Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код за ДК 021 - 2015 (СPV) 35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання: захисна напівмаска (респіратор) БУК – 3 ( ступінь захисту FFP3) без клапану - 22000 шт.
Очікувана вартість
1 980 000,00 UAH
UA-2020-04-01-003697-b 1b5b2d8715cb46838224b710b4dfcf79
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Олексіївна Москаленко

+380505284733 laboratoria_10@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІСЬКА ЛІКАРНЯ №10" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05498708
Місцезнаходження: 69001, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, бульвар Шевченка, буд. 25
Контактна особа: Світлана Олексіївна Москаленко
+380505284733
laboratoria_10@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання


Клас захисту: FFP3 (до 50 ПДК) Призначення: захист від твердих та рідких аерозолей підвищеної небезпеки Застосування: одноразове
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22000 штуки
захисна напівмаска (респіратор) БУК – 3 ( ступінь захисту FFP3) без клапану
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, бульвар Шевченко, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за договором здійснюється Покупцем в національній валюті - гривнях шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця за фактично поставлений товар по кожному видатковому документу на товар (видатковій накладній) протягом 3 (три) календарних дня з дати одержання товару, що підтверджується підписаними Сторонами видатковими накладними. Пiсляоплата 3 Календарні 100

Тендерна документація

01 квітня 2020 20:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕПІЦЕНТР К"
#32490244
Переможець 1 980 000,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2020 20:47

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2021 20:13
Електронний підпис зміни до договору
19 червня 2020 15:05
Додаткова угода 1 від 19.06.2020 до дог.2210_26.pdf укладений
19 червня 2020 15:03
Додаткова угода 1 від 19.06.2020 до дог.2210_26.pdf зміни до договору
19 червня 2020 14:28
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 20:50
договір Епіцентр респіратор Бук3.pdf укладений
01 квітня 2020 20:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ст. ст. 651, 652, 653, 654 Цивільного кодексу України, у відповідності до пункту 71 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України (в редакції Закону України № 540-ІХ від 30.03.2020 р. «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-2019)», що набрав чинності 02.04.2020 р.), Переліку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.2020 року № 224, згідно яких звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з постачання на митній території України лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання та враховуючи те, що норми пункту 71 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України, застосовуються до операцій, здійснених у період, починаючи з 17 березня 2020 р. і до останнього календарного дня місяця, в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України, у зв’язку з тим, що Сторони при укладенні Договору, а також під час поставки товару та здійснення оплати не могли передбачити ціну Договору без ПДВ, Сторони дійшли згоди про наступне: виключити суму ПДВ в розмірі 330 000,00 грн. з ціни Договору шляхом зменшення ціни Договору на суму 330 000,00 грн. (триста тридцять тисяч гривень 00 копійок) та внести зміни до пункту 4.1. розділу 4 Договору, виклавши його в новій редакції наступного змісту: «4.1.Ціна договору складає 1 650 000,00 грн. (один мільйон шістсот п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок) без ПДВ. ПДВ не передбачений (пункт 71 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України). Внести зміни до Специфікації (Додаток №1 до Договору) виклавши її в новій редакції, яка викладена в Додатку №1 до додаткової угоди, яка є невід’ємною частиною договору купівлі- продажу товару №2210/26 від 01.04.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 2210/26
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 650 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 0,00 UAH)