Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мобільна сортувальна лінія твердих побутових відходів на базі причепа
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2020-04-02-000011-c 33522a4736ea4a43aeeefc73fabe7d0d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бублик Роман Юрійович

+380544642644 chernechchyna-otg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Чернеччинська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04389940
Вебсайт: http://chotg.gov.ua
Місцезнаходження: 42744, Україна , Сумська обл., Чернеччина, Заводська, 2
Контактна особа: Бублик Роман Юрійович
+380544642644
chernechchyna-otg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2020 08:17
Звернення за роз’ясненнями: до 07 квітня 2020 08:22
Оскарження умов закупівлі: до 13 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 квітня 2020 08:22
Початок аукціону: 21 квітня 2020 15:07
Очікувана вартість: 1 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Мобільна сортувальна лінія твердих побутових відходів на базі причепа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42700, Україна, Сумська область, Охтирка, вул.Київська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2020
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 квітня 2020 08:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 08:18
Лінія.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточніть рік випуску лінії
Дата подання: 02 квітня 2020 10:45
Дата відповіді: 02 квітня 2020 11:59
В розділі 3 ТД, в підрозділі Технічні характеристики вказано: Лінія повинна бути нова, виробництва 2020 року. Однак, серед вимог до 1. Двухосний напівпричеп-фургон - Рік виготовлення (не пізніше 2000 року випуску). Чи це є помилка, чи справді Замовник готовий придбати 20-літній фургон?
Відповідь: Доброго дня. Сама лінія - 2020 року, яка повинна розміщуватися на причепі не старше 2000 року випуску.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-02-000011-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Костенко Алла Олексіївна, Код ЄДРПОУ:3107715603
Дата подання: 23 квітня 2020 10:42
Другий учасник тендеру не має відповідної кваліфікації
Учасник тендеру ТОВ "Інсортекс" не має відповідної кваліфікації. Детальніше у прикріпленому листі зверненні.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 квітня 2020 14:21
Шановний учасник закупівлі. До даної вимоги Ви не підкріпили лист звернення. Якщо він є дублюючим котрий надійшов на електронну адресу Чернеччинської сільської ради chernechchyna-otg@ukr.net від 21.04.2020 №15-22-4 (вх. №1042/02-26 від 22.04.2020) щодо надання ТОВ "ІНСОРТЕКС" недостовірної інформації в своїй тендерній пропозиції повідомляємо.
Ваш лист було розглянуто на засіданні тендерного комітету по розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі «Мобільна сортувальна лінія твердих побутових відходів на базі причепа» (Протокол (рішення) № 12 від 23.04.2020). В якому зазначено наступне:
Членом тендерного комітету (секретарем) Фалько О.С. повідомлено, що на електронну адресу Чернеччинської сільської ради chernechchyna-otg@ukr.net надійшов лист ФОП Костенко Алла Олексіївна від 21.04.2020 №15-22-4 (вх. №1042/02-26 від 22.04.2020) щодо надання ТОВ "ІНСОРТЕКС" недостовірної інформації в своїй тендерній пропозиції. Лист зачитано та надано членам тендерного комітету для ознайомлення (лист додається).
У ході перевірки фактів викладених у листі ФОП Костенко Алла Олексіївна на відповідність тендерній документації встановлено.

Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв». Протоколом (рішенням) № 7 від 01 квітня 2020 року засідання комітету Замовника по проведенню закупівлі через систему електронних закупівель було затверджено тендерну документацію «Процедура закупівлі – відкриті торги» на закупівлю «Мобільна сортувальна лінія твердих побутових відходів на базі причепа», а саме додатком 1 до тендерної документації встановлено перелік документів, які вимагаються від учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію.
1) Пунктом 4 Додатку 1 до тендерної документації вимагається документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору під яким розуміється виконання учасником договору щодо поставки «Мобільної сортувальної лінії твердих побутових відходів на базі причепа», або стаціонарної лінії чи її комплектуючих. ТОВ "ІНСОРТЕКС" у складі своєї тендерної пропозиції надало договір постачання №11/03 від 11.03.2020 р. на постачання стрічкового конвеєру, що повністю відповідає умовам тендерної документації. Тендерною документацією не встановлено вимогу стаціонарної лінії чи її комплектуючих задіяних для твердих побутових відходів.
2) Щодо технічної характеристики конвеєрів у специфікації аналогічного договору наданого ТОВ "ІНСОРТЕКС". Додатком 3 до тендерної документації встановлені технічні, кількісні та якісні характеристики предмету закупівлі. Учасник – переможець після підписання договору про закупівлю зобов’язаний надати товар який буде повністю відповідати вимогам тендерної документації, зокрема Додатку 3. Замовником не було встановленої вимоги, щодо надання аналогічного договору на поставку товару який чітко відповідає зазначеним технічним, кількісним та якісним характеристики предмету закупівлі.
3) Щодо заключення ТОВ "ІНСОРТЕКС" аналогічного договору з компанією виробником харчової продукції ТОВ «Гама БЦ». Замовником не було встановлено будь – яких обмежень/критеріїв, щодо того, з ким має бути заключений аналогічний договір, чи які коди економічної діяльності повинні мати сторони аналогічного договору.

