Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту дорожнього покриття та тротуарів вулиць та інших територій міста Полтави (45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Services in current repair of road pavement and footpaths of the streets and other territories of Poltava City (45230000-8-Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Очікувана вартість
279 117 047,36 UAH
UA-2020-04-01-003587-b aacccdab71ab48a68cef6d30886e7457
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шанько Анна Ігорівна

+380532609432 zakupivli_uprav_zhkg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365854
Місцезнаходження: 36020, Україна , Полтавська область обл., Полтава, вул. Стрітенська, 19, м. Полтава
Контактна особа: Шанько Анна Ігорівна
+380532609432
zakupivli_uprav_zhkg@ukr.net
Додаткові контактні особи: Шанько Анна Ігорівна
(0532)609432
zakupivli_zhkg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Housing-Utilities Administration Executive Committee of the Poltava City Council
National ID: 03365854
Contact point: Shanko Anna Ihorivna
+380532609432
zakupivli_uprav_zhkg@ukr.net
Additional contacts: Shanko Anna Ihorivna
(0532)609432
zakupivli_zhkg@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 01 квітня 2020 18:21
Звернення за роз’ясненнями: до 01 травня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 травня 2020 10:00
Початок аукціону: 01 червня 2020 15:00
Очікувана вартість: 279 117 047,36 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,18%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1000000 UAH
Publication date: 01 квітня 2020 18:21
Enquiries until: 01 травня 2020 10:00
Complaints submission until: до 07 травня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 11 травня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 279 117 047 UAH including VAT
Minimal lowering step: 500 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,18 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Послуги з поточного ремонту дорожнього покриття та тротуарів вулиць та інших територій міста Полтави
Services in current repair of road pavement and footpaths of the streets and other territories of Poltava City
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
174850 м.кв.
Послуги з поточного ремонту дорожнього покриття та тротуарів вулиць та інших територій міста Полтави (45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, Полтава, Перелік вулиць та інших територій зазначено у Програмі розвитку житлово-комунального господарства та благоустрою м. Полтави на 2020 рік (який є необмежений та може змінюватися, та доповнюватися)
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Services in current repair of road pavement and footpaths of the streets and other territories of Poltava City (45230000-8-Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунок здійснюється Замовником у безготівковій формі. Замовник може здійснити перерахування попередньої оплати Виконавцю в розмірі 30 % вартості послуг на умовах передбачених проєктом Договору Аванс 60 Календарні 30
Надання послуг Замовник здійснює оплату за фактично надані послуги на умовах передбачених проєктом Договору. Можливе відстрочення платежу за надані послуги, відповідно до тендерної пропозиції Виконавця за результатами аукціону Пiсляоплата 181 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Відстрочення оплати за надані послуги: 30%
на строк від 181 і більше днів: 30%
на строк від 91 до 180 днів: 15%
на строк від 31 до 90 днів: 10%
на строк від 10 до 30 днів: 5%
на строк, що складає менш ніж 10 днів: 0%
01 травня 2020 11:21
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2020 18:19
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 травня 2020 11:21
Зміни до тендерної документації від 01.05.2020.doc
01 травня 2020 11:21
Додаток № 1 кваліфікаційні критерії.doc
01 квітня 2020 18:18
Додаток № 1 кваліфікаційні критерії (1).doc
01 травня 2020 11:21
Тендерна документація Поточний ремонт нова редакція.doc
01 квітня 2020 18:18
Тендерна документація Поточний ремонт1.doc
01 квітня 2020 18:18
ANNOUNCEMENT (1) (1).doc
01 квітня 2020 18:18
Додаток № 2 підтвердження відсутності підстав неведених у ст. 17 (1).doc
01 квітня 2020 18:18
Додаток № 6 інформація про Учасника (1).doc
01 квітня 2020 18:18
Додаток № 7 (1).doc
01 квітня 2020 18:18
Додаток № 5 Форма тендерна пропозиція.doc
01 квітня 2020 18:18
Додаток № 4 Проєкт Договору.doc
01 квітня 2020 18:18
Додаток № 3 технічне завдання (1).doc
01 квітня 2020 18:18
Додаток № 8.doc
01 квітня 2020 18:18
Додаток № 9.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розцінка
Дата подання: 23 квітня 2020 14:47
Дата відповіді: 27 квітня 2020 15:14
1.Яка розцінка застосована для розрахунку п. 144 Технічного завдання "поштучне встановлення обмежувачів паркувальних". 2. Яка вага та розмір бетонного парковочного обмежувача?
Відповідь: Стосовно пункту 1 питання: для розрахунку очікуваної вартості в п. 144 Додатку № 3 тендерної документації «Поштучне встановлення обмежувачів паркувальних» в обсязі 500 шт застосована розцінка: ДН3-16-17

Стосовно пункту 2 питання: Під обмежувачами паркувальними мається на увазі півсфери бетонні із фактурною поверхнею (гранітна крихта). Бетонні півсфери розміром: діаметр – 500 мм; висота – 240 мм та орієнтовна вага - 50 кг.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 25 травня 2020
UA-2020-04-01-003587-baacccdab71ab48a68cef6d30886e7457
Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365854
Місцезнаходження: 36020, Україна, Полтавська область обл., Полтава, вул. Стрітенська, 19, м. Полтава
Учасник Документи Рішення
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИК 2016"" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АСФЕР ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

