Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021: 2015 - 45310000-3 Електромонтажні роботи (Послуги з монтажу автоматичної пожежної сигналізації, системи передання тривожних сповіщень та оповіщення людей про пожежу в КЗ «Дитячий будинок «Барвінок» - дошкільний навчальний заклад комбінованого типу № 1, що розташований за адресою: м. Кропивницький, вул. Суворова, 1к)
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2020-04-01-001795-b 43aa77bb5b084dcc91c8aee1fdb7e6d7
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Довженко

+380522244380 uokmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ МІСЬКОЇ РАДИ МІСТА КРОПИВНИЦЬКОГО
Код ЄДРПОУ: 05403286
Місцезнаходження: 25022, Україна , Кіровоградська обл., м.Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41
Контактна особа: Вікторія Довженко
+380522244380
uokmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 квітня 2020 13:42
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2020 16:00
Початок аукціону: 17 квітня 2020 14:27
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з монтажу автоматичної пожежної сигналізації, системи передання тривожних сповіщень та оповіщення людей про пожежу в КЗ «Дитячий будинок «Барвінок» - дошкільний навчальний заклад комбінованого типу № 1, що розташований за адресою: м. Кропивницький, вул. Суворова, 1к
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, місто Кропивницький, вул. Суворова 1к
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 квітня 2020 13:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2020 13:43
оголошення монтаж АПС Барвінок.doc
01 квітня 2020 13:43
Додаток 6.docx
01 квітня 2020 13:43
Додаток 5.docx
01 квітня 2020 13:43
Додаток 4.docx
01 квітня 2020 13:42
Додаток 3.docx
01 квітня 2020 13:42
Додаток 2.docx
01 квітня 2020 13:42
Додаток 1.docx
01 квітня 2020 13:42
ТД монтаж АПС КЗ Дитячий будинок Барвінок.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

медичний огляд
Дата подання: 03 квітня 2020 15:22
Дата відповіді: 06 квітня 2020 09:38
Доброго дня, згідно тендерної документації Додатку 2, Замовник вимагає надати "Підтвердження проходження медичного огляду – копія договору з закладами охорони здоров`я (пункт 2.4 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затв. Наказом № 246 від 21.07.2007 (зі змінами))", надайте будь ласка пояснення чому проходження медичного огляду повинно бути підтверджено копією договору з закладами охорони здоров'я, а не безпосередньо медичною довідкою що підтверджує відсутність протипоказань у працівника до виконання своїх обов’язків??????? Якими нормативно правовими документами керувався Замовник, при встановленні даної дискримінаційної вимоги?????? Оскільки в постанові на яку Замовник посилається в Додатку 2 - пункт 2.4 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затв. Наказом № 246 від 21.07.2007 (зі змінами), мова йде лише ПОРЯДОК проведення медичних оглядів працівників Виконавцем лише певних категорій (зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, та щорічно для осіб віком до 21 року) пункт 1.1-1.3 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затв. Наказом № 246 від 21.07.2007 (зі змінами), до яких, вид послуг які закуповує Замовник- не відноситься, а отже Виконавець не зобов'язаний за власні кошти проводити медичні огляди працівників!! Відповідно, Виконавець може не мати договорів з закладами охорони здоров'я для проходження медичного огляду, але мати медичні довідки працівників про проходження щорічного медичного огляду, що підтверджує відсутність протипоказань у працівника до виконання своїх обов’язків. Прохання внести зміни в тендерну документацію, щодо даної дискримінаційної вимоги!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за запитання. При складанні тендерної документації та встановленні данної вимоги Замовник керувався ПОРЯДКОМ проведення медичних оглядів працівників певних категорій (пункт 2.4 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затв. Наказом № 246 від 21.07.2007 року
(зі змінами). Главою ІІ даного Порядку визначено Загальні вимоги до проведення попереднього та періодичних медичних оглядів працівників. Згідно пункту 2.4. для проведення попереднього (періодичних) медичного огляду працівників роботодавець повинен укласти або вчасно поновити договір з закладом охорони здоров'я та надати йому список працівників, які підлягають попередньому (періодичним) медичному огляду. Під час прийняття на роботу в разі переведення на іншу важку роботу, роботу із шкідливими чи небезпечними умовами праці роботодавець повинен видати направлення на обов'язковий опередній медичний огляд працівника (далі - направлення) за формою, зазначеною у додатку 3.
Також повідомляємо, що згідно Розділу 3 (інструкція з підготовки тендерної пропозиції) - Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції за умови, що учасник надасть замість таких документів обґрунтоване пояснення з посиланням на норми чинного законодавства.
кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 03 квітня 2020 15:27
Дата відповіді: 06 квітня 2020 10:21
В Додатку 2 тендерної документації Замовник вимагає - "Довідка від виконавця/пультової організації про готовність взяти об’єкт на пожежне спостерігання та від Виконавця/обслуговуючої організації про готовність проводити технічне обслуговування (підтвердити сертифікатами, дозволами, тощо…)", надайте будь ласка пояснення, якими саме та на що саме повинні бути надані сертифікати та дозволи???????????
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за запитання. Надання послуг щодо технічного обслуговування АПС регулюється Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, а саме частина 1 передбачає: «Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (далі - ліцензія)». Законодавець чітко окреслює те, що перелік даних вимог є ВИЧЕРПНИМ, а отже, таким, що є чітко визначеним та не може бути зменшений\збільшений.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 03 квітня 2020 15:39
Дата відповіді: 06 квітня 2020 10:40
Тендерною документацією, Додатком 2 встановлена вимога - "Для підтвердження можливості виконання гарантійних зобов’язань – наявність постійно діючого представництва/філії/офісу в м. Кропивницькому (Довідка в довільній формі з адресою, контактними номерами телефонів, а також підтвердити договором оренди, документами на право власності, тощо…)". Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до суб’єктів господарювання, що зареєстровані в інших містах України та мають усю відповідну матеріально технічну базу для виконання умов договору. Згідно з Цивільним кодексом України створення філій або відокремлених підрозділів у регіоні надання послуг та наявність чи відсутність в цих регіонах матеріальної бази є правом суб’єкта господарювання, а не його обов’язком. Ведення господарської діяльності у суб’єктів господарювання не обмежується якимось певним містом, районом чи областю. Згідно роз’яснень ДФС України, будь який суб’єкт господарювання провадить свою господарську діяльність по всій території України без обмежень, будь то поставка товарів, проведення робіт чи надання послуг. Єдиним документом, який підтверджує здатність учасника надавати відповідні послуги є ні що інше як ЛІЦЕНЗІЯ !!!!!! Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника (в частині встановлення зазначених вище умов Документації) порушують вимоги частини третьої статті 22 Закону та основні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників. Отже, Документація у вказаній частині потребує внесення змін.» Таким чином посилаючись на вимоги Закону України та Ліцензійні умови - Вимагаємо прибрати обов’язкову наявність офісу саме у м. Кропивницькому. І ще раз наголошуємо що Єдиним документом, який підтверджує здатність учасника надавати відповідні послуги є ні що інше як ЛІЦЕНЗІЯ!!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за запитання. Дійсно, тендерною документацією, Додатком 2 встановлена вимога - "Для підтвердження можливості виконання гарантійних зобов’язань – наявність постійно діючого представництва/філії/офісу в м. Кропивницькому (Довідка в довільній формі з адресою, контактними номерами телефонів, а також підтвердити договором оренди, документами на право власності, тощо…). Дана вимога не є дискримінаційною, а є підтвердженням можливості виконання гарантійних зобов'язань за будь яких обставин, наприклад обслуговування об'єктів в найкоротший термін, введенні надзвичайного стану тощо.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 квітня 2020 14:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АПС-КИЇВ" 247 500,00
UAH з ПДВ
245 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Маслов Володимир Олександрович 249 529,49
UAH з ПДВ
246 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 квітня 2020 16:08
Електронний підпис
17 квітня 2020 16:07
Dovidka_20100506980920656059.pdf
17 квітня 2020 16:07
Оновлений кошторис.pdf
17 квітня 2020 14:58
Електронний підпис
16 квітня 2020 15:40
Електронний підпис
16 квітня 2020 15:38
Довідка МТБ.pdf
16 квітня 2020 15:38
Декларація МТБ.pdf
16 квітня 2020 15:38
СТАТУТ ТОВ АПС КИЇВ.pdf
16 квітня 2020 15:38
Сертифікати Тірас.pdf
16 квітня 2020 15:38
Свідоцтво ПДВ.pdf
16 квітня 2020 15:38
Протокол засновників.pdf
16 квітня 2020 15:38
паспорт Дрозд.pdf
16 квітня 2020 15:38
Ліцензія.pdf
16 квітня 2020 15:38
Лист-відгук.pdf
16 квітня 2020 15:38
Кошторис.pdf
16 квітня 2020 15:38
Договір. Додаток 6.pdf
16 квітня 2020 15:38
договір мед.огляду.pdf
16 квітня 2020 15:38
Відомості учасника.pdf
16 квітня 2020 15:38
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
16 квітня 2020 15:38
ISO 9001 2015.pdf

Публічні документи

15 квітня 2020 16:43
Електронний підпис
15 квітня 2020 16:17
Наявність обладнання.PDF
15 квітня 2020 16:17
Ліцензія пояснення.PDF
15 квітня 2020 16:17
Лист погодження.PDF
15 квітня 2020 16:17
Лист підтвердження.PDF
15 квітня 2020 16:17
Договір оренди приміщ.PDF
15 квітня 2020 16:17
Довідки.PDF
15 квітня 2020 16:17
Гарнтійні листи 2.PDF
15 квітня 2020 16:17
Гарантійні листи.PDF
15 квітня 2020 16:17
Цінова пропозиція.PDF
15 квітня 2020 16:17
Установчі документи.PDF
15 квітня 2020 16:17
Проект договору.PDF
15 квітня 2020 16:17
Аналогічні договора.PDF
15 квітня 2020 16:17
Аналогічні договора 2.PDF
15 квітня 2020 16:17
Акт огляду обєкту.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АПС-КИЇВ"

ФОП Маслов Володимир Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АПС-КИЇВ"
#36251341
Відхилено 245 000,00
UAH з ПДВ
22 квітня 2020 11:46
ФОП Маслов Володимир Олександрович
#2689400011
Відхилено 246 000,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2020 10:45

Документи

22 квітня 2020 11:46
Електронний підпис
22 квітня 2020 11:44
Прот розгл АПС-КИЇВ.pdf

Документи

24 квітня 2020 10:45
Електронний підпис
24 квітня 2020 10:43
Прот розгл Маслов.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
24 квітня 2020 10:45
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі