Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код за ДК 021:2015 «33140000-3 Медичні матеріали» (рукавички: НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 47173 Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні, 47173 Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні, 40548 Хірургічна рукавичка, латексна, 40548 Хірургічна рукавичка, латексна, 40548 Хірургічна рукавичка, латексна, 40548 Хірургічна рукавичка, латексна, 40548 Хірургічна рукавичка, латексна, 40548 Хірургічна рукавичка, латексна, 61631 Рукавички оглядові / процедурні нітрилові, непудровані, стерильні)
Очікувана вартість
1 096 000,00 UAH
UA-2020-04-01-003471-b 364d94b973f44642b9e178c80563813e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Герасимчук

+380412438665 tender_in@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №1" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42788614
Місцезнаходження: 10002, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, буд. 70
Контактна особа: Марія Герасимчук
+380412438665
tender_in@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 квітня 2020 17:29
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2020 18:30
Оскарження умов закупівлі: до 12 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2020 18:30
Початок аукціону: 17 квітня 2020 15:12
Очікувана вартість: 1 096 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 480,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
72000 пара
47173 Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. В. Бердичівська, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
54000 пара
47173 Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. В. Бердичівська, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
450 пара
40548 Хірургічна рукавичка, латексна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. В. Бердичівська, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
9450 пара
40548 Хірургічна рукавичка, латексна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. В. Бердичівська, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
72000 пара
40548 Хірургічна рукавичка, латексна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. В. Бердичівська, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
4100 пара
40548 Хірургічна рукавичка, латексна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. В. Бердичівська, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1100 пара
40548 Хірургічна рукавичка, латексна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. В. Бердичівська, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1350 пара
40548 Хірургічна рукавичка, латексна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. В. Бердичівська, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
100 пара
61631 Рукавички оглядові / процедурні нітрилові, непудровані, стерильні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. В. Бердичівська, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару При наявності фінансування Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 квітня 2020 17:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2020 17:29
Тендерна документація_ рукавички НСЗУ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 квітня 2020 15:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СОФІ-МЕД" 1 093 870,00
UAH з ПДВ
1 093 870,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬЯНС-2013" 1 095 990,30
UAH з ПДВ
1 095 990,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 квітня 2020 14:06
Електронний підпис
24 квітня 2020 14:05
04_0 Ліцензія.pdf
24 квітня 2020 14:05
03_0 Цінова.pdf
24 квітня 2020 14:05
02_ДПІ.pdf
24 квітня 2020 14:05
01_МВС.pdf
14 квітня 2020 12:36
Електронний підпис
14 квітня 2020 12:36
Документи пропозиції.pdf

Публічні документи

16 квітня 2020 13:49
Електронний підпис
16 квітня 2020 13:48
2 Проект Договору.pdf
16 квітня 2020 13:48
1 Скановані документи.pdf
16 квітня 2020 13:48
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СОФІ-МЕД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬЯНС-2013"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "СОФІ-МЕД"
#42717957
Переможець 1 093 870,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2020 10:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2020 10:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СОФІ-МЕД"
#42717957
1 093 870,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 17:24
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2021 15:30
Додаткова угода 3 - 20% рукавички.pdf зміни до договору
22 січня 2021 14:10
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 11:24
Додаткова угода 2 пролангація _рукавички.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 11:23
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 11:11
Додаткова угода 1 зменшення _рукавички.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 11:10
Електронний підпис укладений
08 травня 2020 14:51
Договір_рукавички.pdf укладений
08 травня 2020 14:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв'язку зі зменшенням фактичного обсягу видатків, Сторони домовились зменшити суму Договору на 509 091,64 грн. (п’ятсот дев’ять тисяч дев’яносто одна гривня 64 копійки) та викласти п.3.1. ч.3 Договору в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 584 778,36 грн. (п’ятсот вісімдесят чотири тисячі сімсот сімдесят вісім гривень 36 копійок), в т.ч. ПДВ.». 2. Дана Додаткова угода складена у двох примірниках по одному для кожної із сторін Договору та є невід’ємною частиною Договору. 3. Дана Додаткова угода вважається укладеною і набирає чинності з моменту її підписання. 4. В усьому іншому Договір залишається без змін.
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з необхідністю проведення Замовником тендерної процедури на початку наступного року та враховуючи ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами), Сторони домовилися продовжити строк дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року до 31.03.2021р., в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі (з урахуванням змін внесених додатковими угодами до договору). 2. Решта умов Договору залишаються незмінними та Сторони підтверджують по ним свої зобов'язання. 3. Додаткова угода вступає в силу з моменту її підписання сторонами і є невід'ємною частиною вищезазначеного Договору. 4. Ця додаткова угода складена в двох примірниках, що мають рівну юридичну силу, по одному для кожної сторін.
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з необхідністю проведення Замовником тендерної процедури на початку наступного року та враховуючи ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами), Сторони домовилися продовжити строк дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року до 31.03.2021 р., в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому Договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році. 2. Загальна вартість цієї Додаткової угоди складає 106 542,00 грн. (сто шість тисяч п’ятсот сорок дві грн. 00 коп.) без ПДВ, що не перевищує 20% суми, визначеної в початковому Договору, укладеного в результаті процедури закупівлі. 3. Невід’ємною частиною цього Договору є: Додаток № 1 до Додаткової угоди № 3 (Специфікація). 4. Решта умов Договору залишаються незмінними та Сторони підтверджують по ним свої зобов'язання.
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 травня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 739 712,79
UAH (в тому числі ПДВ 48 392,43 UAH)