Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації (Апарат штучної вентиляції легенів) (НК 024:2019 - 47244 апарат штучноі вентиляції легенів загального призначення для інтенсивноі терапії)джерело джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет
Очікувана вартість
564 963,21 UAH
UA-2020-04-01-003362-b 6ef519ca6e3c41e6bf297d2a3ecb3c6c
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мирошниченко Марина Анатоліївна

+380414842206 ovruch.crl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Овруцька міська лікарня"Овруцької міської ради Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 42435766
Місцезнаходження: 11104, Україна , Житомирська обл., м Овруч, вулиця Тараса Шевченка 106
Контактна особа: Мирошниченко Марина Анатоліївна
+380414842206
ovruch.crl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33170000-2: Обладнання для анестезії та реанімації


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
ДК 021:2015 - 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації (Апарат штучної вентиляції легенів) (НК 024:2019 - 47244 апарат штучноі вентиляції легенів загального призначення для інтенсивноі терапії)джерело джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11104, Україна, Житомирська область, м.Овруч, вул.Тараса Шевченка,106
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
НК 024:2019: 47244 — Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії

Тендерна документація

01 квітня 2020 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЗДРАВО"
#34603398
Переможець 564 963,21
UAH з ПДВ
01 квітня 2020 17:09

Документи

01 квітня 2020 17:09
Електронний підпис
01 квітня 2020 17:08
договір

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 серпня 2020 17:15
платіжне доручення укладений
05 серпня 2020 16:56
накладна укладений
05 серпня 2020 16:56
Електронний підпис укладений
09 квітня 2020 16:26
Додатугода2290.pdf зміни до договору
09 квітня 2020 16:23
Електронний підпис укладений
06 квітня 2020 12:12
доп угода1254.pdf зміни до договору
06 квітня 2020 12:10
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 17:25
договір укладений
01 квітня 2020 17:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із потребою Замовника, на підставі Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-2019)» № 540-IX від 30 березня 2020 року», Сторони дійшли до згоди внести зміни до порядку розрахунків (пп. 3.1 п. 3 Договору № 308Н/2020 від 01 квітня 2020 року (далі- Договір), виклавши пп. 3.1 п. 3 в наступній редакції: «3.1.Сума договору складає: 528 003, 00грн. (п’ятсот двадцять вісім тисяч три гривні 00 копійок) без ПДВ». 2. З підстав, наведених в пункті 1 цієї угоди, сторони дійшли до згоди внести зміни до п. 2 специфікації (додатку № 1 до Договору), виклавши її в наступній редакції: «Покупець сплачує вартість обладнання: 528 003, 00грн. (п’ятсот двадцять вісім тисяч три гривні 00 копійок) без ПДВ». 3. Сторони підтверджують, що всі додатки до Договору № 308Н/2020 від 01 квітня 2020 року року є його невід’ємною частиною. 4. Поставка товару, що є предметом цього договору, звільняється від оподаткування податком на додану вартість, у відповідності із Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-2019)» № 540-IX від 30 березня 2020 року. Покупець підтверджує, що Товари, які є предметом цього договору необхідні Покупцю для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19)».
Номер договору про закупівлю: 308Н/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із потребою Замовника, на підставі Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-2019)» № 540-IX від 30 березня 2020 року», Сторони дійшли до згоди внести зміни до порядку розрахунків (пп. 3.1 п. 3 Договору № 308Н/2020 від 01 квітня 2020 року (далі- Договір), виклавши пп. 4.1 п. 4 в наступній редакції: «4.1. Замовник здійснює оплату в розмірі 100% вартості товару після підписання договору. Оплата Замовником здійснюється після фактичного надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника». 2. Сторони дійшли до згоди додати до договору пп.4.4 п. 4, виклавши його в наступній редакції: «4.4. Замовник сплачує вартість товару в сумі 528 003, 00грн. (п’ятсот двадцять вісім тисяч три гривні 00 копійок) без ПДВ за наступними реквізитами: IBAN UA818201720355339000000703208 УДКСУ в Оболонському р-ні м.Києва МФО 820172 3. Сторони підтверджують, що всі додатки до Договору № 308Н/2020 від 01 квітня 2020 року року є його невід’ємною частиною. 4. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують їх зобов’язальний характер. 5. Ця Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання Сторонами, є невід’ємною частиною Договору та діє протягом строку його дії. 6. Ця додаткова угода укладена у двох автентичних примірниках, по одному для кожної Сторони, кожний з яких має однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 308Н/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 564 963,21
UAH (в тому числі ПДВ 36 960,21 UAH)