Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги зі встановлення протипожежного устаткування»
код– 51700000-9 за ДК 021-2015 (послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей - монтаж та пуско – налагоджування у закладах освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації)
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2020-04-01-002165-a ● 8d82062b590f4f96bc0e2d42ac82ffbc
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37498536 |
Вебсайт: | http://www.svyatoshinruo.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 03148, Україна , Київська обл., Київ, Якуба Коласа, 6-А |
Контактна особа: |
Коваленко Іванна Іванівна 380442749707 tender_106@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 квітня 2020 16:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 квітня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 17 квітня 2020 13:39 |
Очікувана вартість: | 2 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Послуги зі встановлення протипожежного устаткування»
код– 51700000-9 за ДК 021-2015 (послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей - монтаж та пуско – налагоджування у закладах освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації)
код– 51700000-9 за ДК 021-2015 (послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей - монтаж та пуско – налагоджування у закладах освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 листопада 2020
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 квітня 2020 16:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2020 16:29 |
Проект договору.docx | |
01 квітня 2020 16:29 |
ТД монтаж АПС СПІ 15.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
надання роз'яснень
Дата подання: 02 квітня 2020 13:13
Дата відповіді: 08 квітня 2020 11:10
Замовником встановлена вимога «Замовник вчиняє всі можливі дії щодо боротьби з корупційними проявами, в зв’язку з чим просить Учасників у складі тендерної пропозиції надати сертифікат «Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 37001:2018)».
Пояснить буд ласка, вказана вимога вписана до Додатку 3 «ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ» а ні до розділу «ІФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» для досягнення найкращого антикорупційного ефекту або для того, щоб Учасник, готуючи документи відповідно до Додатку 2, заплутався, припустився помилки та не побачив вказану вимогу?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що Замовник під час формування тендерної документації та її умов, керувався ЗУ «Про публічні закупівлі» та нормами діючого законодавства України , враховуючи при цьому всі принципи проведення публічних закупівель, в тому числі принципом добросовісної конкуренція серед учасників та їх недискримінації.
ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачає поряду розміщення конкретних документів у складі тендерної документації. Замовник розміщує документи на власний розсуд, керуючись нормами чинного законодавства України. Дякуємо за звернення
ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачає поряду розміщення конкретних документів у складі тендерної документації. Замовник розміщує документи на власний розсуд, керуючись нормами чинного законодавства України. Дякуємо за звернення
що до участі у закупівлі
Дата подання: 02 квітня 2020 13:35
Дата відповіді: 08 квітня 2020 11:02
Замовником встановлена вимога «Замовник вчиняє всі можливі дії щодо боротьби з корупційними проявами, в зв’язку з чим просить Учасників у складі тендерної пропозиції надати сертифікат «Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 37001:2018)».
99 процентів закупівель по послуги «Послуги по встановленню системи пожежної сигналізації з розробкою проектно-кошторисної документації» на майданчику Прозорро не містять в собі вимоги про наявність у Учасника «сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції».
Наявність сертифікату «Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 37001:2018)» відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Ліцензійні Умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» не є обов’язковим у виконавця робіт протипожежного призначення, але Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації дуже хоче якось виділитися серед інших Замовників і прославитися на всю країну як непримиренний борець з корупцією.
Коли Замовником буде відхиллено найбільш економічно вигідні пропозиції з найнижчою ціною у зв’язку з ненаданням Учасниками сертифікат «Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 37001:2018)» та вибрано переможцем дорожчого Учасника, безумовно це допоможе попаданню інформації про закупівлю як до DoZorro так і до інших «джерел».
Наше підприємство та інші Учасники з задоволенням допоможуть Управлінню освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації. Надайте відповідь, бажає Замовник, щоб Учасники, які не мають сертифікат «Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 37001:2018)», але мають економічно вигідні пропозиції приймали участь у закупівлі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що Замовник під час формування тендерної документації та її умов, керувався ЗУ «Про публічні закупівлі» та нормами діючого законодавства України , враховуючи при цьому всі принципи проведення публічних закупівель, в тому числі принципом добросовісної конкуренція серед учасників та їх недискримінації. Застосування Учасниками у своїй діяльності стандарту ISO/ISE 37001 передбачає впровадження антикорупційних систем управління, посилення поточного контролю, а також сприяє зниженню ризику хабарництва та надає можливість виявити і запобігти корупційним діям, а також є мірою профілактики корупційних правопорушень.
