Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "Вовчанська ЦРЛ" |
Код ЄДРПОУ: | 02002990 |
Місцезнаходження: | 62504, Україна , Харківська обл., Вовчанський р-н, м. Вовчанськ, вул. 1 Травня, 1-А |
Контактна особа: |
Ірина Романцова +380934569624,+380574142479 vovcrb@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 квітня 2020 14:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 квітня 2020 10:50 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 квітня 2020 10:50 |
Початок аукціону: | 21 квітня 2020 11:02 |
Очікувана вартість: | 202 168,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 021,68 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24320000-3: Основні органічні хімічні речовини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 квітня 2020 10:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 квітня 2020 10:13 |
перелік змін 13.04.20.docx | |
13 квітня 2020 10:13 |
прав 2020 ТК-спирт -2020.doc |
13 квітня 2020 10:15 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 квітня 2020 10:13 |
перелік змін 13.04.20.docx
|
|||
13 квітня 2020 10:13 |
прав 2020 ТК-спирт -2020.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-20-000058 ● 773c3ec1a8474a6d8c6743a8cd06743f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 січня 2021 16:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.01.2021 № 7
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 20.01.2021 року.
В.о. начальника Владислав КАЛІНІНІКОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 20.01.2021 № 7
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 UA-2020-04-01-002049-b 01.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-21 13:54:46
запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Спирт етиловий 70% 100 мл, спирт етиловий 96% 100 мл» (код ДК 021:2015:24320000-3: Основні органічні хімічні речовини) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2020-04-01-002049-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
В ході проведення моніторингу встановлено, що Замовником в результаті проведення вищезазначеної процедури закупівлі, укладено договір від 05.05.2020 №174, строк дії якого до 31.12.2020 року.
Прошу надати пояснення, чи виконано сторонами договірні зобов’язання по договору від 05.05.2020 №174 з наданням відповідних підтверджуючих документів, або надати пояснення щодо причин невиконання договірних зобов’язань по договору від 05.05.2020 №174.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-26 11:24:13
Інформація щодо виконання договору №174/04 від 05.05.2020року внаслідок проведення процедури закупівлі UA-2020-04-01-002049-b( Спирт етиловий 70% 100 мл, спирт етиловий 96% 100 мл)
КНП "Вовчанська ЦРЛ" повідомляє,що згідно проведеної процедури закупівлі UA-2020-04-01-002049-b( Спирт етиловий 70% 100 мл, спирт етиловий 96% 100 мл) укладено договір №174/04 від 05.05.2020року на суму 166876,00грн. Внаслідок укладання додаткової угоди №1 від 19.05.2020року суму договору зменшено до 155989,00грн. Договір №174/04 від 05.05.2020року виконаний в повному обсязі на суму 155989,00грн(підтерджуючі документи додаються).При оприлюдненні звіту про виконання договору під час накладання ЕЦП в електронній системі сталася технічна помилка,а саме своєчасно не було відображено ЕЦП .
- Накл 2142 від 07 05 2020.pdf
- Накл 3003 від 13 08 2020.pdf
- Накл 2321 від 11 06 2020.pdf
- Плат дор вересень,листопад 20р.pdf
- Накл 4188 від 12 11 2020.pdf
- Накл 3337 від 10 09 2020.pdf
- Плат дор липень-серпень 20р.pdf
- Накл 2626 від 15 07 2020.pdf
- Плат дор травень-червень 20р.pdf
- Електронний підпис
- Акт звірки.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 11:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Севітан |
201 404,40
UAH з ПДВ
|
166 876,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФАРМ ТРЕЙД-2020" |
198 690,44
UAH з ПДВ
|
191 979,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ІТЕРА-С |
202 118,60
UAH з ПДВ
|
202 118,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Севітан #42777246 |
Переможець |
166 876,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2020 13:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2021 12:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 травня 2020 11:10
|
дод угода спирт.pdf | зміни до договору |
19 травня 2020 11:05
|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2020 11:27
|
Договір спирт.pdf | укладений |
06 травня 2020 11:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни за одиницю товару,зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 174 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |