Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт приміщень першого поверху біля кабінету ангіографії у будівлі «Травматологічний корпус» (інв. №10310005, літера Е-7) КНП «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради, розташованої за адресою: вул. Перемоги, 80 м. Запоріжжя (за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
271 996,00 UAH
UA-2020-04-01-003557-b ● 45c4c756c077453082d91665444fa6b9
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 05498677 |
Місцезнаходження: | 69005, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Перемоги, буд. 80 |
Контактна особа: |
Надія Шевцова +380612805714 tender_shmd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 квітня 2020 17:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 квітня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 21 квітня 2020 15:15 |
Очікувана вартість: | 271 996,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 359,98 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщень першого поверху біля кабінету ангіографії у будівлі «Травматологічний корпус» (інв. №10310005, літера Е-7) КНП «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради, розташованої за адресою: вул. Перемоги, 80 м. Запоріжжя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69005, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перемоги, 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | місцевий бюджет | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 квітня 2020 18:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 квітня 2020 18:57 |
ЗМІНИ 08.04.20.docx | |
08 квітня 2020 18:57 |
Додаток_1_технічне завдання.docx | |
01 квітня 2020 17:59 |
Додаток_2_документи.docx | |
01 квітня 2020 17:59 |
Додаток_3_проект договору.doc | |
01 квітня 2020 17:59 |
1-ТД _ремонт приміщень.docx |
08 квітня 2020 18:57 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 квітня 2020 18:57 |
ЗМІНИ 08.04.20.docx
|
|||
08 квітня 2020 18:57 |
Додаток_1_технічне завдання.docx
|
|||
01 квітня 2020 17:59 |
Додаток_2_документи.docx
|
|||
01 квітня 2020 17:59 |
Додаток_3_проект договору.doc
|
|||
01 квітня 2020 17:59 |
1-ТД _ремонт приміщень.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дефектний акт
Дата подання: 03 квітня 2020 08:35
Дата відповіді: 06 квітня 2020 18:01
Доброго дня!
П. 34 Дефектного акту "Мурування окремих ділянок простих зовнішніх стін із цегли" об'єм 8,775 м3, а п. 35 містить 343,98 шт цегли. За нормою на такий об'єм кладки потрібно 3439,98 шт. Помилка або в об'ємі кладки, або в кількості матеріалу.
Просимо виправити або пояснити.
Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня! Відповідні зміни будуть внесені. Дякуємо.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-01-003557-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ РОНД, Код ЄДРПОУ:24514146
Дата подання: 12 травня 2020 13:52
Оскарження протоколу розгляду тендерних пропозицій
ОСКАРЖЕННЯ ПРОТОКОЛУ
РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ
№34-р/3-В від 08.05.2020
На вимогу Додатку 2 тендерної документації (Табл. 5) щодо надання переможцем процедури закупівлі довідки, виданої Міністерством внутрішніх справ, не більше двомісячної давнини відносно дати подання документу, про те, що службова(посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозиції, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому порядку, ТОВ «РОНД» було надано лист «Щодо надання довідки МВС» №308 від 30 квітня 2020 р. про те, що отримання довідки у сервісному центрі МВС неможливо у зв’язку з введенням карантину згідно постанови Кабінету міністрів України №211 від 11 березня 2020 року «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2».
Згідно постанови Кабінету Міністрів України № 343 від 4 травня 2020 р. карантинні заходи послаблено з 12 травня 2020 року. У зв’язку з чим відповідна довідка отримана Рощиним М. Я. 12 травня 2020 року, яка датована (сформована) станом на 21.04.2020р.
Вважаємо рішення протоколу розгляду тендерних пропозицій №34-р/3-В від 08.05.2020 року безпідставним, так як отримання довідки вчасно в умовах карантину було неможливим. Та на підтвердження гарантій, наданих листом ТОВ «РОНД» №308 від 30 квітня, надаємо довідку МВС стосовно відсутності (наявності) судимості Рощина М. Я серія ІІА №1803729 станом на 21.04.2020 р.
У зв’язку з вищевикладеним, вимагаємо скасування рішення про дискваліфікацію ТОВ «РОНД».
Розгорнути
Згорнути
РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ
№34-р/3-В від 08.05.2020
На вимогу Додатку 2 тендерної документації (Табл. 5) щодо надання переможцем процедури закупівлі довідки, виданої Міністерством внутрішніх справ, не більше двомісячної давнини відносно дати подання документу, про те, що службова(посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозиції, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому порядку, ТОВ «РОНД» було надано лист «Щодо надання довідки МВС» №308 від 30 квітня 2020 р. про те, що отримання довідки у сервісному центрі МВС неможливо у зв’язку з введенням карантину згідно постанови Кабінету міністрів України №211 від 11 березня 2020 року «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2».
Згідно постанови Кабінету Міністрів України № 343 від 4 травня 2020 р. карантинні заходи послаблено з 12 травня 2020 року. У зв’язку з чим відповідна довідка отримана Рощиним М. Я. 12 травня 2020 року, яка датована (сформована) станом на 21.04.2020р.
Вважаємо рішення протоколу розгляду тендерних пропозицій №34-р/3-В від 08.05.2020 року безпідставним, так як отримання довідки вчасно в умовах карантину було неможливим. Та на підтвердження гарантій, наданих листом ТОВ «РОНД» №308 від 30 квітня, надаємо довідку МВС стосовно відсутності (наявності) судимості Рощина М. Я серія ІІА №1803729 станом на 21.04.2020 р.
У зв’язку з вищевикладеним, вимагаємо скасування рішення про дискваліфікацію ТОВ «РОНД».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 травня 2020 15:00
Розглянувши вимогу Учасника повідомляємо, що жодним законодавчим актом не було внесено зміни до Закону України «Про публічні закупівлі» в частині строку надання відповідних документів переможцем процедури закупівлі, а також не було внесено змін до тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 15:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВЕКТОР БУД-ТОРГ" |
239 150,40
UAH з ПДВ
|
233 629,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ШТОРМ |
240 624,31
UAH з ПДВ
|
233 640,02
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ РОНД |
252 493,00
UAH з ПДВ
|
252 493,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Гарант-Строй 2007 |
270 508,51
UAH з ПДВ
|
270 508,51
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВЕКТОР БУД-ТОРГ" #41610262 |
Відхилено |
233 629,20
UAH з ПДВ
|
28 квітня 2020 17:49
|
ПП ШТОРМ #30837207 |
Відхилено |
233 640,02
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2020 15:41
|
ТОВ РОНД #24514146 |
Рішення скасоване |
252 493,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2020 15:00
|
ТОВ РОНД #24514146 |
Відхилено |
252 493,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2020 15:11
|
ТОВ Гарант-Строй 2007 #35596261 |
Переможець |
270 508,51
UAH з ПДВ
|
13 травня 2020 15:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 15:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 червня 2020 15:57
|
ДУ 2 договір 37-40.pdf | зміни до договору |
10 червня 2020 15:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 червня 2020 16:35
|
ДУ 1 договір 37-40.pdf | зміни до договору |
01 червня 2020 16:33
|
Електронний підпис | укладений |
28 травня 2020 10:09
|
Договір 37-40.pdf | укладений |
28 травня 2020 10:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна строку виконання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 37/40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 37/40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |