Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект навчального компьютерного обладнання для оснащення кабінету математики - згідно з кодом CPV за ДК 021:2015 – 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2020-04-02-000206-b 637b34dcca76439a91cebbc320290cb1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Короткий Сергій Павлович

+380999308070 pr.izyum@ptukh.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний навчальний заклад «Ізюмський регіональний центр професійної освіти»
Код ЄДРПОУ: 02547837
Місцезнаходження: 64306, Україна , Харківська обл., Ізюм, вул. Лізи Чайкіної 24
Контактна особа: Короткий Сергій Павлович
+380999308070
pr.izyum@ptukh.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2020 09:17
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2020 00:00
Початок аукціону: 22 квітня 2020 14:48
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комплект навчального компьютерного обладнання для оснащення кабінету математики - згідно з кодом CPV за ДК 021:2015 – 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Харківська область, Ізюм, вул. Лізи Чайкіної 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 квітня 2020 09:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 09:17
Математика - Тендерна документацiя.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 06 квітня 2020 09:43
Дата відповіді: 06 квітня 2020 20:57
Шановний Замовник! 1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? 2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Запитуваче, щодо ваших питань хочемо повідомити слідуюче:
1. Щодо питання по допуску на торги аналогів і еквівалентів товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками визначати товар як «еквівалент» чи «аналог» та чи розглядатимуться Системні блоки на базі процесора AMD - в додатку № 3 до тендерної документації «Технічні характеристики» в п. 1 вказано - Характеристики Обладнання повинні бути не нижче визначених у Таблиці 1 Додатку №3 до тендерної документації та вказуватись в пропозиціях учасників торгів з чітким визначенням марки та моделі кожної складової, для можливості перевірки вказаних технічних характеристик. В примітках до таблиці 1 «Технічні вимоги до складових комплекту навчального компьютерного обладнання для оснащення кабінету математики» вказано - Примітка: всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати та інтерпретувати як з виразом «або еквівалент». Щодо процесору в п.п. «Персональний комп’ютер вчителя» таблиці 1 «Технічні вимоги до складових комплекту навчального компьютерного обладнання для оснащення кабінету математики» вказано - Процесор: не гірше ніж Intel Core (або еквівалент), потужність не менше 3.6 GHz (кількість ядер не менше 4, кількість потоків не менше 4, кеш пам’ять не менше 6 MB)
2. Щодо питання Чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? – в п.п. 2. Інша інформація , розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації вказано - Ціна пропозиції: Учасник визначає ціни на товар, які він пропонує надати за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. До розрахунку ціни входять усі види послуг (доставка, навантажувально-розвантажувальні роботи, введення в експлуатацію (монтаж) та навчання користуванням обладнання), у тому числі й ті, які доручатимуться для виконання третім особам. Не врахована Учасником вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції.
Остаточно виводиться підсумкова ціна тендерної пропозиції.
Вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені.
Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів. Учасники повинні письмово підтвердити вищезазначене.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-02-000206-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 08 квітня 2020 15:52
Умови
Шановний Замовнику!

В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників.


Відповідно до ч.3 ст.5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Так, відповідно до технічних вимог Замовника учасник має надати «Операційна система: Microsoft® Windows® 10 Pro UKR, предінстальована з відповідною ліцензією та необмеженим терміном використання з технологію ОЕМ активації ОА 3.0) ».

Звертаємо увагу, що право на використання технології OEM активації ОА 3.0 на території України має лише один виробник, що суперечить принципам добросовісної конкуренції (особливо безпосередньо серед українських виробників ПК) та значно звужує коло потенційних учасників та можливих пропозицій, а також збільшує вартість закуповуваного обладнання, при тому що на сьогоднішній день на ринку представлені не гірші, але відчутно дешевші, альтернативні види активацій.

Виникає питання стосовно цільового використання бюджетних коштів, оскільки як Вам має бути відомо ОА 3.0 активація передбачає цифровий запис ключа в материнську плату і у разі заміни материнської плати Ви автоматично втрачаєте ліцензійний ключ і можливість подальшого використання вказаного програмного продукту, тобто після заміни материнської плати прийдеться повторно купувати ліцензію.

Також, наявна вимога: «Персональний комп’ютер вчителя (системний блок з монітором) повинні бути продуктом від одного виробника.»

Це значно обмежує вибір обладнання та ще більше звужує коло потенційних учасників, що є також вітчизняними виробниками. Оскільки якісні та економічно вигідні системні блоки виготовляє чимало українських виробників на відміну від моніторів, які дійсно самостійно виготовляє лише один виробник, клавіатур та мишек. Тож відповідти такій вимозі зможуть лише товари одного українського виробника або товари виключно 100%-ого іноземного походження, що відповідно вплине на відчутне здорожчення пропозиції та дискримінує вітчизняних виробників.

