними характеристиками відповідає вказаним технічним та якісним характеристикам товару з не меншими та не гіршими технічними вимогами, ніж ті, що зазначені в технічних вимогах до предмету закупівлі. Ураховуючи зазначене вище, необхідності вносити зміни до тендерної документації немає потреби, оскільки програмне забезпечення не є предметом закупівлі, а закупівля товару проводиться з дотриманням законодавства про авторські права та ліцензійної політики Microsoft.
Номер вимоги: UA-2020-04-02-000546-a.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "МІКРОТРОН", Код ЄДРПОУ:40016854
Дата подання: 02 квітня 2020 16:34
Порушення ст. 16
Шановний замовнику, прошу надати обгронтування Вашої вимоги стосовно надання учасниками не менше двох аналогічних договорів. Та прошу ознайомитись с рішенням АМКУ щодо виконання аналогічних договорів. https://dozorro.org/amku-practice/shodo-vikonannya-analogichnih-dogovoriv
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 квітня 2020 09:11
Відхилено. Вимога відповідає законодавству згідно абз.3 ч.2.ст.16 Закону України Про публічні закупівлі (Закон). Крім того, в Законі не міститься додаткових положень, які вимагають обгрунтовувати застосування вимог згідно ч.2 ст. 16 в тендерній документації Замовника. Обов'язковим є лише застосування один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, що й зроблено Замовником.
Також, згідно ч.3 ст.16 комп'ютерне обладнання та приладдя (що є предметом закупівлі) не відноситься до нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок і маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування, щодо яких Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів.
Номер вимоги: UA-2020-04-02-000546-a.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Сантарекс, Код ЄДРПОУ:30126040
Дата подання: 23 квітня 2020 12:14
пропозиція переможця не відповідає технічним вимогам закупівлі
Пропозиція Учасника не відповідає технічним вимогам закупівлі, а саме:
Замовником вимагалась Маніпулятор «миша»:
Тип Універсальна, бездротова, дві клавіші та колесо прокрутки.
Учасник пропонує :
Комплект Vinga KBS170 :
https://vinga.ua/ru/komplekt_vinga_kbs170_black
який має ДРОТОВУ мишу USB.
Пропозиція не відповідає технічним вимогам закупівлі та учасник повинен бути дискваліфікований!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 квітня 2020 13:16
З поданої учасником ТОВ В.М. пропозиції не слідує, що вказаний комплект буде поставлятися саме в дротовій комплектації.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 13:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс 210 750,00
UAH з ПДВ
210 750,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 249 525,00
UAH з ПДВ
249 525,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ" 250 000,00
UAH з ПДВ
250 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 квітня 2020 17:59
оновлена пропозиція
18 квітня 2020 11:32
Електронний підпис
18 квітня 2020 11:08
сантарекс виконком.PDF
18 квітня 2020 11:08
пропозиція .PDF
18 квітня 2020 11:08
додаток 3 техн вимоги.PDF
18 квітня 2020 11:08
Гігієна Esp .pdf
18 квітня 2020 11:08
витяг сантарекс 07 04 2020.PDF
18 квітня 2020 11:08
аналогічний договір 2.PDF
18 квітня 2020 11:08
аналогічний договір1.PDF
18 квітня 2020 11:08
vitjag platnika PDV Tov Santarex02072016.pdf
18 квітня 2020 11:08
statut Tov Santarex02072016_0002.pdf
18 квітня 2020 11:08
acer СЭС_2021.pdf
18 квітня 2020 11:08
0832_001.pdf
18 квітня 2020 11:08
Технічні умови.pdf

Публічні документи

23 квітня 2020 17:07
Електронний підпис
23 квітня 2020 16:47
Довідка про корупцію.pdf
23 квітня 2020 16:47
Довідка МВС.pdf
17 квітня 2020 16:30
Електронний підпис
17 квітня 2020 16:26
Пропозиція.pdf
17 квітня 2020 16:26
Атестат для ISO.pdf
17 квітня 2020 16:26
Статут 13.03.20.pdf
17 квітня 2020 16:26
ISO 9001.pdf
17 квітня 2020 16:26
Висновок сист блоки.pdf
17 квітня 2020 16:26
ISO 14001.pdf
17 квітня 2020 16:26
Опис.pdf
17 квітня 2020 16:26
ТУ сист блоки.pdf
17 квітня 2020 16:26
Витяг з ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Сантарекс

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Сантарекс
#30126040
Відхилено 210 750,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 11:54
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
Переможець 249 525,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 11:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 квітня 2020 11:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
249 525,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 08:29
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2020 15:36
Доп-1 від 16.11.20 зміна якості.pdf зміни до договору
16 листопада 2020 15:34
Електронний підпис укладений
06 травня 2020 10:38
дог. 76 06.05.2020 ПК ХОКЦ-В.М..pdf укладений
06 травня 2020 10:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3 ч.5 ст 41 Закону: покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 76
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 248 693,76
UAH (в тому числі ПДВ 41 448,96 UAH)