Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Лікарські засоби, МНН: Лот №1: Епінефрин, Аміак, Хлорпромазин, Метамізол натрію, Декстроза, Пропранололу гідрохлорид, Хлоропіраміну гідрохлорид, Атропіну сульфат, Кислота аскорбінова, Вугілля активоване, Магнію аспарагінат, калію аспарагінат, Кремнію діоксид, Етиловий ефір альфа-бромоізовалеріанової кислоти, Гексаметонію бензосульфонат, Метопрололу тартрат,Розчин ментолу в ментиловому ефірі ізовалеріанової кислоти , Сальбутамол, Верапаміл, Гепарин, Декскетопрофен, Дексаметазон натрію сульфат, Дигоксин, Диклофенак натрію, Дифенгідрамін, Натрію ацетат, натрію хлорид, Допамін, Урапідил, Еналаприл, Ізосорбіду динітрат, Етамзілат, Каптоприл гідрохлоротіазид, Розчин ментолу в ментиловому ефірі ізовалеріанової кислоти, Кеторолак ,Клонідин, Етиловий ефір a-бромізовалеріанової кислоти, фенобарбітал, м’яти олія, Аміодарон, Декскетопрофен, L- лізину есцинат, Кофеїн-бензоат натрію, Хлорамфенікол, Лідокаїн, Фенілефрину гідрохлорид, Метоклопраміду гідрохлорід, Налоксон , Гліцерил тринітрат, Дротаверин, Ніфуроксазид, Декспантенол, Папаверин, Піридоксин, Клопідогрель, Платифілін, Преднізолон, Метамізол натрію, фенпіверинію бромід, Йод, Пероксид водню, Ніфедипін, Декаметоксин, Торасемід, Тіамін , Еноксапарин, Ніфедипін, Фурасемід, Ацетилсаліцилова кислота, парацетамол, кофеїн, Кислота саліцилова, Бендазол, Нікетамід, клонідин, Транесанова кислота; Лот №2: Метамізол натрію, Амінокапронова кислота, Декаметоксин, Декстроза, Транексамова кислота, Теофелін, Магнія сульфат, Манітолу гексанітрат, Натрію хлорид, Реосорбілакт, натрію цитрат, Цефтріаксон; Лот №3: Морфін, Діазепам, Фентаніл, Comb drug , Трамадол
Очікувана вартість
1 653 980,00 UAH
UA-2020-04-01-002584-b ● 4b7ea498aa254b008d61bb18ca4287b9
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Тернопільської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 14054198 |
Місцезнаходження: | 46020, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Рєпіна,11 |
Контактна особа: |
Пастушенко Оксана Михайлівна +380352244198 kztor-tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 квітня 2020 15:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 квітня 2020 18:00 |
Очікувана вартість: | 1 653 980,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Тендерна документація
01 квітня 2020 15:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2020 15:23 |
проект договору.docx | |
01 квітня 2020 15:23 |
МТВ.docx | |
01 квітня 2020 15:23 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-01-002584-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 06 квітня 2020 15:21
запит на зміни
вимога у додатку
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 квітня 2020 13:05
Відповідно до «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 № 454, із змінами, під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів.
Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником на поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
Додатковою підставою не лотової закупівлі, є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на оперативність і своєчасність здійснення поставок та зменшує ризики відміни торгів з причини відсутності учасників по лотах, де сума закупівлі невелика. Своїм рішенням об’єднати в межах Лоту №1 лікарські засоби перелік яких міститься в Медико-технічних вимогах Додатку 3 тендерної документації замовник ще один раз підтверджує те, що дотримується вимог закону, в тому числі принципів здійснення публічних закупівель перелічених в ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», серед яких є і принцип максимальної ефективності та економії.