Таким чином, встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України.

Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст.1, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників.


Усунення вищеперелічених дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 квітня 2020 21:19
Тендерна документація для даної закупівлі розроблена та затверджена Замовником відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з урахуванням нормативно-правових актів, актів, норм і правил та розпорядчих документів і рекомендацій органів управління освітою, актів щодо дотримання санітарного законодавства та нормативно-правових актів щодо забезпечення охорони здоров’я дітей.
Встановлені вимоги ніяким чином не порушують вимоги статті 3 «Принципи здійснення закупівель», статті 5 «Недискримінація учасників» Закону, оскільки, пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" та умовами тендерної документації передбачено, що всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати та інтерпретувати як з виразом «або еквівалент». Виходячи з вищезазначеного, вами, як потенційним учасником, може бути запропонований еквівалент товару зі встановленою операційною системою Microsoft® Windows® 10 Pro UKR та підтверджуючими документами щодо її ліцензійності.
Щодо вимоги: «Персональний комп’ютер вчителя (системний блок з монітором) повинні бути продуктом від одного виробника.» повідомляємо вам, що на ринку України є більше двох виробників комп’ютерної техніки, які відповідають даній вимозі, а саме: Acer, Asus, Lenovo, Dell, HP та інші, тому, замовник ніяким чином не обмежує вибір обладнання, яке можна запропонувати до закупівлі та конкуренцію серед учасників. Крім того, дана вимога встановлена з метою економії державних коштів, оскільки це дасть змогу значно полегшити обслуговування і управління фахівцем такого обладнання, а також гарантійне і постгарантійне обслуговування (у разі обслуговування техніки територіально в одному сервісному центрі при необхідності), оскільки, замовник звертається саме до сервісного центру виробника. У випадку відсутності сервісного центру виробника або його наявність в різних територіально розміщених місцях, обумовить потребу в надмірних витратах замовника для звернення до сервісного центру, що суперечитиме принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зважаючи на вищезазначене, ваша вимога не може бути задоволена.

З повагою!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2020 15:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КИРИЛЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ 399 972,00
UAH з ПДВ
399 972,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС" 399 980,00
UAH з ПДВ
399 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 квітня 2020 13:04
Електронний підпис
27 квітня 2020 13:03
Пропозиція акціон.pdf
27 квітня 2020 13:02
Справка налог 23.04.20.pdf
27 квітня 2020 13:02
несудим.06.04.7z
21 квітня 2020 19:13
Електронний підпис
21 квітня 2020 19:13
Сертифікати.PDF
21 квітня 2020 19:13
Кваліфікація.pdf
21 квітня 2020 19:13
проект договору.pdf
21 квітня 2020 19:13
Технічний опис.pdf
21 квітня 2020 19:13
Пропозиція.pdf
21 квітня 2020 19:13
Витяг копія ЄДРПОУ.pdf
21 квітня 2020 19:13
Авторизация_ACER Ізюм.pdf
21 квітня 2020 19:13
Витяг ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

21 квітня 2020 17:26
Електронний підпис
21 квітня 2020 17:25
Сес ACER.pdf
21 квітня 2020 17:25
Сес Epson бфп.pdf
21 квітня 2020 17:25
Сес Epson проектор.pdf
21 квітня 2020 17:25
Копія ЕМЕНС ПК ISO.pdf
21 квітня 2020 17:25
Сес Шафи зарядні.pdf
21 квітня 2020 17:25
Копія Витяг ЄДР22.04.19.pdf
21 квітня 2020 17:25
Сес Дошка-екран.pdf
21 квітня 2020 17:25
Epson_Еменс.pdf
21 квітня 2020 17:25
Проект договору.pdf
21 квітня 2020 17:25
Авторизация_НС_ЕМЕНС.pdf
21 квітня 2020 17:25
Авторизация_ACER.pdf
21 квітня 2020 17:25
Витяг ЕДР 060420.pdf
21 квітня 2020 17:25
Тендерна пропозиція.pdf
21 квітня 2020 17:25
Довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КИРИЛЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КИРИЛЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3194518250
Переможець 399 972,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2020 10:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 квітня 2020 10:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КИРИЛЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3194518250
399 972,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 19:17
Електронний підпис зміни до договору
12 травня 2020 10:53
дод. угода 1 математика.pdf зміни до договору
12 травня 2020 10:51
Електронний підпис укладений
12 травня 2020 10:49
договір математика.pdf укладений
12 травня 2020 10:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди змінити умови даного договору та згідно оподаткування Постачальника за Єдиною ставкою оподаткування 3 групи п. 3.1 договору викласти в наступній редакції: Ціна цього Договору становить 399972.00 грн. (Триста дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот сімдесят дві грн. 00 коп) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 399 972,00
UAH (в тому числі ПДВ 66 662,00 UAH)