Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Щит меблевий інформаційний
Очікувана вартість
8 920,00 UAH
UA-2020-04-01-002257-a dddcecfb0ab04774a2a9d6edb22fa090
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Бойко Людмила Валентинівна

380444248415 kultura-112@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури та охорони культурної спадщини Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498578
Вебсайт: http://svyat.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, Проспект Перемоги, 112
Контактна особа: Бойко Людмила Валентинівна
380444248415
kultura-112@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 квітня 2020 16:47
Звернення за роз’ясненнями: до 02 квітня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 квітня 2020 14:00
Початок аукціону: 24 квітня 2020 15:38
Очікувана вартість: 8 920,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 44,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44190000-8: Конструкційні матеріали різні


1. Централізована бібліотечна система «Свічадо» (бульвар Ромена Роллана, 13-В); сума – 6120 грн.
• Щит меблевий інформаційний – 3 шт.
800*2100н, матеріал: ДСП 16/18мм класу Е1, колір: білий, крайка ПВХ 0,6мм біла, місця для файлів з пластику (А4, А5) 8-10шт.

2. Київська дитяча музична школа №29 (проспект Л. Курбаса, 7-Г); сума – 2800 грн.
• Стенд пластиковий інформаційний – 2 шт.
145х85х0,3 см,
Стенд виготовлений з білого пластику Komaprint товщиною 3 мм.
Зображення надруковане на вініловій плівці методом якісного повноколірного друку з фотографічною якістю та методом аплікації нанесене на пластик.
Для захисту від пошкоджень стенд ламінується захисною прозорою плівкою, що дозволяє зберегти первісну якість зображення та захищає поверхню стенду від подряпин.
Кишеньки виготовлені з прозорого пластику товщиною 0,8 мм, приклеєні до стенду за допомогою якісного двостороннього скотчу. Формат кишеньок - А4
Поверхня стійка до дії УФ-випромінювання, миючих засобів.
Кількість товарів: 5 шт.
Місце поставки товарів:
Відповідно до вказаних адрес: м. Київ
1. Централізована бібліотечна система «Свічадо»: м. Київ
Бібліотека ім. Н. Рибака (вул. Петрицького, 5/9) – 1 шт.
Філія бібліотеки ім. В. Стефаника (пров. Кам»янець-Подільський, 6-А) – 2 шт.

Київська дитяча музична школа №29 (проспект Л. Курбаса, 7-Г):
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Щит меблевий інформаційний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, м. Київ, Бібліотека ім. Н. Рибака (вул. Петрицького, 5/9) – 1 шт. Філія бібліотеки ім. В. Стефаника (пров. Кам»янець-Подільський, 6-А) – 2 шт. 2. Київська дитяча музична школа №29 (проспект Л. Курбаса, 7-Г)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 червня 2020  —  23 вересня 2020
ДК 021:2015: 44190000-8 — Конструкційні матеріали різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 квітня 2020 16:52
договір.docx
01 квітня 2020 16:52
Документація щит інформ.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-01-002257-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "КОМПАНІЯ "ПРІМАВЕРА", Код ЄДРПОУ:35539161
Дата подання: 28 квітня 2020 21:15
Неправомірне відхилення пропозиції
Шановний Замовнику.
Пропозиція ПП "Компанія "ПРІМАВЕРА" неправомірно відхилена, оскільки повністю відповідає вимогам закупівлі.

У Протоколі відхилення № 56 від 27.04.2020 прописано, що "учасником не зазначені технічні описи щодо предмету закупівлі та надано не заповнений відповідно до оголошення проект договору".

Так ось, жодним пунктом документації цієї закупівлі не вимагалось "зазначити технічні описи щодо предмету закупівлі". Можливо, Замовник має на увазі те, що "технічні описи" прописав інший Учасник у своїй ціновій пропозиції. Так це - його власна ініціатива.
У табличній формі Додатку 1 до Оголошення чітко вимагалось прописати "Найменування товару", що ПП "Компанія "ПРІМАВЕРА" й було зроблено. Щодо підтвердження технічних характеристик, то на вимогу документації торгів у нашій ціновій пропозиції зазначено, що ознайомившись "з технічними вимогами та вимогами щодо кількості та термінів поставки товару, що закуповується, ми маємо можливість і погоджуємось забезпечити товарами відповідної якості, в необхідній кількості та в установлені замовником строки". Вимога виконана повністю.

