Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Реконструкція площі Ринок в м. Броди Львівської області" (коригування)
Очікувана вартість
36 561 531,60 UAH
UA-2020-04-01-003501-b 83813af0cd934a919ba94c79f0975758
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єлиневський Олександр Іванович

+380326644035 mrbrody@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Бродівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04055989
Місцезнаходження: 80600, Україна , Львівська обл., Броди, пл.Ринок, 20
Контактна особа: Єлиневський Олександр Іванович
+380326644035
mrbrody@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 квітня 2020 17:38
Звернення за роз’ясненнями: до 04 травня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 травня 2020 23:00
Початок аукціону: 15 травня 2020 14:49
Очікувана вартість: 36 561 531,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 109 684,59 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 150000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
"Реконструкція площі Ринок в м. Броди Львівської області" (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80600, Україна, Львівська область, Броди, пл. Ринок
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Замовник може перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до ____ (визначається Замовником) вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом трьох місяців з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок здійснення розрахунків здійснюється у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва».Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ-2В, ф. КБ-3) протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 травня 2020 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2020 15:08
Рішення про внесення змін.docx
07 травня 2020 15:08
Тендерна_документацiя.doc
30 квітня 2020 11:35
Рішення про внесення змін.docx
23 квітня 2020 16:02
Рішення про внесення змін.docx
23 квітня 2020 16:02
Проект_договору.docx
16 квітня 2020 15:46
Рішення про внесення змін.docx
16 квітня 2020 15:46
Технічне завдання.docx
07 травня 2020 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2020 11:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2020 18:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2020 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2020 10:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2020 15:08
Рішення про внесення змін.docx
07 травня 2020 15:08
Тендерна_документацiя.doc
30 квітня 2020 11:35
Тендерна_документацiя.doc
23 квітня 2020 16:02
Тендерна_документацiя.doc
16 квітня 2020 15:47
Тендерна_документацiя.doc
01 квітня 2020 17:38
Тендерна_документацiя.doc
30 квітня 2020 11:35
Рішення про внесення змін.docx
23 квітня 2020 16:02
Рішення про внесення змін.docx
23 квітня 2020 16:02
Проект_договору.docx
01 квітня 2020 17:38
Проект_договору.docx
16 квітня 2020 15:46
Рішення про внесення змін.docx
16 квітня 2020 15:46
Технічне завдання.docx
01 квітня 2020 17:38
Технічне завдання.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Дата подання: 02 квітня 2020 18:13
Дата відповіді: 07 квітня 2020 17:23
1. п.п. 4.4. Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) підприємства за останній звітний рік має становити не менше, ніж 50 % від очікуваної вартості закупівлі. (рішення у справі АМКУ15.01.2016 за № 8-20/115-ДЗ) 2. Аналогічним договором у розумінні цієї документації слід вважати договір на виконання робіт за складом та іншими характеристиками тим, які вказані у документації закупівлі виконаний учасником повністю - за такої умови участь може взяти учасник який на 100% виконував дані роботи з повним віддзеркаленням робіт за даною закупівлею 3. На підтвердження надати копію аналогічних договорів не менше 2-х. - законом передбачено 1 аналогічний договір (Номер скарги: UA-2016-11-30-001452-c.c3) Просимо невідкладно внести відповідні зміни які не будуть призводити до дискримінації учасників
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, Тендерним комітетом було уважно розглянуто вашу вимогу та повідомляємо наступне. Відповідно до частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Керуючись пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям. Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» також передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно до роз'яснення Мінекономрозвитку від 07.02.2017 N3302-06/3812-06 та коментаря до законодавства України про публічні закупівлі в межах проекту «Гармонізація системи державних закупівель в Україні зі стандартами ЄС» (грудень 2016), а саме до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Щодо умов тендерної документації по закупівлі «Реконструкція площі Ринок в м. Броди Львівської області» (коригування)», зокрема проєктом договору підряду, передбачено надання підряднику авансових платежів чи попередньої оплати для виконання робіт/придбання матеріалів, крім того враховуючи сьогоднішню ситуацію в країні, Замовник не може в повній мірі гарантувати перерахування підряднику визначеного авансу, адже відповідно до Постанови Кабінету Міністрів від 4 грудня 2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» розмір та строк попередньої оплати в межах строків, визначених у абзацах другому — четвертому цього пункту, кількість платежів з попередньої оплати в межах строку, а також положення щодо здійснення в поточному бюджетному періоді попередньої оплати тих товарів, робіт і послуг, що згідно з договорами про закупівлю передбачається поставити, виконати і надати протягом поточного чи наступного бюджетного періоду, визначаються головним розпорядником бюджетних коштів виходячи із необхідності, що обґрунтовується, зокрема, реальним станом поставки товару, виконання робіт, надання послуг, помісячним розподілом бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, циклом виробництва. Виконання вимог визначених у Тендерній Документації можливе лише за наявності в учасника достатньої кількості грошових коштів. Замовник має убезпечити себе від прогнозованих ризиків та подбати про максимальну ефективність закупівлі. Виконання робіт по технічному завданні передбачає роботи, які будуть виконуватись на центральній площі міста історичного значення, що у свою чергу унеможливлює виконання робіт без достатнього фінансового забезпечення зі сторони учасника.
