Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

3 лота: Лот 1. – Стерилізатор паровий (код та назва медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 38671 Стерилізатор паровий); Лот 2. – Камера для зберігання стерильних інструментів (код та назва медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 40599 Шафа для зберігання приладів); Лот 3. – Сухожарова шафа (код та назва медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 35364 — Стерилізатор сухожаровий)
Очікувана вартість
304 000,00 UAH
UA-2020-04-02-000005-a ef4cb6323d0349ed98997975c074cbd8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Прокопович Надія Іванівна

306741859748
bcstomat@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Дитяча стоматологічна поліклініка"
Код ЄДРПОУ: 01992340
Місцезнаходження: 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Січневого прориву, б.2
Контактна особа: Прокопович Надія Іванівна
306741859748,
bcstomat@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2020 07:25
Звернення за роз’ясненнями: до 10 квітня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 квітня 2020 00:00
Очікувана вартість: 304 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


3 лота:
Лот 1. – Стерилізатор паровий (код та назва медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 38671 Стерилізатор паровий) – 2 шт.;
Лот 2. – Камера для зберігання стерильних інструментів (код та назва медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 40599 Шафа для зберігання приладів) – 4 шт.;
Лот 3. – Сухожарова шафа (код та назва медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 35364 — Стерилізатор сухожаровий) – 4 шт..
Тендерна пропозиція подається щодо кожного лоту окремо.
Більш детально в Додатку 1 цієї документації «Технічне завдання».
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

