Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Євроруберойд
Очікувана вартість
94 500,00 UAH
UA-2020-04-02-000304-b 33c09059d228461e9ccc31cdc89072cf
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Берднікова

+380674024476 oberdnikova29@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство Вінницької Міської Ради "Вінницяміськтеплоенерго"
Код ЄДРПОУ: 33126849
Вебсайт: http://vmte.vn.ua
Місцезнаходження: 21021, Україна , Вінницька обл., м.Вінниця, вул. 600-річчя,13
Контактна особа: Олена Берднікова
+380674024476
oberdnikova29@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2020 09:42
Звернення за роз’ясненнями: до 07 квітня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 квітня 2020 17:00
Очікувана вартість: 94 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 472,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 рулон
Євроруберойд (джерело фінансування - кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21021, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. 600- річчя, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Оплата вартості Товару Покупцем здійснюється за умови 30% передоплати від вартості товару зазначеного в Заявці, протягом 30 банківських днів. Кінцевий розрахунок за Товар в розмірі 70% здійснюється Покупцем протягом року після отримання Товару на складі Покупця на підставі видаткової накладної або акту приймання/передачі товару Аванс 30 Банківські 30
Поставка товару Оплата вартості Товару Покупцем здійснюється за умови 30% передоплати від вартості товару зазначеного в Заявці, протягом 30 банківських днів. Кінцевий розрахунок за Товар в розмірі 70% здійснюється Покупцем протягом року після отримання Товару на складі Покупця на підставі видаткової накладної або акту приймання/передачі товару Пiсляоплата 365 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Добрий день, для розрахунку логістики уточніть будь ласка графік поставок і обсяги. Чи можлива разова поставка протягом місяця після підписання договору ????
Дата подання: 03 квітня 2020 11:43
Дата відповіді: 03 квітня 2020 12:07
Добрий день, для розрахунку логістики уточніть будь ласка графік поставок і обсяги. Чи можлива разова поставка протягом місяця після підписання договору ????
Відповідь: Доброго дня, Так, разова поставка протягом місяця після підписання договору можлива. Дякуємо за запитання.
Добрий день, скажіть будь ласка чи можливий самовивіз зі складу продавця на території м Вінниця?????
Дата подання: 03 квітня 2020 11:48
Дата відповіді: 03 квітня 2020 12:09
Добрий день, скажіть будь ласка чи можливий самовивіз зі складу продавця на території м Вінниця?????
Відповідь: Доброго дня, самовивіз зі складу Продавця на території м. Вінниця можливий. Дякуємо за запитання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 квітня 2020 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К" 94 086,00
UAH з ПДВ
94 086,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 квітня 2020 13:30
Електронний підпис
17 квітня 2020 13:17
Sertifikat-SES_ruberoid-1.pdf
17 квітня 2020 13:17
public_doc.pdf
17 квітня 2020 13:17
мвс.jpg
17 квітня 2020 13:17
лист-гарантія ст.17.pdf
17 квітня 2020 13:17
Довідки банку 06,04,2020.pdf
17 квітня 2020 13:17
Аналогічни договора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Епіцентр К"

Інформація про відміну

Дата відміни
17 квітня 2020 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій