Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Енергія електрична за нерегульованими тарифами
Очікувана вартість
2 832 000,00 UAH
UA-2020-04-02-000236-c 623d07ed0afd48da9cda39d83866a47c
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руденко Ірина

+380512501162 rudenko@delta-pilot.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Дельта-лоцман" ДП АМПУ
Код ЄДРПОУ: 38728507
Вебсайт: http://www.delta-pilot.ua/
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Лягіна, буд 27
Контактна особа: Руденко Ірина
+380512501162
rudenko@delta-pilot.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2020 10:55
Звернення за роз’ясненнями: до 14 квітня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 квітня 2020 20:00
Початок аукціону: 27 квітня 2020 15:00
Очікувана вартість: 2 832 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,07%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Електрична енергія за кодом ДК 021:2015 09310000-5 (Енергія електрична за нерегульованими тарифами). Детально про закупівлю - згідно Тендерної документації за предметом закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1600000 кВт*год
Енергія електрична за нерегульованими тарифами (Джерело фінансування закупівлі - кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Детально про умови оплати - згідно Додатку 2 до Тендерної документації за предметом закупівлі Аванс 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 квітня 2020 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 14:01
ТД_09310000-5_Енергія електрична за нерегульованими тарифами.doc
03 квітня 2020 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 14:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 11:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 14:01
ТД_09310000-5_Енергія електрична за нерегульованими тарифами.doc
02 квітня 2020 10:52
ТД_09310000-5_Енергія електрична за нерегульованими тарифами.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

тариф на послуги з розподілу електричної енергії
Дата подання: 02 квітня 2020 18:32
Дата відповіді: 06 квітня 2020 09:24
Чи повинен Учасник при розрахунку ціни тендерної пропозиції включати в неї тариф на послуги з розподілу електричної енергії ОСР?
Відповідь: Оплата послуг з розподілу електричної енергії здійснюється безпосередньо ОСР на підставі окремих договорів та не включається в ціну тендерної пропозиції.
срок постачання товару
Дата подання: 06 квітня 2020 12:22
Дата відповіді: 07 квітня 2020 11:14
Шановний Замовнику, згідно умов тендерної документації срок постачання товару становить до 31.12.2021 року. Це вірно зазначено, не описка в ТД?
Відповідь: Строк постачання товару у тендерній документацій вказаний вірно.
група
Дата подання: 08 квітня 2020 13:46
Дата відповіді: 08 квітня 2020 15:28
Шановний Замовник, просимо Вас повідомити до якої групи площадок вимірювання належить Замовник (Група "а" (з АСКОЕ) чи група "б" (без АСКОЕ). Якщо до групи "А" - прохання надати орієнтований погодинний графік споживання електричної енергії за місяць
Відповідь: Площадки вимірювання на об'єктах Замовника віднесені до групи "Б".
передача
Дата подання: 10 квітня 2020 10:15
Дата відповіді: 13 квітня 2020 09:54
Доброго дня! Чи врахований в складі очікуваної вартості предмету закупівлі тариф на послуги з передачі електричної енергії?
Відповідь: Тариф на послуги з передачі електричної енергії врахований в складі очікуваної вартості предмету закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-02-000236-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК"), Код ЄДРПОУ:42114410
Дата подання: 03 квітня 2020 08:43
Розмір забезпечення тендерної пропозиції
Шановний замовник. Відповідно до ст.24 Закону «Про публічні закупівлі» (далі Закон) Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції, однак розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 3 відсотки - у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг. Вами була оголошена закупівля на суму 2 832 000,00 грн. однак сума забезпечення тендерної пропозиції складає 100 000,00 грн, що перевищує встановлений Законом відсоток та складає 3,53%. Вимагаємо привести оголошену процедуру закупівлі у відповідність до норм Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 квітня 2020 09:23
Очікувана вартість предмета закупівлі складає 3 398 400,00 грн. з ПДВ (2 832 000,00 грн. без ПДВ), отже, розмір тендерного забезпечення розрахований у відповідності до вимог ст.24 Закону.
Номер вимоги: UA-2020-04-02-000236-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК"), Код ЄДРПОУ:42114410
Дата подання: 06 квітня 2020 13:09
Банківська гарантія завищена - 15040
Шановний замовник. Сума тендерного забезпечення розраховується виключно від оприлюдненої суми закупівлі без врахування з ПДВ чи без ПДВ вона оголошена. Очікувана вартість вашої закупівлі складає 2 832 000,00 грн, тому тендерне забезпечення у 100 000.00 грн перевищує законний відсоток. В підтвердження цього у додатку скрін, де ви можете бачити, що по даній закупівлі спрацював ризик-індикатор «Банківська гарантія завищена – 15040». Тому наголошуємо про необхідність приведення закупівлі у відповідність до норм Закону «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 квітня 2020 10:43
Відповідно до вимог ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт та 3 відсотки - у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією.
Очікувана вартість закупівлі – це розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із включенням суми ПДВ, інших податків та зборів згідно з вимогами Податкового кодексу України.
Очікувана вартість даного предмета закупівлі – це розрахункова вартість 1600,0 тис. кВт*год електроенергії, що необхідно закупити відповідно до технічних вимог, визначених у Додатку 1 до тендерної документації за цим предметом закупівлі, складає 3 398 400,00 грн. з ПДВ. Виходячи з даного розміру очікуваної вартості закупівлі розраховується розмір забезпечення тендерної пропозиції.
В оголошенні про проведення торгів очікувана вартість закупівлі вказана без урахування ПДВ з метою проведення аукціону та оцінки пропозицій за ціною без ПДВ (для уникнення помилок в розрахунках суми ПДВ).
За результатами проведеного аукціону із переможцем торгів буде укладений договір про закупівлю за ціною із ПДВ відповідно до положень Податкового кодексу України.
Таким чином, розмір тендерного забезпечення розрахований у відповідності до вимог ст.24 Закону.
Номер вимоги: UA-2020-04-02-000236-c.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК"), Код ЄДРПОУ:42114410
Дата подання: 06 квітня 2020 13:11
Банківська гарантія завищена - 15040
Банківська гарантія завищена - 15040
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 квітня 2020 10:43
Відповідно до вимог ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт та 3 відсотки - у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією.
Очікувана вартість закупівлі – це розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із включенням суми ПДВ, інших податків та зборів згідно з вимогами Податкового кодексу України.
Очікувана вартість даного предмета закупівлі – це розрахункова вартість 1600,0 тис. кВт*год електроенергії, що необхідно закупити відповідно до технічних вимог, визначених у Додатку 1 до тендерної документації за цим предметом закупівлі, складає 3 398 400,00 грн. з ПДВ. Виходячи з даного розміру очікуваної вартості закупівлі розраховується розмір забезпечення тендерної пропозиції.
В оголошенні про проведення торгів очікувана вартість закупівлі вказана без урахування ПДВ з метою проведення аукціону та оцінки пропозицій за ціною без ПДВ (для уникнення помилок в розрахунках суми ПДВ).
За результатами проведеного аукціону із переможцем торгів буде укладений договір про закупівлю за ціною із ПДВ відповідно до положень Податкового кодексу України.
Таким чином, розмір тендерного забезпечення розрахований у відповідності до вимог ст.24 Закону.

Документи подані скаржником

06 квітня 2020 13:11
ризик індикатор.jpg

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-09-000022 ● cbfa0a8593dd41b0af3703f549145719
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 квітня 2020 14:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


17.04.2020 № 94

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
17.04.2020 № 94

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17 UA-2020-04-02-000236-c 02.04.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-05-18 15:46:50

Запит за роз’ясненнями змісту висновку, оприлюдненого 14.05.2020 щодо закупівлі UA-2020-04-02-000236-c

За результатами розгляду висновку Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель про результати моніторингу закупівлі UA-2020-04-02-000236-c на підставі ч.8 ст.71 Закону України «Про публічні закупівлі», звертаємось за роз’ясненнями змісту висновку, оприлюдненого 14.05.2020, в частині зобов’язань Замовника, викладених у вказаному висновку (запит від 18.05.2020 №1136 у вкладенні).

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Враховуючи відсутність допущених порушень з боку Замовника торгів, просимо підтвердити факт їх відсутності для можливості продовження проведення процедури закупівлі. Заперечення до висновку Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель про результати моніторингу закупівлі UA-2020-04-02-000236-c, складені Замовником на підставі ч.8 ст.71 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на відсутність роз’яснень змісту висновку, оприлюдненого 14.05.2020, в частині зобов’язань Замовника, викладених у вказаному висновку, додаються.

2020-05-20 17:18:43


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 квітня 2020 15:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНИК" 604 494,00
UAH
604 494,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ" 2 208 000,00
UAH
2 202 790,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП" 2 256 000,00
UAH
2 202 800,00
UAH
Документи
ТОВ "АС" 2 336 000,00
UAH
2 204 798,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ 2 384 000,00
UAH
2 384 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