За результатами розгляду тендерної пропозиції учасником ТОВ "ІНСОРТЕКС" надано документи, що підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям та підтверджують відсутність підстав, передбачені статтями 16 та 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Пропозиція учасника відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі наведених в технічному завданні тендерної документації.

Даний протокол оприлюднено в системі електронних закупівель в повному обсязі.

Документи

23 квітня 2020 14:21
Протокол

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-02-000011-c.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ФОП Костенко Алла Олексіївна, Код ЄДРПОУ:3107715603
Дата подання: 23 квітня 2020 11:54
Тендерна пропозиція учасника ТОВ "Інсортекс" не відповідає умовам тендерної документації
Тендерна пропозиція учасника ТОВ "Інсортекс" не відповідає умовам тендерної документації ТОВ «Інсортекс» при підготовці тендерної документації завідомо надали недостовірне документальне підтвердження виконання аналогічного договору, «Під аналогічним договором розуміється виконання учасником договору щодо поставки «Мобільної сортувальної лінії твердих побутових відходів на базі причепа», або стаціонарної лінії чи її комплектуючих.» (Додаток 1 до тендерної документації), чим вводить в оману як тендерний комітет так і інших учасників тендеру. Про це свідчить: - з ким ТОВ «Інсортекс» заключили аналогічний договір – з компанією виробником харчової продукції ТОВ Гама БЦ. Достатньо подивитися на їхні види діяльності на сайті: www.youcontrol.com.ua скориставшись пошуком по коду ЄДРПОУ, згідно поданої документації • 10.11 Виробництво м'яса • 10.13 Виробництво м'ясних продуктів • 10.72 Виробництво сухарів і сухого печива; виробництво борошняних кондитерських виробів, тортів і тістечок тривалого зберігання • 10.85 Виробництво готової їжі та страв • 10.89 Виробництво інших харчових продуктів, не віднесених до інших угруповань - технічна характеристика конвеєрів у специфікації аналогічного договору ТОВ «Інсортекс», в якій зазначається «Стрічка ПВХ, товщиною 2 мм білого кольору». Така конвеєрна стрічка не може використовуватись у комплектуючих до лінії сортування твердих побутових відходів, про що знає будь-яка компанія-виробник ліній сортування ТПВ. У зв’язку з тим, що товщина конвеєрної стрічки має бути не менше ніж 8-10 мм, бо в інакшому випадку швидко вийде з ладу, якщо взагалі буде відповідати технічному завданню. Також у зв’язку з наведеними вище причинами, прошу зняти учасника ТОВ «Інсортекс» зі статусу переможця відповідно ст.30 п.4 ЗУ Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII. Прошу антимонопольний комітет України уважно перевірити цю інформацію, а також взяти до уваги те, що ми подавали тендерному комітету Чернеччинської сільської ради наведену вище інформацію, яку вони не зазначили у протоколі під час засідання визнання переможця!
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Невірно подана скарга
Дата: 24 квітня 2020 16:35
рішення від 27.04.2020 № 7984.pdf
Дата публікації: 28 квітня 2020 10:53
Номер скарги: UA-2020-04-02-000011-c.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Костенко Алла Олексіївна, Код ЄДРПОУ:3107715603
Дата подання: 28 квітня 2020 15:31
Скарга на рішення Замовника
Довідки про наявність працівників та матеріально-технічної бази для виготовлення Товару. ТОВ Інсортекс
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 травня 2020 18:50
Рішення від 04.05.2020 №8400.pdf
Дата публікації: 04 травня 2020 18:50
Рішення від 20.05.2020 №9900.pdf
Дата публікації: 25 травня 2020 21:11
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення про визначення переможцем прцедури ТОВ "ІНСОРТЕКС" скасовано. Рішення АМКУ задоволено
Дата виконання рішення замовником: 12 червня 2020 09:53