Зазначена Вами умова не є дискримінаційною, такий сертифікат передбачений законодавством України (відповідними ДСТУ) та його може отримати будь який суб’єкт господарювання.
Відповідно до умов тендерної документації, Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Дякуємо за звернення.
Зазначена Вами умова не є дискримінаційною, такий сертифікат передбачений законодавством України (відповідними ДСТУ) та його може отримати будь який суб’єкт господарювання.
Відповідно до умов тендерної документації, Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Дякуємо за звернення.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-01-002165-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВІТЯЗЬ-КБ", Код ЄДРПОУ:37961573
Дата подання: 02 квітня 2020 11:33
Вимагаємо прибрати пункт про подання Учасником «Копії декларації відповідно матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на офісні приміщення Учасника зареєстровану відповідно до чинного законодавства» з тендерної документації.
У п. 1.9. розділу «Інші документи, що вимагаються замовником» Додатка 1 до тендерної документації Замовником встановлена вимога надання Учасником наступного документу - «Копія декларації відповідно матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на офісні приміщення Учасника зареєстровану відповідно до чинного законодавства».
Постановою Кабінету Міністрів України від 5 червня 2013 р. № 440 затверджено «Порядок подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки».
Відповідно до п. 1 Порядку декларація відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки подається перед початком роботи новоутворених підприємств та перед початком використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості.
Також п. 1 Порядку встановлено, що у Декларація НЕ ПОДАЄТЬСЯ:
у разі використання торговельних місць, кіосків та контейнерів, якщо їх розміщено на ринку відповідно до схеми, погодженої з органом державного пожежного нагляду;
орендарем об’єкта нерухомості (особою, яка використовує об’єкт нерухомості за цивільно-правовим договором, що не передбачає перехід права власності на такий об’єкт) за умови, що декларацію на об’єкт нерухомості зареєстровано його власником;
у разі використання об’єктів, що в установленому законодавством порядку приймаються в експлуатацію після завершення будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту.
Тобто Постановою Кабінету Міністрів України від 5 червня 2013 р. № 440 прямо встановлено, що декларація НЕ Є ДОКУМЕНТОМ, ОБОВ’ЯЗКОВИМ ДЛЯ УСІХ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ, та подаватися повинна лише у деяких випадках, встановлених Постановою. В усіх інших випадках суб’єкти господарювання мають право використовувати об’єкт нерухомості без наявності Декларації. Усіх вказаних суб’єктів господарювання, які вправі не надавати Декларацію, Замовником - Управлінням освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації фактично НЕ ДОПУЩЕНО ДО УЧАСТІ У ЗАКУПІВЛІ UA-2020-04-01-002165-a Послуги зі встановлення протипожежного устаткування» код– 51700000-9 за ДК 021-2015 (послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей - монтаж та пуско – налагоджування у закладах освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації).
Також відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Ліцензійні Умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» наявність декларації відповідно матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки не є обов’язковим документом у виконавця робіт протипожежного призначення.
Якщо пропозиція Учасника з найменшою ціною буде відхиллено Замовником - Управлінням освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації, у зв'язку з відсутністю «Копії декларації відповідно матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на офісні приміщення Учасника зареєстровану відповідно до чинного законодавства», то такі дії по-перше будуть дискримінаційними, по-друге спричиніть необґрунтовані витрати бюджетних коштів. Вимагаємо прибрати пункт про подання Учасником «Копії декларації відповідно матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на офісні приміщення Учасника зареєстровану відповідно до чинного законодавства» з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Постановою Кабінету Міністрів України від 5 червня 2013 р. № 440 затверджено «Порядок подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки».
Відповідно до п. 1 Порядку декларація відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки подається перед початком роботи новоутворених підприємств та перед початком використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості.
Також п. 1 Порядку встановлено, що у Декларація НЕ ПОДАЄТЬСЯ:
у разі використання торговельних місць, кіосків та контейнерів, якщо їх розміщено на ринку відповідно до схеми, погодженої з органом державного пожежного нагляду;
орендарем об’єкта нерухомості (особою, яка використовує об’єкт нерухомості за цивільно-правовим договором, що не передбачає перехід права власності на такий об’єкт) за умови, що декларацію на об’єкт нерухомості зареєстровано його власником;
у разі використання об’єктів, що в установленому законодавством порядку приймаються в експлуатацію після завершення будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту.