Щодо значення аналогічного договору у розрізі Тендерної Документації, Замовник встановлює, що аналогічним договором є договір на виконання робіт за складом та іншими характеристиками тим, які вказані у документації закупівлі виконаний учасником повністю, що є необхідним для виконання робіт, визначених у технічному завданні та їхньою специфікою.
Доброго дня! ФІНАНСУВАННЯ
Дата подання: 06 квітня 2020 13:43
Дата відповіді: 09 квітня 2020 12:43
Скажіть які заплановані джерела фінансування даного проекту і яка сума вже передбачена на 2020 рік?
Відповідь: Дякуємо за, Ваше, запитання! Джерела фінансування закупівлі містять у річному плані закупівлі, що є у вільному доступі.
ПРОСИМО ВНЕСТИ ЗМІНИ І СКАСУВАТИ НЕЗАКОННУ ВИМОГУ!
Дата подання: 06 квітня 2020 16:18
Дата відповіді: 09 квітня 2020 15:14
НЕЗАКОННА УМОВА: "У випадку надання у складі тендерної пропозиції довідок, листів, відомостей, відгуків, отриманих від інших установ, такі документи повинні бути датовані не раніше дня виходу оголошення, якщо далі даною тендерною документацією не передбачено інше". Адже відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020р. «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19», з 12 березня до 24 квітня 2020 року в Україні введений карантин!!! Тому НЕ ВСІ ДЕРЖАВНІ/ПРИВАТНІ УСТАНОВИ в такий час працюють і ТОМУ НЕМА можливості взяти у всіх "свіжі" довідки, листи, відомості, відгуки датовані не раніше 01 квітня 2020 року. Тому просимо скасувати дану умову і внести відповідні зміни, окрім того така ваша вимога не має жодної законної підстави і обгрунтування, якщо наприклад: довідка з банку видана 31 березня 2020 року , то це не означає, що станом на 1 квітня 2020 року відомості, що були вказані вже неактуальні чи неправдиві, для цього у вас є законом передбачена можливість ПЕРЕВІРЯТИ достовірність інформації наданої учасником в документах його тендерної пропозиції!!! ВІДПОВІДНО ДО УМОВ: "Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.Достовірність наданої інформації учасник підтверджує шляхом надання гарантійного листа, складеному в довільній формі, у складі свої тендерної пропозиції."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за, Ваше, запитання! Вимоги, що встановлені Замовником щодо чинності документів, поданих учасниками у складі тендерної пропозиції гарантує дотримання принципів достовірності відповідно до чинного законодавства України.
ВНЕСІТЬ ПРОПУЩЕ СЛОВО В ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ
Дата подання: 06 квітня 2020 16:24
Дата відповіді: 09 квітня 2020 15:15
ВІДПОВІДНО ДО УМОВ (стор. 6 ТД): "Учасник, тендерна пропозиція якого визначена системою найбільш економічно вигідною, протягом двох ??????????????, подає через електронну систему закупівлі договірну ціну, локальні кошторис, з урахуванням остаточної ціни пропозиції, визначеною за результатами аукціону." ПРОТЯГОМ ДВОХ - ДНІВ, ГОДИН, ТИЖНІВ ЧИ МІСЯЦІВ- УТОЧНІТЬ І ВНЕСІТЬ ВІДПОВІДНІ ЗМІНИ!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за, Ваше, запитання! У Тендерній Документації, у п.1. Розділі 3 встановлено термін протягом, якого учасник , тендерна пропозиція якого визначена системою найбільш економічно вигідною подає через електронну систему закупівлі договірну ціну, локальні кошторис, з урахуванням остаточної ціни пропозиції, визначеною за результатами аукціону.
ПРОСИМО НАДАТИ ВСЮ ІНФОРМАЦІЮ ДЛЯ НАЛЕЖНОГО ОФОРМЛЕННЯ БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ
Дата подання: 06 квітня 2020 16:31
Дата відповіді: 09 квітня 2020 15:41
А саме відповідно до умов тендерної документації Замовник повинен надати інформацію про АДРЕСУ його банку : "- назву банку бенефіціара – його назву та адресу", ПРОТЕ ТАКІ ВІДОМОСТІ ВІДСУТНІ В УМОВАХ ТД.!!
Відповідь: Дякуємо за, Ваше, запитання! Замовником у Тендерній Документації встановлено достатньо відомостей про банк та розрахунковий рахунок у п.2. Розділу 3 Тендерної Документації.
ПРОСИМО НАДАТИ ВСЮ ІНФОРМАЦІЮ ДЛЯ НАЛЕЖНОГО ОФОРМЛЕННЯ БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ
Дата подання: 06 квітня 2020 16:33
Дата відповіді: 09 квітня 2020 15:43
А саме відповідно до умов тендерної документації Замовник повинен надати інформацію про № ТА ДАТУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУИМЕТАЦІЇ (ким і коли вона завірена?!) : "- дату, номер і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії – "тендерна документація про проведення відкритих торгів на закупівлю ______ (назва предмета закупівлі), або "тендерна документація про проведення відкритих торгів на закупівлю ______ (назва предмета закупівлі), номер закупівлі №_______________";", ПРОТЕ ТАКІ ВІДОМОСТІ ВІДСУТНІ В УМОВАХ ТД.!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за, Ваше, запитання! Замовником у Тендерній Документації встановлено достатньо відомостей для можливості створення банківської гарантії.