При визначенні предмета закупівлі в цілому чи за окремими частинами, Замовник керується, перш за все, не інтересами бізнесу (які представляє Учасник), а виконанням своїх функціональних обов’язків, якими передбачено забезпечення лікування пацієнтів відповідно до затверджених галузевих стандартів МОЗ одномоментно цілісною номенклатурою. Поділ предмета закупівлі на лоти надасть можливість Учаснику вибрати лише ті позиції, які для нього є фінансово привабливі, мають великі об’єми. При цьому лікувальний заклад ризикує залишитись недоукомплектованим переліком необхідних виробів медичного призначення, які Учасників не цікавлять, бо є для них не рентабельними. Замовник в своїй закупівлі жодним чином не обмежує коло потенційних учасників, так як, в тендерній документації вказано, що всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». Вимоги не можуть вважатися дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію, якщо на ринку є не менше 2 учасників, здатних задовольнити та виконати такі вимоги. Таким чином, Замовник вважає, що не порушив чинне законодавство, не встановив дискримінаційних умов, а лише скористався своїм законним правом, так як учасник має право подати аналог іншого виробника стосовно позицій технічного завдання, що не є гіршими згідно технічних характеристик.
Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником на поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
Додатковою підставою не лотової закупівлі, є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на оперативність і своєчасність здійснення поставок та зменшує ризики відміни торгів з причини відсутності учасників по лотах, де сума закупівлі невелика. Своїм рішенням об’єднати в межах Лоту №1 лікарські засоби перелік яких міститься в Медико-технічних вимогах Додатку 3 тендерної документації замовник ще один раз підтверджує те, що дотримується вимог закону, в тому числі принципів здійснення публічних закупівель перелічених в ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», серед яких є і принцип максимальної ефективності та економії.
При визначенні предмета закупівлі в цілому чи за окремими частинами, Замовник керується, перш за все, не інтересами бізнесу (які представляє Учасник), а виконанням своїх функціональних обов’язків, якими передбачено забезпечення лікування пацієнтів відповідно до затверджених галузевих стандартів МОЗ одномоментно цілісною номенклатурою. Поділ предмета закупівлі на лоти надасть можливість Учаснику вибрати лише ті позиції, які для нього є фінансово привабливі, мають великі об’єми. При цьому лікувальний заклад ризикує залишитись недоукомплектованим переліком необхідних виробів медичного призначення, які Учасників не цікавлять, бо є для них не рентабельними. Замовник в своїй закупівлі жодним чином не обмежує коло потенційних учасників, так як, в тендерній документації вказано, що всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». Вимоги не можуть вважатися дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію, якщо на ринку є не менше 2 учасників, здатних задовольнити та виконати такі вимоги. Таким чином, Замовник вважає, що не порушив чинне законодавство, не встановив дискримінаційних умов, а лише скористався своїм законним правом, так як учасник має право подати аналог іншого виробника стосовно позицій технічного завдання, що не є гіршими згідно технічних характеристик.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот №1: Епінефрин, Аміак, Хлорпромазин, Метамізол натрію, Декстроза, Пропранололу гідрохлорид, Хлоропіраміну гідрохлорид, Атропіну сульфат, Кислота аскорбінова, Вугілля активоване, Магнію аспарагінат, калію аспарагінат, Кремнію діоксид, Етиловий ефір альфа-бромоізовалеріанової кислоти, Гексаметонію бензосульфонат, Метопрололу тартрат,Розчин ментолу в ментиловому ефірі ізовалеріанової кислоти , Сальбутамол, Верапаміл, Гепарин, Декскетопрофен, Дексаметазон натрію сульфат, Дигоксин, Диклофенак натрію, Дифенгідрамін, Натрію ацетат, натрію хлорид, Допамін, Урапідил, Еналаприл, Ізосорбіду динітрат, Етамзілат, Каптоприл гідрохлоротіазид, Розчин ментолу в ментиловому ефірі ізовалеріанової кислоти, Кеторолак ,Клонідин, Етиловий ефір a-бромізовалеріанової кислоти, фенобарбітал, м’яти олія, Аміодарон, Декскетопрофен, L- лізину есцинат, Кофеїн-бензоат натрію, Хлорамфенікол, Лідокаїн, Фенілефрину гідрохлорид, Метоклопраміду гідрохлорід, Налоксон , Гліцерил тринітрат, Дротаверин, Ніфуроксазид, Декспантенол, Папаверин, Піридоксин, Клопідогрель, Платифілін, Преднізолон, Метамізол натрію, фенпіверинію бромід, Йод, Пероксид водню, Ніфедипін, Декаметоксин, Торасемід, Тіамін , Еноксапарин, Ніфедипін, Фурасемід, Ацетилсаліцилова кислота, парацетамол, кофеїн, Кислота саліцилова, Бендазол, Нікетамід, клонідин, Транесанова кислота |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 022 980,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 3 068,94 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
