Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дрова (хвойні та м’яколистяні породи, тверда порода)
Очікувана вартість
1 235 944,00 UAH
UA-2020-04-02-000099-c 810120e774f84efd94709531fdade988
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрійчук Олена Олексіївна

+380385241178 izyaslav-vo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Ізяславської районної державної адміністрації Хмельницької області
Код ЄДРПОУ: 38072710
Місцезнаходження: 30300, Україна , Хмельницька обл., Ізяслав, вулиця Подільська, 1
Контактна особа: Андрійчук Олена Олексіївна
+380385241178
izyaslav-vo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2020 09:44
Звернення за роз’ясненнями: до 10 квітня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 21 квітня 2020 15:45
Очікувана вартість: 1 235 944,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1542 м.куб
Дрова (хвойні та м’яколистяні породи, тверда порода)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30300, Україна, Хмельницька область, м. Ізяслав, Ізяславський район, заклади освіти міста Ізяслав та Ізяславського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Постачальником рахунка на оплату товару (згідно п.7 ст.51 Бюджетного кодексу України – за фактом поставки товару). До рахунка додаються: накладна. 4.2. Замовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст..49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу до 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом п’яти банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 квітня 2020 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2020 16:02
Зміни 07.04.20.pdf
07 квітня 2020 16:02
ТД дрова 20 нова редакція.doc
02 квітня 2020 09:44
Додаток 4 Договір.docx
02 квітня 2020 09:44
Додаток 3.docx
02 квітня 2020 09:44
Додаток 2 (9).docx
02 квітня 2020 09:44
Додаток 1 (9).docx
02 квітня 2020 09:44
ТД дрова 20 нова.doc
07 квітня 2020 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 09:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2020 16:02
Зміни 07.04.20.pdf
07 квітня 2020 16:02
ТД дрова 20 нова редакція.doc
02 квітня 2020 09:44
Додаток 4 Договір.docx
02 квітня 2020 09:44
Додаток 3.docx
02 квітня 2020 09:44
Додаток 2 (9).docx
02 квітня 2020 09:44
Додаток 1 (9).docx
02 квітня 2020 09:44
ТД дрова 20 нова.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-02-000099-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БОНАНЗА", Код ЄДРПОУ:41679277
Дата подання: 05 квітня 2020 10:05
Уточнення інформації умов тендерної документації


Ознайомившись з оголошенням про проведення закупівлі за UA-2020-04-02-000099-c Дрова (хвойні та м’яколистяні породи, тверда порода)ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина, як потенційний учасник цієї закупівлі, що має намір прийняти в ній участь, вивчивши тендерну документацію закупівлі, прошу надати мені роз’яснення та за потреби внести зміни до тендерної документації, а саме:
1. Згідно Розділу I. Загальні положення , п. 4.3 загальний обсяг деревини складає – 1541м3, згідно Додатку 2 Технічне завдання – 1542м3, згідно оголошення на сторінці торгів у системі прозоро – 12542м3, прошу виправити загальний обсяг товару, що заявлений до закупівлі та привести його у відповідність у всіх додатках.
2. Згідно Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п. 3.6.5, 3.6.6, 3.6.7 Ви вимагаєте від Учасників надати у складі тендерної пропозиції –
а) Дозвіл на спеціалізоване використання лісових ресурсів, лісорубний квиток або біржовий договір на закупівлю вказаних порід дерев, діючий протягом усього строку поставки товару на кількість не меншу заявленій в даній тендерній документації,
б) Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки (лісосічні роботи, трелювання, транспортування лісу), який виданий Учаснику та чинний протягом усього строку поставки товару,
в) Копію FSC сертифікату який виданий Учаснику та чинний протягом усього строку поставки товару.
Ця вимога обмежує можливість Учасників які не є виробниками приймати участь у закупівлі, що суперечить вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме відповідно до ст. 15 ч.2, ч.3 ЗУ “Про захист економічної конкуренції” створюючи умови, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Прошу виключити з тендерної документації ці вимоги або надати чітке роз’яснення щодо надання таких документів учасниками не виробниками товару, який є предметом закупівлі, яке не призведе до відхилення їх тендерниїх пропозицій.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 квітня 2020 16:34
Згідно частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту Закон): «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.»
На вашу вимогу відділом освіти Ізяславської районної державної адміністрації Хмельницької області внесено зміни, виправлено технічну помилку в оголошенні та в тендерній документації. Разом з тим, вважаємо що сформульовані вимоги за тендерною документацією повністю відповідають чинному законодавству у сфері публічних закупівель.
А подібні звернення з безпідставними звинуваченнями сприймаються, як тиск на тендерний комітет, без належного на те об’єктивного обґрунтування.

Документи

07 квітня 2020 16:34
Рішення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 16:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП Ізяславський лісгосп 1 147 236,00
UAH з ПДВ
949 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРГІЯ-АГРО" 1 218 125,00
UAH з ПДВ
950 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Капітальне будівництво і ремонт" 1 187 290,00
UAH з ПДВ
1 045 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 травня 2020 16:19
Електронний підпис
04 травня 2020 16:01
Довідка
22 квітня 2020 11:10
Електронний підпис
16 квітня 2020 08:18
Електронний підпис
08 квітня 2020 08:56
Копія ІПН керівника.PDF
08 квітня 2020 08:50
Лист-відгук.PDF
07 квітня 2020 16:54
Звіт з праці.PDF
07 квітня 2020 16:54
Проект договору.PDF
07 квітня 2020 16:54
Договір Камчатка.PDF
07 квітня 2020 16:54
Договір Волиця.PDF
02 квітня 2020 10:30
Сертифікат FSC.PDF
02 квітня 2020 10:30
Звіт з праці.PDF
02 квітня 2020 10:30
Витяг.PDF
02 квітня 2020 10:30
Опис до Статуту.PDF

Публічні документи

18 квітня 2020 16:32
Тендерна пропозиція.PDF
18 квітня 2020 16:32
Реєстр документів.PDF
18 квітня 2020 16:32
Договір (проект).PDF
18 квітня 2020 16:32
довідка ЄДРПОУ.PDF
18 квітня 2020 16:32
Довідка FSC.PDF
18 квітня 2020 16:32
Відповідність Ст.17 ЗУ.PDF
18 квітня 2020 16:32
Аналогічний договір4.pdf
18 квітня 2020 16:32
Аналогічний договір3.pdf
18 квітня 2020 16:32
Аналогічний договір2.pdf
18 квітня 2020 16:32
Аналогічний договір1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП Ізяславський лісгосп

ТОВ "ЕНЕРГІЯ-АГРО"

ПП "Капітальне будівництво і ремонт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП Ізяславський лісгосп
#00993308
Переможець 949 999,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2020 13:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2020 13:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП Ізяславський лісгосп
#00993308
949 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 12:43
Електронний підпис укладений
06 травня 2020 14:23
Договір укладений
06 травня 2020 14:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 949 999,00
UAH (в тому числі ПДВ 158 333,17 UAH)