ПРОСИМО УТОЧНИТИ ЩО ЦЕ ЗА ДОКУМЕН ПРО ЯКИЙ ЙДЕ МОВА, ЯКА ЙОГО НАЗВА? (всі банківські документи мають ЧІТКУ назву!)
Дата подання: 06 квітня 2020 16:35
Дата відповіді: 09 квітня 2020 15:44
Відповідно до умов учасник повинен: "Надати документ з банку, скан-копію оригіналу розрахункового документу, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунка на рахунок утримувача"- ЩО ЦЕ ЗА ДОКУМЕНТ???, НЕЗРОЗУМІЛО!!!
Відповідь: Дякуємо за, Ваше, запитання! Замовник повідомляє наступне, що оригінал розрахункового документу, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунка на рахунок утримувача це документ, який являється розрахунковим та містить доручення платника банку (платник - особа, з рахунка якої зініціюється переказ коштів або яка ініціює переказ шляхом подання/формування документа на переказ готівки разом із відповідною сумою коштів, відповідно до Закону України про платіжні системи та переказ коштів в Україні від 05.04.2001 р. № 2346-III), де зазначеного здійснити переказ суми коштів, визначеної відповідно до суми тендерного забезпечення на рахунок утримувача, тобто Замовника. У разі, виникнення питань, які не можуть вирішуватись банком, до якого, Ви, звернулись попередньо відповідно до заданого Вами запитання, радимо звернутись до інакшої банкової установи.
ВНЕСІТЬ ІНФОРМАЦІЮ ПРО ЗАПЛАНОВАНЕ ФІНАНСУВАННЯ ДАНОГО ПРОЕКТУ?!
Дата подання: 06 квітня 2020 16:39
Дата відповіді: 09 квітня 2020 15:44
Адже відповідно до умов ТД учасник повинен надати в складі пропозиції: " ПЛАН ФІНАНСУВАННЯ РОБІТ " - ЯК ЙОГО МОЖНА СКЛАСТИ НЕ ЗНАЮЧИ ПРО ВАШ ЗАПЛАНОВИЙ БЮДЖЕТ??!!
Відповідь: Дякуємо за, Ваше, запитання! У річному плані закупівлі встановлено джерела фінансування й містять у відкритому доступі, що дає можливість з ними ознайомитись.
ВНЕСІТЬ УТОЧНЕННЯ
Дата подання: 06 квітня 2020 16:42
Дата відповіді: 09 квітня 2020 15:45
На сторінці 11 Тендерної документації: "Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 2.Кошториси-(????)" ВИМАГАЄМО УТОЧНИТИ, ЯКІ САМЕ КОШТОРИСИ ПОВИНЕН НАДАТИ УЧАСНИК, ЩОБ ВСІ УЧАСНИКИ БУЛИ В РІВНИХ УМОВАХ, ВКАЖЫТЬ ЧУТКУ НАЗВУ КОШТОРИСІВ, ЯКІ УЧАСНИКИ ПОВИННІ ОБОВ'ЯЗКОВО НАДАТИ В СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, чи достатньо буде надати лише ЗВЕДЕНИЙ КОШТОРИС?!!)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за, Ваше, запитання! Кошториси повинні бути складені відповідно до Технічного Завдання.
ОЧЕВИДНА ДИСКРИМІНАЦІЯ!!!
Дата подання: 06 квітня 2020 17:02
Дата відповіді: 09 квітня 2020 15:47
ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИК, на підставі якого Закону ви вимагаєте наступні документи: " -Документ, який підтверджує наявність та атестацію випробувальної лабораторії виробника (свідоцтво про атестацію та галузь атестації випробувальної лабораторії виробника тощо).-Cертифікат відповідності труб поліетиленових двошарових гофрованих вимогам ДСТУ Б В.2.5-32:2007 терміном дії не менше двох років .-Атестат акредитації та галузь акредитації випробувальної лабораторії, якою проведено сертифікаційні випробування, та документ про акредитацію органу сертифікації, що видав сертифікат відповідності.-Протокол сертифікаційних випробувань (копія) на поліетиленові труби згідно ДСТУ Б.В.2.5-32:2007.-Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи (копія) органів МОЗ України щодо можливості застосування труб для каналізаційних мереж.-Сертифікат на систему управління якістю, яка діє на підприємстві виробника (копія) щодо її відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 та останній (або перший) звіт органу сертифікації за результатами щорічного технічного нагляду за сертифікованою системою управління якістю (копія).-Сертифікат на систему екологічного керування, яка діє на підприємстві виробника (копія), на відповідність чинним в Україні нормативним документам (ДСТУ ISO 14001:2015)».