Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Апарат ШВЛ
Очікувана вартість
3 838 500,00 UAH
UA-2020-04-01-001946-b 53326ac4112c45c98b8a51e1ce8900ab
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Миколайович Заєць

+380675328849 3mkl.poltava@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ''3-Я МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01111581
Вебсайт: http://3mkl.poltava.ua
Місцезнаходження: 36005, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, площа Слави, буд. 2
Контактна особа: Сергій Миколайович Заєць
+380675328849
3mkl.poltava@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33170000-2: Обладнання для анестезії та реанімації


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Апарат ШВЛ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36005, Україна, Полтавська область, м. Полтава, площа Слави, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020  —  15 травня 2020
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації

Тендерна документація

01 квітня 2020 14:06
Електронний підпис
01 квітня 2020 14:05
SCAN0028.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДГАРАНТ"
#32157279
Переможець 2 740 377,00
UAH
01 квітня 2020 14:06

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
SCAN0028.PDF укладений
01 квітня 2020 14:09
Електронний підпис укладений
06 квітня 2020 14:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 740 377,00
UAH
Причини розірвання договору: У звязку з відсутністю закупованого товару у Постачальника. Враховуючи необхідність иу закупівлі аналогічної моделі, та зміни вартості договору, для усунення та запобігання порушень процедуру необхідно скасувати та провести закупівлю повторно.