Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (посуд, каструлі та столові прибори)
Очікувана вартість
195 000,00 UAH
UA-2020-04-01-003701-b ● 7c7f6f979edd47e4971f9f4d57088eab
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Зміївської районної державної адміністрації Харківської області |
Код ЄДРПОУ: | 02146096 |
Місцезнаходження: | 63404, Україна , Харківська обл., м. Зміїв, вул. Адміністративна,12 |
Контактна особа: |
Тетяна Смушкова +380574733663 zmosvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 квітня 2020 20:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2020 21:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2020 23:59 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2020 11:11 |
Очікувана вартість: | 195 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 5500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8240 штуки
ДК 021:2015: 39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (посуд, каструлі та столові прибори)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63404, Україна, Харківська область, м. Зміїв та Зміївський район, заклади освіти Зміївського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 квітня 2020 08:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 квітня 2020 08:06 |
Допороги_посуд (нова редакція) .doc |
06 квітня 2020 08:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 квітня 2020 08:06 |
Допороги_посуд (нова редакція) .doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-01-003701-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СМАРТТОРГ", Код ЄДРПОУ:43023728
Дата подання: 03 квітня 2020 11:23
Щодо внесення змін до тендерної документації
Просимо замовника виключити із тендерної документації вимогу стосовно: "наявності в учасника працівників (водіїв, експедиторів транспортних та/або вантажників) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для постачання предмету закупівлі ...Кількість працівників кожної із вказаних вище професій повинна бути не меншою ніж кількість одиниць автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі.", оскільки вважаємо цю вимогу абсолютно дискримінаційною по відношенню до переважної кількості потенційних учасників, у яких немає такої кількості працівників, але які в змозі здійснити якісну та своєчасну поставку предмету Вашої закупівлі. Це надасть можливість розширити коло учасників, відповідно до розділу 4, Статті 22. Закону України "Про публічні закупівлі": «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 квітня 2020 08:05
Розглянувши Вашу вимогу до закупівлі, було вирішено внести зміни до Порядку та умов проведення допорогових закупівель із використанням електронної системи закупівель на закупівлю товару ДК 021:2015: 39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (посуд, каструлі та столові прибори).
Номер вимоги: UA-2020-04-01-003701-b.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "СМАРТТОРГ", Код ЄДРПОУ:43023728
Дата подання: 13 квітня 2020 16:10
Щодо невідповідності пропозиції Учасника ФОП Бабич С.М. вимогам тендерної документації
Доброго дня, Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу на невідповідність пропозиції Учасника ФОП Бабич С.М. вимогам тендерної документації, а саме відсутність документу, згідно Розділу V. п.1. Ціна пропозиції: "...У складі пропозиції надати документ, який підтверджує ціну за одиницю товару (або ціну, що заявлена в межах риночних цін), яку заявлено в пропозиції (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку товару, відповідно до предмету закупівлі)." Натомість в пропозиції ТОВ "СМАРТТОРГ" файл "Цінова пропозиція.pdf" містить довідку з Торгово-промислової палати України, щодо рівня цін товару відповідно до предмету закупівлі. З повагою та надією та об'єктивне оцінювання.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-04-01-003701-b.c3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАБИЧ СВІТЛАНА МИКОЛАЇВНА, Код ЄДРПОУ:2766720507
Дата подання: 14 квітня 2020 07:57
Цінова пропозиція
ФОП Бабич С.М. повідомляє, що при визначенні ціни на товари, за договором про закупівлю, було враховано податки і збори (обов’язкові платежі), що сплачуються або мають бути сплачені учасником процедури закупівлі. Також мною, як учасником було надано передбачений законом документ про систему оподаткування. До кінцевої вартості пропозиції включені усі витрати, в тому числі прямі витрати, накладні витрати, витрати сторонніх організацій та прибуток, який планується одержати при виконанні договору.
Окрім того, виходячи з закону України «Про здійснення публічних закупівель» Замовник самостійно визначає очікувану вартість предмета закупівлі, враховуючи його специфіку, з дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону та законодавства в цілому.
Основним методом визначення цін, що зустрічається у врегульованих нормативно методиках – є метод порівняння ринкових цін Метод порівняння ринкових цін базується на зборі і аналізі цінової інформації з реального ринку товару, запиті комерційних пропозицій у виробників та постачальників відповідної продукції та аналізі реальних угод купівлі-продажу відповідного товару, як власних так і інших суб’єктів господарювання. Основними джерелами інформації для визначення цін є: прайс-листи виробників та постачальників відповідної продукції; комерційні пропозиції виробників та постачальників; спеціалізовані торгівельні майданчики – інтернет ресурси; статистичні данні офіційних служб статистики України та країн походження товару; дані власних угод і публічна інформація з ProZorro; аналітичні та статистичні дані інформаційних видань.
Виходячи з зазначеного вище, вважаємо інформацію, стосовно рівня цін на закупівлю товарів, відкритою для широкого загалу. Окрім того зазначаємо, що закупівлі повинні здійснюватися за принципами максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Велика кількість документів та довідок, що може вимагатися замовником під час здійснення закупівель не є запорукою добросовісності постачальника чи якості товару.
Розгорнути
Згорнути
Окрім того, виходячи з закону України «Про здійснення публічних закупівель» Замовник самостійно визначає очікувану вартість предмета закупівлі, враховуючи його специфіку, з дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону та законодавства в цілому.
Основним методом визначення цін, що зустрічається у врегульованих нормативно методиках – є метод порівняння ринкових цін Метод порівняння ринкових цін базується на зборі і аналізі цінової інформації з реального ринку товару, запиті комерційних пропозицій у виробників та постачальників відповідної продукції та аналізі реальних угод купівлі-продажу відповідного товару, як власних так і інших суб’єктів господарювання. Основними джерелами інформації для визначення цін є: прайс-листи виробників та постачальників відповідної продукції; комерційні пропозиції виробників та постачальників; спеціалізовані торгівельні майданчики – інтернет ресурси; статистичні данні офіційних служб статистики України та країн походження товару; дані власних угод і публічна інформація з ProZorro; аналітичні та статистичні дані інформаційних видань.
Виходячи з зазначеного вище, вважаємо інформацію, стосовно рівня цін на закупівлю товарів, відкритою для широкого загалу. Окрім того зазначаємо, що закупівлі повинні здійснюватися за принципами максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Велика кількість документів та довідок, що може вимагатися замовником під час здійснення закупівель не є запорукою добросовісності постачальника чи якості товару.
Рішення замовника: Очікується
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 17 квітня 2020 12:35 |
Коментар щодо відміни: | Відхиленні всі пропозиції учасників |
Документи:
17 квітня 2020 12:35
|
Електронний підпис |
17 квітня 2020 12:34
|
Протокол № 143.pdf |