-Документ щодо підтвердження відповідності екологічних характеристик труб екологічним критеріям програми екологічного маркування І типу згідно ДСТУ ISO 14024:2002 для виробів з полімерних матеріалів. "??? ЧИМ КЕРУЄТЬСЯ ЗАМОВНИК І ДЛЯ ЧОГО ЙОМУ ТАКІ ВІДОМОСТІ, ЯК ВОНИ ВПЛИВАЮТЬ НА РІШЕННЯ ПРО ВИЗНАННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ ТОРГІВ НА ЯКІСТЬ ВИКОНАННЯ РОБІТ, ДО ЧОГО ТУТ СПРОМОЖНІСТЬ УЧАСНИКА, ЯКЩО ЗАМОВНИК БЕРЕ НА СЕБЕ ПОВНОВАЖЕННЯ ПО ВІДБОРУ І ПО ОЦІНЦІ СЕРТИФІКАЦІЇ ВИРОБНИКІВ??? НЕ ЗАБАГАТО БЕЛЕЙ АНАТОЛІЙ - НА СЕБЕ ВЗЯВ ЗОБОВ'ЯЗАНЬ, ЩОБ ВСТАНОВЛЮВАТИ НАВІТЬ УМОВИ, ЩОДО ТЕРМІНУ ДІЇ СЕРТИФІКАТІВ, МОЖЕ ВИ НЕ В КУРСІ, АЛЕ ДЛОЯ ЦЬОГО Є СПЕЦІАЛЬНІ І УПОВНОВАЖЕННІ ОРГАНИ, ТОЧНО НЕ ВАМ ВИРІШУВАТИ НА СКІЛЬКИ І КОМУ ВИДАВАТИ СЕРТИФІКАТИ ВІДПОВІДНОСТІ!!! А документ про випробувальну лабораторію ВИРОБНИКА, вам навіщо, може ще пароль до їхніх банківських рахунків ВАМ дізнатися??? Ваша закупівля на Реконструкцію площі, а враження таке що у ВАС ОГОЛОШЕННИЙ КАСТИНГ НА КРАЩОГО ВИРОБНИКА ТРУБ??!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за, Ваше, запитання! Замовник встановлює вимоги для підтвердження якості залучених учасником матеріалів, що в свою чергу убезпечує від виконання робіт з неякісних матеріалів.
ВНЕСІТЬ УТОЧНЕННЯ
Дата подання: 06 квітня 2020 17:07
Дата відповіді: 09 квітня 2020 15:48
Відповідно до умов ТД стор.13, частини7 (про субпідряд), учасник повинен надати відомості про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника, а саме: "-код за ЄДРПОУ (інформація підтверджується копією Довідки чи відомостей з ЄДРПОУ про субпідрядну організацію)". питання- копією Довідки чи відомостей з ЄДРПОУ про субпідрядну організацію ЯКИМ ЧИСЛОМ ПОВИННА БУТИ ДАТОВАНА???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за, Ваше, запитання! Замовник у Тендерній Документації встановлює вимоги щодо чинності поданих документів у складі тендерної пропозиції учасником складених самостійно та виданих інакшими установами, організаціями та підприємствами.
ВНЕСІТЬ УТОЧНЕННЯ
Дата подання: 06 квітня 2020 17:13
Дата відповіді: 09 квітня 2020 15:48
Відповідно до умов ТД стор.13, частини7 (про субпідряд), учасник повинен надати відомості про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника, а саме: "-відгуку по виконанню аналогічних договорів (повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу). ". питання- відгук по виконанню аналогічних договорів субпідрядною організацією ЯКИМ ЧИСЛОМ ПОВИНЕН БУТИ ДАТОВАНИЙ??? А ТАКОЖ ПРОСИМО ОБГРУНТУВАТИ ДАНУ УМОВУ, ДЛЯ ЧОГО ВАМ ВІДГУК ПРО ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНИХ РОБІТ МОЖЛИВИМИ СУБПІДРЯДНИМИ ОРГАНІЗАЦІЯМИ??? ЯКИМ ЗАКОНОМ ПЕРЕДБАЧЕНА ТАКА ВИМОГА, ВИ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ЗАКУПІВЛІ ПІДПИСУЄТЕ ДОГОВІР З ПІДРЯДНИКОМ І ЯКИЙ ЛИШЕ ЗА ВАШОЮ ЗГОДОЮ ЗМОЖЕ ЗАЛУЧИТИ СУБПІДРЯД, І ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ЯКІСТЬ ВИКОНАНИХ НИМ РОБІТ НЕСЕ ПІДРЯДНИК, ДЛЯ ЧОГО ВАМ НА ДАНИЙ МОМЕНТ ТАКІ ВІДОМОСТІ ПРО СУБПІДРЯД, ДОГОВІР З ЯКИМ ВИ І ТАК НІКОЛИ УКЛАДАТИ НЕ БУДЕТЕ??!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за, Ваше, запитання! Відповідно до частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Керуючись пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям. Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» також передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно до роз'яснення Мінекономрозвитку від 07.02.2017 N3302-06/3812-06 та коментаря до законодавства України про публічні закупівлі в межах проекту «Гармонізація системи державних закупівель в Україні зі стандартами ЄС» (грудень 2016), а саме до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
АНАЛОГІЧНІ ДОГОВОРИ??