07 травня 2020 15:05
Електронний підпис
07 травня 2020 15:05
Електронний підпис
07 травня 2020 15:00
Технічне завдання ч2.pdf
07 травня 2020 15:00
Технічне завдання ч1.pdf
07 травня 2020 15:00
Тендерна пропозиція.pdf
07 травня 2020 15:00
Банківська гарантія.zip
07 травня 2020 15:00
Статутні.pdf
07 травня 2020 15:00
Кваліфікаційні.pdf
07 травня 2020 15:00
Договір на гарантію.pdf

Документи

Публічні документи

11 травня 2020 09:46
Електронний підпис
11 травня 2020 09:46
Електронний підпис
11 травня 2020 09:45
Статут з описом.pdf
11 травня 2020 09:45
кваліфікація.pdf
11 травня 2020 09:45
Garantiya_1 000 000_zm.zip
11 травня 2020 09:45
_розрахунок машин, ЗВВ.pdf
11 травня 2020 09:45
_ЗП, АВ, розрахунки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНИК 2016""

ТОВ "АСФЕР ГРУП"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 червня 2020 15:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИК 2016"" 277 078 151,17
UAH з ПДВ
251 142 857,14
UAH з ПДВ
1.4285714286 175 799 999.99 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСФЕР ГРУП" 251 143 747,57
UAH з ПДВ
250 643 740,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 175 450 618 Документи

Публічні документи

07 травня 2020 15:05
Електронний підпис
07 травня 2020 15:05
Електронний підпис
07 травня 2020 15:00
Технічне завдання ч2.pdf
07 травня 2020 15:00
Технічне завдання ч1.pdf
07 травня 2020 15:00
Тендерна пропозиція.pdf
07 травня 2020 15:00
Банківська гарантія.zip
07 травня 2020 15:00
Статутні.pdf
07 травня 2020 15:00
Кваліфікаційні.pdf
07 травня 2020 15:00
Договір на гарантію.pdf

Публічні документи

11 травня 2020 09:46
Електронний підпис
11 травня 2020 09:46
Електронний підпис
11 травня 2020 09:45
Статут з описом.pdf
11 травня 2020 09:45
кваліфікація.pdf
11 травня 2020 09:45
Garantiya_1 000 000_zm.zip
11 травня 2020 09:45
_розрахунок машин, ЗВВ.pdf
11 травня 2020 09:45
_ЗП, АВ, розрахунки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНИК 2016""

ТОВ "АСФЕР ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСФЕР ГРУП"
#41864437
Переможець 250 643 740,00
UAH з ПДВ
05 червня 2020 15:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2020 15:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСФЕР ГРУП"
#41864437
250 643 740,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 серпня 2021 18:06
Додаткова угода № 3 до Договору підряду № 6 від 24.06.2020.pdf укладений
18 серпня 2021 18:02
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2021 17:45
ДУ № 2 до Договору підряду № 6 від 24.06.2020 року (1).pdf зміни до договору
01 липня 2021 17:44
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:20
Додаткова угода № 1 до Договору підряду № 6 від 24.06.2020 (1).PDF зміни до договору
30 грудня 2020 16:20
Електронний підпис укладений
25 червня 2020 16:57
Договір № 6 від 24.06.2020.PDF укладений
25 червня 2020 16:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 5 розділу Х Прикінцеві та перехідні положення Закону України "Про публічні закупівлі" процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. Відповідно до п. 4 ч.4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" (у резакції закону що діяла до 19.04.2020 р.) умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої статті 36. Продовження строку дії Договору № 6 від 24.06.2020р. на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, укладеному у попередньому році, а ле не пізніше 30.06.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи пункти 16.2 та 17.2 Договору підряду № 6 від 24.06.2020р. на Послуги з поточного ремонту дорожнього покриття та тротуарів вулиць та інших територій міста Полтави Сторони дійшли взаємної згоди: Продовжити строк дії Договору підряду № 6 від 24.06.2020р. . зі змінами внесеними Додатковою угодою № 1 від 30.12.2020 року на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, укладеному у попередньому році та внести наступні зміни до Договору підряду № 6 від 24.06.2020 зі змінами внесеними Додатковою угодою № 1 від 30.12.2020 року. Викласти у новій редакції пункт 10.1. Договору підряду № 6 від 24.06.2020 року: «Строк надання послуг – по 01.10.2021 року». Викласти абзац 2 пункту 13.1. Договору підряду № 6 від 24.06.2020 року у новій редакції: «Договір продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, але не пізніше 01.10.2021 року». Інші пункти Договору підряду № 6 від 24.06.2020 року на Послуги з поточного ремонту дорожнього покриття та тротуарів вулиць та інших територій міста Полтави, зі змінами внесеними Додатковою угодою № 1 від 30.12.2020 року залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 червня 2020 — 01 жовтня 2021
Сума оплати за договором: 60 661 198,22
UAH (в тому числі ПДВ 10 110 199,70 UAH)