Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК021:2015:15110000-2 «М’ясо»
Очікувана вартість
392 865,00 UAH
UA-2020-04-01-001788-b 0f391585b1e04df1993deb482fcdd3f3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Володимирович Шевченко

+380532590425 gorbanivka1991@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Горбанівський геріатричний пансіонат ветеранів війни та праці"
Код ЄДРПОУ: 13962350
Місцезнаходження: 38751, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Сільськогосподарська, 21
Контактна особа: Сергій Володимирович Шевченко
+380532590425
gorbanivka1991@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 квітня 2020 13:41
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2020 15:00
Очікувана вартість: 392 865,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


1 лот: Свинина; 2лот: Тушки курчат-бройлерів. Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету.

Тендерна документація

01 квітня 2020 13:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2020 13:41
М'ясо ТД 01.04.2020.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Свинина
Опис предмету закупівлі:
(напівтуша без голови, ніг, шкіри, внутрішнього сала)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 223 965,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 240,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 17 квітня 2020 15:06
Закінчення: 17 квітня 2020 15:27
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2133 кг
Свинина
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38751, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сільськогосподарська, 21
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом: оплати замовником після пред’явлення Постачальником рахунка та видаткової накладної на кожну партію Товару. Замовник протягом 30 банківських днів після підписання сторонами рахунка та видаткової накладної на кожну партію Товару, перераховує на поточний рахунок Постачальника ціну поставленої партії Товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 квітня 2020 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. 223 709,04
UAH з ПДВ
223 709,04
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Аврахова Катерина Григорівна 223 965,00
UAH з ПДВ
223 965,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 квітня 2020 15:14
Електронний підпис
22 квітня 2020 15:11
Електронний підпис
15 квітня 2020 15:33
Електронний підпис
15 квітня 2020 15:32
IMG_0007.pdf
15 квітня 2020 15:32
IMG_0006.pdf
15 квітня 2020 15:32
цінова свинина.pdf
15 квітня 2020 15:32
цінова кури.pdf
15 квітня 2020 15:32
СТАТТЯ 17.pdf
15 квітня 2020 15:32
про сан обробку.pdf
15 квітня 2020 15:32
пояснення акт.pdf
15 квітня 2020 15:32
Потужності склад.pdf
15 квітня 2020 15:32
лист згода.pdf
15 квітня 2020 15:32
довідка підпис.pdf
15 квітня 2020 15:32
гарантія якості.pdf
15 квітня 2020 15:32
9.акт оригінал рено 9547.pdf
15 квітня 2020 15:32
8.акт ман 2887 оригінал.pdf
15 квітня 2020 15:32
7.1.акт 2019 склад завір.pdf
15 квітня 2020 15:32
6.довдіка мат база.pdf
15 квітня 2020 15:31
4.працівники довідка.pdf
15 квітня 2020 15:31
4.3мед книжка 2.pdf
15 квітня 2020 15:31
4.3мед книжка 1.pdf
15 квітня 2020 15:31
4. 14001.pdf
15 квітня 2020 15:31
3. 22000.pdf
15 квітня 2020 15:31
25.аналогічний довідка.pdf
15 квітня 2020 15:31
23.технічка.pdf
15 квітня 2020 15:31
21.проект.pdf
15 квітня 2020 15:31
20.лист згода-.pdf
15 квітня 2020 15:31
2. 9001.pdf
15 квітня 2020 15:31
19.лист довкілля.pdf
15 квітня 2020 15:31
18.гарантійний лист.pdf
15 квітня 2020 15:31
17.ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ 1.pdf
15 квітня 2020 15:31
16.1 акт обробки складу.pdf
15 квітня 2020 15:31
14.6 акт транспорт 08.04.pdf
15 квітня 2020 15:31
14.5 акт транспорт 30.03.pdf
15 квітня 2020 15:31
14.4 акт транспорт 23.03.pdf
15 квітня 2020 15:31
14.3 акт транспорт 13.03.pdf
15 квітня 2020 15:31
14.2 акт транспорт 04.03.pdf
15 квітня 2020 15:31
11.Оренда- Рено ВІ 9547.pdf
15 квітня 2020 15:31
1.3 про статут.pdf
15 квітня 2020 15:31
1.2. повноваження.pdf
15 квітня 2020 15:31
1.1. про забезпечення.pdf
15 квітня 2020 15:31
1. установчі документи.pdf

Публічні документи

15 квітня 2020 13:32
про ліцензування.pdf
15 квітня 2020 13:32
тех вимоги-мясо .pdf
15 квітня 2020 13:32
про оподаткування.pdf
15 квітня 2020 13:32
про субпідрядника .pdf
15 квітня 2020 13:32
Про санкції .pdf
15 квітня 2020 13:32
про захист довкілля.pdf
15 квітня 2020 13:32
стаття 17 вся.pdf
15 квітня 2020 13:32
про забезпечення .pdf
15 квітня 2020 13:32
довідка - повноваження.pdf
15 квітня 2020 13:31
2 паспорт_ код.pdf
15 квітня 2020 13:31
1 Основні документи.pdf
15 квітня 2020 13:31
9 про СЕС.pdf
15 квітня 2020 13:31
5 про статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.