Дата подання: 06 квітня 2020 17:27
Дата відповіді: 09 квітня 2020 15:49
ВІДПОВІДНО ДО УМОВ ТД: "Аналогічним договором у розумінні цієї документації слід вважати договір на виконання робіт за складом та іншими харакетристиками тим, які вказані у документації закупівлі виконаний учасником повністю". ВАША УМОВА Є НЕОДНОЗНАЧНОЮ, ЩО САМЕ ЗАМОВНИК МАЄ НА УВАЗІ- НЕ ЗРОЗУМІЛО, ПРОСИМО ВНЕСТИ УТОЧНЕННЯ, АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР ЦЕ ДОГОВІР НА будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт і т.д. бо розуміння вашої документації в потенційних учасників абсолютно різна і ми впевнені, що з розумінням замовника вона теж не збігається! Учасники не повинні ВГАДУВАТИ, ЩО ЗАМОВНИК ДУМАЄ ЧИ ХОТІВ ЦИМИ СЛОВАМИ СКАЗАТИ, УЧАСНИК ПОВИНЕН ВИКОНАТИ ЧІТКІ УМОВИ, АБО НЕ ВИКОНАТИ ІБУТИ ГОТОВИМ, ЩО ЙОГО ПРОПОЗИЦІЮ ВІДХИЛЯТЬ ЯК ТАКУ, ЩО НЕ ВІДПОВІДАЄ УМОВАМ ТД ЗАМОВНИКА. БО читаючи вашу тендерну документацію, склалося враження, що Замовник сам не розуміє, що вимагає і що хоче від учасників??!! ОДНЕ ЗРОЗУМІЛО НАПЕВНЕ - ЦЕ ТЕ, що є вже учасник з яким домовилися про оголошення його переможцем і з яким замовник день і ніч чпівпрацює по підготовці складання тендерної пропозиції "домовленого" і запланованого в майбутньому підрядника ( це так сорока на хвоств принесла!)....
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за, Ваше, запитання! Щодо значення аналогічного договору у розрізі Тендерної Документації, Замовник встановлює, що аналогічним договором є договір на виконання робіт за складом та іншими характеристиками тим, які вказані у документації закупівлі виконаний учасником повністю, що є необхідним для виконання робіт, визначених у технічному завданні та їхньою специфікою.
Антикорупційна програма - Є ОБОВ'ЯЗКОВОЮ ДЛЯ ДАНОЇ ЗАКУПІВЛІ!!!!
Дата подання: 06 квітня 2020 17:33
Дата відповіді: 09 квітня 2020 15:50
ВИМАГАЄМО ВНЕСТИ ЗМІНИ В УМОВИ ТД: стор. 24 - Замовник написав, що не вимагає даний документ, а саме: Антикорупційна програма і наказ на уповноваженого з реалізації такої програми, що є порушенням ЗУ "Про публічні закупівлі", якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень (пункт 10 ч. 1 статті 17 Закону)-Юридична особа, яка є учасником, ПОВИННА МАТИ І НАДАТИ В СКЛАДІ СВОЄ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ антикорупційну програму і наказ на уповноваженого з реалізації антикорупційної програми!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за, Ваше, запитання! Замовником встановлено у Тендерній Документації, що юридична особа, яка є учасником, має антикорупційну програму та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. (Зазначається у разі якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень).
ДИСКРИМІНАЦІЯ !!!!
Дата подання: 06 квітня 2020 17:42
Дата відповіді: 09 квітня 2020 15:50
ЗАКОНОМ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" НЕ передбачене встановлення в тендерній документації ОБМЕЖУВАЛЬНИХ КРИТЕРІЇВ ЩОДО чистих доходів учасників , І ЗАБОРОНЕНІ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ, тому умова яка прописана в Додатку 1, частині 3, пункт 4 є ДИСКРІМАНАЦІЙНОЮ ІМИ ВИМАГАЄМО І НЕГАЙНО СКАСУВАТИ, а саме: " 4.4. Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) підприємства за останній звітний рік має становити не менше, ніж 50 % від очікуваної вартості закупівлі." !!! Звертаємо ВАШУ УВАГУ, що ваші повноваження і дії чітко прописані і обмежені Законом, будь ласкак дотримйтесь його,щоб ми не писали заяви в правоохоронні органи чи контрольно-ревізійні, стосовно правомірності ваших дій і дотримання умов проведення публічних закупівель! ГРОШІ бюджетні, державні, громадські і ви не вдома, щоб виписувати в умовах все що вам влізе в голову, тому поводьте себе достойно і згідно чинного законодавства!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за, Ваше, запитання! Щодо умов тендерної документації по закупівлі «Реконструкція площі Ринок в м. Броди Львівської області» (коригування)» , зокрема проєктом договору підряду, передбачено надання підряднику авансових платежів чи попередньої оплати для виконання робіт/придбання матеріалів, крім того враховуючи сьогоднішню ситуацію в країні, Замовник не може в повній мірі гарантувати перерахування підряднику визначеного авансу, адже відповідно до Постанови Кабінету Міністрів від 4 грудня 2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» розмір та строк попередньої оплати в межах строків, визначених у абзацах другому — четвертому цього пункту, кількість платежів з попередньої оплати в межах строку, а також положення щодо здійснення в поточному бюджетному періоді попередньої оплати тих товарів, робіт і послуг, що згідно з договорами про закупівлю передбачається поставити, виконати і надати протягом поточного чи наступного бюджетного періоду, визначаються головним розпорядником бюджетних коштів виходячи із необхідності, що обґрунтовується, зокрема, реальним станом поставки товару, виконання робіт, надання послуг, помісячним розподілом бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, циклом виробництва. Виконання вимог визначених у Тендерній Документації можливе лише за наявності в учасника достатньої кількості грошових коштів. Замовник має убезпечити себе від прогнозованих ризиків та подбати про максимальну ефективність закупівлі. Виконання робіт по технічному завданні передбачає роботи, які будуть виконуватись на центральній площі міста історичного значення, що у свою чергу унеможливлює виконання робіт без достатнього фінансового забезпечення зі сторони учасника.
