ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт». ДК 021:2015: 45233142-6 - Ремонт доріг. Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення «О0522 Костянтинівка - Клебан-Бик на ділянці км 1+200 - км 4+800»
CPV 2008 : 45233142-6 - Road-repair works. The current average repair of the public highway of local importance «O0522 Kostyantynivka - Kleban-Byk on the section of km 1+200 - km 4+800»
Очікувана вартість
47 808 789,60 UAH
UA-2020-04-01-002939-b 524a4de0f23b4c0d9a8e38c308a34e29
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Прекваліфікація (період оскарження)    Наявні скарги без рішення
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38144140
Місцезнаходження замовника: 84306, Україна , Донецька область обл., м.Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд. 6
Контактна особа замовника: Олег Городчиков
+380958444129
drbgp.zakupki@ukr.net
Додаткові контактні особи: Шевченко Андрій
+380959300584
drbgp.zakupki@ukr.net
Супрун Інна
+380959300584
drbgp.zakupki@ukr.net
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Development of Basic Industries of Donetsk Regional State Administration
National ID: 38144140
Contact point: Horodchykov Oleh
+380958444129
drbgp.zakupki@ukr.net
Additional contacts: Шевченко Андрій
+380959300584
drbgp.zakupki@ukr.net
Супрун Інна
+380959300584
drbgp.zakupki@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 01 квітня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 28 квітня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 травня 2020 18:00
Початок аукціону: 26 травня 2020 13:50
Очікувана вартість: 47 808 789,60 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 239 043,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 717 131,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50 %
Publication date: 01 квітня 2020 16:00
Enquiries until: 28 квітня 2020 18:00
Complaints submission until: до 04 травня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 08 травня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 47 808 790 UAH including VAT
Minimal lowering step: 717 132 UAH
Minimal lowering step, %: 1,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 239 043,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення «О0522 Костянтинівка - Клебан-Бик на ділянці км 1+200 - км 4+800»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

The current average repair of the public highway of local importance «O0522 Kostyantynivka - Kleban-Byk on the section of km 1+200 - km 4+800»
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 серпня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Попередня оплата за послуги, що є предметом цього договору, здійснюється відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. №1070, за заявкою Виконавця при наявності фінансових ресурсів, у розмірі, що не перевищує 30% вартості послуг на строк не більше трьох місяців. Після закінчення вказаного терміну, невикористані суми повертаються на рахунок Замовника в органі Держказначейства, а використані підтверджуються КБ-2в, КБ-3. Аванс 10 Робочі 30
Надання послуг Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом оплати за фактично надані послуги. Оплата Замовником здійснюється протягом 10 робочих днів після підписання Сторонами акту приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в). Пiсляоплата 10 Робочі 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення вимог тендерної документації
Дата подання: 06 квітня 2020 13:44
Дата відповіді: 07 квітня 2020 10:37
Добрий день! На етапі надання документів переможцем торгів вимогається: - узгоджений з Замовником розрахунок ціни тендерної пропозиції приведений у відповідність до показників за результатами аукціону на суму останнього (переможного) раунду (згідно з додатком № 8). Необхідно надати тільки розрахунок договірної ціни без кошториса та розрахунків усіх витрат, або розрахунок договірної ціни з кошторисом та розрахунками усіх витрат?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Переможцю торгів необхідно надати розрахунок договірної ціни з кошторисом та розрахунками усіх витрат.
Уточнення вимог тендерної документації
Дата подання: 13 квітня 2020 16:19
Дата відповіді: 13 квітня 2020 17:16
Доброго дня! У тендерній документації серед переліку документів які надаються переможцем торгів є: узгоджений з Замовником розрахунок ціни тендерної пропозиції, приведений у відповідність до показників за результатами аукціону на суму останнього (переможного) раунду (згідно з додатком № 8). Узгодження вищенаведеного розрахунку здійснюється шляхом підписання уповноваженої на те особи від Замовника договірної ціни. Виходячи з вищевикладенного чи потрібно викладання документів переможцю торгів згідно додатка № 8)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник – переможець надсилає інформаційну модель договірної ціни для узгодження до Департаменту на електронну пошту, вказану в тендерній документації. Після її розгляду та погодження, переможцем надається на підпис тільки договірна ціна без кошторисів та розрахунків усіх витрат. Ця договірна ціна потім і розміщується на веб-порталі Уповноваженого органу. Повний комплект розрахунків до договірної ціни у друкованому вигляді надається під час підписання договору.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-01-002939-b.b1
Статус:
Вирішена
Дата подання: 23 квітня 2020 14:33
Вимога про усунення порушень та внесення змін до тендерної документації
Шановний замовнику. Відповідно до вимог п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Однак, в переліку та обсязі послуг (окремий файл «Відомість обсягів послуг») відсутні роз’яснення щодо технічних характеристик матеріалів при виконанні закупівлі, а саме:
1. п.149 "Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки 1.1, 1.2, 1.4 – 1.8 фарбою маркірувальною машиною Hofmann 33-НС-1 – 7,23 км": Відсутні вимоги щодо номеру дорожньої розмітки, яку потрібно використати при зазначеному кілометражі.
2. п.151 "Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки 1.6 та 1.8 фарбою маркірувальною машиною Hofmann 33-НС-1 – 1,222 км": Відсутні вимоги щодо розподілу кілометрів на різні номери дорожньої розмітки.
На підставі викладеного, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунути вищевказані порушення та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 квітня 2020 17:24
Заплановано внесення змін до тендерної документації.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-01-002939-b.a2
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:34898640
Дата подання: 19 травня 2020 23:46
Скарга на рішення Замовника про допуск до аукціону інших учасників
Скарга на рішення Замовника про допуск до аукціону інших учасників
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 22 травня 2020 19:15
Рішення від 22.05.2020 №10027.pdf
Дата публікації: 22 травня 2020 19:15

Документи подані скаржником

19 травня 2020 23:34
Скарга.pdf
19 травня 2020 23:35
Платіжне дорчення 190.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

22 травня 2020 19:15
Рішення від 22.05.2020 №10027.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації: 14 травня 2020
UA-2020-04-01-002939-b524a4de0f23b4c0d9a8e38c308a34e29
Найменування замовника: Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38144140
Місцезнаходження замовника: 84306, Україна, Донецька область обл., м.Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд. 6
Учасник Документи Рішення
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ДАНКОМ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

06 травня 2020 17:18
sign.p7s
06 травня 2020 15:57
Пакет документів 3.pdf
06 травня 2020 15:57
Пакет документів 2.PDF
06 травня 2020 15:57
Пакет документів 1.pdf
06 травня 2020 15:57
Календарній график.PDF
06 травня 2020 15:57
гарантия 335.zip

Документи

Публічні документи

08 травня 2020 10:52
sign.p7s
08 травня 2020 10:48
16.Сертифікат ISO 9001.pdf
08 травня 2020 10:48
Протокол НР.7Z
08 травня 2020 10:48
Наказ Фролова Ю.М.7Z
08 травня 2020 10:48
Лист-Згода..jpg
08 травня 2020 10:48
Лист.jpg
08 травня 2020 10:48
Лист для клієнтів.7z
08 травня 2020 10:48
Довідка.jpg
08 травня 2020 10:48
Гарантія 3122-20.7z
08 травня 2020 10:48
Витяг із Статуту.7z
08 травня 2020 10:48
виписка.jpg
08 травня 2020 10:48
Банківська ліцензія.7z
08 травня 2020 10:48
15.Копія Статуту.pdf
08 травня 2020 10:48
12.Календарний графік.pdf
08 травня 2020 10:48
8.Банківська гарантія.pdf
08 травня 2020 10:48
4.Ліцензія.pdf

Документи

Публічні документи

08 травня 2020 17:06
sign.p7s
08 травня 2020 17:04
Банківська гарантія.rar
08 травня 2020 17:04
Частина 11.pdf
08 травня 2020 17:04
Частина 8.pdf
08 травня 2020 17:04
Частина 7.pdf
08 травня 2020 17:04
частина 5.pdf
08 травня 2020 17:04
Частина 1.pdf
08 травня 2020 17:04
Частина 3.pdf
08 травня 2020 17:04
Частина 2.pdf
08 травня 2020 17:04
Частина 6.1.pdf
08 травня 2020 17:04
Частина 6.pdf
08 травня 2020 17:04
Частина 4.pdf

Актуальні тендери

До пошуку