ФОП Аврахова Катерина Григорівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.
#2707716424
Переможець 223 709,04
UAH з ПДВ
21 квітня 2020 16:32
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 квітня 2020 16:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.
#2707716424
223 709,04
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 березня 2021 16:56
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2021 16:55
Дод уг 4 (Дог 132).pdf зміни до договору
03 березня 2021 16:52
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 10:57
Дод уг 3 (Дог 132).pdf зміни до договору
26 січня 2021 10:54
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2021 15:31
Дод уг 2 (Дог 132).pdf зміни до договору
06 січня 2021 15:19
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 21:05
Дод уг 1 (Дог 132).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 21:02
Електронний підпис укладений
05 травня 2020 13:22
Дог 132.pdf укладений
05 травня 2020 13:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII, Сторони дійшли згоди щодо зменшення обсягів товару згідно Договору №132 від «05» травня 2020р. на закупівлю товару ДК 021:2015:15110000-2 «М’ясо» (1 лот: Свинина), а саме: Свинина, на 156,300 кг до 1976,700 кг. 2. Зменшити суму Договору №132 від «05» травня 2020 р. на 16392,75 грн. з ПДВ. 3. Пункт 3.3. Договору №132 від «05» травня 2020 р. викласти в наступній редакції: «Ціна цього Договору становить: 207316,29 грн. (двісті сім тисяч триста шістнадцять грн. 29 коп.), у тому числі ПДВ 20 % у сумі 34552,72 грн. (тридцять чотири тисячі п’ятсот п’ятдесят дві грн. 72 коп.).
Номер договору про закупівлю: 132
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку Сторони дійшли згоди щодо зменшення обсягів товару згідно Договору №132 від «05» травня 2020 р. ДК021:2015:15110000-2 «М’ясо» (1 лот: Свинина), а саме: Згідно цього Сторони вирішили : Пункт 10.1. Договору викласти в новій редакції : « Договір набирає чинності з дня його підписання та проставлення ними своїх печаток (у разі їх використання) і діє до 28.02.2021 року,». Пункт 5.1. Договору викласти в новій редакції: «Строк (термін) поставки товарів: до 28 лютого 2021 року».
Номер договору про закупівлю: 132
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись ч.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII, для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року Сторони дійшли згоди збільшити суму Договору №132 від «05» травня 2020р. на закупівлю товару ДК 021:2015:15110000-2 «М’ясо» (1 лот: Свинина), на 41427,60 грн. (сорок одна тисяча чотириста двадцять сім грн. 60 коп.) з ПДВ, що не перевищує 20% суми Договору. 2. Збільшити обсяги закупівлі в Специфікації Договору №132 від «05» травня 2020 р. на, а саме: Свинина, на 395,000 кг до 2371,700 кг. 3. Пункт 3.3. Договору №132 від «05» травня 2020 р. викласти в наступній редакції: «Ціна цього Договору становить: 248743,89 грн. (двісті сорок вісім тисяч сімсот сорок три грн. 89 коп.), у тому числі ПДВ 20 % у сумі 41457,32 грн. (сорок одна тисяча чотириста п’ятдесят сім грн. 32 коп.). 4. Сторони домовилися внести відповідні зміни в Розділ XIIІ Договору «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» Договору № 132 від «05» травня 2020 р.: «Замовник»: ГОРБАНІВСЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ ТА ПРАЦІ 38751, м. Полтава, вул. Сільськогосподарська, 21 р/р UA768201720344290001000046221, UA228201720344291001300046221, UA928201720344281001200046221 ДКСУ м.Київ ЄДРПОУ13962350 тел.590425 E-mail: Gorbanivka1991@ukr.net
Номер договору про закупівлю: 132
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII, Сторони дійшли згоди щодо зменшення обсягів товару згідно Договору №132 від «05» травня 2020р. на закупівлю товару ДК 021:2015:15110000-2 «М’ясо» (1 лот: Свинина), а саме: Свинина, на 17,700 кг до 2354,000 кг. 2. Зменшити суму Договору №132 від «05» травня 2020 р. на 1856,38 грн. з ПДВ. 3. Пункт 3.3. Договору №132 від «05» травня 2020 р. викласти в наступній редакції: «Ціна цього Договору становить: 246887,51 грн. (двісті сорок шість тисяч вісімсот вісімдесят сім грн. 51 коп.), у тому числі ПДВ 20 % у сумі 41147,92 грн. (сорок одна тисяча сто сорок сім грн. 92 коп.).
Номер договору про закупівлю: 132
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 травня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 246 887,51
UAH (в тому числі ПДВ 41 147,92 UAH)