АВАНС???
Дата подання: 06 квітня 2020 17:44
Дата відповіді: 09 квітня 2020 15:51
Чи передбачений авансовий платіж після підписання договору за результатами аукціону даної закупівлі?
Відповідь: Дякуємо за, Ваше, запитання! Умови оплати передбачені у проєкті договору (додаток №5 до Тендерної Документації).
ДІЮЧИЙ ЗАКОН ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ!!! ЩОДО ДИСКРИМІНАЦІЙНОЇ УМОВИ З ЧИСТОГО ДОХОДУ В РОЗМІРІ 50-%
Дата подання: 06 квітня 2020 17:46
Дата відповіді: 09 квітня 2020 15:52
Стаття 5. Недискримінація учасників 1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. 2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за, Ваше, запитання! Замовник дотримується у своїй діяльності вимог та принципів встановлених у Законі України «Про публічні закупівлі».
ВЧІТЬ ЗАКОНОДАВСТВО!
Дата подання: 06 квітня 2020 17:47
Дата відповіді: 09 квітня 2020 15:53
ЗУ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ": Стаття 3. Принципи здійснення закупівель 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за, Ваше, запитання! Замовник дотримується у своїй діяльності вимог та принципів встановлених у Законі України «Про публічні закупівлі».
МЕТЕОРОЛОГІЧНА СТАНЦІЯ???
Дата подання: 06 квітня 2020 17:52
Дата відповіді: 09 квітня 2020 15:54
ПРОСИМО ВНЕСТИ ДОДАТКОВО ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ (ЯКА ПОТУЖНІСТЬ, ОБ'ЄМ І Т.Д.) ТАКОЇ СТАНЦІЇ, АДЖЕ Є БАГАТО РІЗНОВИДІВ, ВІДПОВІДНО І ЦІНИ МОЖУТЬ БУТИ ДУЖЕ РІЗНИМИ! АБО ДОБАВТЕ ПРОЕКТ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, АБО ЕЛЕКТРОННИЙ ФАЙЛ ЩО ЧИТАЄТЬСЯ В ПРОГРАМІ АВК-5, ДЛЯ НАЛЕЖНОГО ОФОРМЛЕННЯ ТЕНДЕРНИЇ ПРОПОЗИЦІЙ?!
Відповідь: Дякуємо за, Ваше, запитання! У технічному завданні надано достатньо інформації для підготовки тендерної пропозиції.
СТЕНД З ЗАКЛАДНОЇ
Дата подання: 06 квітня 2020 17:54
Дата відповіді: 09 квітня 2020 15:54
ТИП 1 І ТИП 2 - ДОБАВТЕ СПЕЦИФІКАЦІЮ, ТОВЩИНА СКЛА, РОЗМІРИ І Т.Д.????
Відповідь: Дякуємо за, Ваше, запитання! У технічному завданні надано достатньо інформації для підготовки тендерної пропозиції.
ЛАВКА ВУЛИЧНА
Дата подання: 06 квітня 2020 17:56
Дата відповіді: 09 квітня 2020 15:55
ДОБАВТЕ СПЕЦИФІКАЦІЇ ВІДПОВІДНО ДО ВСІХ ТИПІВ З ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ!
Відповідь: Дякуємо за, Ваше, запитання! У технічному завданні надано достатньо інформації для підготовки тендерної пропозиції.
ТЕХ ЗАВДАННЯ
Дата подання: 06 квітня 2020 17:57
Дата відповіді: 09 квітня 2020 15:56
ПРИДБАННЯ УСТАТКУВАННЯ-програмне забепечення- УТОЧНІТЬ ЯКЕ І ДЛЯ ЧОГО??
Відповідь: Дякуємо за, Ваше, запитання! У технічному завданні надано достатньо інформації для підготовки тендерної пропозиції.
ПРОСИМО ВНЕСТИ ЗМІНИ, БО В ІНШОМУ ВИПАДКУ МИ НАПИШЕМО СКАРГУ НА УМОВИ ЗАМОВНИКА ДО АМКУ
Дата подання: 06 квітня 2020 17:59
Дата відповіді: 09 квітня 2020 15:56
АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ
Відповідь: Дякуємо за, Ваше, запитання! Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено порядок оскарження до органу оскарження.
Закресліть дані, до яких вносилися зміни!!!
Дата подання: 19 квітня 2020 19:41
Дата відповіді: 22 квітня 2020 15:17
Шановний замовник, ви змінили період постачання: "З дати укладання договору по 31 грудня 2021 року або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань". Чому, ці дані не закреслені?? Замовник недобросовісно і непрозоро проводить закупівлю, вимагаємо дотримуватися Закону "Про публічні закупівлі" і веосити зміни в документацію керуючись діючим законодавством! Був період по грудень 2020 року-ЗМІНИВСЯ на 2021!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо, за Ваше запитання! Відповідно до абзацу 2 частини 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Замовник вніс зміни до тендерної документації керуючись чинним законодавством України шляхом оприлюднення рішення тендерного комітету про внесення змін та новою редакцією тендерної документації. Закресленні дані містяться у вільному доступі в системі Prozorro, які можливо переглянути.