22 квітня 2020 21:44
Електронний підпис
22 квітня 2020 21:25
UA-2020-04-02-000236-c.rar
22 квітня 2020 21:25
Фін звіт.pdf
22 квітня 2020 21:25
Статут.pdf
22 квітня 2020 21:25
ст.17 82.pdf
22 квітня 2020 21:25
Протоколу №7.pdf
22 квітня 2020 21:25
Протокол №1.pdf
22 квітня 2020 21:25
Протокол 13.pdf
22 квітня 2020 21:25
Наказ №1.pdf
22 квітня 2020 21:25
КП 88.pdf
22 квітня 2020 21:25
додаток 6 85.pdf
22 квітня 2020 21:25
додаток 5 84.pdf
22 квітня 2020 21:25
додаток 4 83.pdf
22 квітня 2020 21:25
додаток 1,2 86.pdf
22 квітня 2020 21:25
Довкілля 87.pdf
22 квітня 2020 21:25
Відомість – копія.pdf
22 квітня 2020 21:25
Витяг.pdf

Публічні документи

24 квітня 2020 13:39
Електронний підпис

Публічні документи

23 квітня 2020 13:57
Електронний підпис
23 квітня 2020 13:27
Статут з описом.pdf
23 квітня 2020 13:27
Згода учасника торгів.pdf
23 квітня 2020 13:27
Згода на обробку даних.pdf
23 квітня 2020 13:27
Довідка щодо санкцій.pdf
23 квітня 2020 13:27
Довідка щодо ліцензії.pdf
23 квітня 2020 13:27
Довідка щодо довкілля.pdf
23 квітня 2020 13:27
Довідка по ст.17.pdf
23 квітня 2020 13:27
Довідка корупція.zip
23 квітня 2020 13:27
Витяг ПДВ.pdf
23 квітня 2020 13:27
БГ №492_2019_КОД-КБ-ГКД-Г18.pdf

Публічні документи

24 квітня 2020 08:56
Електронний підпис
24 квітня 2020 08:54
БГ.rar
24 квітня 2020 08:54
47. Додаток 1.pdf
24 квітня 2020 08:54
40. Додаток 3 ст.17.pdf
24 квітня 2020 08:54
35. Видруківка з сайту.pdf
24 квітня 2020 08:54
17. Сертифікат ISO 9001-2015.pdf
24 квітня 2020 08:54
14. Довідка по санкціям.pdf
24 квітня 2020 08:54
2. Протокол(рішення)174.pdf

Публічні документи

24 квітня 2020 17:15
Електронний підпис
23 квітня 2020 10:31
Електронний підпис
23 квітня 2020 10:29
Статут 21.01.2019.pdf
23 квітня 2020 10:29
Програма АК.pdf
23 квітня 2020 10:29
Протокол повноваження.pdf
23 квітня 2020 10:29
Виписка ЄДР.pdf
23 квітня 2020 10:29
Витяг ЄДР 14.04.2020.pdf
23 квітня 2020 10:29
Постанова.pdf
23 квітня 2020 10:29
Баланс за 2019 рік.pdf
23 квітня 2020 10:29
Протокол директор.pdf
23 квітня 2020 10:29
Витяг ПДВ.pdf
23 квітня 2020 10:29
Сертифікація.pdf
23 квітня 2020 10:29
Наказ АК.pdf
23 квітня 2020 10:29
Опис 21.01.2019.pdf
23 квітня 2020 10:29
Наказ директор.pdf
23 квітня 2020 10:29
Баланс за 9 місяців.pdf
23 квітня 2020 10:29
1896 Договір.pdf
23 квітня 2020 10:29
1908 Стаття 17.pdf
23 квітня 2020 10:29
1907 Санкції.pdf
23 квітня 2020 10:29
1898 Згода учасника.pdf
23 квітня 2020 10:29
1897 Захіст довкілля.pdf
23 квітня 2020 10:29
1910 Довідка якість.pdf
23 квітня 2020 10:29
1899 Персональні дані.pdf
23 квітня 2020 10:29
1902 Ціна.pdf
23 квітня 2020 10:29
1900 Код доступу.pdf
23 квітня 2020 10:29
1890 Уповноважена особа.pdf
23 квітня 2020 10:29
1905 Пояснення платник.pdf
23 квітня 2020 10:29
1889 Бенефіціар.pdf
23 квітня 2020 10:29
1911 Технічні опис.pdf
23 квітня 2020 10:28
1909 Технічні.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНИК"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП"

ТОВ "АС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНИК"
#42423070
Відхилено 604 494,00
UAH
28 травня 2020 12:28
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП"
#36716332
Очікує рішення 2 202 800,00
UAH
26 червня 2020 11:09
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ"
#34633789
Відхилено 2 202 790,00
UAH
26 червня 2020 11:09

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 27 липня 2020 17:09
Коментар щодо відміни: Підстава для відміни торгів: торги відмінені на підставі умов частини 1 статті 31 Закону України від 25.12.2015 №922-VIIІ «Про публічні закупівлі».
Документи:
27 липня 2020 17:09
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ВІДМІНУ ТОРГІВ.doc
27 липня 2020 17:09
ПРОТОКОЛ відміни.doc