Стосовно ж наступної причини скасування - проекту договору, то нами, згідно вимог документації, був завантажений документ "договір.docx". У цьому документі чітко заповнені дані зі сторони Учасника. Змінні ж позиції (як то номер договору, дата, ціна та інше) зазначаються за результатами торгів.
Можливо, Замовник хотів ще більше інформації отримати, так варто було конкретизувати, наприклад: вимагаємо поставити "крапку" в кінці договору чи "тире" у якомусь реченні... І ми б це зробили. Хоча, навіть, пропущення чогось з зазначеного підпадає під визначення "формальних (несуттєвих) помилок" (стаття 22 Закону), "допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій".
У документації ж торгів вимагався лише "заповнений проект Договору в форматі ворд" без будь-яких уточнень. Вимога виконана повністю.

Відповідно до вимог законодавства України у сфері державних закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель як "об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій" та "запобігання корупційним діям і зловживанням".

На підставі вищенаведеного та задля дотримання Замовником вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII і умов цієї закупівлі вимагаємо від Замовника відмінити відхилення нашої пропозиції, перевести у кваліфікацію та визначити переможцем торгів ПП "КОМПАНІЯ "ПРІМАВЕРА".
Зі своєї сторони гарантуємо поставку якісного товару у визначені терміни.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 квітня 2020 14:58
До того ж у зв’язку з введенням в дію Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» оголошені до 19 квітня 2020 року допорогові закупівлі не можливо завершити відповідно до норм Закону, який діяв до введення в дію нового Закону. Тому, можливо, дана закупівля буде скасована. Дякуємо за порозуміння.
Розгорнути Згорнути
Шановний Учаснику, в оголошені закупівлі було чітко прописано що заповнений в форматі ворд договір (тобто всі його розділи, відповідно до результатів аукіону та Вашої цінової пропозиції зі всіма додатками). Також в оголошенні зазначено предмет закупівлі де є детальний опис. Ваша цінова пропозиція була без всіляких описів назв і т.і. щоб Замовник міг якимось чином ідентиікувати предмет закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-04-01-002257-a.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "КОМПАНІЯ "ПРІМАВЕРА", Код ЄДРПОУ:35539161
Дата подання: 29 квітня 2020 15:57
Незаконне визначення переможця
Шановний Замовнику.
Пропозиція ПП "Формат М" неправомірно визначена переможцем торгів, оскільки не відповідає вимогам закупівлі.

У ОГОЛОШЕННІ про проведення закупівлі через систему електронних закупівель Замовником чітко вимагалися документи, які мав надати Учасник торгів у складі своєї пропозиції. І, оскільки, пропозиція подається до початку торгів (до проведення аукціону), тож і документи "в її складі" мали бути надані в період подання пропозицій по 23 квітня 2020, 14:00 год. (крім зміни ціни за результатами аукціону).

Зокрема, серед іншого, Замовником вимагалися пунктом 4:
- копії свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість чи про сплату єдиного податку або виписки (витягу) з реєстру платників податку на додану вартість чи єдиного податку, завірені уповноваженою особою та печаткою учасника;
Свідоцтво чи виписка (витяг) з реєстру платників податку на додану вартість чи єдиного податку цим Учасником НЕ НАДАНО.

Також, цим же 4 пунктом вимагалось надати:
- Копію виконання аналогічного договору з бюджетною організацією за 2018-2020 рр.
У поданому ПП "Формат М" документі відсутні Додатки 1, 2 та 3, які згідно пункту 11.12 цього Договору є його "невід'ємною частиною". Вимога НЕ ВИКОНАНА.

Крім того, у пункті 5 документації торгів Замовник акцентує увагу, що "входять до складу цінової пропозиції учасника" і документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів.
Жодного з перелічених (копія протоколу зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління, або виписка з нього; копія наказу про його призначення; довіреність або доручення, якщо таке має місце, тощо) цим Учасником НЕ ПОДАНО.