Археологічні роботи??!!
Дата подання: 19 квітня 2020 20:03
Дата відповіді: 23 квітня 2020 12:52
Замовник самостійним рішеннням збільшує обсяг робіт, і вніс їх в предмет закупівлі, а саме "археологічні роботи" без проведення повторної експертизи проектно-кошторисної документації??!! Хочемо наголосити, що порядок затвердження проектів будівництва (реконструкцій) і проведення їх ескпертизи затвердження постановою КМУ від 11.05.2011 року за номером 560!!! Згідно з пунтком 6 даної постанови, експертиза становить завершальний етап розроблення проектів будівництва, а метою її проведення зокрема, є визначення якості проектних рішень кошторисної частини проекту будівництва! Відповідно до пункту 11 є постанови: експертизі підлягають проектні рішення в частині, що не відповідають раніше затвердженому проекту будівництва експертиза якого проведена! Зважаючи на вищенаведене та ознайомившись з експертизою вашого проекту на сайті ДФРР розділ з археологічними дослідженнями -ВІДСУТНІЙ в проведеній експертизі, щодо реконструкції площі, на яку оголошено дану закупівлю! Тому, вимагаємо скасувати внесені вами зміни в Технічне завдання в частині археологічних досліджень або надати документальне підтвердження, що на такі роботи замовник маємо проведену і затверджену експертизу?!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно завдання на корегування «Реконструкція площі Ринок у м. Броди Львівської області (Коригування)» Замовником було передбачено включити в зведений кошторис вартість археологічного нагляду. Генеральним проектувальником було розроблено проектну документацію за робочим проектом «Реконструкція площі Ринок в м. Броди Львівської області» (коригування)», згідно якої «Здійснення археологічного нагляду» включено у Главу 1. «Підготовка території будівництві» зведеного кошторисного розрахунку, що є складовою «Інших витрат» зведеного кошторисного розрахунку. 29.10.2019 року було отримано позитивний Експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Реконструкція площі Ринок в м. Броди Львівської області» (коригування) в якому встановлено, що зазначена документація розроблена з дотриманням усіх відповідних норм (розгляд проектної документації здійснювався Філією ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ). Витрати щодо проведення археологічного нагляду в Експертному звіті передбачені та включені до загальної кошторисної вартості у графі інші витрати. Беручи до уваги усе вищевказане, Замовник привів у відповідність технічне завдання шляхом внесення змін до тендерної документації, оскільки очікувана вартість закупівлі на майданчику вказана з урахуванням витрат на археологічний нагляд, які були опущені, тобто обсяг робіт не збільшився, тому проведення повторної експертизи проектно-кошторисної документації непотрібно.
ФІНАНСУВАННЯ??
Дата подання: 19 квітня 2020 20:07
Дата відповіді: 23 квітня 2020 12:55
Відповідно до умов ТД учасник повинен надати в складі пропозиції: " ПЛАН ФІНАНСУВАННЯ РОБІТ " - ЯК ЙОГО МОЖНА СКЛАСТИ НЕ ЗНАЮЧИ ПРО ВАШ ЗАПЛАНОВИЙ БЮДЖЕТ??!! Просимо надати чітку відповідь, який бюджет запланований на 2020 рік і на 2021 рік??? І на підставі яких документів/рішень, змінився період постачання з 2020 року на 2021 рік???
Відповідь: План фінансування даної закупівлі знаходиться у відкритому доступі, що можливо переглянути за наступним посилання : https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-04-01-003608-c. Строк виконання робіт змінився у відповідно до неможливості у найкоротші строки провести тендерну закупівлю через призупинення строків з поданням скарги на умови тендерної документації. Замовник встановлює строки виконання робіт відповідно до експертного звіту.
ВИМАГАЄМО ВНЕСТИ ЗМІНИ В ПРОЕКТ ДОГОВОРУ!!!
Дата подання: 19 квітня 2020 20:12
Дата відповіді: 22 квітня 2020 15:26
Відповідно до Нової Редакції Тендерної документації Розділу 1. Загальні положення- строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) З дати укладання договору по 31 грудня 2021 року або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань, а в Проекті Договору від 01.04.2020 року пише в пункті 12. Строк дії договору: 12.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками та діє до «31» грудня 2020 р., а в частині розрахунків до повного його виконання. ТОМУ, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність, оскільки проект договору наданий замовником НЕ ВІДПОВІДАЄ умовам тендерної документаціцї ЗАМОВНИКА!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання! Замовником будуть внесені вказані Вами зміни до Тендерної Документації.
ТО ЯКИЙ ВСЕ ТАКИ ПЕРІОД ПОСТАЧАННЯ??Замовник ніяк не може оприділитися?? ВИМАГАЄМО НАДАТИ ПРАВДИВУ І ЧІТКУ ІНФОРМАЦІЮ?!
