Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Завершення ремонту
Очікувана вартість
294 524,78 UAH
UA-2020-04-02-000076-b 2acda8375693459e9f5f3a2d30af9c11
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Яковлєв

+380953344700 orgplan.cv@sso.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ СЛУЖБИ СУДОВОЇ ОХОРОНИ У ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43261238
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Хотинська, буд. 41
Контактна особа: Віталій Яковлєв
+380953344700
orgplan.cv@sso.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2020 08:41
Звернення за роз’ясненнями: до 07 квітня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 квітня 2020 10:00
Початок аукціону: 21 квітня 2020 11:09
Очікувана вартість: 294 524,78 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 472,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Завершення ремонту приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, пл. Театральна, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 квітня 2020  —  05 травня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 квітня 2020 08:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 08:41
Проект договору.docx
02 квітня 2020 08:41
Тендерна документація.doc
02 квітня 2020 08:41
Обсяг послуг (дефектний).rtf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-04-000065 ● 689d4ddc44c3405384ebf0e02752ac6a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 травня 2020 15:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

04.05.2020 № 16

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Лілія БОЙЧУК

Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 04 травня 2020 року № 16
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2020-04-02-000076-b від 02.04.2020 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Документи про усунення недоліків

2020-05-12 12:55:36


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто

.

2020-05-19 15:30:33

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 11:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бербека Дмитро Вікторович 282 108,00
UAH з ПДВ
282 108,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Мойсей Олександр Тарасович 290 497,58
UAH з ПДВ
290 497,58
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 квітня 2020 20:55
ІД Витяг ЄДР.PDF
16 квітня 2020 20:55
ІД Виписка ЄДР 2.pdf
16 квітня 2020 20:55
ІД Виписка ЄДР 1.pdf
16 квітня 2020 20:55
Скан УО ЧМР договора.PDF
16 квітня 2020 20:55
Звіт 2019 3.jpg
16 квітня 2020 20:55
Звіт 2019 2.jpg
16 квітня 2020 20:55
Звіт 2019 1.jpg
16 квітня 2020 20:55
ІД довідка розяснення.PDF
16 квітня 2020 20:55
КК працівники.PDF
16 квітня 2020 20:55
КК обладнання.PDF
16 квітня 2020 20:55
ІД Паспорт код 2.PDF
16 квітня 2020 20:55
ІД Паспорт код 1.PDF
16 квітня 2020 20:55
ТЧ Договірна ціна.PDF
16 квітня 2020 20:55
Проект договору.PDF
16 квітня 2020 20:55
Цінова пропозиція.PDF
16 квітня 2020 20:55
Реєстр документів.PDF

Публічні документи

16 квітня 2020 23:42
Досвід робіт Мойсей 2018.pdf
16 квітня 2020 23:42
img003.pdf
16 квітня 2020 23:42
img006.pdf
16 квітня 2020 23:42
Договор №151+Акт.pdf
16 квітня 2020 23:42
Договор №46+Акт.pdf
16 квітня 2020 23:42
Договор №24+Акт.pdf
16 квітня 2020 23:42
img005.pdf
16 квітня 2020 23:42
img007.pdf
16 квітня 2020 23:42
img004.pdf
16 квітня 2020 23:41
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
16 квітня 2020 23:41
Довідка про техніку.pdf
16 квітня 2020 23:41
Відгук №150.pdf
16 квітня 2020 23:41
Технічне завдання .pdf
16 квітня 2020 23:41
Паспорт Код Мойсей.pdf
16 квітня 2020 23:41
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бербека Дмитро Вікторович

Фізична особа-підприємець Мойсей Олександр Тарасович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бербека Дмитро Вікторович
#3083812397
Відхилено 282 108,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2020 10:20
Фізична особа-підприємець Мойсей Олександр Тарасович
#3163025837
Переможець 290 497,58
UAH з ПДВ
28 квітня 2020 08:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 квітня 2020 08:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Мойсей Олександр Тарасович
#3163025837
290 497,58
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 травня 2020 08:31
Дод М.pdf укладений
25 травня 2020 08:28
Електронний підпис укладений
12 травня 2020 13:01
№73.pdf укладений
12 травня 2020 13:00

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Розірвати договір по тендеру UA-2020-04-02-000076-b за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи згідно ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, чинній до 19.04.2020) у зв’язку неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та були оприлюднені Держаудитслубою