Ненадання ПП "Формат М" цих документів не підпадає і під визначення "формальних (несуттєвих) помилок" (частина третя статті 22 Закону). Бо "технічні помилки та описки" - це пропущена механічно/технічно цифра, неправильно написане слово (наприклад: ПВХ чи ПХВ) та й навіть по іншому сформоване речення. І аж ніяк не невідповідність документації пропозиції тим пунктам, які вимагались.

Згідно підпункту 5 пункту ІІ Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 р. "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель..." Учасник має право подати пропозицію (відповідно, і прикріпити в електронному вигляді усі документи, що вимагаються) "на етапі подання пропозицій до кінця строку його завершення", а "пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, ЕСЗ не приймаються". ПП "Формат М" не подано відповідні документи "в складі своєї пропозиції" до дати проведення аукціону. А внесення змін до Пропозиції чи подання документів після проведення аукціону суперечить підпункту 6 пункту ІІ того ж Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 р., де чітко прописано, що "Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників". Це означає, що подання Замовнику після аукціону документів, які вимагались, але попередньо не прикріплювались в електронному виді, не те що на майданчику торгів та й навіть в паперовому вигляді суперечить законодавству про проведення торгів за державні кошти.

Замовник зобов'язаний відхилити пропозицію Учасника згідно вимог ОЛОГОШЕННЯ цієї закупівлі та Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, де чітко зазначено, що неподання Учасником будь-яких документів є підставою для дискваліфікації тендерної пропозиції та її відхилення через невідповідність тендерної пропозиції "умовам тендерної документації", незалежно від того, яку ціну запропонував Учасник. Пропозиція відхиляється як така, "що не відповідає вимогам замовника".

Ми розуміємо, що Замовник уже співпрацював з цим Учасником. Та це не повинно стимулювати порушенню зі сторони Замовника законодавства України про закупівлі за державні кошти.

На підставі вищенаведеного вимагаємо від Замовника відхилити пропозицію ПП "Формат М" як таку, що не відповідає умовам Закупівлі.
А пропозицію ПП "Компанія "ПРІМАВЕРА" визнати переможцем торгів.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-04-01-002257-a.a3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "КОМПАНІЯ "ПРІМАВЕРА", Код ЄДРПОУ:35539161
Дата подання: 29 квітня 2020 16:02
Не суперечте самі ж собі
Не суперечте самі ж собі.
Не можливо подати до аукціону документ, де заповнені "всі його розділи, відповідно до результатів аукіону та Вашої цінової пропозиції зі всіма додатками" !!!
У нашій ціновій пропозиції присутні назви (згідно вимог), а "всілякі описи назв" (як Ви написали) не вимагались !!!
)
Рішення замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 квітня 2020 15:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "КОМПАНІЯ "ПРІМАВЕРА" 6 444,00
UAH з ПДВ
6 444,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Формат М 8 920,00
UAH з ПДВ
8 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 квітня 2020 16:47
Електронний підпис
22 квітня 2020 16:33
договір.docx
22 квітня 2020 16:33
Лист-гарантія.pdf
22 квітня 2020 16:33
Лист згода_захист.jpg
22 квітня 2020 16:33
Договір 2019.pdf
22 квітня 2020 16:33
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "КОМПАНІЯ "ПРІМАВЕРА"

ПП Формат М

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "КОМПАНІЯ "ПРІМАВЕРА"
#35539161
Відхилено 6 444,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2020 12:28
ПП Формат М
#37487634
Переможець 8 920,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2020 16:04

Документи

27 квітня 2020 12:27
Протокол відх 56.docx

Документи

27 квітня 2020 16:03
Протокол 59.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 квітня 2020 16:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Формат М
#37487634
8 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 квітня 2020 16:03
Протокол 59.docx

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 29 квітня 2020 16:31
Коментар щодо відміни: у зв’язку з введенням в дію Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» оголошені до 19 квітня 2020 року допорогові закупівлі не можливо завершити відповідно до норм Закону, який діяв до введення в дію нового Закону.
Документи:
29 квітня 2020 16:31
ПРОТОКОЛ 64 скасування оголошень.docx