02 квітня 2020 07:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 07:26
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
02 квітня 2020 07:26
МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.doc
02 квітня 2020 07:25
ТД_МЕД ОБЛАДНАННЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-02-000005-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРОРГСИНТЕЗ", Код ЄДРПОУ:31607028
Дата подання: 06 квітня 2020 13:00
Вимога внесення змін до Тендерної документації
Шановний Замовник!
Відповідно до пункту 5.5 частини 5 Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» для переможця торгів на підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаються оригінал або нотаріально завірена копія довідки, що видана уповноваженим органом (довідка ДЕПАРТАМЕНТУ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ МВС України) та довідка про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів.
Згідно Наказу МВС України від 29.11.2016 №1256 «Про організацію доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи МВСУ» запит може подаватися в письмовій та електронній формі. За запитом в електронній формі за умови ідентифікації з використанням ЕЦП на офіційному веб-сайті МВС України у розділі «Громадянам України» можна отримати відомості щодо відсутності або наявності судимості в осіб – учасників процедур закупівлі та/або службової (посадової) особи учасника.
Електронна Довідка про несудимість складається з двох файлів: електронно-цифрового підпису (з розширенням .p7s), що затверджує легітимність наданої довідки та зображення довідки (з розширенням .pdf), яке дає змогу перевірити правильність зазначеної у Довідці інформації.
Згідно порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затвердженому Наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018р. № 733, довідка видається у паперовому або електронному вигляді. Довідку у паперовому вигляді платник податків або його законний чи уповноважений представник отримує безпосередньо в органі доходів і зборів, до якого було подано заяву про отримання Довідки. Платникам податків, які подають звітність в електронній формі, надання Довідки може здійснюватися засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог закону щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису.
Вимога надання довідок в паперовому варіанті – це додаткове навантаження на переможця торгів. Наразі у постачальників виникають проблеми з отриманням паперових довідок у зв’язку з карантином. Бо, по-перше, виникають складнощі з поїздками в ДПС чи МВС, а по-друге, можуть виникнути труднощі з обмеженням входу людей в МВС чи ДПС.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації щодо можливості надання довідок з цих органів в електронному вигляді, щоб не відхиляти найбільш економічно вигідні пропозиції просто через те, що переможець не зміг взяти довідку з ДПС чи МВС.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 квітня 2020 15:13
Вельми шановний учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (надалі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Текст Закону передбачає подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель, тобто з урахуванням Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги», тому надання електронних довідок від Учасника – переможця згідно із ст.. 17 Закону не буде підставою для відхилення.
Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника не має потреби вносити зміни до умов тендерної документації в цій частині.
Дякуємо за звернення.
Номер вимоги: UA-2020-04-02-000005-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРОРГСИНТЕЗ", Код ЄДРПОУ:31607028
Дата подання: 06 квітня 2020 14:33
Дискримінаційні вимоги
Наше підприємство має бажання взяти участь в Лоті №3 закупівлі за предметом: Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (3 лота: Лот 1. – Стерилізатор паровий (код та назва медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 38671 Стерилізатор паровий); Лот 2. – Камера для зберігання стерильних інструментів (код та назва медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 40599 Шафа для зберігання приладів); Лот 3. – Сухожарова шафа (код та назва медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 35364 — Стерилізатор сухожаровий)) .
Підприємство є офіційним представником виробника лабораторного та медичного обладнання, зокрема стерилізаторів сухожарових ГП-40. Стерилізатори сухожарові, які ми можемо запропонувати - це сучасний надійний продукт українського виробництва. Продукція пройшла СЕ сертифікацію. Стерилізатори мають медичну сертифікацію. Особливістю медичних стерилізаторів серії «ГП» є новий цифровий контролер – надійний та зручний в управлінні. До стандартного пакету програм контролера входить 6 стандартних програм стерилізації, 2 користувацькі, а також спеціальні програми для дезінфекції та депірогенізації. Стерилізатор має захист від перегріву, а також звукове сповіщення про закінчення роботи. Конструкція стерилізаторів, дає можливість використовувати їх як сушильну шафу і стерилізатор одночасно. Наші замовники - українські та європейські лабораторії, медичні установи, фармацевтичні виробництва, виробники важкої промисловості, виробники продуктів харчування.
Після уважного вивчення умов тендерної документації до закупівлі ми зробили висновок, що дана документація містить дискримінаційні вимоги та унеможливлює нашу участь в торгах (Лот №3).
Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) регламентовано, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Частиною 3 статті 5 Закону визначено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до статті 3 Закону одними з принципів здійснення закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників.
Медико-технічні вимоги (Лот 3), зазначені в Додатку 1 до тендерної документації, є дискримінаційними, такими, що порушують наші права, як потенційного учасника тендеру. Дані вимоги прописані під одного виробника товару, а саме ТОВ «Міз-МА». В заявлених характеристиках чітко зазначені габаритні розміри товару та розміри камери, а також точна маса стерилізаторів (тобто наявне посилання на конкретну конструкцію). Хоч і прописано «Всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом „або еквівалент”», фактично учасники не можуть надати пропозиції інших виробників з іншими габаритними розмірами та масою, оскільки не вказано, що дані параметри орієнтовні.
Ми можемо запропонувати стерилізатор сухожаровий ГП-40: розміри камери (ШхВхГ), мм -350х350х330; габаритні розміри шафи (ШхВхГ), мм - 510х590х590 масою 40 кг.
Невеликі відмінності у габаритних розмірах, розмірах камери та в масі стерилізаторів одного об’єму у різних виробників товару є несуттєвими параметрами, які не впливають на основне цільове призначення товару.
Виходячи з практики АМКУ, технічні вимоги не є дискримінаційними, якщо замовник може довести, що з параметрами, які він прописує в тендерній документації, можуть бути запропоновані товари, як мінімум двох виробників. Зазначені в тендерній документації медико-технічні вимоги відповідають параметрам товару тільки одного виробника - ТОВ «Міз-МА». Товари інших виробників, які відповідають зазначеним в Додатку №1 вимогам на ринку України відсутні. Також не доведено, чому товари саме з такими параметрами задовільнять потреби замовника. На ринку України є стерилізатори, які не поступаються своїми якісними та функціональними характеристиками. Збільшення вільної конкуренції забезпечить максимальну економію та ефективність використання державних коштів.
Для недопущення порушення Закону України «Про публічні закупівлі», підвищення вільної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності використання держаних коштів вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації, виключивши з неї дискримінаційні вимоги.
В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні, які визначені статтею 18 Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 квітня 2020 15:13
Вельми шановний учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне.
Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству. Характеристики предмету закупівлі були зазначені та розроблені згідно із потребою та побажаннями працівників (фахівців), які безпосередньо будуть використовувати дане обладнання в роботі. Виробник даного обладнання має право приймати участь особисто або через офіційних дистриб’юторів, представників, наявність яких на території України є більше ніж 2 (два), тобто конкуренція наявна.
Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника у тендерній документації відсутній будь який дискримінаційний характер та не має потреби вносити зміни до умов тендерної документації в цій частині.
Дякуємо за звернення.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Стерилізатор паровий (код та назва медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 38671 Стерилізатор паровий)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 000,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 21 квітня 2020 12:31
Закінчення: 21 квітня 2020 12:52
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2 шт
Стерилізатор паровий (код та назва медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 38671 Стерилізатор паровий)
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 38671 — Стерилізатор паровий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, ВУЛИЦЯ СІЧНЕВОГО ПРОРИВУ, будинок 2
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем протягом 30 календарних днів після його фактичного отримання Покупцем на підставі оформлених належним чином документів: видаткової накладної, акту приймання-передачі, рахунку. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 12:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВСЬКИЙ ЗАВОД МЕДИЧНОГО ОБЛАДНАННЯ ТА ІНСТРУМЕНТІВ" 199 876,00
UAH з ПДВ
199 876,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Оксененко Олександр Володимирович 199 999,00
UAH з ПДВ
199 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 квітня 2020 13:29
Електронний підпис
27 квітня 2020 13:16
Електронний підпис
27 квітня 2020 13:16
Електронний підпис
18 квітня 2020 17:41
Електронний підпис
18 квітня 2020 17:41
Електронний підпис
18 квітня 2020 17:39
ДОДАТОК 3.pdf
18 квітня 2020 17:39
ДОДАТОК 2.pdf
18 квітня 2020 17:39
ДОДАТОК 1.pdf
18 квітня 2020 17:39
Реєстр документів.pdf

Публічні документи

19 квітня 2020 11:32
ПАСПОРТА.pdf
19 квітня 2020 11:32
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВСЬКИЙ ЗАВОД МЕДИЧНОГО ОБЛАДНАННЯ ТА ІНСТРУМЕНТІВ"

ФОП Оксененко Олександр Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВСЬКИЙ ЗАВОД МЕДИЧНОГО ОБЛАДНАННЯ ТА ІНСТРУМЕНТІВ"
#41301870
Переможець 199 876,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 10:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 квітня 2020 10:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВСЬКИЙ ЗАВОД МЕДИЧНОГО ОБЛАДНАННЯ ТА ІНСТРУМЕНТІВ"
#41301870
199 876,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 11:33
Електронний підпис укладений
12 травня 2020 15:16
Договір 57.pdf укладений
12 травня 2020 15:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 травня 2020 — 30 грудня 2020
Сума оплати за договором: 199 876,00
UAH (в тому числі ПДВ 13 076,00 UAH)