Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний, конверти)
Очікувана вартість
89 900,00 UAH
UA-2020-04-01-002196-a 6edd7b88bc17464da6cfa5ccb654ad09
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Долгіх

0624320045 r07@dn.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВЕЛИКОНОВОСІЛКІВСЬКЕ ОБ'ЄДНАНЕ УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42171290
Місцезнаходження: 8500, Україна , Донецька обл., смт. Велика Новосілка, вулиця Центральна, будинок 103
Контактна особа: Дмитро Долгіх
0624320045
r07@dn.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 квітня 2020 16:30
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2020 16:40
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2020 17:00
Початок аукціону: 13 квітня 2020 14:18
Очікувана вартість: 89 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 899,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний, конверти)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10957 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний, конверти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 квітня 2020  —  29 квітня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник здійснює оплату Товару не пізніше 10 (десяти) календарних днів з дати підписання видаткової накладної на Товар Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 квітня 2020 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2020 16:34
ОГОЛОШЕННЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-01-002196-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 21 квітня 2020 15:10
Невідповідність пропозиції переможця
ТОВ «Український папір» прийняло участь в електронному аукціоні №UA-2020-04-01-002196-a «Папір офісний, конверти», який проходив 13.04.2020р.
Рішенням від 17 квітня 2020 року учасника ФОП Орліогло О.В. було визначено переможцем закупівлі. Ми не погоджуємося з таким рішенням та вважаємо, що учасник ФОП Орліогло О.В. недотримався усіх вимог Замовника, які були зазначені у тендерній документації.
Відповідно до оголошення про проведення електронних торгів через систему електронних закупівель (Додаток 2) Замовником була встановлена наступна вимога:
«Учасник у складі пропозиції повинен надати документи на підтвердження відповідності продукції вимогам нормативних документів та вказати дані щодо якісних і технічних характеристик предмету закупівлі:
1. На підтвердження відповідності продукції надати сертифікат якості/відповідності або свідоцтво про визнання на продукцію системи сертифікації УкрСЕПРО, виданий і завірений відповідно до діючих нормативних документів.
2. Копію висновків санітарно-епідеміологічної експертизи, завірену учасником торгів.»
У складі пропозиції учасника ФОП Орліогло О.В. міститься сертифікат якості тільки на папір, на конверти сертифікат якості/відповідності (або свідоцтво про визнання на продукцію системи сертифікації УкрСЕПРО) відсутні.
Надані висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на папір та конверти не є завіреними учасником (підпис та печатка ФОП Орліогло О.В. відсутні), що також є невідповідністю до вимог Замовника.
У зв’язку з цим, просимо:
1) Скасувати рішення від 17 квітня 2020 року щодо визнання переможцем закупівлі учасника ФОП Орліогло О.В.;
2) Відхилити пропозицію учасника ФОП Орліогло О.В. як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника відповідно до наказу № 10 “Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі” від 19.03.2019, яким затверджується інструкція для використання допорогових закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 квітня 2020 14:53
Шановний учасник!
Стосовно Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Згідно п.12 другого розділу «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10, у випадку виявлення порушення учасник має можливість звернутися до замовника із вимогою про усунення порушення у процесі проведення закупівлі.
На етапі розгляду пропозицій Замовником було розглянуто найбільш економічно вигідну пропозицію. В оголошені визначено вимоги до кваліфікації Учасників, які повинні надати документи на підтвердження відповідності продукції вимогам нормативних документів та вказати дані щодо якісних і технічних характеристик предмету закупівлі. Учасником, який надав найбільш економічно вигідну пропозицію, було надано пакет документів, виданих відповідно до діючих нормативно-правових актів та сканкопії оригіналів документів. Проте, не надано сертифікат або свідоцтво про визнання на продукцію системи сертифікації УкрСЕПРО, у зв’язку з втратою чинності Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію».
Виходячи з принципів максимальної економії та ефективності при розгляді найбільш економічно вигідної пропозиції, було прийнято рішення про визнання учасника електронних торгів переможцем та відповідність пропозиції вимогам тендерної документації.
Ваша вимога не містить посилань на суттєві порушення, допущені Замовником у процесі проведення закупівлі.
Враховуючи означене, Ваша вимога не задоволена.
Дякуємо за участь у закупівлі!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 14:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ОРЛІОГЛО ОЛЬГА ВІКТОРІВНА" 88 888,00
UAH з ПДВ
84 103,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 88 138,98
UAH з ПДВ
86 014,44
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 квітня 2020 14:08
Лист про ліцензію.PDF
13 квітня 2020 14:49
Оновлена пропозиція.PDF
09 квітня 2020 16:20
Пропозиція.PDF
09 квітня 2020 16:20
Сертіфікат ZOOM.pdf
09 квітня 2020 16:20
виписка UA орлиогло.pdf
09 квітня 2020 16:20
виписка1.jpg
09 квітня 2020 16:20
виписка2.jpg
09 квітня 2020 16:20
Витяг розширенний.PDF
09 квітня 2020 16:20
витяг.jpg
09 квітня 2020 16:20
Відповідніснь законам.PDF
09 квітня 2020 16:20
Довідка досвід.PDF
09 квітня 2020 16:20
Довідка МТБ.PDF
09 квітня 2020 16:20
Довідка.pdf
09 квітня 2020 16:20
Договора досвіт.7z
09 квітня 2020 16:20
Лист-згода з договором.PDF
09 квітня 2020 16:20
Лист-згода.pdf
09 квітня 2020 16:20
Паспорт.pdf

Публічні документи

10 квітня 2020 16:30
Протокол №26.pdf
10 квітня 2020 16:30
Статут.pdf
10 квітня 2020 16:30
відгук 18.06.Pdf
10 квітня 2020 16:30
Видаткові 1.pdf
10 квітня 2020 16:30
Довідка ЄДРПОУ.pdf
10 квітня 2020 16:30
Свідоцтво ЄДРПОУ.pdf
10 квітня 2020 16:30
Свідоцтво ПДВ.pdf
10 квітня 2020 16:30
Сертифікат _Куверт.pdf
10 квітня 2020 16:30
Довідка про досвід.pdf
10 квітня 2020 16:30
Пропозиція+Тех. вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ОРЛІОГЛО ОЛЬГА ВІКТОРІВНА"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ОРЛІОГЛО ОЛЬГА ВІКТОРІВНА"
#3110311226
Переможець 84 103,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 14:39

Документи

17 квітня 2020 14:39
rishennya.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2020 14:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ОРЛІОГЛО ОЛЬГА ВІКТОРІВНА"
#3110311226
84 103,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 квітня 2020 14:39
rishennya.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 30 квітня 2020 15:57
Коментар щодо відміни: У зв’язку з вступом в дію нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII виникає необхідність скасування незавершеної процедури закупівлі. Відповідно до прикінцевих положень нової редакції закону Замовник має право завершити розпочаті до 19 квітня 2020 року процедури закупівель за положенням того Закону, який діяв на момент оголошення закупівлі, а саме відкритих торгів, конкурентного діалогу або переговорної процедури закупівлі. При цьому не вказано що замовник має право завершувати допорогові закупівлі в порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону. Таким чином Замовник має право завершувати лише відкриті торги, конкурентний діалог та переговорну процедуру закупівлі
Документи:
30 квітня 2020 15:57
Rishennya skasuvannya.pdf