Дата подання: 19 квітня 2020 20:19
Дата відповіді: 22 квітня 2020 15:27
Розділ 3, частина 6: Основні технічні характеристики : Найменування робіт: «Реконструкція площі Ринок в м. Броди Львівської області» (коригування)» (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) Виконання робіт проводиться відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1:2013. Кількість: роботи відповідно до договірної ціни. Строк виконання робіт: до 31.12.2020 р. або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань. А розділ 1 частина 4 говорить про зовсім інше: - строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): З дати укладання договору по 31 грудня 2021 року або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання! Замовником будуть внесені вказані Вами зміни до Тендерної Документації.
На якій підставі, відповідно до якого закону чи рішення Замовник встановив і вимагає "включити в ціну пропозиції оплату послуг здійснення археологічного нагляду"????
Дата подання: 19 квітня 2020 20:25
Дата відповіді: 23 квітня 2020 12:56
"В ціну тендерної пропозиції включити вартість всіх будівельних матеріалів, конструкцій, виробів та обладнання, які необхідні для виконання наступних робіт. Учасник визначає ціну з урахуванням усіх свої витрат, податків і зборів, що сплачуються та включити кошти на оплату послуг здійснення археологічного нагляду."
Відповідь: Відповідно ЗУ «Про охорону культурної спадщини», ЗУ «Про охорону археологічної спадщини», постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.2002 року №316, ДСТУ Б Д.1.1-7:2013, Завдання на корегування «Реконструкція площі Ринок у м. Броди Львівської області (Коригування)»
ВНЕСІТЬ ЗМІНИ В УМОВИ ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ, БО ВОНИ НЕ ВІДПОВІДАЮТЬ УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ!!!
Дата подання: 19 квітня 2020 20:27
Дата відповіді: 23 квітня 2020 12:57
3. Проект договору про закупівлю Проект договору складено з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Договір про закупівлю укладається в письмовій формі відповідно до положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти. Проект договору подається додатково в окремому файлі, а також наведений у Додатку 5 даної документації.Скан-копія проекту договору з підписами та печатками Учасника торгів на кожній сторінці проекту-договору. Кожна сторінка проекту договору повинна бути засвідчена написом «З умовами договору згідні», підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, прізвища та ініціалів, скріплена печаткою (за наявності).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання! Замовником будуть внесені вказані Вами зміни до Тендерної Документації.
МЕТЕРЕОЛОГІЧНА СТАНЦІЯ??
Дата подання: 19 квітня 2020 20:32
Дата відповіді: 23 квітня 2020 13:00
ПРОСИМО ВНЕСТИ ДОДАТКОВО ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ (ЯКА ПОТУЖНІСТЬ, ОБ'ЄМ І Т.Д.) ТАКОЇ СТАНЦІЇ, АДЖЕ Є БАГАТО РІЗНОВИДІВ, ВІДПОВІДНО І ЦІНИ МОЖУТЬ БУТИ ДУЖЕ РІЗНИМИ! АБО ДОБАВТЕ ПРОЕКТ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, АБО ЕЛЕКТРОННИЙ ФАЙЛ ЩО ЧИТАЄТЬСЯ В ПРОГРАМІ АВК-5, ДЛЯ НАЛЕЖНОГО ОФОРМЛЕННЯ ТЕНДЕРНИЇ ПРОПОЗИЦІЙ?!
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання! ПО типу Fontana WS-100. У разі виникнення додаткових запитань можете ознайомитись з проектно-кошторисною документацією за місцезнаходженням Замовника.
Розгорнути всі запитання: 31 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-01-003501-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "БК "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ, Код ЄДРПОУ:41490407
Дата подання: 11 квітня 2020 22:43
Скарга №1 від 11.04.2020 р. з додатками
Додатки: 1) Платіжне доручення №369 від 10.04.2020 року. 2) Рішення АМКУ №1002-р/пк –пз від 03.03.2017 р. 3) Рішення АМКУ №1207-р/пк –пз від 14.03.2017 р. 4) Рішення АМКУ №1783-р/пк –пз від 19.02.2019 р. 5) Фінансова звітність малого підприємства за 2019 рік.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 квітня 2020 19:20
Рішення від 15.04.2020 № 7230 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 15 квітня 2020 19:20
рішення від 04.05.2020 № 8524.pdf
Дата публікації: 07 травня 2020 19:45
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником було прийнято рішення, щодо відміни про відміну відкритих торгів на закупівлю «Реконструкція площі Ринок в м. Броди Львівської області» (коригування)»(ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) у зв’язку з відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг, відповідно до ч.1.п.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме відсутність підтверджених бюджетних асигнувань для фінансування цих робіт, а також продовження карантинного режиму в Україні відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України.
Дата виконання рішення замовником: 13 травня 2020 15:52

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

24 квітня 2020 16:41
Відповідь
24 квітня 2020 16:42
Відповідь
24 квітня 2020 16:42
Відповідь
24 квітня 2020 16:42
Відповідь
24 квітня 2020 16:42
Відповідь

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 13 травня 2020 16:24
Коментар щодо відміни: У зв’язку з відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг, відповідно до ч.1.п.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме відсутність підтверджених бюджетних асигнувань для фінансування цих робіт, а також продовження карантинного режиму в Україні відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України.
Документи:
13 травня 2020 16:24
Протокол