Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
gasoline car A-95 (coupons), gasoline car A-92 (coupons), diesel fuel (coupons)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" |
Код ЄДРПОУ: | 38494108 |
Вебсайт: | http://www.emd.kh.ua |
Місцезнаходження: | 61058, Україна , Харківська область обл., м. Харків, просп. Незалежності, буд. 13 |
Контактна особа: |
Дар’я Олександрівна Горжій +380577029457 kkt_cemd@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Подзолков Юрій Анатолійович +380577029452 kkt_cemd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | KOMUNALNE NEKOMERTsIYNE PIDPRYYeMSTVO KhARKIVSKOYi OBLASNOYi RADY "TsENTR EKSTRENOYi MEDYChNOYi DOPOMOGY TA MEDYTsYNY KATASTROF" |
National ID: | 38494108 |
Contact point: |
Gorzhiy Darya +380577029457 kkt_cemd@ukr.net |
Additional contacts: |
Подзолков Юрій Анатолійович +380577029452 kkt_cemd@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 квітня 2020 14:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 квітня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 травня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 01 червня 2020 14:12 |
Очікувана вартість: | 24 390 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 121 950,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 300000 UAH |
Publication date: | 01 квітня 2020 14:30 |
Enquiries until: | 25 квітня 2020 15:00 |
Complaints submission until: | до 01 травня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 05 травня 2020 15:00 |
Information
Estimated total value: | 24 390 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 121 950 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати поставки товару на підставі видаткової накладної. У разі затримки фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 квітня 2020 14:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2020 14:31 |
Announcement.pdf | |
01 квітня 2020 14:31 |
Додаток_4.docx | |
01 квітня 2020 14:31 |
Додаток_1.docx | |
01 квітня 2020 14:31 |
Додаток_3.docx | |
01 квітня 2020 14:31 |
Додаток_2.docx | |
01 квітня 2020 14:31 |
Тендерна_документацiя.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
На Вашу вимогу від 13 квітня 2020 року щодо внесення змін до тендерної документації на закупівлю за ідентифікатором UA-2020-04-01-002150-b, про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин автомобільний А-95 (талони), бензин автомобільний А-92 (талони), паливо дизельне (талони), gasoline car A-95 (coupons), gasoline car A-92 (coupons), diesel fuel (coupons)) яку було опубліковано 01 квітня 2020 року через автоматизований електронний майданчик на веб – порталі Уповноваженого органу – https://prozorro.gov.ua/ повідомляємо наступне:
Так, дійсно на офіційному сайті КНП ХОР «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» за посиланням http://www.emd.kh.ua/index.php/uk/home/2015-06-18-07-46-60 вказані адреси ВІДДІЛЕНЬ Е(Н)МД Замовника, ДО ЯКИХ ВХОДЯТЬ ПУНКТИ ПОСТІЙНОГО БАЗУВАННЯ.
Слід зазначити, що відповідно до ЗУ «Про екстрену медичну допомогу», одним з основних принципів функціонування системи екстреної медичної допомоги є регіональна екстериторіальність, тому визначення місць де мають бути розташовані АЗС стосується лише необхідності економії часу та паливо-мастильних матеріалів, враховуючи віддаленість місць розташування населених пунктів, де знаходяться пункти постійного базування. Тому розділ перший Додатку 3 до тендерної документації містить перелік розташування АЗС який забезпечить безперебійне використання автомобілів з метою надання екстреної медичної допомоги населенню.
Стосовно Ваших тверджень, що вимоги тендерної документації є неможливими до виконання потенційними учасниками та дискримінаційними по відношенню до тих суб’єктів господарювання, які не мають АЗС одночасно у всіх населених пунктах, повідомляємо, що тендерна документація передбачає надання у складі тендерної пропозиції копій підтверджуючих документів щодо права користування запропонованими АЗС (копія партнерського договору та/або копія договору оренди у разі орендування, які повинні бути чинними впродовж строку поставки предмета закупівлі, та/або копія документу, який підтверджує право власності), тобто Замовник розуміє, що жодна із мереж не має можливості виконати заявлені вимоги щодо розташування АЗС у разі встановленої вимоги що АЗС учасника повинні бути власними.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що подібні вимоги щодо розташування АЗС встановлені Замовником в попередніх аналогічних закупівлях, зокрема: ID: UA-2019-11-04-001823-b; ID: UA-2019-10-17-000690-b; ID: UA-2019-08-14-001105-a; ID: UA-2019-08-09-001463-a; ID: UA-2019-08-08-001554-b; ID: UA-2019-07-19-002483-b …
Отже, виходячи з вищенаведеного, внесення змін до тендерної документації є недоцільним.
Скарги до процедури
Дата подання: 18 квітня 2020 11:43
Дата подання: 11 червня 2020 19:15
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-23-000024 ● 1d3cf45061634c2e8cf0f13cd07e3564
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 червня 2020 11:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.06.2020 № 129
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 23.06.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 23.06.2020 № 129
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
7 UA-2020-04-01-002150-b 01.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН
Надання інформації про усунення порушення замовником
Торги відмінено відповідно до абз. 3 частини першої ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII зі змінами: «1. Замовник відміняє торги в разі: …неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель».
2020-06-26 16:28:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" |
Код ЄДРПОУ: | 38494108 |
Місцезнаходження: | 61058, Україна, Харківська область обл., м. Харків, просп. Незалежності, буд. 13 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "САН ОЙЛ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ФОП Демченко О.М. | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" #42524688 |
Очікує рішення |
16 372 500,00
UAH з ПДВ
|
25 червня 2020 17:15
|
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" #42524688 |
Рішення скасоване |
16 372 500,00
UAH з ПДВ
|
25 червня 2020 17:15
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 26 червня 2020 16:15 |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до абз. 3 частини першої ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII зі змінами: «1. Замовник відміняє торги в разі: …неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель». |
26 червня 2020 16:15
|
Електронний підпис |
26 червня 2020 16:13
|
Протокол відміни № UA-2020-04-01-002150-b.pdf |