Тобто Постановою Кабінету Міністрів України від 5 червня 2013 р. № 440 прямо встановлено, що декларація НЕ Є ДОКУМЕНТОМ, ОБОВ’ЯЗКОВИМ ДЛЯ УСІХ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ, та подаватися повинна лише у деяких випадках, встановлених Постановою. В усіх інших випадках суб’єкти господарювання мають право використовувати об’єкт нерухомості без наявності Декларації. Усіх вказаних суб’єктів господарювання, які вправі не надавати Декларацію, Замовником - Управлінням освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації фактично НЕ ДОПУЩЕНО ДО УЧАСТІ У ЗАКУПІВЛІ UA-2020-04-01-002165-a Послуги зі встановлення протипожежного устаткування» код– 51700000-9 за ДК 021-2015 (послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей - монтаж та пуско – налагоджування у закладах освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації).
Також відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Ліцензійні Умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» наявність декларації відповідно матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки не є обов’язковим документом у виконавця робіт протипожежного призначення.
Якщо пропозиція Учасника з найменшою ціною буде відхиллено Замовником - Управлінням освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації, у зв'язку з відсутністю «Копії декларації відповідно матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на офісні приміщення Учасника зареєстровану відповідно до чинного законодавства», то такі дії по-перше будуть дискримінаційними, по-друге спричиніть необґрунтовані витрати бюджетних коштів. Вимагаємо прибрати пункт про подання Учасником «Копії декларації відповідно матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на офісні приміщення Учасника зареєстровану відповідно до чинного законодавства» з тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 квітня 2020 18:16
Шановний Учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що Замовник під час формування тендерної документації та її умов, керувався ЗУ «Про публічні закупівлі» та нормами діючого законодавства України , враховуючи при цьому всі принципи проведення публічних закупівель, в тому числі принципом добросовісної конкуренція серед учасників та їх недискримінації.
Зазначена Вами умова не є дискримінаційною, а такою, що встановлена в рамках чинного законодавства, як підтвердження того, що це дає право на початок роботи новоутворених підприємств, початок використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин). Так, ч. 2. ст. 57 Кодексу цивільного захисту України передбачає,що початок роботи новоутворених підприємств, початок використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин) здійснюється суб’єктом господарювання на підставі поданої декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки (далі - декларація), а для суб’єктів господарювання з високим ступенем ризику - також за наявності позитивного висновку за результатами оцінки (експертизи) протипожежного стану підприємства, об’єкта чи приміщення (далі - оцінка протипожежного стану).
Розгорнути
Згорнути
Зазначена Вами умова не є дискримінаційною, а такою, що встановлена в рамках чинного законодавства, як підтвердження того, що це дає право на початок роботи новоутворених підприємств, початок використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин). Так, ч. 2. ст. 57 Кодексу цивільного захисту України передбачає,що початок роботи новоутворених підприємств, початок використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин) здійснюється суб’єктом господарювання на підставі поданої декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки (далі - декларація), а для суб’єктів господарювання з високим ступенем ризику - також за наявності позитивного висновку за результатами оцінки (експертизи) протипожежного стану підприємства, об’єкта чи приміщення (далі - оцінка протипожежного стану).
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської РДА міста Києва
Номер вимоги: UA-2020-04-01-002165-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ДІ ЕНД ДІ ГАРАНТ", Код ЄДРПОУ:37250307
Дата подання: 04 квітня 2020 12:10
дискримінаційні вимоги
В Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації знаходяться робітники, які дуже піклуються про те щоб Виконавець "вчиняв всі можливі дії щодо боротьби з корупційними проявами, в зв’язку з чим просить Учасників у складі тендерної пропозиції надати сертифікат «Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 37001:2018)». Знаете, шановні замовники, якщо ви не будете вимагати ВЗЯТКУ так ми вам її і не дамо!! Взятку спочатку вимагають, а потім надають а не навпаки. ТОМУ МИ ВИМАГАЕМО ВІД ВАС СЕРТИФІКАТ ДСТУ ISO 37001:2018, ЩОБ БУТИ ВПЕВНЕНИМ ЩО ВИ "ЧИСТЕНЬКИ ПЕРЕД ЗАКОНОМ" і теж вчиняєте всі можливі дії щодо боротьби з корупційними проявами. А то щож відбуваеться - ми, приходячи к вам з ЧИСТИМИ РУКАМИ ТА ЯСНОЮ СОВІСТЮ "ВИПАЧКАЕМОСЬ" та "ЗАРАЗИМОСЬ" корупційною хворобою від не ВАКЦИНОВАНОГО ЗАМОВНИКА. А це ж не віліковуеться, виж в курсі! Тож вимагаемо прибрати всі не потрібні сертифікати ISO.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 квітня 2020 17:45
Шановний Учаснику!
Замовник під час формування умов тендерної документації, керувався ЗУ «Про публічні закупівлі» та нормами діючого законодавства України.
Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Встановлення вимоги щодо наявності сертифікатів, передбачених чинним законодавство України (відповідними ДСТУ) не є дискримінацією, а встановлена з метою отримання якісних та безпечних послуг та з метою співпраці з Учасниками, які у своїй діяльності дотримуються та застосовують норми, які забезпечують впевненість у дотриманні ними законодавства з охорони праці, з охорони навколишнього середовища, заходів по боротьбі з корупцією та вдосконаленню процесів управління.
В Україні існує значна кількість підприємств, які здійснюють сертифікацію осіб, при цьому час цієї сертифікації становить від одного тижня. Тому будь-який учасник, за наявності бажання, має можливість здійснити сертифікацію власних процесів організації системи. В зв’язку з цим Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Додатково хотіли б повідомити, що у випадку, якщо будь-які посадові особи Замовника звертаються до Вас із пропозиція щодо отримання неправомірної вигодо у будь-якій формі просимо Вас про даний факт негайно повідомити відповідні правоохоронні органи та керівництво Замовника для застосування всім можливих заходів щодо протидії корупційних проявів. Дякуємо за звернення.
Розгорнути
Згорнути
Замовник під час формування умов тендерної документації, керувався ЗУ «Про публічні закупівлі» та нормами діючого законодавства України.
Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Встановлення вимоги щодо наявності сертифікатів, передбачених чинним законодавство України (відповідними ДСТУ) не є дискримінацією, а встановлена з метою отримання якісних та безпечних послуг та з метою співпраці з Учасниками, які у своїй діяльності дотримуються та застосовують норми, які забезпечують впевненість у дотриманні ними законодавства з охорони праці, з охорони навколишнього середовища, заходів по боротьбі з корупцією та вдосконаленню процесів управління.
В Україні існує значна кількість підприємств, які здійснюють сертифікацію осіб, при цьому час цієї сертифікації становить від одного тижня. Тому будь-який учасник, за наявності бажання, має можливість здійснити сертифікацію власних процесів організації системи. В зв’язку з цим Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Додатково хотіли б повідомити, що у випадку, якщо будь-які посадові особи Замовника звертаються до Вас із пропозиція щодо отримання неправомірної вигодо у будь-якій формі просимо Вас про даний факт негайно повідомити відповідні правоохоронні органи та керівництво Замовника для застосування всім можливих заходів щодо протидії корупційних проявів. Дякуємо за звернення.
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської РДА міста Києва
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 квітня 2020 14:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" |
1 400 400,00
UAH з ПДВ
|
1 400 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОНДО ГРУП" |
1 699 950,00
UAH з ПДВ
|
1 699 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АПС-Кривий Ріг" |
1 950 000,00
UAH з ПДВ
|
1 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКСПЕРТ112" |
1 980 000,00
UAH з ПДВ
|
1 980 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" #33442495 |
Відхилено |
1 400 400,00
UAH з ПДВ
|
12 травня 2020 13:30
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОНДО ГРУП" #41212299 |
Переможець |
1 699 950,00
UAH з ПДВ
|
12 травня 2020 13:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2021 13:28
|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2021 13:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 червня 2020 13:47
|
ДУ 1 до Дог 784.2020.pdf | зміни до договору |
24 червня 2020 13:10
|
Електронний підпис | укладений |
01 червня 2020 10:36
|
Договір 784.pdf | укладений |
01 червня 2020 10:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів |
Номер договору про закупівлю: | 784/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |