Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки даних різні для НДЧ НУБіП України
Очікувана вартість
190 810,00 UAH
UA-2020-04-01-001896-a ● e1598b7cdab1448d9d2e32741151c1cd
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний університет біоресурсів і природокористування України |
Код ЄДРПОУ: | 00493706 |
Місцезнаходження: | 03041, Україна , Київська обл., Київ, Героїв Оборони, 15 |
Контактна особа: |
Ібатуллін Ільдус Ібатуллович 380445278930 tender13@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 квітня 2020 15:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 квітня 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 190 810,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,05% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Машини для обробки даних різні для НДЧ НУБіП України
Джерело фінансування: кошти Державного бюджету України
Джерело фінансування: кошти Державного бюджету України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 штуки
Машини для обробки даних різні для НДЧ НУБіП України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03041, Україна, м. Київ, м. Київ, провулок Сільськогосподарський, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата проводиться протягом 10 (десяти) банківських днів після поставки | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 квітня 2020 15:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 квітня 2020 15:54 |
Перелiк_змiн_103.docx | |
06 квітня 2020 15:53 |
ТД__103_нова_редакція.docx | |
01 квітня 2020 15:41 |
Проект_договору_103.doc |
06 квітня 2020 15:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 квітня 2020 15:54 |
Перелiк_змiн_103.docx
|
|||
06 квітня 2020 15:53 |
ТД__103_нова_редакція.docx
|
|||
01 квітня 2020 15:41 |
Проект_договору_103.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Дата подання: 01 квітня 2020 16:08
Дата відповіді: 03 квітня 2020 14:01
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу різних ознак, за якими можливо визначити її оригінальність.
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 02 квітня 2020 14:25
Дата відповіді: 03 квітня 2020 14:08
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! З метою уніфікації з існуючим обладнанням, забезпечення високої обчислювальної продуктивності та економії енергоспоживання ДОДАТКОМ №1 тендерної документації на закупівлю 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (Машини для обробки даних різні для НДЧ НУБіП України) передбачено використання процесорів Intel відповідно до технічних вимог.
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 03 квітня 2020 14:02
Дата відповіді: 03 квітня 2020 14:03
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! З метою уніфікації з існуючим обладнанням, забезпечення високої обчислювальної продуктивності та економії енергоспоживання ДОДАТКОМ №1 тендерної документації на закупівлю 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (Машини для обробки даних різні для НДЧ НУБіП України) передбачено використання процесорів Intel відповідно до технічних вимог.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-01-001896-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 01 квітня 2020 16:08
Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладенні.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладенні.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 квітня 2020 14:04
Шановний учаснику! Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу різних ознак, за якими можливо визначити її оригінальність.
Шановний учаснику! Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу різних ознак, за якими можливо визначити її оригінальність.
Номер вимоги: UA-2020-04-01-001896-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 02 квітня 2020 15:29
Умови
Шановний Замовнику!
В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників.
Відповідно до ч.3 ст.5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Проте тендерна документація містить наступну вимогу: «2.2. Довідка у довільній формі, що підтверджує наявність у м. Києві власного центру сервісної та технічної підтримки обладнання (із вказівкою e-mail, WEB адреси й номери телефонів).»
Дискримінаційною є вимога мати саме ВЛАСНИЙ сервісний центр, що обмежує участь для учасників, які співпрацюють з сервісними центрами на договірних засадах, але не є власниками/не володіють цими сервісними центрами, як того вимагають нинішні вимоги цієї закупівлі. Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тож просимо Замовника виключити вираз «ВЛАСНИЙ» з тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, прописавши можливість брати участь у закупівлі тим учасникам, які співпрацюють з сервісними центрами на договірних засадах та готові надати підтверджуючі документи про наявність стосунків між учасником та сервісним центром.
Крім того, вимога вказання «WEB адреси » теж значно впливає на коло потенційних учасників, оскільки наявність і підтримка власного сайту - не є зобов'язанням для сервісних центрів.
Встановлена Замовником в тендерній документації вимога суперечить принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення вищезазначеної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів.
Розгорнути
Згорнути
В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників.
Відповідно до ч.3 ст.5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Проте тендерна документація містить наступну вимогу: «2.2. Довідка у довільній формі, що підтверджує наявність у м. Києві власного центру сервісної та технічної підтримки обладнання (із вказівкою e-mail, WEB адреси й номери телефонів).»
Дискримінаційною є вимога мати саме ВЛАСНИЙ сервісний центр, що обмежує участь для учасників, які співпрацюють з сервісними центрами на договірних засадах, але не є власниками/не володіють цими сервісними центрами, як того вимагають нинішні вимоги цієї закупівлі. Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тож просимо Замовника виключити вираз «ВЛАСНИЙ» з тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, прописавши можливість брати участь у закупівлі тим учасникам, які співпрацюють з сервісними центрами на договірних засадах та готові надати підтверджуючі документи про наявність стосунків між учасником та сервісним центром.
Крім того, вимога вказання «WEB адреси » теж значно впливає на коло потенційних учасників, оскільки наявність і підтримка власного сайту - не є зобов'язанням для сервісних центрів.
Встановлена Замовником в тендерній документації вимога суперечить принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення вищезазначеної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів.
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 квітня 2020 14:05
Шановний учаснику! За результатами розгляду Вашого звернення можливе внесення змін до тендерної документації. Слідкуйте за оновленнями.
Шановний учаснику! За результатами розгляду Вашого звернення можливе внесення змін до тендерної документації. Слідкуйте за оновленнями.
Інформація про відміну
Дата відміни
17 квітня 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій