Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фільтра до респіраторів (клас захисту – Р2), Півмаска фільтрувальна клас FFP 2 для потреб працівників ДП "Львіввугілля"
Очікувана вартість
15 672 000,00 UAH
UA-2020-04-01-001904-a b39058fc65bb4591a8d9f4c73a79e9e2
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Моденко Андрій Анатолійович

380325723239 Modenko.A@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Львіввугілля"
Код ЄДРПОУ: 32323256
Вебсайт: http://www.lvug.com.ua
Місцезнаходження: 80000, Україна , Львівська обл., Сокаль, вул.Б.Хмельницького,26
Контактна особа: Моденко Андрій Анатолійович
380325723239
Modenko.A@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18140000-2: Аксесуари до робочого одягу


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400000 штуки
Елемент фільтруючий TFM EF 92-24-P2 R
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80051, Україна, Львівська область, с. Острів, вул. Центральна, 112, ВП "Управління"Західвуглепостач", ДП "Львіввугілля"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18140000-2 — Аксесуари до робочого одягу
400000 штуки
Півмаска фільтрувальна TFM 220
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80051, Україна, Львівська область, с. Острів, вул. Центральна, 112, ВП "Управління"Західвуглепостач", ДП "Львіввугілля"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18140000-2 — Аксесуари до робочого одягу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Закупівля Товару здійснюється у відповідності до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» від 17.03.2020р. № 530-IX, Постанови КМУ «Про деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України» від 20.03.2020 р. № 225, Порядку проведення закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України для організації та проведення закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України відповідно до затвердженого Переліку постановою КМУ від 20 березня 2020 р. № 225. Джерело фінансування - Кошти підприємства. Кошти Державного Бюджету (в разі надходження бюджетних асигнувань). Аванс 5 Банківські 100

Тендерна документація

01 квітня 2020 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХНІЧНІ ФІЛЬТРУЮЧІ МАТЕРІАЛИ"
#40146922
Переможець 15 672 000,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2020 15:45

Документи

01 квітня 2020 15:45
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2020 15:36
Ду № 2 до Договору № 73 від 01.04.2020 року.pdf зміни до договору
29 квітня 2020 15:34
Електронний підпис зміни до договору
24 квітня 2020 17:04
ДУ 1 від 24.04.2020р..pdf зміни до договору
24 квітня 2020 17:02
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 15:51
Договір 73 від 01.04.2020р. ТОВ Технічні фільтруючі матеріали.pdf укладений
01 квітня 2020 15:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору вносяться відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» № 540-IX від 30.03.2020, Постанови КМУ «Про затвердження переліку лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), які звільняються від сплати ввізного мита та операції з ввезення яких на митну територію України звільняються від оподаткування податком на додану вартість» від 20 березня 2020 р. № 224, тимчасово, на період, що закінчується останнім календарним днем місяця, в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України. Поле ціна договору змінити та викласти без ПДВ не можливо по причині технічної не готовності майданчика.
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 1 до договору № 73 від 24.04.20р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару на підставі листа ТОВ «ТЕХНІЧНІ ФІЛЬТРУЮЧІ МАТЕРІАЛИ» вих. № 290420-1 від 29.04.2020р. (вх. № 36-108 від 29.04.2020р.), цінової довідки № 1144/08.1-7.3 від 28.04.2020р. виданої Торгово-Промисловою палатою України та з метою недопущення зриву поставок товарів спрямованих на запобігання виникненню та поширенню епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) працівників Державного підприємства та членів їх сімей. Поле ціна договору змінити та викласти без ПДВ не можливо по причині технічної не готовності майданчика.
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 2 до договору № 73
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 15 672 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 612 000,00 UAH)