Сирні продукти
Очікувана вартість
125 000,00 UAH
UA-2020-04-01-002570-a cb5596967d8144fe871ae847dd1fab80
Спрощена/Допорогова закупівля    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Київський центр соціальної адаптації престарілих, інвалідів та інших осіб, що не мають постійного місця проживання
Код ЄДРПОУ: 19478709
Місцезнаходження замовника: 07324, Україна , Київська обл., Вишгородський р-н, с. Ясногородка, табір "Жемчужина"
Контактна особа замовника: Черниш Наталія Григорівна
000000000000
ksca_yasno@ukr.net
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 квітня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2020 20:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 квітня 2020 23:00
Початок аукціону: 09 квітня 2020 14:52
Очікувана вартість: 125 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Сирні продукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

01 квітня 2020 19:08
договір_харчування.doc
01 квітня 2020 19:08
сирнi_продукти_оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-01-002570-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП КІДАЛОВ АНДРІЙ ІГОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3123515272
Дата подання: 02 квітня 2020 20:59
Вимагаємо внести зміни
Вимагаємо замінити фразу «ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, ІДТ)» на «ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, ІДТ) або ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, ІДТ)»
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 квітня 2020 11:20
З 01 грудня 2019 року в Україні методом підтвердження набирав чинності новий національний стандарт ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до організацій харчового ланцюгу», який прийнято наказом ДП «УкрНДНЦ» № 340 від 31 жовтня 2019 року, на заміну ДСТУ ISO 22000:2007. Це є міжнародний стандарт, який містить багато змін в порівнянні до стандарту от ISO 22000:2005. Отже для забезпечення безпечності харчових продуктів учасник повинен відповідати вимогам ISO 22000:2018, а саме вимогам не тільки до процесу виробництва, а і до таких процесів як упаковка, зберігання, транспортування і т.д. Крім того, учасником документально не підтверджено неможливість виконання вказаної умови Документації та не доведено, яким чином наведена вище умова Документації порушує його права та законні інтереси, у зв’язку з чим відсутні підстави для внесення змін в Документацію в цій частині.
Номер вимоги: UA-2020-04-01-002570-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП КІДАЛОВА ІРИНА МИКОЛАЇВНА, Код ЄДРПОУ:2320419124
Дата подання: 03 квітня 2020 13:50
Внесіть зміни
Відповідно до підпункту 2 пункту 4 ст.36 Закону ціна за одиницю товару може бути збільшена, але не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку. Вимога Замовника надати довідку про те, що ціни на продукцію, яка зазначена у специфікації, у 2020 році змінюватись не будуть є незаконною та дискримінаційною. Відповідно до ч.1 ст.2 Закону замовники закупівель повинні дотримуватися визначених Законом принципів закупівель. Вказані принципи визначені ст.3, 5, 22 Закону, зокрема встановлений принцип «недискримінація учасників», який згідно ч.3. ст.5, ч.4 ст.22 Закону включає заборону замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників та забороняє включати у тендерну документації вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.2, 3, 5, 22 Закону вимагаємо привести умови тендерної документації у відповідність до вимог Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 квітня 2020 11:46
Відповідно до ч.1. ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень». Ваше посилання на встановлення дискримінаційних вимог в тендерній документації є необґрунтованою по причині відсутності в процедурі допорогових закупівель тендерної документації. Дія ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» поширюється виключно на договори, укладені відповідно до вимог згаданого Закону. Додатково інформуємо, що порядок проведення допорогових закупівель регулюється Порядком здійснення допорогових закупівель, затверджених наказом ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 № 35. В згаданому Порядку відсутня норма щодо обов’язковості збільшення ціни на 10%. В зв’язку з викладеним відсутні підстави для задоволення вимоги в даній частині.
Стосовно ймовірного дискримінації учасників повідомляємо про наступне. Принципи здійснення закупівель визначені в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.». Жоден з наведених принципів не може бути порушено зазначеною вимогою, оскільки вона є однаковою для всіх учасників та фактично ставить всіх учасників в рівні умови.
Крім того, учасником документально не підтверджено неможливість виконання вказаної умови Документації та не доведено, яким чином наведена вище умова Документації порушує його права та законні інтереси, у зв’язку з чим відсутні підстави для внесення змін в Документацію в цій частині.

