Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хліб пшеничний, хліб житньо-пшеничний, торти, пасха, булочки
Очікувана вартість
431 900,00 UAH
UA-2020-04-01-002389-a 7a6b491ee7554215a5eb3e47c8084c7b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Щіпановська Євгенія Михайлівна

+380688448030 krivchik.inter@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КРИВЧИЦЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ
Код ЄДРПОУ: 03190461
Місцезнаходження: 32453, Україна , Хмельницька обл., село Кривчик Дунаєвецького району, вулиця Сонячна, будинок 2
Контактна особа: Щіпановська Євгенія Михайлівна
+380688448030
krivchik.inter@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2020-02-21-000725-c, яке оприлюднене 21.02.2020 року, було розпочато проведення процедури відкритих торгів на закупівлю «код ДК 021:2015 - 15810000-9 «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» (хліб пшеничний, хліб житньо-пшеничний, торти, пасха, булочки)». Електронною системою закупівель автоматично 08.03.2020 року відмінено торги на підставі а.4. ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій), що підтверджується звітом про результати проведення процедури закупівлі від 08.03.2020 р. Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2020-03-12-001042-a, яке оприлюднене 12.03.2020 року, замовником було повторно розпочато проведення закупівлі «код ДК 021:2015 - 15810000-9 «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» (хліб пшеничний, хліб житньо-пшеничний, торти, пасха, булочки)». Електронною системою закупівель автоматично 27.03.2020 року відмінено торги на підставі а.4. ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій), що підтверджується звітом про результати проведення процедури закупівлі від 27.03.2020 р. Однак, у Замовника торгів надалі існує потребу в закупівлі хлібобулочних виробів. Голова тендерного комітету зазначив, що пунктом 4 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено можливість застосування переговорної процедури закупівлі, якщо замовником торгів було двічі відмінено процедуру закупівлі через відсутність достатньої кількості учасників. Враховуючи вищевказане, голова тендерного комітету запропонувала обрати переможцем переговорної процедури закупівлі «код ДК 021:2015 - 15810000-9 «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» (хліб пшеничний, хліб житньо-пшеничний, торти, пасха, булочки)» відповідно до п.4 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації) - ТОВ "ХМЕЛЬНИЦЬКХЛІБ" (42987745) та прийняти рішення про намір укласти договір із даним учасником.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 квітня 2020 17:28
Оскарження наміру укласти договір: 12 квітня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8000 кг
хліб пшеничний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
28000 кг
хліб житньо-пшеничний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
200 кг
торти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
170 кг
пасха
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
500 кг
булочки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 4.1. Розрахунки за поставлений товар проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Постачальником рахунка на оплату товару (згідно п.7 ст.51 Бюджетного кодексу України – за фактом поставки товару). Для проведення оплати до рахунка додається накладна на товар. 4.2. Замовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст..49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу до 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

01 квітня 2020 17:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2020 17:19
4 ПРОТОКОЛ переговорів-.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ХМЕЛЬНИЦЬКХЛІБ"
#42987745
Переможець 431 800,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2020 17:28

Документи

01 квітня 2020 17:28
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 квітня 2020 17:28

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ХМЕЛЬНИЦЬКХЛІБ"
#42987745
431 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 квітня 2020 17:28
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 12:22
Електронний підпис укладений
26 березня 2021 17:02
ДУ .PDF зміни до договору
26 березня 2021 16:58
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 12:21
File0004.PDF зміни до договору
02 лютого 2021 12:18
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 11:28
File.PDF зміни до договору
26 січня 2021 16:16
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 18:55
Доп.pdf зміни до договору
04 січня 2021 18:53
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 15:04
File0005.PDF зміни до договору
24 грудня 2020 15:02
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 10:40
File.PDF зміни до договору
14 грудня 2020 10:38
Електронний підпис укладений
25 травня 2020 12:32
File.PDF зміни до договору
25 травня 2020 12:31
Електронний підпис укладений
14 квітня 2020 17:11
договір укладений
14 квітня 2020 17:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 188
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1,ч.4,ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 188
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): П.1 ч.4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 188
Договір:
Номер додаткової угоди: 32
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 188
Договір:
Номер додаткової угоди: 36
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.8 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 188
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 188
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 188
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 квітня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 331 856,96
UAH (в тому числі ПДВ 55 309,49 UAH)