Документи подані замовником

23 квітня 2020 14:25
Протокол

Документи Органу Оскарження

28 квітня 2020 10:53
рішення від 27.04.2020 № 7984.pdf

Документи подані скаржником

28 квітня 2020 15:31
Платіжне доручення
28 квітня 2020 15:31
Скарга стр.1
28 квітня 2020 15:31
Скарга стр.2

Документи подані замовником

30 квітня 2020 08:25
Протокол
10 травня 2020 08:09
Лист
10 травня 2020 08:09
Лист

Документи Органу Оскарження

04 травня 2020 18:50
Рішення від 04.05.2020 №8400.pdf
25 травня 2020 21:11
Рішення від 20.05.2020 №9900.pdf

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2020-10-13-000020 • a1a216eff85748ae9f9973dd68cf94c0
Автор звернення: Бабич Юлія Іванівна
Дата створення звернення: 2020-10-13 21:58
  • Внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни
Контактна особа даної закупівлі UA-P-2020-04-01-001819-b вказана не вірно: Бублик Роман Юрійович, сільський голова Чернеччинської сільської ради Охтирського району Сумської області. Згідно розпорядження #33-ОД від 17.04.2020 року Чернеччинської сільської ради уповноваженою особою державних закупівель є Акуліна Марина Олегівна.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 15:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНСОРТЕКС" 1 500 000,00
UAH з ПДВ
1 405 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Костенко Алла Олексіївна 1 495 000,00
UAH з ПДВ
1 415 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 квітня 2020 12:24
Електронний підпис
24 квітня 2020 12:22
Довідка з податкової.7z
24 квітня 2020 12:22
МВД (2).pdf
22 квітня 2020 14:56
Електронний підпис
22 квітня 2020 14:53
МВД.pdf
22 квітня 2020 14:53
цінова пропозиція.pdf
16 квітня 2020 20:08
Електронний підпис
16 квітня 2020 20:02
ТУ ИНСОРТЕКС.pdf
16 квітня 2020 18:23
Електронний підпис
16 квітня 2020 18:11
Договор Гамма БЦ скан.pdf
16 квітня 2020 18:11
лист пояснення.pdf
16 квітня 2020 18:11
Порівняльна таблиця.pdf
16 квітня 2020 18:11
документы тендер.pdf

Публічні документи

03 червня 2020 15:27
Електронний підпис
03 червня 2020 15:13
Довідка з податкової
03 червня 2020 10:30
Електронний підпис
03 червня 2020 10:18
Довідка МВС
03 червня 2020 10:18
Довідка налоговоа
16 квітня 2020 16:38
Електронний підпис
16 квітня 2020 15:42
Технічні особливості.pdf
16 квітня 2020 15:42
Сертифікат.pdf
16 квітня 2020 15:42
Проект Договору.pdf
16 квітня 2020 15:42
паспорт Костенко.pdf
16 квітня 2020 15:42
Довідки.pdf
16 квітня 2020 15:42
Витяг.pdf
16 квітня 2020 15:42
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНСОРТЕКС"

ФОП Костенко Алла Олексіївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНСОРТЕКС"
#43184557
Рішення скасоване 1 405 000,00
UAH з ПДВ
26 травня 2020 09:03
ТОВ "ІНСОРТЕКС"
#43184557
Відхилено 1 405 000,00
UAH з ПДВ
26 травня 2020 10:10
ФОП Костенко Алла Олексіївна
#3107715603
Переможець 1 415 000,00
UAH з ПДВ
29 травня 2020 18:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 травня 2020 18:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Костенко Алла Олексіївна
#3107715603
1 415 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 09:01
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 16:30
додаткова угодаPDF зміни до договору
10 серпня 2020 15:35
Електронний підпис укладений
15 червня 2020 11:15
Договір зміни до договору
15 червня 2020 11:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни до специфікації
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 червня 2020 — 31 жовтня 2020
Сума оплати за договором: 1 415 000,00
UAH