Документи подані скаржником

02 квітня 2020 20:59
Вимога.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 квітня 2020 15:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна 113 685,00
UAH з ПДВ
113 685,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. 120 444,00
UAH з ПДВ
120 444,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою вiдповiдальнiстю «Гуд Фреш Фуд» 125 000,00
UAH з ПДВ
125 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 квітня 2020 19:26
тех паспорта.pdf
08 квітня 2020 19:26
ПОДАТКОВА ДЕКЛАРАЦІЯ.pdf
08 квітня 2020 19:26
iso 22000.pdf
08 квітня 2020 19:26
iso 14001.pdf
08 квітня 2020 19:26
9001.pdf
08 квітня 2020 19:26
1. установчі.pdf
08 квітня 2020 19:26
договор оренди авто.pdf
08 квітня 2020 19:26
мед книжка братешко (2).jpg
08 квітня 2020 19:26
мед книжка горбатюк (2).jpg
08 квітня 2020 19:26
сан обробка 02.04.2020.jpg
08 квітня 2020 19:26
мед книжка горбатюк (1).jpg
08 квітня 2020 19:26
мед книжка братешко (1).jpg
08 квітня 2020 19:26
експлуатаційний (1).jpg
08 квітня 2020 19:26
довідка статистики.jpg
08 квітня 2020 19:26
Акт 02.04.2020 оригінал.jpg
08 квітня 2020 19:26
4.Мат база.pdf
08 квітня 2020 19:26
транспорт довідка.pdf
08 квітня 2020 19:26
витяг 31.03.2020.pdf
08 квітня 2020 19:26
Проект договору.pdf
08 квітня 2020 19:26
про взяття на облік.pdf
08 квітня 2020 19:26
цінова пропозиція.pdf
08 квітня 2020 19:26
Згода.pdf
08 квітня 2020 19:26
Погодження.pdf
08 квітня 2020 19:26
Технічні вимоги.pdf
08 квітня 2020 19:26
Опис товару.pdf
08 квітня 2020 19:26
Гарантійні листи.pdf
08 квітня 2020 19:26
2 про ЄДРПОУ.pdf
08 квітня 2020 19:26
довідка.pdf
08 квітня 2020 19:26
6. ДОВІДКА потужності.pdf
08 квітня 2020 19:26
Довідка працівники.pdf
08 квітня 2020 19:26
Гарантійний витрати.pdf
08 квітня 2020 19:26
Довідка ціна.pdf
08 квітня 2020 19:26
декларації виробників.pdf
08 квітня 2020 19:26
банкрутство 30.03.2020.pdf

Публічні документи

08 квітня 2020 17:55
Сирні_compressed.pdf

Публічні документи

08 квітня 2020 21:01
Технічні вимоги.pdf
08 квітня 2020 20:55
Пропозиція Сирні.pdf
08 квітня 2020 20:55
ХАСП.zip
08 квітня 2020 20:55
ГУД ФРЕШ ФУД СУБХП.pdf
08 квітня 2020 20:55
Податкова Декларація.pdf
08 квітня 2020 20:55
Медична Параска.pdf
08 квітня 2020 20:55
Договір Оренди Авто.pdf
08 квітня 2020 20:55
Сан паспорт Гуд.pdf
08 квітня 2020 20:55
Баланс 2019.pdf
08 квітня 2020 20:55
Тех паспорт2.jpg
08 квітня 2020 20:55
Тех паспорт.jpg
08 квітня 2020 20:55
Гарантія доставка.pdf
08 квітня 2020 20:55
Правочин 50.pdf
08 квітня 2020 20:55
Довідка про транспорт.pdf
08 квітня 2020 20:55
Лист щодо водія.pdf
08 квітня 2020 20:55
Відкриті рахунки ПУМБ.pdf
08 квітня 2020 20:55
Довідка ціни.pdf
08 квітня 2020 20:55
Лист щодо експертизи.pdf
08 квітня 2020 20:55
Гарантія щодо витрат.pdf
08 квітня 2020 20:55
Довідка складські.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна
#3087506383
Відхилено 113 685,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2020 18:32
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.
#2707716424
Відхилено 120 444,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2020 18:43
Товариство з обмеженою вiдповiдальнiстю «Гуд Фреш Фуд»
#43365365
Переможець 125 000,00
UAH з ПДВ
13 квітня 2020 14:01

Документи

Документи

Документи

13 квітня 2020 14:01
сирні продукти.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 квітня 2020 14:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою вiдповiдальнiстю «Гуд Фреш Фуд»
#43365365
125 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 квітня 2020 14:01
сирні продукти.PDF

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
28.pdf укладений
15 квітня 2020 15:23

Актуальні тендери

До пошуку