Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
М’ясо
Очікувана вартість
193 500,00 UAH
UA-2020-04-01-002547-a ● 6ea8f4b0b7b3465ea998d14f55d2bbac
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський центр соціальної адаптації престарілих, інвалідів та інших осіб, що не мають постійного місця проживання |
Код ЄДРПОУ: | 19478709 |
Місцезнаходження: | 07324, Україна , Київська обл., Вишгородський р-н, с. Ясногородка, табір "Жемчужина" |
Контактна особа: |
Черниш Наталія Григорівна 000000000000 ksca_yasno@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 квітня 2020 18:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2020 19:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2020 23:00 |
Початок аукціону: | 09 квітня 2020 14:26 |
Очікувана вартість: | 193 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 935,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 квітня 2020 18:43 |
договір_харчування.doc |
01 квітня 2020 18:43 |
мясо_оголошення.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-01-002547-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП КІДАЛОВА ІРИНА МИКОЛАЇВНА, Код ЄДРПОУ:2320419124
Дата подання: 02 квітня 2020 21:14
Вимагаємо внести зміни в оголошення
.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 квітня 2020 11:22
З 01 грудня 2019 року в Україні методом підтвердження набирав чинності новий національний стандарт ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до організацій харчового ланцюгу», який прийнято наказом ДП «УкрНДНЦ» № 340 від 31 жовтня 2019 року, на заміну ДСТУ ISO 22000:2007. Це є міжнародний стандарт, який містить багато змін в порівнянні до стандарту от ISO 22000:2005. Отже для забезпечення безпечності харчових продуктів учасник повинен відповідати вимогам ISO 22000:2018, а саме вимогам не тільки до процесу виробництва, а і до таких процесів як упаковка, зберігання, транспортування і т.д. Крім того, учасником документально не підтверджено неможливість виконання вказаної умови Документації та не доведено, яким чином наведена вище умова Документації порушує його права та законні інтереси, у зв’язку з чим відсутні підстави для внесення змін в Документацію в цій частині.
Номер вимоги: UA-2020-04-01-002547-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП КІДАЛОВА ІРИНА МИКОЛАЇВНА, Код ЄДРПОУ:2320419124
Дата подання: 03 квітня 2020 13:56
Внесіть зміни
Відповідно до підпункту 2 пункту 4 ст.36 Закону ціна за одиницю товару може бути збільшена, але не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку. Вимога Замовника надати довідку про те, що ціни на продукцію, яка зазначена у специфікації, у 2020 році змінюватись не будуть є незаконною та дискримінаційною. Відповідно до ч.1 ст.2 Закону замовники закупівель повинні дотримуватися визначених Законом принципів закупівель. Вказані принципи визначені ст.3, 5, 22 Закону, зокрема встановлений принцип «недискримінація учасників», який згідно ч.3. ст.5, ч.4 ст.22 Закону включає заборону замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників та забороняє включати у тендерну документації вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.2, 3, 5, 22 Закону вимагаємо привести умови тендерної документації у відповідність до вимог Закону.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 квітня 2020 11:48
Відповідно до ч.1. ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень». Ваше посилання на встановлення дискримінаційних вимог в тендерній документації є необґрунтованою по причині відсутності в процедурі допорогових закупівель тендерної документації. Дія ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» поширюється виключно на договори, укладені відповідно до вимог згаданого Закону. Додатково інформуємо, що порядок проведення допорогових закупівель регулюється Порядком здійснення допорогових закупівель, затверджених наказом ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 № 35. В згаданому Порядку відсутня норма щодо обов’язковості збільшення ціни на 10%. В зв’язку з викладеним відсутні підстави для задоволення вимоги в даній частині.
Стосовно ймовірного дискримінації учасників повідомляємо про наступне. Принципи здійснення закупівель визначені в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.». Жоден з наведених принципів не може бути порушено зазначеною вимогою, оскільки вона є однаковою для всіх учасників та фактично ставить всіх учасників в рівні умови.
Крім того, учасником документально не підтверджено неможливість виконання вказаної умови Документації та не доведено, яким чином наведена вище умова Документації порушує його права та законні інтереси, у зв’язку з чим відсутні підстави для внесення змін в Документацію в цій частині.
Стосовно ймовірного дискримінації учасників повідомляємо про наступне. Принципи здійснення закупівель визначені в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.». Жоден з наведених принципів не може бути порушено зазначеною вимогою, оскільки вона є однаковою для всіх учасників та фактично ставить всіх учасників в рівні умови.
Крім того, учасником документально не підтверджено неможливість виконання вказаної умови Документації та не доведено, яким чином наведена вище умова Документації порушує його права та законні інтереси, у зв’язку з чим відсутні підстави для внесення змін в Документацію в цій частині.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 квітня 2020 14:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна |
171 804,00
UAH з ПДВ
|
171 804,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. |
191 532,00
UAH з ПДВ
|
191 532,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою вiдповiдальнiстю «Гуд Фреш Фуд» |
193 498,00
UAH з ПДВ
|
193 498,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна #3087506383 |
Відхилено |
171 804,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2020 18:24
|
|
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. #2707716424 |
Відхилено |
191 532,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2020 18:35
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Товариство з обмеженою вiдповiдальнiстю «Гуд Фреш Фуд» #43365365 |
Переможець |
193 498,00
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2020 13:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
23.pdf | укладений |
15 квітня 2020 15:14
|