71 measures.name.symbol
Лот №1: Епінефрин, Аміак, Хлорпромазин, Метамізол натрію, Декстроза, Пропранололу гідрохлорид, Хлоропіраміну гідрохлорид, Атропіну сульфат, Кислота аскорбінова, Вугілля активоване, Магнію аспарагінат, калію аспарагінат, Кремнію діоксид, Етиловий ефір альфа-бромоізовалеріанової кислоти, Гексаметонію бензосульфонат, Метопрололу тартрат,Розчин ментолу в ментиловому ефірі ізовалеріанової кислоти , Сальбутамол, Верапаміл, Гепарин, Декскетопрофен, Дексаметазон натрію сульфат, Дигоксин, Диклофенак натрію, Дифенгідрамін, Натрію ацетат, натрію хлорид, Допамін, Урапідил, Еналаприл, Ізосорбіду динітрат, Етамзілат, Каптоприл гідрохлоротіазид, Розчин ментолу в ментиловому ефірі ізовалеріанової кислоти, Кеторолак ,Клонідин, Етиловий ефір a-бромізовалеріанової кислоти, фенобарбітал, м’яти олія, Аміодарон, Декскетопрофен, L- лізину есцинат, Кофеїн-бензоат натрію, Хлорамфенікол, Лідокаїн, Фенілефрину гідрохлорид, Метоклопраміду гідрохлорід, Налоксон , Гліцерил тринітрат, Дротаверин, Ніфуроксазид, Декспантенол, Папаверин, Піридоксин, Клопідогрель, Платифілін, Преднізолон, Метамізол натрію, фенпіверинію бромід, Йод, Пероксид водню, Ніфедипін, Декаметоксин, Торасемід, Тіамін , Еноксапарин, Ніфедипін, Фурасемід, Ацетилсаліцилова кислота, парацетамол, кофеїн, Кислота саліцилова, Бендазол, Нікетамід, клонідин, Транесанова кислота
Розгорнути
Згорнути
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Epinephrine
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-01-002584-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 06 квітня 2020 15:21
запит на зміни
вимога у додатку
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 квітня 2020 13:05
Відповідно до «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 № 454, із змінами, під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів.
Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником на поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
Додатковою підставою не лотової закупівлі, є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на оперативність і своєчасність здійснення поставок та зменшує ризики відміни торгів з причини відсутності учасників по лотах, де сума закупівлі невелика. Своїм рішенням об’єднати в межах Лоту №1 лікарські засоби перелік яких міститься в Медико-технічних вимогах Додатку 3 тендерної документації замовник ще один раз підтверджує те, що дотримується вимог закону, в тому числі принципів здійснення публічних закупівель перелічених в ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», серед яких є і принцип максимальної ефективності та економії.
При визначенні предмета закупівлі в цілому чи за окремими частинами, Замовник керується, перш за все, не інтересами бізнесу (які представляє Учасник), а виконанням своїх функціональних обов’язків, якими передбачено забезпечення лікування пацієнтів відповідно до затверджених галузевих стандартів МОЗ одномоментно цілісною номенклатурою. Поділ предмета закупівлі на лоти надасть можливість Учаснику вибрати лише ті позиції, які для нього є фінансово привабливі, мають великі об’єми. При цьому лікувальний заклад ризикує залишитись недоукомплектованим переліком необхідних виробів медичного призначення, які Учасників не цікавлять, бо є для них не рентабельними. Замовник в своїй закупівлі жодним чином не обмежує коло потенційних учасників, так як, в тендерній документації вказано, що всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». Вимоги не можуть вважатися дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію, якщо на ринку є не менше 2 учасників, здатних задовольнити та виконати такі вимоги. Таким чином, Замовник вважає, що не порушив чинне законодавство, не встановив дискримінаційних умов, а лише скористався своїм законним правом, так як учасник має право подати аналог іншого виробника стосовно позицій технічного завдання, що не є гіршими згідно технічних характеристик.
Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником на поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
Додатковою підставою не лотової закупівлі, є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на оперативність і своєчасність здійснення поставок та зменшує ризики відміни торгів з причини відсутності учасників по лотах, де сума закупівлі невелика. Своїм рішенням об’єднати в межах Лоту №1 лікарські засоби перелік яких міститься в Медико-технічних вимогах Додатку 3 тендерної документації замовник ще один раз підтверджує те, що дотримується вимог закону, в тому числі принципів здійснення публічних закупівель перелічених в ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», серед яких є і принцип максимальної ефективності та економії.
При визначенні предмета закупівлі в цілому чи за окремими частинами, Замовник керується, перш за все, не інтересами бізнесу (які представляє Учасник), а виконанням своїх функціональних обов’язків, якими передбачено забезпечення лікування пацієнтів відповідно до затверджених галузевих стандартів МОЗ одномоментно цілісною номенклатурою. Поділ предмета закупівлі на лоти надасть можливість Учаснику вибрати лише ті позиції, які для нього є фінансово привабливі, мають великі об’єми. При цьому лікувальний заклад ризикує залишитись недоукомплектованим переліком необхідних виробів медичного призначення, які Учасників не цікавлять, бо є для них не рентабельними. Замовник в своїй закупівлі жодним чином не обмежує коло потенційних учасників, так як, в тендерній документації вказано, що всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». Вимоги не можуть вважатися дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію, якщо на ринку є не менше 2 учасників, здатних задовольнити та виконати такі вимоги. Таким чином, Замовник вважає, що не порушив чинне законодавство, не встановив дискримінаційних умов, а лише скористався своїм законним правом, так як учасник має право подати аналог іншого виробника стосовно позицій технічного завдання, що не є гіршими згідно технічних характеристик.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРМЕДЕКСПОРТ" #25067695 |
Переможець |
1 021 863,86
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2020 13:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2021 09:49
|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2021 13:14
|
ду 170 8.pdf | зміни до договору |
21 січня 2021 12:52
|
підписаний договір | зміни до договору |
21 січня 2021 12:52
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 13:16
|
д.у.170_3.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 13:13
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 12:52
|
д.у.170_1.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 12:50
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 12:45
|
д.у.170.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 12:42
|
Електронний підпис | укладений |
06 листопада 2020 17:33
|
Додаткова угода 170_4.pdf | зміни до договору |
06 листопада 2020 17:30
|
Додаткова угода 170_4.pdf | зміни до договору |
06 листопада 2020 17:30
|
Електронний підпис | укладений |
22 жовтня 2020 16:33
|
додаткова угода (1).pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2020 16:09
|
Електронний підпис | укладений |
18 вересня 2020 10:19
|
2 (3).pdf | зміни до договору |
18 вересня 2020 09:49
|
1 (3).pdf | зміни до договору |
18 вересня 2020 09:49
|
Електронний підпис | укладений |
18 серпня 2020 15:12
|
додаткова угода (2).pdf | зміни до договору |
18 серпня 2020 15:06
|
Електронний підпис | укладений |
05 травня 2020 15:25
|
підписаний договір | укладений |
05 травня 2020 15:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 170 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 170/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів |
Номер договору про закупівлю: | 170 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 170/2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 170 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 170/3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 170 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 170/4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди підписати додаткову угоду |
Номер договору про закупівлю: | 170 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди підписати додаткову угоду |
Номер договору про закупівлю: | 170 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди продовжити дію договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 170 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | викладення суми 20% відсоткової угоди , у зв'язку з чим коригується сума договору. |
Номер договору про закупівлю: | 170 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 170/8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |